@Nikske: Mooie buik (maar had ik al bij ons clubje gemeld) @Anomiekje: Ja, duidelijk te zien dat je buikje is gegroeid! Leuk hoor! Nog steeds een bescheiden buiktje trouwens hoor
Ik heb vandaag een code gekocht waarmee je twee kaartjes voor de 9maanden- en huishoudbeurs kunt kopen voor de prijs van 1. Kan alleen vandaag nog besteld worden! hhb-ako20110214 is de kortingscode www.ako.nl/huishoudbeurs ( is dezelfde beurs) Dus voor alle mensen die nog willen bestellen, grijp nog snel je kans
Mooi hoor dames, jullie buikjes! Hier weer een foto van mijn buik met 28 weken en 5 dagen Bekijk bijlage 127951
Mooie buiken weer!! Ik heb afgelopen zondag een fotoshoot gehad... Er staan er een paar in m'n fotoalbum, dat was dus met 31 weken! Ben wel trots op m'n buikie hoor Gr. Marielle
Mooie buiken dames! En ... April komt steeds dichterbij Hier nog een foto van mijn buik, gisteren gemaakt met 29 weken.
Inderdaad dames, april komt steeds dichterbij! Spannend he? Hier is mijn liefdes paasei met bijna 30 weekjes.
hier mijn 32 weken buikje!!! hihihi mijn eertse scheurtjes op mijn buik:x its minder maar goed alles voor mijn kleine pukkie
Musty, ik vind jou buikje echt leuk hoe lekker bol die is. Mensen denken bij mij soms dat ik nog nietzo ver ben als ik ben blehhh.. haha.. En inderdaad lingerie zit bij mij echt al maanden niet meer comfi helaas, alleen nog maar katoen slips hier. lol
@ chai thnx.... van de week op t werk hoor ik achter me fluisteren wow die is hoog zwanger (waggel enorm door de bi) ik dacht GRRR nog 2 maand whahaha ik draag nu t liefs de zwangerschaps shorts van de hema, heerlijk maar alles behalve charmant