April 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vica86, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    @ musty, ik heb me al aangemeld hoor. Ik weet alleen niet onder welke naar je me te zien krijgt. Is foeske2 of Lobke...

@ Hik, Kheb geen idee of ik dit al gevoeld heb, denk het bijna niet dan. Bedankt voor de uitleg dames!

2. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @cvm; fijn dat de cursus goed ging. Moeilijke beslissing idd over de poes. Weet je eventueel zelf niemand die hem kan opvangen?

@titania; gefeliciteerd met je ondertrouw!

@sanne; fijn dat de echo goed was!

@hanna; beterschap!

@luckey; fijn dat alles weer goed is met je zoontje!

@hik; hier ook soort getik om de 1á2 sec. Duurt soms wel 10 minuten.

3. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Titania proficiat met je ondertrouw!!!

Cvm... sterkte met je poes, hoop dat je gauw een goed huisje voor hem vindt...

Hier... ben nu eten aan het koken boerenkoolstamppot met gehaktballen....

Vandaag in de supermarkt was verschillende broodbeleg (vlees) in de reclame... 3 + stuk kaas voor 5 euro. Heb dus 2 tassen meegenomen waaronder ook een kuipje Filet Americain...
    Heb er zo onwijs veel zin in maar laat mijn vingers ervan hoor.
    Of mag het tch een boterhammetje ermee????

4. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hi meiden hoe is het met jullie. Voel me wel steeds een indringer. Maar ik heb eigenlijk ook zelden wat te melden. Nou ja vandaag zijn de muurstickers eindelijk binnen gekomen :D ben zo blij. Alleen hebben we nog steeds geen kamertje gebouwd :(. Dus dit weekend wordt weer druk aan de klus. M'n meid is uitbesteed bij m'n ouders, dan kunnen we ff door werken.

Ik begrijp dat Tatiana in ondertrouw is gegaan. Meid gefeliciteerd!!! :D

Ik duik zo m'n bedje lekker al in. Hopelijk doet m'n meid mee.

5. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Hier een fotootje van onze kledingkast hihi.
    Op de bovenste plank links ligt maatje 50, rechts 56
    Op de "bodem" ligt 62 en 68.
    Het hanggedeelte is in 4 porties verdeeld. 50-56-62-68
    In de la liggen alleen rompertjes maat 62 t/m 68 :).
    De 50-56 heb ik in de commode....

Bekijk bijlage 123541

6. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Wauw luckey, een hoop kleertjes al :) En dan rkijg je vaak nog een enorme berg na de bevalling :p

Thanx allemaal voor het meedenken over ons poezebeest....heb vandaag nog niets geregeld, ik kan het gewoon niet, asiel, en heb ergens de domme illusie dat ze liever is als het weer warm word buiten enzo...zou kunnen toch? Kijk het nog wel heel even aan, 1 grom richting baby en het asiel wordt waarschijnlijk een stuk makkelijker te aanvaarden.

Nu lekker weekend, nog steeds niet fit dus doe rustig aan. Heb nu een enorm dikke schouder/nek links, geen idee hoe ik eraan kom, het lijkt een spier die heel hard/dik is maar zou ook een ontsteking kunnen zijn. Doet in ieder geval veel pijn, vooral met hoesten en onverwachte bewegingen. Hopen dat het snel weg is, begrijp echt niets van mijn eigen lichaam op het moment. Voor mijn zwangerschap ben ik denk ik sinds mijn tiende niet ziek/geblesseerd geweest en nu is er elke keer wat. Word ook moe van mezelf!!!

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Luckey: lijkt me voorlopig voldoende toch?!

Koekey: klusze!

CVM: bij de zwangerschap van onze dochter was ik ook steeds ziek.....bij de jongens heb ik zelfs nauwelijks een verkoudheid gehad terwijl ik van de oudste in de winter zwanger was....maw leek het of ik toen en nu hogere weerstand heb door de zwangerschap en bij onze dochter ene lagere weerstand had door de zwangerschap. Ben normaal niet echt veel ziek, verkoudheidje meer niet....

8. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Jazeker zijn het voldoende kleertjes, zeker in de maat 62 en 68.
    alleen maatje 50 heb ik niet veel shirtjes, twijfel nog of ik daarvan bij ga halen....

Luieremmer: wie gaat er een gebruiken? ik bedoel dan eentje die de luiers doet inwikkelen...
    staat nl een op mp voor 5 euro... (tommee tippee)......

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ titania.... proficiat met jullie ondertrouw!! :D

@ de hik.... whahaha hij heft nu de hik :p

@ luckey.... ik denk dat 1 boterhammetje ermee geen kwaad kan hoor :)

hier morgen stampot, yammmie!

@ koeky..... heb je geaccepteerd, volgens mij ging mn pbtje terug niet helemaal goed :)

@ luckey heerlijk gevulde kast!

:)ik durf geen foto meer van de kast te maken want hij hangt en ligt echt proppie vol inclusief commode, t past net allemaal
    ik ga ook echt niets meer kopen..... :p denk ik

@ ziek zijn.... ik klop snel af, na al die onstekingen in nov/dec en opname en AB en snuif.... niets meer gehad in dat opzicht *klopt heeeeel hard af*

@ hier vanmiddag muffins gemaakt, nu kan ik ze letterlijk bewaken iedereen zit erop te azen whahaha das wel en niet leuk ;)

ctg vanavond was goed, hetzelfde als afgelopen woensdag
    zondagmiddag mogen we weer

Maar eertst op naar morgen :D heb er zin in!

10. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    hoeveel shirtjes/broekjes in maatje 50 en 56 hebben jullie????
    ik weet het absoluut niet meer van zoonlief.
    alleen dat mijn moeder dag na geboorte nog 5 shirtjes maat 50 heeft gehaald.....

11. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik heb een gewone luieremmer simpel met deksel. Das meer voor de kleertjes die vies zijn sopje erin en kleertjes erbij tot het machine aangaat ;)

En ik heb er zoeen met een ring die van die "worstjes" maakt. Ideaal met peuter/kleuterpoep. Maar wij hebben geen kliko's anders had die direct de kliko in gegaan denk ik.

12. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36

13. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hij is goed aangekomen hoor :)

@kleertjes, hmmm ik heb eigenlijk helemaal nog niet zoveel gekocht. Maar dat komt omdat ik eigelijk nog niks kwijt kan. Alles zit in een doos. Zodat het als het kamertje af is direct opgehangen kan worden.

14. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ik bedoel idd die "worstenmakers".
    bij zoon nooit gehad, luiers gingen meteen container in (en gewone luieremmer ook niet gebruikt, dat stonk zo) maar nu... och ik weet niet.... lijkt me wel handig...

15. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Hyves: Erg leuk zo! Wel leuk om te zien wie wie is:)

@CVM: Wat sneu dat jullie katje weg moet, ik zou het niet over mn hart kunnen verkrijgen, maar ja als je geen andere keus hebt... Ik zou hem zo van je over nemen, maar wij hebben er al 3, dus wordt wel erg veel dan.

@Titania: Gefeliciteerd met je ondertrouw!

@Vica: Ik voel de kleine ook wat minder krachtig dan bv een paar dagen geleden. Ik voel genoeg de hele dag door, maar dan weer de plopjes meer zoals in het begin. Ik heb het idee dat hij in ieder geval met zn voetjes bij mn ribben ligt, want daar drukt hij nogal regelmatig tegenaan. Ik zou hem ook wel krachtiger willen voelen, maar volgens mij is er niks aan de hand zolang ik hem genoeg voel.

@Foeske: Ik geloof niet dat ik de hik bij ons beebje al heb gevoeld, niet bewust althans.

@Luckey: Mooi gevuld kastje hoor! Leuk al die roze spulletjes!

@Luieremmer: Ik heb er een gekocht, was een tijd geleden bij de Kruidvat in de aanbieding. Incl cassettes dus die wikkelt inderdaad de luiers in. Lijkt me wel zo fris. Ik zie mezelf niet elke keer naar de container lopen want die staat in de garage.

@Filet: Ik denk dat je met 1x ook al pech kan hebben. Stel dat die bacterie daar net in zit, dan is 1 boterhammetje al genoeg toch? Ik zou het er persoonlijk niet op wagen, gewoon een paar weken wachten (ik heb makkelijk praten...ik lust het toch niet;))

@Hier: Vanavond naar de Ikea en Prenatal geweest, lekker babyshoppen. Hubby vond het zelfs leuk bij de Prenatal! Bij Ikea hebben we een matrasje en hoeslakentjes gekocht, en bij Prenatal een badje + standaard, dekentje en een supercool tuinbroekje! Tuinbroekje heeft manlief uitgezocht, hij vond het zo stoer! Was wel heel leuk om met hem te shoppen, hij vond al die kleertjes en schoentjes ook geweldig. Meestal ga ik namelijk alleen.
    Daarna lekker frietjes gehaald, en nu op de bank Voice of Holland kijken/internetten.

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@MiniMe, wat jij laatst had, die erge pijn onderin de buik,... Heb ik nu ook al dagen. Echt heeeel erg.. Trekt helemaal ook door naar mijn onderrug. Gaat niet weg met rusten.. Toch maar wat minder gaan lopen dan :(.

@Luckey, ik weet zo niet hoeveel ik er heb.. Ben helemaal in de war met mijn hoofd door die stomme renovatie. Wat ben ik blij dat ik toen gecontroleerd had dat ik van alles in ieder geval genoeg had, als ik dat nu nog moest uitzoeken... nee was hier geen optie meer geweest.

@Luieremmer, leek mij wel makkelijk maar vind die cassettes te duur in gebruik. Hier gaan de poepluiers gewoon in de prullenbak in een dichtgeknoopt luierzakje. Ik ruik er niks van, ook niet als de bak open gaat of ik binnen kom ofzo.. Heb wel een luieremmer met deksel (zo'n simpele) maar dat is hier inderdaad een bak voor bijvoorbeeld spuitluier-kleding die dan even moet weken.

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hmm ik was nog niet klaar...

@Musty, fijn dat de CTG goed was!

@Filet, hier in het begin wel een toastje met filet gehad.. Kon de verleiding echt niet weerstaan. Maar normaal laat ik het liever staan. Je weet nooit.

en toen wist ik het niet meer...

18. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Vica: Ja vervelend he die steken. Bij mij is het de laatste dagen wat minder, maar ik probeer ook echt minder te lopen, en dat helpt wel. Normaal ga ik elke lunchpauze naar buiten, en loop ik dus een half uur. Nu ben ik een paar dagen gewoon binnen gebleven (of alleen even een broodje halen) en dat scheelt een stuk. Ook met de pijn in mn schaambeen gelukkig:)

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Oh waren het steken bij jou?

Het voelt hier alsof ik een mega strakke riem onder mijn buik heb zitten.. Zooo strak dat het echt pijn doet. Onderkant is dan ook helemaal hard en bovenkant gewoon soepel..

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Oh en gefeliciteerd met je 29 weken, zie het ineens in je banner :D

Deel Deze Pagina