CVM: yep, duidelijk nesteldrang.... Bramtim: jullie ventje is gewoon super sterk dus dat gaat gewoon helemaal goed komen!!! MustY: naar mate ze ouder worden, worden die achterhetbehangplak-momenten helaas niet minder hahahaha....soms denk ik wel eens waar ben ik aan begonnen en dan klaag ik tegen een ander over dat het hebben van kinderen toch een behoorlijke forse ingreep in je leven is etc etc en dan kijken ze naar mijn zwangere buik en dan zie je ze echt denken van ...en dan nog 1??? hhahahaha Gelukkig geniet ik het meeste van de tijd wel enorm van ze maar er zijn van die fases........mijn man is helemaal gek van de kinderen maar die vindt het echt soms heel erg zwaar........(grappige is dat de meeste mensen denken dat dat bij hen wel niet zal gebeuren hahahahaha)
@Cvm, klinkt als flinke nesteldrang hahaha.. @Ramen lappen, ik heb besloten het hier dus NIET meer te doen hahaha. Ik heb bijna altijd de gordijnen dicht.. Ik vergeet het gewoon. Maar over een aantal weken de renovatie dus daarna mag ik weer de ramen wassen . @musty, oh die momenten zijn hier ook zo erg soms! @FB, fijn dat de echo weer leuk was En veel plezier vanmiddag. Super dat de box in elkaar staat! Hier heb ik ook blote buik foto's gemaakt. Vind het echt verschikkelijk!!!!!! Zonder buikband hangt mijn buik heeeeeel erg. Dit gaat weer net zo erg worden als bij mijn dochter ...
Jeej heb in ieder geval al een uitnodiging voor de informatiedag van de vacature voor thuiszorg. Verzorgende AG. Weet iemand het verschil tussen verzorgende AG en verzorgende IG? Naar aanleiding van die middag kan je op gesprek komen .
Leuk zo die foto in die ronde spiegel Ik heb alleen nog maar foto´s gemaakt met kleding aan... Misschien binnenkort ook eens een blote buik foto?
Yep, AG is algemene gezondheidszorg. IG is Individuele Gezondheidzorg. Bij IG leer je verpleegtechnische handelingen ( erg leuk ), denk dan aan wondverzorging, spuiten, verzorgen van sonde's, catheteriseren enz enz enz. Met beide opleidingen word je breed opgeleid, je krijg in beide gevallen een stuk gehandicapten zorg, ouderen zorg, chronisch zieken en kraamzorg. Ben benieuwd hoe je het gaat vinden! En we gaan heel hard duimen of je op gesprek mag komen!
Manlief komt zo thuis, dan brengen we sven naar oma en gaan we even naar onze kleine man gluren... leuk en spannend. Hoop dat hij goed gegroeit is! Liefs!
Wauw dank je! Dus als ik het goed begrijp is de IG iets uitgebreider door die verpleegtechnische dingen die je erbij leert? Nou geef ik de voorkeur aan de AG opleiding hahaha. Die betaald meer ... Verder heeft het dus dezelfde leerrichtingen dus dan ben ik tevreden . Ben benieuwd .
@ Vica en Musty, Wat een toeters zeg! haha Ziet er goed uit @ Musty, Goede vraag.... Kheb geen idee hoe ik het volhoud, moet ook eerlijk bekennen dat ik nu HEEL hard aan het aftellen ben! Kben er echt klaar met school.... (figuurlijk dan, letterlijk heb ik nog wat werk voor de boeg...) @ vroeggeboorte, Pff werd er ff stil van, wat een nachtmerrie! @ slapen, Jeutje wat en :x*/#& :x nacht zeg! Ik kan m'n draai gewoon niet vinden! En toen ik hem eindelijk had, bleek dat ik m'n been op zo'n rare manier had gelegd dat mijn bekken weer eens vastsloeg! (dit was trouwens wel lang geleden)... Daarna wist ik ook echt niet meer hoe ik m'n been moest leggen van ellende . Hoop vannacht op een betere nacht want op deze manier gaan de laatste (ruim) 10 weken wel heel lang duren...
kiekeboo effe snel, ben echt helemaal afgedraaid nu Bloeduitslag schildklier was goed das positief verder gyn ook wel goed bloeddruk was weer iets gezakt en weer wat aangekomen (waar je al blij mee kan zijn ) tja echo hij ging inene hartje extra checken, maar dat was prima en vruchtwater checken...die was wel goed, dus wat ik daarmee moet maar goed morgen weer aan de ctg en volgende week en volgende week donderdag uitgebreide echo weer
@bramtim; super dat alles goed was, snap je zenuwen voor een controle wel! @musty; mooie foto's weer en fijn dat alles goed was! Jeetje, weer een april baby geboren, jeetje hopelijk komt alles goed. 620gr. voor 27wkn, nog ligter als me dochter was bij 27wkn die woog 695gr. @vica; Leuke foto hoor, en mooie buik. @sanne; veel plezier! Nou hier dus naar zk geweest. Heb een half uur aan de ctg gelegen en die zag er voor derest goed uit. En hij schopte 1x toen die band strak om me buik ging. Maar over het algemeen heb ik hem nog niet heel veel gevoeld vandaag. Hij ligt nu ook niet meer in een stuit, maar met zn hoofdje dus beneden hoe het hoort. Zaterdag 10.00uur weer terug voor een ctg! Ben iig even gerust gesteld weer. Verder was de bloeddruk en alles goed, alleen kwam ze met de mededeling dat ik een schimmelinfectie heb!?! Ze hadde 2 jan. een uitstrijkje gemaakt en dat geconstateerd. Beetje vreemd dat ik dat nu pas hoor, ben in de tussentijd dus al 2x in het zh geweest. Maar goed, waarschijnlijke oorzaak: inlegkruisjes. Nou blijf die dingen wel gebruiken ivm urine verlies. Want zie me nie 5x per dag me slip verschonen en hoe zou dat moeten als je niet thuis bent!
@Vica: Ook mooie buik! @Musty: Goed bericht dus weer vandaag, mooi @fb: Klinkt idd niet lekker die nachten, maar het stukje "nog tien weken" klonk toch wél heel leuk! In mijn hoofd zitten we af en toe nog steeds in de eerste tien weken, wat leek de zwangerschap toen oneindig lang te duren. Maar echt, time flies. En idd, nu is het nog maar een week of tien (twaalf in mijn geval ) Ik was vanmorgen ook weer even op de weegschaal gaan staan....2 kilo eraf. Zal wel door de griep komen. Nu was het in mijn geval niet zo erg want was totaal 15 kilo aangekomen, nu dus 'maar' 13, kan ik eigenlijk prima mee leven met deze zwangerschapsduur! Nu snel naar cursus, tot 10 uur Bah
@ vica... mooie buik! @ star.... fijn dat de ctg er goed uit zag en jeetje dat je dat nu pas hoort @ slapen.... ik heb wel 1,5 uur geslapen.... met een ijscompres tussen de benen voor schaambot.... en een dwarse dreumes (tandjes ay) de BI doet echt zon pijn wist niet meer wat ik anders nog kon doen vanacht heeft manlief de dienst @ sanne... ik heb je niet gezien overigens of ik ben blind/kippig
@musty; schattige kleertjes hoor. Iid vreemd dat ik dat nu pas te horen krijg, zei dat ook al tege die vpk. Had er alweer vanaf kenne wezen!
nou ja zeg ik ben geblokkeerd op de april hyves.... ik kijk regelmatig en heb laatst nog gepost..... mogen ook wel even een bericht geven als ze je blokkeren zeg!!!!!
Jij ook al, ik ook.... kon er van de week nog op. Nou ben ik daar niet zo actief als hier, maar poste ook wel af en toe.
dr is pas een mail de ronde gegaan dat ze gingen opschonen stond in dat 1 reactie p/w in een van de topics toch wel vereist was meer dan de helft hebben ze verwijdert