April 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vica86, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier: Uk is érg druk in mn buik, schopt er 'danst' er aardig op los... hihi

Net de box verder afgemaakt. Kleed erin, knuffels, speeltjes en muziekmobiel. Allemaal van Woezel en Pip!!:D
    Hij is erg leuk geworden... Misschien dat ik de mobiel nog ergens anders hang, maar denk dat ik dat echt moet bekijken als onze uk er eenmaal is wat handig is!

Vriend is gaan darten, ik blijf lekker thuis.

Ga vanavond nog wel even bakkie doen bij de buurvrouw als ze thuis is. (ze is wat later thuis) Die gaat dit weekend op onze honden passen.
    De honden kunnen dan gewoon thuis blijven in hun eigen omgeving en buren gaan meerdere keren kijken, uitlaten en eten geven enzo.

Mn broertje gaat ook elke dag even een kijkje nemen...
    En misschien dat mn nichtje ze van t weekend nog oppikt om een stuk te gaan wandelen/fietsen, wel fijn hoor!

Ga zo eerst even douche denk, en dan vast wat spullen in pakken voor t weekend, ben ik nog niet aan begonnen!

Tot straks!

2. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Das snel!!8)

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Leuk idee! Onze eigen hyves.. Tenminste voor iedereen hier die dat ook wilt natuurlijk (geen verplichting).

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@MiniMe, oeeh klinkt als een leuk dagje morgen! Babyshoppen :D.

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@FB, veel plezier vanavond! Leuk dat de box af is! :D

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
  7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb mij al aangemeld :D

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    geaccepteerd
    ik heb de hyve overigens geheel besloten gehouden
    dus alleen leden kunnen lezen en kijken overal
    en lid worden heb je mn toestemming nodig :p klinkt zo gemeen

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Musty, de topics waar een slotje achter staan kan je niet op reageren.. De topics zelf staan op slot ;).

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    woops effe veranderen

11. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    He allemaal!

Leuk een hyves, ik ben best vaak op hyves te vinden dus ik ga me zo ff aanmelden:):)

@musty je plaatst hier wel wat fotootjes he van de bellypaint? ben toch wel erg nieuwsgierig hoe zoiets eruit komt te zien:D

Ik had me vandaag aangemeld voor die april hyves, dacht leuk! maar toen ik lid mocht worden en kon lezen vond ik het niet zo heel gezellig dus heb me direct weer afgemeld....

Weet niet wie het zei van contact over de blije doos:

bedankt! had gemaild en idd bericht terug.
    Ze hadden al mail gestuurd voor het ophalen van die doos :S nou check mn mail altijd goed , zelfs de ongewenste maar heb m echt niet gezien.

Nu krijg ik het ophaalbericht via de post, vind ik ook wel zo fijn!:)

Nou ik ga me effies aanmelden op de hyves:)

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik vind het trouwens echt een superidee die hyves. Over bepaalde dingen zal ik het dan hier ook echt niet meer gaan hebben. Aangezien er hier zowiezo al meelezers zitten die wel een acount hebben (al lang) maar gewoon niks schrijven en wel erg regelmatig hier lezen..

Voel ik mij toch niet heel erg prettig bij.. Ook zonder acount kan je meelezen hier, dus diegene die wel een acount aanmaken maar na een hele lange tijd niet 1 bericht hebben geschreven op heel zwangerschapspagina hebben volgens mij echt een acount om foto's en profielen te bekijken.....

13. leonie anita

leonie anita Actief lid

12 okt 2010
    243
    0
    0
    sociaal pedagogisch hulpverlener bij Vitree
    Almere, Flevoland
    Hallo Meiden,

Jeetje wat is er toch weer ontzettend veel geschreven zeg...
    Zelf wel bijgelezen de afgelopen week, maar niet echt de puf om te gaan reageren. Had ff zelf een emo week, begon vorige week met een fikse woordenwisseling met een collega. Hij kon feedback niet goed accepteren, en mijn hormonen konden hem wel letterlijk tegen de muur aan gooien met zijn kop... Maar goed gelukkig zie ik hem naar mijn verlof niet meer terug hahaha, hij heeft een nieuwe functie binnen de zorg... Ciao ciao... Verder drukte op het werk, moet mijn mentorkindje overdragen aan anderen, en das best lastig.... Heb toch wel een band met ze ook al zijn ze zo heerlijk dwars af en toe! Maar goed, nog 3 x werken en dan ga ik echt van mijn verlof genieten...
    Ga mijn verlof inluiden met een flinke dag shoppen met mijn moeder, schoonzus en haar moeder op de 9 maanden beurs!!!
    Dit weekend ga ik met Bart naar mijn ouders, zo kan manlief het plafond afmaken en hopelijk ook de wand verven... Owh kan niet wachten op het eind resultaat... Vandaag de vloerbedekking gehaald bij de leenbakker en een leuke hanglamp, nu wil ik het alleen nog bij elkaar zien!!!! Hopelijk een leuke verassing voor mij als ik terug kom dat er wat meer eindresultaat is:) Ik zal dan zeker ook ff foto's plaatsen!
    Heb me net ook al ff toegevoegd op de zp hyves! goed initatief!!! Was ook eerst lid van die april hyves, maar ook daar ben ik van afgekickt... Tja heb nou het eenmaal druk druk druk, kan niet altijd reageren.

Voor de mama's van peuters/ kleuters of te wel oudere kids:
    Wie van jullie moest ook ineens van de belastingdienst het landelijk register nummer van jullie kinderopvang? wat leuk he de belastingdienst... lekker werk extra administratie erbij... Hebben jullie trouwens ook al de definitieve berekening van 2009 gekregen voor de opvang???? Ik zit er nog steeds op te wachten... Heel erg irri... maar goed komt vast wel weer eens en dan moeten we ineens terug gaan betalen ofzo.

Nou ik zal weer es bij gaan lezen en verder sneupen voor leuke aanbiedingen;)

Dames geniet lekker van jullie buikwondertjes...

14. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @minime; nee had geen klachten, vond het daarom ook zo gek.:(
    Shopse morge!

@luckey; luister naar je lichaam, lekker laten leggen meid dat strijkgoed.

@aprilhyves; hou ook niet van die verplichtingen van je moet reageren anders lig je eruit. Nou dan maar eruit.

@musty; leuk bellypaint, ben benieuwd naar de foto's!

Ik kom me ook even aanmelden op de nieuwe hyve!:)

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Leonie, ik heb geen definitieve berekening gehad van 2009. Ik moet zowiezo terugbetalen want hun hebben mij teveel uitbetaald.
    Verder gaat ze nu niet meer naar het kdv dus van dat andere heb ik geen bericht gehad. Wel lastig zeg als je niet goed kan communiseren met je collega. Eigenwijze mannen en hormonen van zwangere vrouwen gaan niet samen :p.
    Wat een leuk idee om je verlof in te gaan met de 9 maanden beurs! Het lijkt mij leuk om te gaan maar denk niet dat ik het volhoud.

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hyves: Ik heb me ook aangemeld!!!:D

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb mezelf trouwens ook gelijk afgemeld bij die hyves.. Hou ook niet van verplichtingen bij iets als een hyves/forum.. Dat doe je voor je plezier toch? Lijkt nu een beetje alsof je verplicht close moet worden met iedereen anders mag je weg.

18. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Buurvrouw is helaas nog niet thuis... en zou eigenlijk wel naar mn bed willen. Maar ja, moet wel wachten, want moet nog uitleg geven over de opvang vd honden, en de sleutel geven:( nog even geduld dus....

19. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Voor de mama's van peuters/ kleuters of te wel oudere kids:
    Wie van jullie moest ook ineens van de belastingdienst het landelijk register nummer van jullie kinderopvang? wat leuk he de belastingdienst... lekker werk extra administratie erbij... Hebben jullie trouwens ook al de definitieve berekening van 2009 gekregen voor de opvang???? Ik zit er nog steeds op te wachten... Heel erg irri... maar goed komt vast wel weer eens en dan moeten we ineens terug gaan betalen ofzo.

ik weet nooit wat ik nu wel en niet van de belasting heb gehad aan brieven, vlgens mijn gevoel moest ik vorig jaar ook 2 x dezelfde brief invullen over de gegevens van mn gastouder, maar misschien waren het ook wel verschillende.

Makkelijker kunnen ze het niet maken....:p

20. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hyves: nu nog afwcahten of ik toestemming krijg van onze beheerster;):p

Deel Deze Pagina