Ann, waarom moet jij altijd urine inleveren dan? Mermaid, wat lief van je oma zeg! Kijk, dat geeft moed, dat je mensen kent bij wie het strippen daadwerkelijk hielp. Merk wel dat ik een soort ingesteld ben op dat ik woensdag aan het infuus lig met wee-opwekkers. Misschien maar goed ook, kan het alleen maar meevallen De baby is hier trouwens druk! Ik hoop dat het een afscheidsfeestje is van mijn buik.
Geloof dat dat beleid is daar vanaf week 37 zie er wel meer staan op de balie als ik aankom (-; Sweetcandie: ja datum komt dichtbij nu maar voor jou ook... We zijn nog met een klein clubje zo!
Mijn vriendin was 's morgens gestript en 's middags om ca. 15.00 uur begon ze wat weeën te krijgen. Haar dochter is uiteindelijk im iets van 03.30 uur 's nachts geboren. Mijn nichtje is 's middags rond 15.00 uur gestript, om 23.30 uur kwamen de weeën regelmatig en om 06.32 uur is haar zoontje geboren. Hoopvolle berichten niet waar?!
Ik wil er misschien ook 4.. even rusten na deze en dan zie ik wel.. maar ga niet te lang wachten. En vlak achter elkaar is ook niets..
Berichtje van Franka: Gaat allemaal goed hier, rustige nacht met zn 3tjes. Hopelijk mogen we morgen naar huis. Mermaid: Lief van oma. Ann: succes bij de vk
ik ben om 12 uur smiddags gestript en toen om 3 uur veel gerommel, snachts om 2 uur weeen, zeer onregelmatig (nooit regelmatig geweest...) en femke is om 5:57 geboren. Bij meike vrijdags gestript en zaterdags geboren. op de hyve is iemand gisteren om half 3 gestript, om 6 uur weeen en iets voor 12-en bevallen
ik ga femke inpakken en boodschapjes doen en naar het weeguurtje. Dan moet ik in huis nog een beetje poetsen, krijg nl mn collga's op kraamvisite...
Hallo!!! Janne, jeuhhh gestript!!!!! Baby kom maar op!!!!! Wannabemama, spannend!!! Nu hopen dat de weeen snel komen!!! Uhmmm.... verder weet ik het even niet meer. Heb hier 1 kind wat om de 10 minuten een driftbui heeft, ik ben inmiddels al bij 1000 met tellen tot tien en een ander kind dat me inmiddels al twee keer heeft onder gespuugd. Straks maar even nutriton halen in de hoop dat dat werkt, ben alleen wel een beetje door mijn kleding aan het raken op deze manier. Ga er 1 op bed leggen, de grootste en de kleinste nog maar weer wat te drinken geven want die is weer aan het huilen dat hij honger heeft. Met andere woorden, vandaag even niet zo'n lekker dagje hahaha
strippen.. ikke 15,00 uur en kreeg 23.00 echte weeen dus best hoopvol ja succes he ik ben weer weg doei
Ingrid, succes in de hectiek van onderspugen/driftbuien/omkleden/wassen draaien... Jij klinkt altijd zo lekker vrolijk, zelfs als het eigenlijk niet helemaal soepel loopt! Thanks voor de strip-reacties nog. Ik begin er zin in te krijgen haha! Tegelijk durf ik gewoon echt niet goed te hopen, teleurstelling van je lijf wat níet doet wat je wilt is zo irritant namelijk. Nou ja, heb in elk geval een lekker chill-dagje. Voel me superrelaxt, dus wat dat betreft zit het wel goed (overigens zou qua vrije dagen enzo van mijn man morgenochtend best een fijn bevalmoment zijn.. )
hey meiden ben nog even aan het terug lezen dus ik reageer ff in delen. @tm: wat een actie dat noa alles naar beneden gooit van de gallerij. maar mooi dat je bent geslaagd voor nieuwe schoenen voor haar @ele: mooie foto van jullie mannetje ben wel benieuwd naar zijn naam!! @surf: mooie foto van kasper!! en leuk hoe thijmen het vind om grote broer te zijn. @mermaid: erg he als je z'n zin hebt om te shoppen @janne: leuke kleertjes je bent goed geslaagd!! had begrepen dat het strippen mislukt was balen zeg!!!