April 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Heb je veel melk en/of komt het er snel uit? Dan kan het daardoor komen. Je kan het voorkomen door even de ergste druk eraf te kolven en haar dan te laten drinken, na het drinken een kwartier rechtop te houden en voor het drinken ipv erna te verschonen. evt kan je voor de voeding een paar theelepeltjes nutriton geven. Dat is johannesbroodpitmeel. Dat meng je met water en dan is het net behangplaksel. het zorgt de voor dat de voeding wat indikt in het maagje en dus minder makkelijk omhoog komt.

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hier helemaal geen last van gehad, nooit niet ;) En vergeleken bij een bevalling doet dat helemaal geen pijn...

3. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    dat is weinig leeftijdsverschil zeg

en dat boedverlies is minder... had ik nu niet... maar de 1e keer wel

voelde me weken later nog ene vaatdoek

tip:
    floradix- staal- biefstuk!!!

4. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    het spuit er hier uit... meestal heeft ze haar hoofd nat als ze wer eens loslaat... haha

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ahh sneu hoor, wat hebben jullie ervoor gekregen? Ze haalt het vast wel weer in ;)

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @ann hopelijk komt de baby voor het strippen nog eveb snel!!

@napoleon: lotte spuugt ook veel in hele golven, ik vind het echt dood eng hebt jij dat niet??

7. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ja isvan stokke super handig ding

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    pamsie, xander en eva hadden dat helemaal niet maar meike had het ook, het ziet er supersneu uit en bij haar vond ik het ook heel eng, ze heeft het nu soms nog wel eens... Maar ja, ben het nu wel een beetje gewend, zal ik het zo zeggen? Ik heb een stukje terug wat tips voor je opgeschreven ;)

@wendy, ik voelde me na meike pas na een half jaar weer een beetje ok, ga daar nu ook maar vanuit dan kan het altijd meevallen ;).

9. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Hahahahaha ja dat moet ook zo zijn natuurlijk...

Nou ja we zien wel joh. Iig weer een opstekertje misschien dat we maandag dat gewoon moeten doen.
    Het is alleen ook een beetje psychisch met bevallen weet ik dat ik echt ergens naartoe werk en als dat strippen zinloos is vind ik het zo zonde...Dat is denk ik meer het idee wat speelt bij me.

Kijk het wel aan allemaal duik voor nu ff lekker mn bed in ;) Ciao!

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Mijn ex en zijn vriendin hebben ook de wagen en spullen van stokke, toen Thijm nog niet kon zitten gebruikten ze hem ook bij de tafel, zat ie er toch gezellig bij ;)

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Slaap ze Ann!
    En alle zwangere dames, nog een klein stukje, een paar dagen/week en dan hebben jullie lekkere babietjes in je handen!

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Zo, jullie houden me van het huishouden... over een uur staat er visite op de stoep... en ik moet nog voeden, dus ciao!

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ja ik heb idd veel melk en lotte drinkt gewoon heel snel. soms is het ook wat dikker wat ze uitspuugt en geel van kleur. vind het na anderhalve dag wat vroeg voor de ha maar mssn wel nodig ze is nog niet terug op geboortegewicht en dat zit er zo ook niet in. thanks voor de tips

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @ann: slaapze!!

@napoleon: schoonmaakze:p

15. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik heb een pacco wel iets duurder maar die kan je gebruiken tot 6 maanden en met de pucka moet je er eerst 1 kopen van 0 tot 3 maanden en 1 van 3 tot 6 maanden

16. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

nou meiden ben bij de kapper geweest en ben nu blond:D vind het echt super mooi!! zal straks is even een foto maken!!
    ik had thobias gewoon meegenomen
    fles met voeding en meneer heeft er heerlijk geslapen!!

17. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @TM he wat goed lekker he even je zelf verwennen... en wat goed dat thobias heeft doorgeslapen.

@napoleon poets ze meid.

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Pamsie: wat een moppie!!

Surf: Joepie, Kasper geslaagd voor zn 1e examen!

Ann: leuk zo als studie-object... misschien mag je nog wel interviews gaan geven....8)
    Hoop dat er voor maandag schot in zit. Gisteravond was ie hier zo druk, dat ik dacht dat ie zn koffers aan het pakken was, maar helaas....

Wendy: succes met de spruw..

TM: Ben benieuwd naar de foto!!

Hier weer teveel euro's uitgegeven, maar het hele huis is voorzien van nieuwe planten en bloemen.
    Wilde zo graag blauwe hortensia's voor in de vensterbank, kan straks leuk de slinger erboven!
    Echt te duur, maar ja....
    Vanavond eten we dus droog brood hahahahaha

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    He jammer, gesloten... Mermaid, jij hebt het laatste berichtje hahaha

Deel Deze Pagina