April 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vica86, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Vica ik begrijp wel dat je door de afhankelijkheid van je moeder er misschien wat minder van zegt.. Maar afhankelijk of niet het blijft jouw kind !!!! Voor jezelf opkomen hoor..

Echo's/groei kindje, hier liep de kleine al vanaf het begin steeds heel erg voor op elke echo, bij de 20 weken echo viel het wel weer mee, en opeens was mijn buik weer te groot. Nu staat mijn buik alweer meer dan 2 weken stil, dus ben erg benieuwd naar de groeiecho aanstaande donderdag !! Volgens mij gaat de groei van onze kleine echt met spurten.....

1e pakje, ik ben er nog steeds niet uit welke ik als eerste pakje wil gaan gebruiken... Heb wel een pakje maat 50/56 van de HEMA die volgens mij best ruim valt. Denk dat ik gewoon meerdere pakjes meeneem :p Haha

Luckey inderdaad als de tas niet te groot is dan is hij ook nog leuk voor gewoon, mja denk dat ik straks vooral de luiertas ook als handtas gebruik.. Zie mezelf niet echt met 2 tassen slepen.. ik ga maandag maar even in Geleen bij de Wibra kijken denk ik !!

Musty ben benieuwd naar de foto's :D .. Beterschap voor je meisje !!

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Boxkleed, ja ik heb die van de wibra in het roze voor mijn meisje gehad. Heb hem nog steeds.. Hij is lekker zacht maar wel dun.
    Ik wil hem nu ook in blauw halen en dan leg ik die boven op het dunne blauwe kleed wat ik al heb. Dan is het samen toch lekker dik haha.

@Moeder, oh ik heb er ook zeker wel wat van gezegd hoor.. Maar meer dan dat kan ik nu niet doen helaas. Juist door die afhankelijkheid.

@Musty, fijn dat het leuk was! En beterschap voor je meisje!

@1e pakje, ik heb 3 pakjes in de tas zitten. 1 hele kleine (voor mijn gevoel) en 2 iets grotere.. Elke maat/merk/enz valt anders dus ik heb vooral gekeken naar de pakjes zelf ipv de maat. Ik neem bewust kleine en wat grotere pakjes mee, kan ik daar nog kijken wat het beste zou zitten.

3. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    mooie buikfoto en mooie foto's van hond/hondje voorbij zien komen

wat een vreselijk bericht over Waardevol, pfff zo'n bericht zet je toch weer aan het denken hè..

en musty, whahahaha je verhaaltje over dat ijs :D en beterschap voor je dochtertje en we zien je buikfoto wel een keer verschijnen he

Hier 29 weken zwanger.. vandaag veel te veel gedaan, vanmorgen eerst bed afgehaald en zowel boven als beneden alles gestofd en hubbie heeft gezogen, daarna pannekoeken gebakken, toen ff een half uurtje gezeten, daarna naar babydump om badje en toebehoren op te halen en ook gelijk een heel leuk boxkleed gekocht :). Daarna badje e.d. in de babykamer gezet (wordt erg leuk al zeg ik t zelf) toen nog wat strijk weggewerkt en daarna héérlijk in bad gezeten en lekker zitten glimlachen om die kleine die lekker aan t trappelen was :D. Daarna gegeten (lekker makkelijk chinees gehaald). Na t eten samen met hubbie t bed weer opgeschud. Uurtje op de bank gelegen en nu ff lekker zitten met de laptop op schoot (oh ja en de hele dag door ook nog gewassen, zeker wel 6 trommels vol)...

En dan lig je eindelijk ff lekker op de bank en gaat zomaar zonder reden (gelukkig) onze rookmelder af, tjeetje wat een teringherrie zeg, maar goed dat ze bestaan hoor dat wel, maar die veselijk indringende PIEP pfff au au.. En t leek wel alsof die kleine t ook hoorde, begon spontaan te trappelen ;)

Zo nu ff rondneuzen in andere topics hier en ook op andere sites...

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ben hier druk aan het tekenen voor ons geboortebord.. Krijg kramp in mijn hand :p

5. Chantico

Chantico Niet meer actief

Dank! Ik wist niet dat eieren ook veel ijzer bevatten. Spinazie met ei is dus een hele goede combi?!

Oh meiden, ik ben aan het speuren naar wiegjes op Marktplaats in ik vind dat toch wel heel spannend eigenlijk...! :) Stel je voor dat je een bod doet en iemand accepteert? Dan heb je opeens een wieg gekocht! Ach ja, dat is natuurlijk ook het hele idee, maar toch, het voelt een beetje spannend :D

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Jorietje dat klinkt als een drukke dag !! Nu dan maar lekker rusten op de bank :) Gefeliciteerd met je 29 weken !! :D

Chantico al iets leuks kunnen vinden ??

7. Chantico

Ik las nog meer handige tips over ijzer, thanx!

Star, fijn dat de ctg goed was!

Musty, mooie bellypaint! Ben benieuwd naar de foto’s van vandaag. En wat zielig voor je meisje, beterschap!

Vica, ongelofelijk wat je moeder deed en zei. Jullie proberen geslacht en naam voor de meesten nog wel geheim te houden? Lekker dan… En ik zou m’n meisje ook zeker even flink willen knuffelen als ze uit logeren was geweest!

Nikske, voel je je weer wat bijgetankt? Ik heb wat mails verstuurd met vragen om meer informatie over de advertenties. Er lijkt wel wat leuks tussen te zitten!

MiniMe, prachtige buik! Was er bij jou nou sprake van groeiachterstand?

Jojoki, klinkt niet lekker nee. Beterschap!

CVM, hoop dat het toch gezellig is vanavond en je het staan goed volhoudt!

Seertje, gaaf dat alle meubeltjes opeens in elkaar zitten! Kan de groei ook acherlopen omdat ze steeds moeilijker op te meten is doordat ze zo beeldvullend wordt? Maak je je er zorgen om?

Luckey, ik word ook altijd zo blij van de Hema! Dank voor de Wibra-tip! Ik moet nog wat leuke gekleurde hydrofieldoeken scoren ergens.

Jorietje, klinkt als een héél productieve dag waar je moe maar voldaan op terug kijkt. Nu lekker uitrusten!

Zijn er nu twee slechte berichten geweest de afgelopen dagen? Van Waardevol en van nog een april-2011-mama in een ander topic die te vroeg bevallen was en waarvan het kindje het wel of niet ging redden? :( Als iemand linkjes kan plaatsen naar hun topics, zou ik dat wel fijn vinden, kan ik mijn deelneming / sterkte-wensen daar plaatsen.

8. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    chantico: nee, ze was makkelijk te meten. Ze heeft ruimte zat daarbinnen ;) Maak me een klein beetje druk....
    musty: beterschap met je meisje!
    wiegje: is toch leuk :D Heb de mijne vanavond opgehaald! Ben er superblij mee :D

Alles zit in elkaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    meden foto's later, net terug van HaP en kleine meis heeft keelontsteking:(

10. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Beterschap voor alle zieken.

Hier zit ik net ff :) pfff ben d'r moe van. Maar we zijn opgeschoten. :D Ben zooooo blij maar er moet echt nog veel gebeuren.

Ik ga weer ff verder ruimen.

X

11. Chantico

Seertje, heel begrijpelijk dat je je druk maakt. Ik duim voor je dat je snel gerustgesteld wordt dat het toch goed is.

Musty, ach wat zielig. Hoop dat ze er snel doorheen is!

Koeky, lekker dat je zo opgeschoten bent!

12. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Hoi hoi allemaal,

Musty: beterschap voor je kleine meisje!!!

@ tip voor de kat (kan het niet terugvinden maar superbedankt!!!): Ga de bachbloesem eerst proberen. Die derde die je noemde (antidepressiva) is me iets te denk ik, is ook niet zomaar te koop en mijn dierenarts kennende gaat ze die niet voorschrijven maar als die bachbloesem niets doet...who knows!

Net met mn lieffie meegeweest naar dat feest. Was niet zo'n succes. Heb het iets meer dan een uur volgehouden, zo'n last van mn rug! Maarja, kon ook nergens zitten (wist ik vantevoren wel) en was heel druk, dus iedereen was aan het dansen en springen en werd steeds aangestoten, vond ik ook niet heel fijn met mn buikkie. Ach ik ga zo lekker mn bed in, heb iig even aan mn lief getoond dat ik écht wel intresse heb in zn stomme feestjes ;)

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen,

@Musty, beterschap met de kleine meid.

Hier heb ik ochtenddienst. Na een vervelende nacht. Mijn meis sliep bij ons en heeft mij veel wakker gehouden :(. Nu dus ik alleen met de 2, dat is meestal drama want de kleine jongen luisterd niet. Tot nu toe gaat het redelijk *klopt even snel af*....

We waren eerst van plan vandaag naar Kids Playground te gaan maar hubby trekt het niet om de hele hal door te klauteren. Helaas doet de kleine jongen niks als hij niet mee gaat.. Dan blijftie alleen staan en andere kinderen aanstaren. Dan durft hij niks hahaha. Dus dat is geen optie voor vandaag.

Dan ga ik na zijn uitslaapochtend zelf maar weer even proberen te slapen..

14. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    even heel kort inbreken haha, ga zo naar de markt in luik (met paracetamol maar die donderdag was echt funest)...

Gisteren feest gehad van oom en tante, heeele gave band uit belgie en die hadden verschillende acts dus mega gaaf haha.
    Natuurlijk weer lekker eten en complimenten over buik!!!

Musty... ben benieuwd naar de foto.....

Nikske... veel plezier in geleen!!!!!! positief veranderd die stad vind ik, maar mag nog wel wat aan gebeuren, vooral de straat vd kruidvat. Ben heel blij met NewYorker en H&M daar.

Chantico... leuke gekleurde hydrofiele luiers. Wibra, Hema, Zeeman heeft leuke.
    Ik hou het zelf bij witte (die kun je koken haha) maar wordt wel vrolijk als ik die andere zie.....

Ga er gauw vandoor. Ik kijk het overigens tot woensdag aan, zakt de pijn nou weg (stuitje en vanmorgen weer die plek links vd stuit, zakte weer iets door been heen) kijk ik het aan hoe de werkdag gaat.
    Blijft het nou zo, dan wil ik een gesprek en alleen dagdelen werken..... ga geen 2 paracetamols slikken per werkdag.
    (hoe zeiden ze gisteren op het feest... tja het hoort erbij he, deze klachten!!!!! GRRRRRRRR)

15. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    musty: fijn dat je gister nog bij de HA bent geweest, kun je het gelijk aanpakken. Lekker veel kouds laten drinken. Hoop dat je meisje snel opknapt!
    cvm1985: dat was ik van die tips ;) Die Clomicalm heb ik zelf gebruikt toen 1 van de heren (kat) bleef zeiken op de mat en bij zijn bak (moet je nagaan dat wij de bak dagelijks schoon scheppen......). Het is een heel gevoelig katje en is snel van iets onder de indruk, maar wat? Dat is bij katten altijd wel lastig. Na lichamelijk problemen te hebben uitgesloten, hebben we Feliway geprobeerd, wat niet hielp bij ons. Dus toen hebben mijn DA en ik besloten om toch dat te gaan gebruiken. Het hielp erg goed, werd echt een ander katje (in positieve zin dan). Stuk relaxter!
    Maar idd, eerst met wat rustigere middelen proberen en dan het zwaarste.
    Vica86: hopelijk kun je vanmiddag nog wat slaap pakken!
    luckey: veel plezier vandaag! Had jij nou ook therapie? Als je het niet trekt, zou ik het zeker aangeven!

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Seertje jeeej alles in elkaar :D :D Foto's ?! Hihi...

Musty wat naar voor je kleine meisje zeg :( Heeft ze een antibiotica gekregen ?? Goed waterijsjes laten eten, dat verdoofd de keel wat... Hopenlijk knapt ze snel op !!

Koeky wat fijn dat jullie zo opgeschoten zijn :)

CVM wel lief dat je dat voor vriendlief gedaan hebt... Vandaag wel goed uitrusten dan he !! ;)

Vica succes met je vroege dienst ;) Hopenlijk pik je vanmiddag nog wat slaap mee...

Luckey ja geleen is zeker goed veranderd, ik werk in geleen dus is wel leuk om af en toe in de pauze eens door de H&M en NewYorker te lopen !! Veel plezier in Luik :D

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hey meiden

kleine heeft mij inmiddels aangestoken, tjees wat doet dat pijn

@ nikske geen AB gekregenomdat ze voorbij de 1 jr is willen ze eertst afwachten of dr lichaampje het zelf oplost

hier een foto van belly
    de foto's van fotograaf krijg ik nog

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ hydrofiele luiers.... heb ze hier met allerlei printen en kleurtjes en witte, maar geen problemen met wassen ongeacht kookwas

@ cvm... pooh feestjes moet er niet aan denken nu whahaha :)

@ 1ste pakje.... hebben we in mt 56 maar voor de zekerheid ook een pakjes 50 in de tas

@ jorietje.... leuk lekker met kamertje bezig! en whaha die rookmelder zal je altijd zien heb je rust...

@ seertje.... yay kamertje ineen!

@ minime... mooie buik!

@ jojokie... beterschap meis!

@ nikske.... fijn dat je iets bij hebt kunnen tanken!

@ luckey.... ik was ook teleurgesteld in die blije doos :) bij mn dochtertje zat er zoveel meer en leukere dingen in

@ star2.... heerlijk dat de ctg goed was!!

@ minime.... nee idd zon malamuta heeft echt zeeen van ruimte nodig en ik ga hm hier niet opsluiten + er is geen lift en al die trappen zijn niet bevoordelijk voor zon bees(ie) whahaha

ben er vluchtig door heen gegaan dus als ik iemand vergeten ben sorry!

19. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    nikske: ik zal de foto's plaatsen als alles klaar is denk ik. Is wel mooier ;)
    musty: hihi, wat een leuk draakje! Jij ook beterschap!

20. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    @musty: mooie belly hoor:)

en wat dochter betreft: nog geen oorontsteking dan?
    dat had mijn dochter dus wel door de keelontsteking.

Mijn ha zei idd ook waterijsjes ook als ze te weinig drinkt en bij niet willen eten omdat het pijn doet pcm geven van te voren.

het werkte hier wel ze is er nu vanaf en eet tegen de klippen op! moet zeker de schade inhalen!!

Deel Deze Pagina