proest!!! hahahaha, zo heette onze hond hahahaha oei, komt vast door het ontzwangeren of verlies je nog veel bloed?
Aha, ik zat al te bedenken hoe je je kind in sigarettengreep kon houden . Kon me er niets bij voorstellen!!!
Nee heel weinig.. Hoort dat bij ontzwangern dan ?? Haha ja Sammie....... Zie je al roepen op straat haha
heey meiden thobias dronk zo langzaam en heb sinds vanmiddag een difrax fles en ze fles is gauwer leeg
Hoi! Wilde even updaten dat mijn buik een beetje raar doet (wel vaak hard en soms doet het ook zeer), maar totaal niet regelmatig enzo. Verwacht dus geen snel naderende bevalling eigenlijk. Nou ja, wilde ik even zeggen voor jullie straks denekn dat ik al lig te puffen ofzo Heb vanavond even flink mijn frustratie eruit gegooid, was echt superkwaad en verdrietig ineens. Heel hard huilen is soms best fijn Meiden, fijne avond, slaap lekker, hopelijk slapen de babietjes ook lekker!
Ach meid, arme jij !! Gooi het er maar uit hoor.. Al die prietpraat en voortekenen daar heb je niks aan.. Jij wil gewoon je kindje en wel nu !! Wij doen hier de weeën dans voor je !! Ik durf gelijk niet meer te klagen maar doe het toch haha demi wordt continue overstuur wakker... Snap er niks van! En Justin hangt al vanaf half 8 aan de borst (met korte tussenpozen hoor) en zodra ik hem neerleg begint hij ook.. Ik ren continue tussen 2 huilende kinderen heen en weer.... Hoop dat m'n vriend geniet van z'n 'mannenavond' GRRR
He meiden, jeetje wat moest ik ineens veel bijlezen zeg! @ Mirjam, fijn dat je broer weer thuis komt! En wat een lieverd dat hij voor die vrouw met haar kindje een hotelkamer heeft betaald! Gelukkig zijn er ook goeie mensen op de wereld! @ TM, leuk je blonde haar! Lekker zomers! @ Janne, wat goed dat ze nu wel kon strippen. Ben benieuwd of het wat in gang zet! Ik duim voor je hoor! @ Pamsie, wat een schattige foto's van Charlotte! Vooral die met dat mutsje op en die speen in! Cute! @ Surf, joehoe! Geslaagd voor de gehoortest! Ik krijg hem maandag (nou ja, Noa dan...) Toen Lukas de hielprik kreeg brulde hij heel de buurt bij elkaar. Dus had dat bij Noa ook verwacht, maar die gaf alleen een heel klein piepje bij de prik en daarna geen kik meer! Stoere chick he! 8) @ Ann, nou zeg, het zit jou ook niet echt mee he! Ik duim heel hard voor je dat ze zich snel vanzelf aandient, zodat je van al die kwaaltjes af bent en dat je niet gestript hoeft te worden. Sterkte meid! @ Wendysunny, wat sneu dat Jolene spruw heeft! Krijgt ze daar wat voor? @ Mirjam, ik heb ook hele gevoelige tepels. Heel lichtroze en dat schijnt volgens de kraamverzorgsters een teken te zijn dat ze erg gevoelig zijn. Aanhappen doet ook altijd pijn, ook zonder kloven, maar met kloven is het echt verschrikkelijk pijnlijk. Ik heb ook niet echt het idee dat Bepanthen helpt. Een beetje melk erop smeren werkt volgens mij beter. Gelukkig zijn de kloven nu grotendeels weg, maar als ze terugkomen zal ik die Mother Mates eens proberen. @ Pamsie, ik heb ook zo veel melk. Als ze loslaat dan spuit het er nog uit en is het echt een natte kliederzooi! Alles plakkerig! Ik heb geprobeerd eerst een beetje druk eraf te kolven, maar daardoor gingen mijn borsten weer stuwen en werd de druk alleen nog maar groter. Nu laat ik haar even drinken, dan haal ik haar eraf (gelijk een doekje op mijn tepel tegen de kliederzooi!) even laten bijkomen, dan weer aanleggen en daarna nog een keer eraf, bijkomen en weer aanleggen. Soms valt ze dan even in slaap tussendoor, maar meestal wordt ze dan vanzelf weer wakker als ze verder wil drinken. Heb het idee dat het wel helpt, want ze spuugt wel iets minder nu en wordt minder hysterisch bij het drinken. @ Ka, wat een mooie foto van Elisa! Vind zwart wit foto's toch altijd erg mooi! @ Mirjam, jouw avond klinkt erg zoals die van mij gister! Manlief ging sporten en verdween zonder overleg gewoon om kwart over 7 terwijl Lukas nog niet op bed lag. Dus ik moest en Lukas op bed leggen en toen begon Noa te huilen dat ze honger had. Lukas wilde totaal niet meewerken, dus tien keer ondertussen naar beneden gerend om speentje te geven. Eindelijk Lukas op bed, toen Noa gevoed. Die was inmiddels zo overstuur dat ze veels te onrustig dronk en dus om de haverklap alles weer uitspuugde, uiteraard over mij heen. Ondertussen kwam Lukas ook weer vier keer uit zijn bed. Uiteindelijk hem dus naar beneden laten komen, manlief gebeld die lekker zijn voicemail aan had staan. :x Flink boos geworden op Lukas, die daardoor helemaal overstuur raakt, waardoor ik ook overstuur raakte. Eind van het verhaal zaten we met z'n drietjes te brullen op de bank. Gezellig hoor! Manlief maar eens goed de waarheid verteld toen hij thuiskwam. Hij heeft nu beloofd voortaan pas weg te gaan als de kids klaar zijn... Hier is vandaag voor het laatst de kraamzorg geweest. Ben toch wel een beetje zenuwachtig voor morgen. Gelukkig komt mijn schoonmoeder morgenochtend helpen om Lukas op tijd op school te krijgen! Dat scheelt al een hoop. Na school gaat hij met mijn schoonmoeder mee een nachtje op de camping logeren. Dus dat is voor hem superleuk en voor ons stiekem even een rustig avondje. Hij is echt aan het draken 's avonds. Duurt eeuwen voor hij in slaap valt. Kan het ventje ook niets aan doen, maar het is wel frustrerend! Ik had gisteravond en vanochtend ook mijn eerste echte kraamtranen. Begon gelijk te brullen toen de kraamhulp vanochtend binnenkwam en vroeg hoe het was gegaan! Nog even een vraagje voor de reeds bevallen meiden. Hoeveel dagen na de bevalling zijn jullie weer echt dingen gaan doen? Ik bedoel buitenshuis, dus bijvoorbeeld naar de winkels ofzo? Ik durf niet zo goed. Bij Lukas was ik te vroeg weer weg gegaan en toen ben ik in de winkels helemaal onwel geworden. Ik weet alleen niet meer na hoelang dat was. Maar zou zo graag even wat spulletjes willen halen bij Hema en drogist enzo. Kan manlief wel op pad sturen, maar die komt waarschijnlijk toch met de verkeerde dingen terug. (moet voedingsbh hebben, krabwantjes, sterilisator, flesjes enz.) De kraamhulp hamerde er vandaag ook nog op dat ik echt nog mijn rust moet nemen en niet teveel moet doen. Ze raade me zelfs af om zelf al te gaan stofzuigen enzo... Maar ik voel me eigenlijk best goed.... Heb ook niet meer zo'n last van mijn wond, maar heb natuurlijk ook nog niet veel gelopen.
caro vrijdag was de kraamzorg voor het laatst en zaterdag liep ik op het winkelcentrum en die dinsdag er voor was ik ook al op het winkel centrum geweest omdat ik niet kon poepen en moest dus van de vk even naar buiten om in beweging te komen
manlief was met me mee gegaan ben idd donderdags bevallen maar heb nergens last van gehad niet eens last gehad van me scheur ik voelde er gister even en merkte ineens dat me hechtingen al weg waren
Ik moet dinsdag terug naar de gyn om naar de wond te laten kijken, dus ik hoop dat dan alles goed is. Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoelang het duurt voordat hechtingen oplossen. De VK zei dat de diepliggende hechtingen waarschijnlijk wel al weg zijn. Voel het wel veel trekken nu, maar de VK durfde er geen knoopjes uit te halen. Maar het doet niet echt meer heel veel pijn. Slik ook niet meer de dagelijkse hoeveelheid paracetamol.
Hmmm, ik heb geen flauw idee hoeveel hechtingen. Volgens mij was de gyn de tel kwijt geraakt!!! (ach ja, kan er beter maar om lachen dan om huilen!)
had ik trouwens al verteld dat ik zelfs de avond van thuikomst uit het zkh dat ik thuis van de trap gemieterd was?? kon er wel om lachen alleen manlief niet echt
Caromama: nou dat klinkt idd als dezelfde avond haha de mijne ging ook om 7 uur al weg want 'dan is hij ook eerder thuis' jaja bullshit ik ging met 6 dgn alleen Demi naar de opvang brengen, werd daarna wel even duizelig in de winkel.. Zou echt nog even je rust pakken of samen met iemand gaan...
hihi maar het staat op de overdracht formulier die je mee krijgt voor de kraamzorg daar ston bij mij ook op tijd van uitdrijving 2 minuten!
Ja zo is het... Niks aan te doen meer.... Ik heb er 7.. Vond het wel meevallen totdat m'n schoonmoeder zei "wat!!?? 7!!!!!" tm: hoe kan dat nou ?? Hier potverdorie al vanaf half 8 bezig met die kleine en nou wil ie nog meer maar nu is het ff klaar dan krijgt ie wel een speen!! Wordt ff gek hier zeg