Hallo meiden, Ik ben uitgerekend op 8 April 2010.. Hier mijn 16 weken buikje: Bekijk bijlage 105493 Heb al een boel mooie buikjes gezien.
Wat leuk weer om al die buik fotos van andere april mama's to be te zien! Ik plaats er even een van 2 weken geleden om erbij te horen. Zal dit weekend weer eens een foto maken, want het buikie is goed gaan groeien in die weekjes. Zijn er al mama's die weten wat het gaat worden? Morgen weten wij wat het is met een beetje geluk, zo spannend!
Wij horen het donderdag als het goed is! Zal nog ff een nieuwe foto maken en plaatsen... Nog anderhalve week en dan alweer 20 weken, gaat best wel hard zo! Prachtige buik Musty! Zo groot istie van mij nog niet hoor... Gr. Marielle
Hier is het een meid, was gelijk heel duidelijk te zien! @Lelle23, laat je even weten wat het is? Ben benieuwd!
Wij weten dinsdag wat het wordt..Ben zo benieuwd! Ook ik zal morgen even een nieuwe buikfoto plaatsen, mijne is ook aardig aan het groeien!
Dank je Chai. Ik heb er nog eentje zonder trui aha. Helaas is m'n buikje nog niet zo dik! Bekijk bijlage 107811