Inderdaad. Dat merk ik zelf ook. Mike wil nog steeds om de 2-3 uur een fles. en tussen de flessen door heb je maar even tijd voor jezelf. Maar dat neem ik voor lief hoor Er gaat vanzelf meer tijd tussen zitten.
Buddy, ckr een kanjer, echt een leuk kereltje! Blij dat je je goed voelt. Heerlijk genieten. Hoop je snel te kunnen sms'en (-:
daarom heb voor de rest niks te klagen hij komt snachts maar 1 keer!! dus dat is wel lekker zoals gisteravond om 23.00 de fles gegeven en toen kwam hij pas om 3 uur en daarna om 6 uur
Mike slaapt soms 4 uurtjes 's nachts. Maar meestal 3 uur. En vannacht wilde hij elke 2 uur eten.. Pfff dat was wel even vermoeiend hoor haha !
@ Kleintje: Wat fijn dat het zo super gaat. En wat een lekker mannetje zeg! @ LadyZ: Ja, idd, had jij niet een pendel van Flex dat je vandaag zou bevallen? @ Napoleon: Oh lekker dat het salaris voor het weekend komt. Ik hoop dat dat van ons ook komt vóór het weekend.
Ik heb trouwens nog wat leuks !! Mijn vriendin (met het kindje met het open buikje) smste mij gisternacht om 04.00 dat haar vliezen waren gebroken. Ze moest dus meteen naar het AMC in Amsterdam en bij aankomst had ze al VO. En vrij snel daarna is hun mannetje JAYDEN geboren ! Ze hebben hem zelfs even vast mogen houden. Hij is direct geopereerd, maar helaas hebben ze niet alle darmpjes in 1x in zijn buikje kunnen doen, dus moet hij zowiezo nog 1x geopereerd worden. Maar hij is sterk en hij maakt het goed ! Hoera Mike heeft een vriendje !
Super zeg! Maar zemocht gewoon bevallen? hoe gaat dat dan met die darmpjes? Lijkt me eng... en Mike alweer een maand! snel zeg!
Pfff, wat ben ik soms een lapzwans. Ik zou vandaag eigenlijk naar mijn oma gaan, maar ik heb echt geen zin om van huis te gaan. Ik heb nog steeds niets gedaan en ik moet echt nog een witte was draaien. Ok, dit is het plan . Morgen ga ik er gelijk met Arco uit en dan ga ik 's middags een kraamcadeautje voor mijn nichtje halen en daarna door naar mijn oma...
ik heb ook echt van die dagen !! dat ik gewoon lekker thuis wil blijven nu wil ik eigenlijk elke dag wandelen moet straks nog nieuwe schoenen kopen voor noa ze heeft haar nette schoenen kwijt gemaakt en nou hebben we vrijdag een bruiloft en zondag dopen wel nette kleding maar geen nette schoenen!! dat kan dus niet
de laatste tijd mag ze op de gallerij spelen en ik denk nu dus dat ze haar schoen naar beneden heeft gegooid nergens te bekennen natuurlijk in huis en buiten niet ze gooit namelijk sinds ze buiten op de gallerij speelt alles naar beneden stoepkrijt en dozen die wij nog weg moeten gooien wist het zelf niet eens tot me beneden buurvrouwtje het vertelde schaamde me diep!
Ja ze heeft gewoon mogen bevallen. Eigenlijk mochten ze hem ook niet vasthouden en zou hij direct tot zijn buik in een steriele 'plastic zak' (wat klinkt dat vreselijk naar zeg!) worden gedaan, en dan op naar de operatiekamer. maar gelukkig had ze een hele lieve gynaceoloog/verloskundige en mocht ze hem in steriele doeken even vasthouden voordat hij naar de o.k. moest. De darmpjes heeft ze eigenlijk niet opgelet, ze was ze onder de indruk van dat wondertje op haar buik, en zo blij dat ze hem vast mocht houden hihi