@kris: sorry geen ervaring mee @janne: begrijpt ik goed dat je een nieuwe strip poging krijgt?? ik hoop dat ie gaat lukken
wauw mooie foto's van een mooi meisje jammer dat wij geen foto van het eerste wegmoment hebben... ons ziekenhuis heeft nog een ouderwetse schaal.. niks niet digitaal haha ze geniet ook al echt van de speen he?
Pamsie, leuke foto's zeg! De eerste strippoging ging niet, want er was nog te weinig opening. Ben vanochtend opnieuw geweest en nu ben ik wel gestript. Even afwachten dus. Ik ga ff lekker onder de douche en onder de wol want ik ben behoorlijk moe. Tot later!
zou e rook wel 4 willen... maar is niet praktisch is ons huis... we hebben 2 kamers voor de kids... 1 mega grote ... kunnen er best 2 slapen en een wat kleinere en met auto e.d. is 4 ook niet zo handig maar nog 1... ja graag
nou ik duim voor je mee dat er nu wat doorzet. neem echt even lekker je rust die heb je wel nodig als je gaat bevallen
whaha ja ze is echt dol op d'r speen ze duwt hem ook zelf terug in haar mond als ze hem dreigt kwijt te raken
napoleon zie net dat we op dezelfde dag bevallen zijn van ene meisje alles ok met jou? hoelaat is jouw dochter geboren? hier om 6.23 uur
@ Pamsie: Wat een schatje zeg!! @ Kris: Uiteraard zelf nog geen ervaring met de Puckababy, maar ik heb al wel verhalen gehoord van dames waarbij het erg goed hielp, omdat de kleine er een stuk rustiger van werd en lekker zelf in kon slapen. @ Janne: Slaap lekker!
mooi zeg denk er ook over een speen te gaan geven... maar jolene krijgt bv en hapt niet altijd goed aan....
Nee bij mij is het ook nog niet praktisch.. Maar wij gaan kijken voor een huis te kopen en ik zou ook binnenkort een huis krijgen (huurhuis) Maar wil liefst kopen. Ja, heb altijd gezegd wil 4 kids...
@janne: spannend joh, hopelijk gaat het helpen! @wannabemama: oeoeoeoe bij jou gaat het echt niet lang meer duren, succes!!! @franka: gefeliciteerd met jullie zoon Tomas! @ac: bij thijmen werd ik door de bv 7,5 maand niet ongesteld, we hebben daarom dus gewoon condooms gebruikt zodat ik niet weer die hormonen zou slikken (we wisten dat we niet al te lang zouden wachten voor nummer 2). Eigenlijk wil ik graag nog een derde, maar mn vriend niet. Hij zou dus nu wel willen dat ik de pil weer ga slikken (die met bv kan cerazette ofzo), maar ik zou wel weer met condooms willen in de tussentijd... We zijn er dus nog niet uit. Een collegaatje van mij is super enthousiast over het spiraaltje, maar ik zou dat niet zo snel durven denk ik. Als we niet meer voor een derde gaan, ga ik voorlopig gewoon weer aan de pil. Had er geen last van, ging prima, dus dat vind ik niet erg. Maar het liefst dus nog voorlopig even niets... @fl3x: zo'n staafje is er toch voor langere tijd? dan klopt je pendel niet... hihi @hier: nog steeds alles goed. Vanmiddag eerste middagje alleen. Mn mannen liggen op bed, ik ook, alleen dan met laptopje hihi. Mn moeder komt wel zo voor als thijmen wakker wordt. en ze gaat lekker voor ons koken. vriendje komt rond 6 uur weer thuis hopelijk. hij is morgen jarig, dus we moeten vanmiddag nog even knutselen met de kids.
@wendysunny: kasper krijgt nu ook al af en toe een speentje. hij drinkt goed, aanleggen gaat goed. dus soms als hij na het voeden wat onrustig is geven we m twee tellen een speentje tot ie in slaap is, en dan spuugt ie m weer uit.
lotte krijgt ook bv maar zij hapt wel goed aan. heb hier sinds gister een ander probleem ze spuugt echt hele golven melk terug ziet er eng uit maja dat zal wel komen omdat het me eerste is weet niet of het slim is om jolene een speen te geven als niet goed aan hapt. geef je ook gekolfde melk of niet??
ik ga nog even rusten tot mn mannen wakker worden... tot later! oja vandaag gehoorstest gehad, GESLAAGD! en de hielprik, dus dat is afwachten... hij heeft niet eens gehuild! echt stoer! oja 2: Ik heb mn tepelhoedje al niet meer nodig! mn tepel was al weer geheeld en op aandringen van de vk gister toch maar zonder geprobeerd (is dan zo eng, omdat het daarvoor zo pijnlijk was), en het ging gewoon helemaal goed! ben echt blij! TIP VOOR DE BORSTVOEDENDE MOEDERS: Purelan van Medela. Een zalfje, houdt je tepels heel! het werkt veeeeeeeel beter dan Bepanthen. Bij Thijmen gebruikte is dat en dat werkte dus gewoon niet. en nu binnen 2 dagen alle kloofjes weer weg! echt superspul!