April 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Marijn: Oei, een borstontsteking, da's geen pretje! Enne...de tupperwareparty is van LadyZ, maar ik loop idd wel op het einde...

2. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Hahahahahaha lijkt pcies op hoe het hier gaat :D Leuk!

3. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Zonder Arco dan wel te verstaan :D;)

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

marijn
    oei borstontsteking
    ik heb volgens mij hier op het randje gezeten van borstontsteking
    ik had 1 dag een rooie plek op me borst en voelde me toen niet lekker
    heb toen heel die borst leeggekolfd en gemasseerd en de volgende dag was het weg!

5. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hahahaha, mermaid, ik moest echt lachen om je nachtelijke gesprek met Arco :D Zo heb ik dat ik mijn man niet meer mobiel moet bellen want dan schrikt hij zich helemaal wezenloos ;)

TM, hopelijk zet het niet-spugen door!

Ach Marijn, wat vervelend, borstontsteking! Wel fijn dat het nu wat beter gaat.
    Je mag het zeggen hoor, ik loop tenslotte overtijd haha!

LadyZ, succes bij de vk!

Ingrid, kun je Julian nog een keer inzetten met zijn danspogingen? :D
    Vandaag vind ik het trouwens wel best, even niet bevallen. Maar dat komt omdat ik wat te doen heb ;) (vanavond als ik kapot ben van lopen wil ik weer bevallen... oh nee, dan wil ik eerst nog een keer goed slapen).

@kleren: dank voor de tips, ook van de bv-mama's, want die hebben de ervaring! Ik ga maar eens zoeken naar een jurkje, die zijn er wel zat als ik het goed gezien heb! En een legging is denk ik ook wel fijn evt met nog hechtingen (weet niet hoe lang je daar last van hebt?) Nou ja, zal zien waar ik straks mee thuis kom. Heb eigenlijk ook geen zin om er veel geld aan uit te geven, want het zal toch een maat groter zijn.... misschien vind ik nog wel iets wat ik later op de naaimachine nog in kan nemen zodat ik er nog wat aan heb.
    Haha, oke, genoeg hierover :D

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahaha LOL :D

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Net even twee mannetjes in bad gedaan, wel een heel geplan zeg zo alleen maar het is gelukt!! Eerst Julian gedaan terwijl Milan sliep en daarna samen met Julian Milan in bad gedaan, daarna een flesje met yoghi voor de een en een flesje met voeding voor de ander en iedereen is weer tevreden.

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Marijn, auwww borstontsteking! Hopelijk is het snel over!!!

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Janne, heb Julian weer voor je aan het dansen gezet!!!

Hechtingen, ik heb er toen wel een week of twee last van gehad maar dat was vooral met lopen.

10. Trotsemama1

ingrid leuk he:d 2 kinderen:d
    de dag gaat wel stierlijk snel zeg!!
    je bent de hele dag bezig is het niet met de 1 is het wel met de ander!

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ nieuwe mama's GEFELICITEERD geniet ervan!:D

@ meiden die nog moeten zet um op!!

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hij hoeft er niet zo lang last van te hebben, je herkent het nu hè ;)
    eneh... als de thermometer zegt dat de baby geen koorts heeft en de moeder zegt van wel, dan heeft de baby koorts.
    kortom: het moederinstinct heeft gewoon gelijk!

Niet elk kind raakt verstopt van nutriton en anders geef je hem omneo of kruidvat comfort bijv.

13. Trotsemama1

janne
    ik heb van me hechtingen helemaal geen last gehad! ze zijn inmiddels al opgelost

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik vind het geweldig twee kinderen alleen moet ik denk ik niet te vaak bedenken dat ze alletwee iets moeten als er verder niemand is;)

Ik heb nu lekker rust, de een ligt op bed te slapen en de ander is met 1 van zijn 1000 auto's aan het spelen.

15. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Goedemorgen!

Geaatje: gefeliciteerd met dochter Yfke, wat fijn dat ze nog is geboren voordat je man zijn cursus had! Ben benieuwd naar je verhaal en hoop dat alles goed gaat!

Desteny: gefeliciteerd met dochter Neomi!

Janne: wat onwijs jammer dat ze je niet kon strippen. Hopelijk morgen meer geluk!

Marijn: sterkte met borstontsteking, vervelend zeg.

Verder weet ik het niet meer....sorry. Heb mijn hele zwangerschap geen last gehad van vergeetachtigheid, maar is nu echt heel erg. Stond de afgelopen dagen al 2 x in de Appie zonder portomonnaie... Laat het een teken zijn dat ze er snel aankomt!

Nu maar even aan de slag met enveloppen schrijven voor de geboortekaartjes!

16. Trotsemama1

ik geef al omneo maar nog niet zolang dus zijn lichaampje is daar nog niet aan gewent

17. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    @fl3xgirl: ik geloof dat jij pendelt he? Zou jij mijn bevalling kunnen pendelen? Welke gegevens heb je dan nodig?

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    zo das lang! En jij dan? niet halverwege de nacht wakker met knaltieten? Dat had ik altijd...

Wij hebben femke maar een speentje gegeven, dat werkt toch wel, tegen de oprispingen maar ook is ze dan wat tevredener want we wilde allebei niet de hele tijd met pink in haar mond zitten...

19. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    @Napoleon: gaat het beter met Femke sinds je nutriton gebruikt?

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Het lastige is, net als met het vele bloedverlies, dat je de eerste tijd ogenschijnlijk met sprongen vooruit gaat en dan een hele poos stil blijft staan... Neem vooral je tijd voor het herstel en ga zeker niet te vroeg weer aan het werk (meteen na je officiele verlof)

Deel Deze Pagina