April 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Franka, gefeliciteerd met jullie zoon Tomas!!!

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik heb het bij het laatste bezoek van de vk hier thuis al wel gehad over anti conceptie en zij rade mij een spiraaltje aan. Dit omdat ik al zei dat ik de pil zeker een paar keer ga vergeten, uit ervaring weet ik dat, de nuvaring lijkt me ook niet echt wat plus dat je daar dan dus ook zelf aan moet denken. Roeland zijn nichtjes hebben het wel en die vinden het helemaal perfect. Dus ik moet iets hebben waar ik zelf niet over na moet denken en een spiraal kan volgens mij 5 jaar blijven zitten dus lijkt me ideaal.

Strikje erin bij Roeland vind ik op zich geen slecht idee omdat ik voor mijn gevoel er nu wel klaar mee ben maar ja na de bevalling van Julian zei ik ook dat ik nooit meer ging bevallen en toch hebben we Milan heel bewust verwekt dus ik ben zelf niet meer zo zeker van mijn nooit meer idee hahaha.

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

een strikje is ook zoo definitief vind ik

4. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Hahaha tm ja die film heb ik gezien .. Hoogzwanger van demi :D

caromama: dan maak je een tuutje van je tepel tussen wijs en middelvinger, alsof je een sigaret vasthoudt , werkt hier omdat hij hem dan beter (meer horizontaal ipv verticaal) in z'n mond kan nemen..

5. mirjam2112

Goeiemorgen allemaal !!

Hoe is het hier ??
    Janne ik heb gedroomd dat je vliezen waren gebroken
    ....... Mijn dromen zeggen niks helaas maar ik hoop het wel voor je!

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Morning schatjes!

Wat ben ik blij dat ik al lekker uit bed ben zeg. Wat een waardeloze kutnacht. Ik heb op zich niet veel wakker gelegen, maar werd wel om de haverklap wakker, dan wilde ik me omdraaien in bed met een harde buik tot gevolg, vervolgens viel ik dan weer in slaap en dat herhaalde zich zo ongeveer elke 3 kwartier. Lekker irritant dus. Nou ja, vannacht weer een nacht ;). Heb net lekker ontbeten met het allerlaatste croissantje met kaas en heb nu nog een kopje thee staan.

7. mirjam2112

Balen van zo'n k nacht zeg !! Misschien wat voorwerk /gerommel?

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Tja, wie weet, het zou zomaar kunnen natuurlijk. Alhoewel ik sinds ik uit bed ben helemaal nergens meer last van heb. Ach nou ja, we merken het vanzelf wel. Liever nog even wachten tot na morgen, dan kan ik nog ff mijn nagels laten doen, haha :D.

9. mirjam2112

Hahaha ja dan hoop ik dat ze nog ff blijft zitten voor je :D

moet gelijk aan de kapper denken nu haha
    TM: jij vroeg wat het blonderen kostte..... :) 100 euro :)
    incl knippen, model föhnen en wat cremetjes.. Maar de verf was het duurste omdat mijn haar zo dik is ging er 2 x zoveel in.....

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Duur hè dat verven! Maar ja, je moet er wat voor over hebben om er nog een beetje als een hot-mama uit te zien :p. Ik ga na de bevalling ook mijn haar weer eens laten verven. Wil lekker veel highlights, zodat het er echt zomers uitziet.

11. mirjam2112

:)
    ja heerlijk hè zomers haar :D het schijnt nog tot eind vd maand mooi weerte blijven trouwens jeeeee

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja klopt idd, ik zag het op teletekst. Vandaag niet zo heel warm, maar zondag bijv. 22 graden en maandag en dinsdag ook 19. Echt heeeerlijk!

13. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Goooodmorningz,

Franka gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Mermaid wie weet beetje voorgerommel :)

Hier is het nog nooit zo rustig geweest tijdens de hele zwangerschap als nu hahahaha.
    Ze ligt er gewoon rustigjes bij af en toe een draaitje. Harde buiken waren de laatste maanden niet van de lucht en nu niks!
    Rustig buikje, rustig babietje en zaterdag uitgerekend...Tja kan zo gaan ;)

Moet straks naar de vk benieuwd wat ze zegt.

14. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Hi, heb niet helemaal teruggelezen: want vliezen zijn vanochtend gebroken! Wel spannend hoor! Moet er in ieder geval iets gaan gebeuren de komende 24 uur.

@janne: want mijn vriend bedoelde was dat ik er de vorige keer helemaal uitzag dat ik klaar was met de zwangerschap, dat mijn lichaam er echt aan toe was om te bevallen. Maar schijnbaar zegt het helemaal niks gelukkig, anders waren mijn vliezen niet gebroken natuurlijk! Jij succes bij VK vandaag, ze gaan kijken of ze kunnen strippen toch?

@ann: succes bij de vk, hoop dat rustige beeb een teken is!

15. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Joehoeee wat spannend. leuk leuk leuk!
    Lekker idee zeg. Zal aan je denken vandaag en wat power opsturen :)

Hoop idd ook dat het wat betekend maar heb er hier een hard hoofd nog ff in ;)

16. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Franka: gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!

17. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Dank je! Ben echt benieuwd hoe lang het gaat duren, vorige keer zijn mijn vliezen niet vanzelf gebroken, maar hebben ze ze voor het persen doorgeprikt.

O ja, ik heb trouwens gisterenavond ananashart gegeten :$, het valt te proberen. En vannacht was mijn beebje ook heel rustig....

18. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja je hebt iig de "garantie" dat het binnen 24 uur moet gaan gebeuren allemaal...Hoop dat het lekker snel begint heb je het gehad en kan je lekker gaan genieten.

Ja die ananasharten weer hahahaaha verleden week ook zo gruwel opgegeten misschien nog een keer proberen ;)
    Weet het niet met deze mini hahaha volgens mij zit ze er echt relaxed bij.

Als ik op bed ga liggen gaat ze serieus met de rug ook in het matras nestelen en rustig slapen :D
    Ze denkt "prima zo" ;)

19. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

mmm mirjam :p
    100 euro is wel veel :p:p
    maar ik denk dat ik het wel een keer verdien :p
    mijn haar is trouwens kort dus mssn scheeld het
    ik ga straks wel even bij de kapper vragen :p

20. mirjam2112

Jaaaaaa zet 'm op meis !!!!! Voel je al weeën?? Alvast veel succes !!

Ann: succes bij de vk vandaag!

Ego: jaaaa m'n broer zit in het vliegtuig !!!! Dus als ze niet omkeren komt hij vanavond thuis :D
    er sliep daar een vrouw met een kindje van 4 al nachtenlang op de grond op het vliegveld en daar heeft hij een hotelkamer voor betaald... Wat is het toch een lieverd hè :D

Deel Deze Pagina