April 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vica86, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    hej allemaal!!

hier dik balen!
    werd vanochtend wakker met samentrekken van maag darmen, ohhh wat een pijn! nou vlak daarna was het raak spugen en diarree en zo is het nu nog steeds!!

Kan niets binnenhouden:S

En dan is die beeb ook alde hele dag zoo druk in mn buik:( nu ff niet fijn!

dus ik ga dr weer vandoor tot snelll

2. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    @ Jojoki: ahhh balen! Beterschap!

@ vica: heel raar van je moeder, zou het overigens niet accepteren. Misschien je meis wat minder vaak aan ze 'uitlenen' dan waarderen ze het weer wat meer.

@Nikske: sterkte, laat je lekker verwennen door je mannetje dit weekend, even bijkomen!

@Luckey: Hier ook een hond die ik beloofd heb dat als de beeb er is, we elke dag een stuk gaan wandelen. Beessie komt zn wandelminuten ernstig tekort nu, na mn werk heb ik er gewoon geen puf meer voor!
    Tis overigens een shi-tzu, klein gezelschapshondje, die hebben gelukkig geen echte lange wandelingen nodig.

@mini: mooi buikje!

Hier: Vanmorgen wat boodschappen gedaan en een kwartiertje met ons hondebeest over het strand gelopen. Verder doe ik het rustig aan, vanavond de eerste carnavalsavond van het seizoen (playbackshow) Leeft hier verder helemaal niet maar mijn lief zit bij de carnavalsvereniging, hij speelt bij een boerenkapel die hofmuziekanten van de prins zijn (jaja, begreep het ook nooit zo, carnaval, maar tis allemaal héél officieel :p)
    Vriendlief moet vanavond dus optreden en ik weet hoe leuk hij het vind als ik meega, dus heb besloten er maar even doorheen te bijten en mee te gaan (ik hou niet van carnaval, ook niet van de hele avond staan nu en ben nog brak van de griep) Moet wat overhebben voor je lieffie toch ;)?

3. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Nog even spammen: Foto van ons hondje Filou :)

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Goedemiddag meiden

Nou ik ben weer beetje uitgerust hoor :) Mocht vanochtend van vriendlief niet mijn bed uit voor 11.00uur en dat heeft wel geholpen, ookal slaap je niet je krijgt toch wat rust... Vriendlief moet het hele weekend werken, dus ik denk dat ik me maar een weekendje lekker rustig op de bank houd met mijn laptop en een boek !!

CVM owwww wat een schattige hond !!! Wat is dat voor ras :) ??

Titania: Ik zag dat ik jullie mag feliciteren met jullie ondertrouw :D GEFELICITEERD !!!

Wat erg voor waardevol zeg :( !!! Jezus je moet er echt niet aan denken... Ik heb er gewoon geen woorden voor... Kippenvel !!! Iets meer dan 1 jaar geleden is mijn nicht haar zoontje ook verloren rond 7 maanden zwangerschap... Echt vreselijk !!!

Vica als mijn moeder dat deed kon ze regelrecht omdraaien, zo niet had ze toch echt een groot probleem. Natuurlijk wil je je kindje even hoi zeggen en een knuffel geven !!!

Luieremmer de overdagluiers gaan gewoon meteen naar de garage en de container in, maar we hebben wel zo'n luieremmer die na elke luier afsluit (of hoe zeg je dat) voor de nachtluiers, want dan ga ik niet naar de garage...

Star wat fijn dat de CTG vanochtend weer goed was. Die bewegingen voelen inderdaad als een bevestiging, ik vind het ook super fijn :) Wij hebben donderdad ook onze groeiecho, ben dus erg benieuwd !!! Wat betreft die rugkramp, dat heb ik ook na een dag werken, nu loop ik tussen het werk door steeds vaker een klein stukje dan gaat het beter.

Mini mooie buik :D :D

Jojoki beterschap meis !!!!

5. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    FB1984: lekker dat je hondjes zo goed verzorgd gaan worden, een geruststellend gevoel!
    eigen hyves: heb om toestemming gevraagd ;):D
    leonie anita: het zou wel lekker zijn als alles klaar is!! Dat zou idd een super verrassing zijn. Zou hij het begrijpen?
    Lekker zeg zo'n collega....
    musty: mooooooiiiii!! Erg gaaf die bellypaint van je kleine meid!!
    luckey: tutje! Waarom neem je geen rust???? Heb je nodig!
    Sanne85: vind 7 pond gewoon normaal ;)
    cvm1985: heb je al Feliway geprobeerd? Of Bachbloesem? En anders, als dat niet mocht helpen Clomicalm (een anti-depressiva voor honden/katten)? Dat zou je allemaal kunnen proberen. Mocht het echt niet helpen, zou je evengoed een definitieve beslissing kunnen nemen.
    titania: probeer je niet te druk te maken, het zal vast wel meevallen.
    GEFELICITEERD met je ondertrouw!!!
    ziek zijn: heb alle griep en buikgriepvirussen overleeft tot nu toe. Hoop dat het zo blijft en anders mag het vóór mijn verlof komen ;):p
    musty: hahahahahahahahaa, moet even heel hard lachen om je nachtelijk avontuur :D
    chantico: als je in ondertrouw bent gegaan, heb je dan 1 jaar om te trouwen. Minimaal moet je 2 weken in ondertrouw zijn.
    Fijn dat alles goed was, nou ja behalve dan je ijzer, maar dat is zo te fixen ;)
    nikske: hee, daar ben je weer! Rustig aan doen hoor jij!
    Fleuri: aardig wat gezakt, voel je het ook?
    Och jee, nog meer slecht nieuws.............
    vica: irritant dat je moeder zijn naam heeft verklapt :x
    MiniMe81: mooi buikje en weer dat leuke truitje ;):D
    jojoki: he bah.....Beterschap!

Gisteravond begonnen om de meubeltjes in elkaar te zetten. De kast hebben we als eerste gedaan. Vanochtend de commode en zometeen gaan we het ledikantje in elkaar fröbelen. Ik moet alleen nog precies bedenken hóe ik de plankjes wil en de verdere aankleding van de wand bij de commode.
    Vandaag voor de derde en laatste keer voor een pretecho geweest (was gratis), maar nu was mevrouw weer heel eigenwijs....Haar gezicht was weer maar voor de helft zichtbaar :( Jammer, maar helaas. Ze had haar gemeten en loopt dus 2 weken achter qua groei :( De vorige keer was het perfect. Moest het aan de VK laten weten......Was gelijk weer ongerust......Verder vond ze mijn buik alweer gespannen. Pffffff.........
    Ga straks of morgen de kasten een beetje inrichten!!!! Joepie!!

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Beterschap aan alle zieken!!!!!

Fijn dat alle echos goed waren!!!!!

Hier de doos bij prenatal opgehaald, wat een aanfluiting zeg.
    Ben echt teleurgesteld hierin hoor.
    Toen nog maar even gekeken voor beddegoed maar niets gevonden. Vond de dekens zo pluizig..
    Zijn naar de hema gereden en daar wel flink geslaagd.
    Deken, lakentje, kruik en kruikzak, hydrofiele washandjes en hoeslakentjes!!!!. Jippie.

Waarschuwing!!!! Bij de Wibra zijn deze week babyweken.
    Boxkleden en weet wat al nog meer voor lachprijzen hahahah. Ga dus zeker even terug hihi.

7. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Thnx voor de tip luckey, maandag gelijk langs de wibra.
    Zal wel weer een gekkehuis worden denk ik.

8. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden

Agh, wat een leukerd zeg!:)

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Seertje wat fijn dat de meubeltjes binnen zijn en zo goed als staan :) Wel rot dat jullie kleine meis achterliep met groei... Heb je je VK hier al over gebeld & wat vond zij ervan ???

Luckey fijn dat je bij de HEMA goed geslaagd bent :D

Wibra nou dan moet ik toch maar eens een keer gaan kijken... bedankt voor de tip !!

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    ** Edit over de wibra **

Zag op de laatste pagina van de folder een leuke weekendtas staan.. Die ga ik halen als mijn ziekenhuis vlugkoffertje :D (als ze hem nog hebben tenminste....)

11. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een schatje zeg!

12. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ook leuke naam trouwens.

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Mini, mooie buik! en leuke hond :D.

@Cvm, wat een schattig hondje :D.

@Wibra, ga ik toch maar eens heen aankomende week!

@Seertje, he wat rot dat je kleine volgens deze echo 2 weken achter liep. Maar ik zou er niet teveel vanuit gaan hoor. Gewoon aangeven bij de vk/gyn en dan kijken hun zelf nog wel een keer.

Verder kan ik niet teruglezen helaas...

@Mijn moeder, helaas kan ik niet minderen met bezoekjes naar haar. Ik ben namelijk heel afhankelijk van haar als ik straks weer ga werken. 2 dagen extra opvang kunnen we gewoon niet betalen :(.

Net even mijn meisje opgehaald. Die ligt inmiddels al bijna een uur te pitten, zo moe was ze.

En van hubby een frituurpan gekregen. De Tefal oleoclean.. Mooi ding! Ik wou hem eigenlijk niet hebben omdat ik bang ben dat we hem te makkelijk gaan gebruiken. Maar het is toch wel erg lekker om er 1 te hebben.

Heb ook het boxkleed proberen te verven.. Nou dan ding is nog hartstikke roze!!!!! Alleen de lichtste vakken zijn paarsig van kleur geworden.
    Dat was dus weer zonde van het geld..

14. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @vica; boxkleden hebben ze ook in de aanbieding bij wibra maandag!:D;)

15. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Seertje: Maak je niet druk over wat de echoscopiste bij de pretecho zei. Daar zijn ze niet voor, ze maken alleen maar een pretecho. Bij mij zei ze ook dat het hoofdje 2 weken voor liep, het buikje precies goed was en de beentjes 2 weken achter. Toen ik het bij de vk aankaartte zei zij dat de vk's het altijd weer moeten goedpraten, omdat ze bij een pretecho maar even snel wat meten.
    Uiteraard kan het nooit kwaad om het toch even te melden;)

@Wibra: Ik kwam er vanmiddag ook al achter. Omdat ze nu nog zoveel hadden, net bijgevuld natuurlijk, heb ik nu maar alvast vanalles gekocht. Fleecedekentje (voor in de wieg) hoeslaken en lakentje. Volgende week ga ik nog een boxpakje en vestje halen, die waren nog niet uitgepakt vanmiddag.

@Nikske: idd leuke tas, misschien ga ik die ook even halen:)

@Vica: Jammer dat het verven niet gelukt is. Dus ga je gewoon een nieuwe halen? Bij de Wibra hebben ze hele leuk roze! Is wel vierkant, dus voor ons weer geen optie. Kost maar 5,99!
    Ik heb hem vanmiddag al gezien, en was erg lekker zacht!

@All: Vraagje over het '1e pakje'. Welke maat hebben jullie?
    Ik zit te twijfelen tussen maat 50 en maat 56.
    Ik zat te denken aan een pakje van de HEMA, weet iemand hoe die kleertjes vallen? Ik dacht redelijk ruim, maar weet het niet zeker.

16. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Bedankt voor de reacties! Ik zal de vk even mailen/bellen en het voorleggen. Kijken wat zij zeggen en dan zien we verder.
    Deze echoscopiste heeft volgens mij ook echt ervaring met metingen, maar goed we zien dan wel.

17. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Onze echoscopiste werkt ook in het ziekenhuis, dus ze zal het idd wel weten, maar ze heeft bij ons wel even snel gemeten (naar mijn mening), niet heel secuur. Als je dus net een paar mm te veel of te weinig meet, loopt je kindje al niet meer op schema.
    Ik vertrouw maar op de vk dat zij weet wat ze doet.

Wij zijn bij 17 wkn ook bij deze echoscopiste geweest voor de geslachtsbepaling en toen zei ze exact hetzelfde (qua grootte hoofdje en lengte beentjes). Bij de 20 weken echo later in het ziekenhuis was alles volgens schema, dus daarom neem ik de pretecho maar met een korreltje zout.

18. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Nikske die tas vind ik idd ook errug leuk, maandag even naar kerkrade hoor even neuzen...
    als hij niet al te groot is ook leuk als gewone tas....
    Verder doe het lekker rustig aan meissie en ziekmelden als het niet gaat.....

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hoi meiden ik ben er

geweldige dag gehad hele gave paint
    sanne heeft mn kop en haar gezien zoals niemand t ooit nog zal zien :p
    maar ben helemaaaal kapot
    heb nog geen officele foto's wel op mn eigen camera die zal ik later uploaden

@ sanne... ben je ook heel aangespoelt? want jeetje wat heb je lang gewacht zeg

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    en mn meis is doodziek :( overgeven diarree 39,5 koorts

Deel Deze Pagina