April 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

meid thobias heeft zijn fles leeg
    dus ik ga hem op bed leggen
    en tot zaterdag
    weltrusten
    hoop dat je gauw weet waarom justin zo vaak wil drinken

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo!!!

Ben ik ook weer even, heb wel gelezen maar niet veel onthouden ben ik bang.

Wel leuke foto's gezien van leuke baby's en nieuwe kapsels, nou ja nieuwe kleur!

Caro, ik ben maandagochtend bevallen en stond dinsdagavond al in de appie maar nu heb ik ook alleen maar een minischeur met 1 hechting voor het idee en voelde me heel nutteloos omdat ik overdag ook al niks deed want dat mocht niet van de kraamzorg.

TM, hier ook sinds gisteren over van de avent fles naar de difrax. Hij deed er bij de avent fles te lang over waardoor hij in slaap viel en dus niet alles opdronk om een uur later weer wakker te worden voor de rest. Aangezien ik geen voedmachine ben en wel hou van een beetje regelmaat bij baby's een difraxfles gekocht en die gaat in 1x leeg!!!

Voedingschema, bij Julian deden we in het begin toen we nog 's nachts moesten voeden de volgende tijden:

07 uur
    11 uur
    15 uur
    19 uur
    23 uur
    03 uur

Dus om de vier uur en als je dan straks er nog een voeding af mag halen laat je die van 3uur weg en heb je een normale nacht en hoef je er niet te vroeg uit.

Janne, hoop dat het door gaat zetten!!! Julian heeft tussen zijn driftbuien door veel voor je gedanst dus daar kan het niet aan liggen. Succes!!!!!

Mirjam, wat lijkt me dat ontzettend zwaar dat Justin zo vaak komt. Succes en sterkte en hopelijk vanacht wat rust!!

Hier, niet meer ondergespuugd en ook nog geen nutriton gehaald. Denk wel dat ik het morgen ga halen, heb ik het tenminste in huis voor als ik bedenk dat het toch wel nodig is. Volgende week woensdag maar eens naar het weeguurtje want ben benieuwd of hij eindelijk weer op zijn geboortegewicht zit, hij was de eerste dag best veel afgevallen en de tweede dag ook nog een beetje en daarna maar 20gram per dag aangekomen dus ben benieuwd.

Heeft iemand trouwens een idee wanneer je borsten stoppen met lekken als je geen bv geeft?? Die van mij blijven maar lekken, word er beetje gek van. Vooral die toeschietreflex, Milan of Julian hoeft maar te huilen of het stroomt er al uit. Had vandaag dus een een hoge productie hahaha.

3. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Nou hij sliep pas nadat ik m om half 2 een flesje kv heb gegeven :$

weet niet waarom ik me nou zo rot voel omdat ik niet geslapen heb of m'n vriend overstuur heb gebeld die daardoor gelijk naar huis kwam of omdat hij nu niet meer alleen op mama
    's melk leeft .....
    Trouwens om half 6 weer uit de borst gedronken...

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mirjam: Ach meisje voel je je zo rot :(? Wel apart dat ie pas wilde gaan slapen na een flesje kv. Misschien is je melk niet voedend genoeg (kan dat????).

@ hier: Zo, ben al weer lekker vroeg uit bed. Ontbijtje en lunch voor Arco gemaakt en ben nu even zelf aan t ontbijten, zp-en en nieuws aan t kijken. Vanmorgen nog even naar de C1000 en vanmiddag mijn nagels laten doen.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou die nagels gaan niet meer gedaan worden vandaag, want mijn vliezen zijn net gebroken. Er kwam echt een hele vloedgolf ;). Ik spring nu even onder de douche en meld me later weer.

Ik ben trouwens Buddy met WendySunny, maar ten eerste heb ik geen telnr van haar en ten tweede is ze hier niet zo veel te vinden, dus ik weet niet of iemand anders zich als mijn buddy wil aanmelden, zodat jullie na de bevalling (die nu toch hoop ik niet meer lang op zich gaat laten wachten) wel het goede nieuws te horen krijgen.

6. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Mirjam, wat een avond zeg! Respect hoor, alleen met 2 kids, dat zie ik mezelf nog niet doen :D (gelukkig begin je -meestal- met 1).
    He mirjam, wat lastig zeg, met het voeden enzo... weet geen advies of raad, maar wil je wel sterkte wensen meid!

Caro, jij ook al op-bed-leg-perikelen terwijl je alleen was... sterkte! En succes met het nemen van een besluit over wel of niet winkelen... kan me voorstellen dat het even eng voelt omdat je vorige keer helemaal niet goed werd. Kun je niet samen met je man gaan en Noa dan ook gewoon mee?

TM, veel plezier op de bruiloft meid!

Mermaid, naar zeg, die crematie. 51, wat jong!
    Beetje geslapen met een buik vol m&ms? :D
    Ooooooh meid, je vliezen zijn gebroken!!! :D Wat spannend zeg! Hopelijk zet eht snel door. Dat wordt dus toch een kraambed met uitgegroeide nagels... en zonder C1000 boodschappen ;) Je mag best mijn nummer, maar ik weet niet of dat handig is. Stel dat het toch nog langer duurt en ik ga zelf toch ook ineens aan de weeën... misschein beter een van de mama's?

@hier: nou, heb wonderwel lekker geslapen (nadat ik niet goed in slaap kon komen want ik dacht steeds 'voel ik nou iets?' en soms voelde ik wel iets maar aangezien ik in slaap ben gevallen zijn het geen weeën geweest haha). Nu ff het beddengoed in de was gestopt, en straks ga ik boodschappen halen bij de Aldi.
    Ik wacht vrolijk ('vrolijk'... ik doe gewoon net alsof ;)) de volgende strippoging af, morgen komen ze thuis langs (dat vind ik wel tof dat ze dat doen, thuis!).

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Janne: Hahaha, nee liggen we elkaar straks in ons kraambed te sms-en. Niet zo handig idd. Eén van de andere mama's is denk ik handiger. Ga nu nog even snel een wasje opvouwen enzo, anders blijft dat ook maar zo liggen ;):).

8. mirjam2112

Jaaaaaa mermaid wat gaaf !!! Ik pb je m'n nummer wel want ben toch vastgegroeid aan m'n iPhone :D

9. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Haha, mermaid, ff snel je nest opruimen dus?! :D
    Hou je ons een beetje op de hoogte of juist liever niet?

Mirjam, vastgegroeid aan je iPhone :$:D

Ik ga douchen en aankleden en boodschappen doen. Tot later!

10. mirjam2112

Wat klink je trouwens rustig mermaid, ik zou gaan stuiteren!! Arco al onderweg ?? Maar goed dat het niet in de C1000 gebeurde haha

janne: moet voor jou niet leuk zijn zeg.. Heb heel veel bewondering voor je! Toen ik bij demi 7 dgn overtijd was wou ik niet meer online komen omdat ik het gevoel had dat iedereen ging bevallen behalve ik..
    Lief dat ze dan thuis komen hoor ! Zeker te groot risico om dan nog jou daarheen te laten komen?

11. Trotsemama1

mirjam ik denk dan toch dat jou melk idd niet voedend genoeg is !
    waarom geef je hem voor de nacht niet kv en de rest van de dag gewoon Bv dan kan je toch een beetje bijtanken want anders ga je het denk ik niet al te lang meer trekken met 2 kids!

12. mirjam2112

Ja dat zit ik nu ook te denken.. Maar dan moet ik alsnog kolven voor de productie..
    En eergisteren ging het zo goed, rond 22 naar bed en toen 2 x gedronken 's nachts.
    Ik laat hem nu (nog) langer drinken p borst, 25 minuten ipv 20 ;)

13. Trotsemama1

er mag max 6 uur tussen zitten geloof ik
    want dat kan straks natuurlijk ook als justin de nachten zou doorslapen
    mij werd geadviseerd
    om 1 keer snachts te kolven want je borsten staan dan echt op spanning
    en dan zou ik voor de nacht gewoon kv geven
    je hoort het veel hoor bv en kv combineren
    dan kan hij overdag gewoon lekker Bv drinken en snachts lekker kv zodat jij ook lekker tot rust komt

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @mirjam: jeetje wat een toestand gister met de kids, en wat vervelend dat justin zo vaak komt voor voeding

@tm: veel plezier op de bruiloft!!

@mermaid: gecondoleerd

@caromama: ik ben op dag 10 naar het centrum geweest maar dit bleek nog te veel voor me te zijn ( ben 1,5 liter bloed verloren bij de bevallig)

15. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Nee, op zich niet te groot risico, maar op zaterdag is de praktijk dicht :p Dus daarom vind ik het tof dat ze toch thuis komen strippen, de dienstdoende vk komt dan dus.

Lief dat je dat zegt trouwens. Ik voel me ook wel een beetje achterblijven, maar aan de andere kant: mijn lichaam handelt het allemaal nog prima (bijv bloeddruk was gister voor het eerst 120/80, verder altijd lager), blijkbaar is het nog goed genoeg voor de baby in mijn buik...
    Aan de andere kant vind ik het wel voelen alsof mijn lijf faalt in het laatste wat moet gebeuren: gewoon weeën krijgen. Alsof het dat niet 'snapt' ofzo. Dat vind ik een heel lastig gevoel en ik weet wel dat het onzin is, maar het voelt toch rot.
    En ik ben erg bang om ingeleid te moeten worden, dat lijkt me echt NIET fijn :x
    Maar goed, ik heb nog een paar dagen ;)

Ok, ik ga er ff vandoor, laters! (van mij mogen mijn vliezen best breken in de supermarkt, als er maar IETS gebeurt hahahaha :D)

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen!!

Mermaid: Wat spannend meid!!! Zet 'm op!!!!

Meiden bv: ik hoop dat jullie er een beetje regelmaat/ controle over krijgen. Digitale knuffel voor de vervelende avond/ nacht gister!!

Gister dus de tupperware party gehad, heb zelfs wat gekocht:D
    Een moederdagcaseautje, 3 potjes om kleine dingetjes in te bewaren en 2 lepels met hoes voor de baby, zodat ie in mn luiertas kan.

Het is een mooie dag, dus geniet ervan!

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    *inbraak jan mama 2009 en dec mama 2010 (aankomend)*
    Kwam even spieken en toen zag ik je berichtje voorbij komen.
    Aangezien ik ook heel erg heb lopen tobben in het begin van mijn BV weet ik wat je doormaakt.......mijn kraamverpleegkundige zei dat ik toch moest gaan bijvoeden voor de nacht, of zelfs de laatste voeding voor flesvoeding gaan vervangen, vond ik heel moeilijk.....had WEL genoeg voeding maar meneer bleef maar vragen.......toen niet gedaan maar ik zou het straks bij de tweede veel eerder doen, wat het breekt je op.

Sterkte ermee! De rest geniet ze, of sterkte met de bevalling.

*uitbraak*

18. Trotsemama1

janne
    inleiden heb ik niet naar ervaren !!
    ik dacht dat het veel heftiger zou zijn
    neem nou een voorbeeld
    bij noa wou ik pijnstilling
    en bij thobias heb ik het zonder gedaan en nog vond ik het meevallen !!
    er zijn idd ramp sernario's over het inleiden maar dat hoeft niet altijd hoor!!
    ik zat namelijk nog potdicht en nog is het vlot gegaan!!

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mirjam: Ik heb je nummer in mijn telefoon gezet. Arco is inmiddels thuis.

@ Janne: Ik vind het zo sneu voor je dat er bij jou nou maar niks gebeurd. Ik ben nog geen eens 40 weken en mijn vliezen breken en jij loopt al hartstikke over tijd.

De vk is net ook even langs geweest. Ze heeft het hartje geluisterd (was goed) en gevoeld of ze nog goed in het bekken lag met het hoofdje (was ook het geval). Madam is nog wel omgedraaid en ligt nu met haar ruggetje links terwijl ze al die tijd met de rug rechts heeft gelegen ;). Om 15.00 uur komt ze nog een keer checken hoe het gaat tenzij ik natuurlijk al eerder gebeld heb dat de weeën regelmatig komen. Binnen 24 uur moeten de weeën wel op gang komen, anders moet ik morgenochtend alsnog naar het zh en gaan de weeën opwekken.

20. Trotsemama1

jeetje mermaid !!!
    ik lees er gewoon half over heen !!!

MEID ZET HEM OP!!! jij hebt zeker vandaag je meisje in je armen !!
    ik lees het vast morgen pas !!
    heel veel succes en je kunt het :D:D:D:D

uhm volgens mij mag je niet meer onder de douche ivm infectie gevaar !
    dacht ik hoor !!
    of was dat dat je niet meer in bad mag
    anyway

dikke koes koes van hier

Deel Deze Pagina