April 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Napoleon: Hm, balen dat het weg gesneden moet worden.

@ TM: Waarom ben je geen voorstander van een spiraaltje? Ik wil na de bevalling ook echt nooit meer aan de pil. Nadat ik met de pil gestopt was voelde ik me zoveel beter dat ik gezworen heb die rotzooi nooit meer te slikken. Nu denk ik dus ook aan een spiraaltje...

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

heb er nare ervaringen over gehoord dat vrouwen geen kids meer kunnen krijgen dus vandaar

en ja manlief zegt dat hij geen 3de wil maar straks veranderd hij van gedachte en lukt het niet daar ben ik bang voor

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ surf wauw mooie foto's!!! en wat doet hij het goed!!!

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Over dat staafje heb ik ook negatieve verhalen gehoord ( bij een vriendin van me waren ze hem kwijt en kon hij dus niet verwijdert worden terwijl ze graag zwanger wilde worden en ze konden ook niet beloven hoe lang het precies zou werken nog de hormonen.. ) Hier w.s. straks maar weer gewoon de pil.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Volgens mij valt dat allemaal wel mee met een spiraaltje, ik heb er nog nooit van gehoord iig. Ik ken genoeg vrouwen die een spiraaltje hebben gehad en gewoon kinderen hebben gekregen. Ik zou anders eens een afspraak bij je ha maken om alle mogelijkheden van anticonceptie te bespreken.

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Surf; hele lieve foto`s

Janne; Erg leuk dat jurkje !! Super mooi gaat vast passen

7. Trotsemama1

dat wil ik zowiezo doen

kris
    ik las hier bij anticonceptie dat als ze hem goed zeggen dat hij niet kan gaan dwalen
    en als hij dus wel gaat dwalen dat ze hem niet goed hebben gezet

8. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Ik ga het van de week ook met de huisarts bespreken.
    Misschien heeft hij een goed advies.

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Janne: leuk setje!! Helemaal handig voor straks

Surf: wat een lieve foto's

Napoleon: Jakkie, moet dus echt weggesneden worden....

Ik weet wel dat er straks heel weinig verschil tussen onze kleintjes zit, maar nu voelt het echt als een mega verschil;)

Anticonceptie: Ik heb nog een persona, altijd andersom gebruikt. Zit te denken om die te gaan gebruiken. Geen hormonen oid meer. Heb dus wel heel lang de pil geslikt en wil dat echt niet meer....

Meiden, ga bankhangen. Heb ook niks meer van franka gehoord....
    Tot morgen en truste alvast!

"spuit 11":D

10. Trotsemama1

ladyz
    persona ?? ken ik niet
    zou je een korte uitleg kunnen geven ?

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ken het ook niet, maar dit is wat ik op internet vind: Wat is PERSONA

Ik vraag me af hoe betrouwbaar het is eerlijk gezegd. Ah, niet heel betrouwbaar zo te zien, aangezien dit:
    PERSONA is niet aan te raden aan die vrouwen voor wie een eventuele zwangerschap absoluut onaanvaardbaar zou zijn
    op hun website staat...

12. Trotsemama1

was ook al aan het zoeken geslagen
    en ik twijfel ook over de betrouwbaarheid
    jeetje wat een dillemma's heb ik zeg :p:p

ben even de fles geven :)

13. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Anticonceptie: zit ook enorm te twijfelen !! Denk dat ik gewoon bij de pil blijf..

Napoleon: oe wat eng snijden, nu wachten dat Femke genoeg heeft van mama's melk..

Janne: fijn dat je geslaagd bent, ben benieuwd hoe het gaat op de bruiloft straks. Hoe voel je je verder??

Kleintje: super van jayden zeg !! Jeetje wat is het spannend geweest hè voor hun... En fijn dat Mike het zo goed doet, heerlijk genieten!

Surf: mooie foto's van thijmen en kasper !!

Mermaid: al naar je oma geweest ?? ;)

hier: goeie dag gehad :D de BV doet de ene dag meer zeer dan de andere en vandaag een nieuwe manier van aanleggen geprobeerd (sigarettengreep) en dat doet veel minder pijn zeg !!
    Ben zelfs met de 2 kids even langs m'n moeder geweest en daar gevoed.

Dames ik denk aan jullie !!!

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Napoleon, wegsnijden, auwww. Gelukkig heeft het geen haast!!

Anticonceptie, ik denk dat ik een spiraaltje ga doen. Hebben het ook al gehad over een strikje erin bij Roeland maar dat is dan meteen weer zo definitief (oke het kan wel ongedaan worden gemaakt maar is niet altijd gezegd) en we denken nu wel dat we zo klaar zijn maar misschien bedenken we ons over een paar jaar nog. Pil weet ik zeker dat ik ga vergeten en de prikpil lijkt me niet wat. Ga ook maar eens overleggen met de huisarts, misschien heeft die nog iets anders.

15. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ anticonceptie: wij zijn er ook nog niet over uit..
    alternatieven voor de pil zijn ook nog: nuvaring : 3 weken in, 1 week uit. Dan heb je maar 2 momenten per maand waarbij je stipt moet zijn met uithalen en inbrengen er van. pleisters: dagelijks pleisters aabrengen.
    Bij BV is cerazette of spiraaltje (mirena) mogelijk.
    Of condooms...

sorry, was even kort.. heb hier een slapende poepluier op m'n buik... ga maar even verschonen en door naar ons bedje!

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    BUDDYNIEUWS

Ik kreeg dit van Franka:

Na een snelle en heftige bevalling om kwart over 5 zijn we heel blij met de geboorte van onze zoon Tomas!!!

EINDE BUDDYNIEUWS

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38

Niks is 100%, en de persona is redelijk betrouwbaar en zonder hormonen oid. Het is een apparaatje met strips en die stelt zich helemaal naar je lichaam in. Je moet 8x p/maand over een strip plassen 's ochtends en dan basseert ie op basis van 2 hormonen of je kans hebt op een zwangerschap of niet. Rood of groen lampje.
    Een zwangerschap is voor ons niet onaanvaardbaar, aangezien ik toch 34 word en niet zo goed ben in zwanger worden, gezien mijn verleden;) Weet het nog niet zeker, maar zou evt wel een optie zijn voor mij..

18. mirjam2112

Franka: gefeliciteerd met jullie zoon Tomas !!! Heel veel geluk !!

19. mirjam2112

Pffff jeetje..... M'n vriend zei net even dat hij ons gezin zo wel compleet vind... En zelfs evt een knoop erin laten leggen !!

Ook al vind ik ons gezin voor nu wel compleet weet ik niet of dit voor altijd zo is... Ik dacht altijd over een paar jaar misschien nog eentje........ Dus komt toch wel even aan nu..

Ach voorlopig hebben we 2 gezonde kids en is ons huis vol.... Het voelt ook welcompleet zo met
    z'n 4en maar ik wil niks uitsluiten eigenlijk....

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Zoek even een you tube filmpje op met hoe dat gaat een knoop erin, dan bedenkt ie zich misschien hahahahaha

Deel Deze Pagina