wat geven aan kraamvisite bij de koffie etc?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door guppekop, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wat geven jullie aan de kraamvisite? beschuit met muisjes? cakejes? chocolaatjes? en voor kleine kindjes apart iets?

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik had van tevoren chocolaatjes (wit en melk) gemaakt met muisjes erop. Degenen die dit niet wilden (weinig ;)) konden ook gewoon beschuit met muisjes krijgen.

3. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0
    ik ga straks soesjes maken en dan de vriezer in... kan ik ze ontdooien wanneer ik ze nodig heb... dan was roze glazuur erover helemaal klaar... kan voor volwassenen en kids... keer wat anders dan beschuit met muisjes...

me zusje is net bevallen van een jongetje en heeft muffins met slagroom en blauwe suiker erop gedaan... ook erg leuk en lekker hahaha

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik denk gewoon beschuit met muisjes, al ben ik daar helemaal niet gek op...
    Misschien dat ik voor de tijd nog wat anders vind hihi

5. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    beschuit met muisjes :p
    collega's van mijn man hadden het al over cake met muisjes, maar dan groeien wij dicht als we iedere keer wat mee gaan eten :p

6. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    geboorte cupcakes !!

7. angel229

angel229 Niet meer actief

Gewoon beschuit met muisjes en misschien nog wat extra's (Chocolaatjes o.i.d.) als er directe familie komt.

8. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Gewoon beschuit met muisjes. Hoort erbij, vind ik.

9. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Bij m`n dochtertje hadden we tompoucen (roze bovenkant!).
    En dan de diepvriesversies. We hebben een aantal dozen ingeslagen en als er visite kwam een doosje laten ontdooien.

Bij m`n zoontje hadden we een gemarmerde cake. Dus blauw erdoorheen! Wij zijn allebei niet van de muisjes, je breekt er je tanden op en die dingen schieten alle kanten op. Dit waren voor ons ideale oplossingen.

10. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Wij hadden jodenkoeken met boter en muisjes. Veel makkelijker smeren dan beschuiten.

11. Chai

Chai Niet meer actief

Beschuit met muisjes en kopje thee kunnen ze krijgen, hihi..
    Verder geen kleine kindjes in de familie dus daar hoef ik geen rekening mee te houden, zou zelf snoepjes kopen die passen bij het geslacht ofzo, leuk voor kids.

Deel Deze Pagina