April 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ingrid en ann: hoe is het met jullie??

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hier bakeren we ook in
    heb gister de paccobakerzak binnen gekregen alleen overdag komt hij moeilijk in slaap
    denk dat het te licht is op zijn kamer
    noa had dat ook waardoor ze ook nooit wou slapen
    overdag dan

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja dat zou kunnen natuurlijk... zal ook eens kijken naar zo'n paccozak, denk dat het voor kasper ook voorlopig wel lekker is om in te slapen...

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ben weg ,thijmen komt thuis!

5. Trotsemama1

surf bij baby-dump verkopen ze
    heb hem op internet besteld
    voor 12.00 besteld volgende dag binnen ideaal

6. Trotsemama1

volgens mij ben ik nog een beetje dement
    weet niet waar me 06 is gebleven
    echt stom heb net ab nog gebeld

7. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Nog complete rust hier helaas! Mijn vriendje zei ook heel vanochtend ook dat ik voor de geboorte van onze zoon echt 'klaar' uitzag en dat dat nu nog niet het geval is. Dus dat belooft nog wat! Ik voel me overigens wel klaar...

Leuk dat Thijmen zo gek is op zijn kleine broertje, kan me voorstellen dat dat echt genieten is!

8. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    @ surf
    Wat een lieve foto's !! :D

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Janne, inderdaad, alleen kersenvlaai! Toevallig waren mijn ouders afgelopen weekend naar Maastricht geweest en die hadden een heerlijke echte limburgse kersenvlaai meegenomen! Mjammie! Heb net het laatste stukje op bed opgepeuzeld met een kopje thee erbij en mijn kleine meid slapend op mijn borst. Wat een luxe!
    Fijn dat je zo goed hebt geslapen! En ik zie dat je goed geslaagd bent met je shopping trip. Is inderdaad lastig om iets te kopen als je dalijk helemaal niet weet hoe je lichaam eruit ziet. Heb je nog twee maten gekocht?

@ Kris, balen van je nacht. En ik kan me voorstellen dat je schrok van wat de huisarts zei! Je hoopt er toch na de bevalling met een paar weekjes weer bovenop te zijn en dan is het vooruitzicht van 4 tot 6 maanden geen prettig idee. Ik hoop voor je dat het meevalt, maar probeer wel je rust te krijgen, meid! Kun je af en toe tussendoor nog wat dutjes doen?

@ Mermaid, hahaha, die Arco! :D Die kan niet wachten als ik het zo lees! Ik had dat een paar keer toen ik kramp in mijn kuit had midden in de nacht. Manlief zat gelijk tegen het plafond bij de eerste "au" en zat al bijna in de auto met de vluchttas!!!
    En ja, dat klinkt als de ongenoegen van maagzuur. :( Eén troost, als je bent bevallen is het ook weer zo goed als gelijk over!

@ Marijn, oh meid, balen van die borstontsteking. Schijnt inderdaad erg pijnlijk te zijn. Beterschap!
    En tsja, die totaalruptuur is ook iets waar ik van te voren ook erg bang voor was. Schrok me dan ook echt dood toen ze het zeiden na de bevalling.:$ Eerst zou ik naar de OK moeten om onder narcose gehecht te worden, maar uiteindelijk vond de gyn die kwam kijken dat de wond zo mooi tegen elkaar aan lag, dat hij bang was dat het zou verschuiven door mij te verplaatsen en besloot dus toch in de verloskamer onder plaatselijke verdoving te hechten. Ze zijn bijna anderhalf uur bezig geweest met hechten, maar gelukkig heb ik daar weinig van gevoeld, behalve dan de prikken van de verdoving. Die waren echt hels! :(

@ Ingrid, ik vind het zo knap zoals jij vertelt hoe je dat allemaal doet met die twee kleintjes! Ik had vanochtend echt chaos in huis! Noa werd pas iets na half 8 wakker, waardoor ik ook pas zo laat wakker was en Lukas ook. Manlief was vergeten mij wakker te maken toen hij naar zijn werk ging. Met als gevolg dat ik snel even de druk moest kolven, baby voeden, Lukas uit bed halen, boterham geven en wassen en aankleden om hem vervolgens om kwart over 8 mee te kunnen geven aan de kraamzorg die er pas om 10 over 8 was. Was een heel geregel, maar gelukkig werkte Lukas vanochtend redelijk goed mee (Ok, na uiting van een aantal dreigementen). Maar ik was wel gelijk helemaal uitgeput toen hij eenmaal de deur uit was! :p

@ Alre, wat een muts bij de Leen Bakker! Ongelooflijk! Snap wel dat je bloeddruk iets verhoogd was!!! :x

@ Kleintje, inderdaad een kanjer zeg!!! Misschien een date regelen met Noa binnenkort?!?!?;)

@ TM, hahaha, die Noa heeft de opruimwoede van haar moeder afgekeken zeker dat ze alles over het balkon gooit!!! :D

@ Ele, wauw, wat een mooie foto zeg! Zijn jullie naar een fotograaf geweest of zelf gedaan?

@ Ladyzorra, alias spuit 11, :D(grapje) Nu lijkt het allemaal een groot verschil, maar dalijk is het verschil in leeftijd maar tussen de 6 en 0 weken tussen jouw mini en die van de rest van de aprilmama's. En dan is dat verschil eigenlijk helemaal niet zo groot meer hoor!

@ Surf, fijn dat het zo goed gaat met Kasper! Wat een droppie zeg!

10. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Surf wat een mooie foto,s van thijmen en Kasper.. wat een schatjes allebei..

Hoeveel kids willen julliee.. ik wil misschien nog doorgaan tot 4.

11. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    @ caromama
    Een date ! Lijkt me leuk haha ! ;)

12. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Surf, wat een leuke foto's zeg!!

Wannabemama, wat bedoelt je vriend daar precies mee, in welk opzciht zag je er dan 'klaar' uit voor de vorige bevalling?

Fijn dat mijn outfit is goedgekeurd ;)
    Caromama, heb alleen de legging in 2 maten gekocht, het jurkje niet, die is wijd behalve bij mijn borsten en dat kon ik wel redelijk inschatten. Zit trouwens soort elastiek op de rug dus het kan ook nog meerekken. En verstelbare schouderbandjes. Komt vast goed ;)

Zo, tijd voor de vaat, tot later!

13. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Heyyy,

Ja gaat goed hier :)
    Weinig actie deze week...

Zo druk als het verleden week allemaal was zo rustig is het nu...;)

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    vanmiddag bij de huisarts geweest. Die knobbel onder mn oksel moet eruit gesneden, maar heeft geen haast, heb er wel last van dus ga dat denk ik wel laten doen maar dan mag ik geen bv meer geven dus dat doen we later maar, heeft geen haast, zit er ook al een jaar. heb spul voor/tegen hooikoorts gekregen, hij heeft 10m moeten zoeken... nu hopen dat het helpt :D. Inmiddels ligt het 'doosje' van de mirena ook in de kast dus die kan er over 3w in.
    over femkes reflux gehad en moet het even op het cb overleggen en anders krijgt ze zantac.
    en over meikes pinkje gehad, die had ze laten slijten tegen het wieltje van de buggy en toen was er wat velletj af maar vanmorgen zat er ineens een hele dikke bruine korst op. Die moeten we er nu af weken zodat het allemaal goed schoon is en als dat niet lukt naar de dok en dan gaan ze het helemaal goed schoon maken daar en dan moet er verband enz omheen... ze heeft er helemaal geen last van maar goed, haar pink moet nog wel een paar jaar mee ;)

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oei, weg laten halen. Klinkt minder prettig. Maar wel fijn dat het niet gelijk hoeft. Kun je in ieder geval Femke nog een tijdje BV geven. Hopen dat Meike d'r pinkje met weken geneest zodat ze niet naar de dokter hoeft ermee!

16. Trotsemama1

meiden ik zit hier met een dilemma nou ik van napoleon over de mirena hoor

mijn lichaam reageert niet goed op de pil!
    heb de gewone pil gehad en de prikpil
    sindsdien was ik klaar met de anticonceptie
    maar manlief heeft nu zoiets ik wil geen 3de
    prima maar met condoom vind ik gewoon echt niet fijn
    ik weet nu echt niet wat ik moet doen
    spiraaltje ben ik ook niet z'n voorstander van
    mmm denk denk denk

17. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
  18. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    ik zit zelf te denken aan dat onderhuidse Implanon staafje.
    3 jaar lang beschermd, je hoeft niet elke dag aan de pil
    te denken, je kunt hem elk moment laten verwijderen, en
    bent meteen weer vruchtbaar.

Alleen twijfel ik nog omdat je menstruatie onregelmatig schijnt te kunnen worden of helemaal weg te blijven.

Maar de pil werkt bij mij niet (meer), en een spiraaltje heb ik ook slechte ervaring mee.....

19. Trotsemama1

de pil werkt bij mij dus ook niet
    onregelmatig mmm
    maar het als je meteen weer vruchtbaar bent daar teken ik wel voor !(mssn dat ik manlief nog wel voor een 3de kan overhalen ooit:p als we dan wel verhuist zijn)
    maak denk ik gewoon een afspraak bij de HA voor een gesprek

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik heb het dus ook over dat staafje gehad met me vk ze schrok zich dood toen ik dat zei dat ik dat wilde ze zei dat er heeeel weinig artsen zijn die het staafje echt goed kunnen plaatsen en als het niet goed gebeurt het operatief verwijdert moet worden:$
    ik ben meteen van het idee afgestapt en gebruiken nu nog steeds condooms

Deel Deze Pagina