Hahaha, ja ik zag ook al zoeen lekker heupding soort riem van elastiek met een doekje ofzo wat over je buik loopt. Tegen rugklachten, nahhh ik moet zoeen ding hebben dus he. Maar inderdaad allemaal nietzo charmant, maarja echt sexueel aantrekkelijk voel ik me nu sowieso ookniet hoor. Heb je erg last van die bi? Wel erg vervelend voor je hoor.. lijkt me nietzo leuk.
hahahaha ik doe alleen lingerie aan op de foto dag hahaha en daarna weer uit want en bh doet echt zeer hahahaha
@ chai.... helaas wel... maar als t goed is nog maar 5 wk en 6 dg te gaandus nog even met de tanden opeen ivm de pijn
Dacht dat ik de enige was die dat deed haha, maar blijkbaar niet! Even mooi voor de foto en dan gauw weer uit. Draag al een tijd meegroei bh's en comfi onderbroeken.
Ik heb hipsters bij de Zeeman ingeslagen, een maatje groter dan ik normaal heb. Zit superrelaxed, en ziet er niet al te suf uit Denk dat ik die straks ook gewoon blijf dragen, voor mij geen strings meer hoor hihi
mijn moeder heeft voor mij toen ik nog zwanger was en in het ziekenhuis lag ook een hele stapel hipsters gekocht! en trust me! na de bevalling trek je echt geen string meer aan je bips lang leven de hipsters!! toch nog redelijk sexy..
Haha hier nog wel eens sporadisch strings, maar draag veel liever een meer bedekkend, comfortabel zittend stukje ondergoed hahaha.
hhahahaha nou ik ook hoor! moet zeggen heb nog geen string aangehad na mijn bevalling... maar moet zeggen de hipsters die ik heb zijn vrolijk en toch nog wel redelijk sexy (volgends manlief ) hahaha ik heb zo'n lekker kontje in een hipster whahahahahhaha
hier ook hipsters hahahaha moet ergens mijn tena in kwijt hahahahaha. zitten echt heerlijk hihihi @star mooie buik!!!
Die van de Zeeman zijn inderdaad heerlijk, heb laast nog twee slips gekocht voor 2 euries.. Die zitten echt lekker en hebben nog een leuk kleurtje ook. Idd strings, pfff moet er nu even niet aandenken .
Voor mij ook geen strings!! Idd hipsters zitten veel beter en zien er nog redelijk sexy uit. @star en anomiekje: mooie buiken!
Mooie buiken weer dames! @Anomiekje, wat een lief klein bolletje zeg! Hier mijn buik met 33 weken en 2 dagen: