Wauw mooie buiken weer dames! Ook weer 1 van mij van vandaag 35.1wkn! (zelf een beetje geknutseld met psp) Bekijk bijlage 134826
Heel mooi gedaan. Ik ga dat ook even op mijn pc zetten en dan eens even uitvogelen hoe het werkt Mooie buikjes!
Hallo April dames, Ik heb nog een laatste buikfoto van afgelopen vrijdag-avond (zal ik zeer binnenkort hier plaatsen) maar verder zullen er geen foto's meer van mij volgen, want ik ben zaterdag-ochtend (5.50 uur) bevallen van een zoontje. Onze Daimen Lucas Johannes is 5 weekjes te vroeg geboren. Hij moet nog eventjes in de couveuse blijven, maar verder doet onze knul het super goed! Hij weegt iets minder als 5 pond, dus gelukkig niet al te klein. Ik had al 2 weekjes last van voorweeen en uiteindelijk is alles in een sneltrein vaart gegaan. Meisjes super veel succes met de laatste loodjes en ik blijf jullie zeker volgen!
Mir1984, Wat een mooi bericht!! Gefeliciteerd met jullie knulletje!! Hij mag vast snel de couveuse uit, echt super om te lezen dat het goed gaat. Heel veel liefs en een dikke knuffel.
Gefeliciteerd meid !! Fijn om te lezen dat jullie knulletje het goed doet.. geniet er lekker van & hopenlijk mag hij heel snel uit de couveuse mee naar huis !!