April 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vica86, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Luckey, ik wou eigenlijk ook dat boxpakje hebben! Maar die waren hier nog niet binnen gekomen :(.. baal echt!

2. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @fleuri en nikske; gefeliciteerd met de 30 weken!

@musty; beterschap meis!

@jorietje; leuk boxkleed hoor!

@foeske; fijn dat je tentamens erop zitten...enne de blije doos, vond hem idd ook niet zo boeiend, ach tis maar gratis. Ik had trouwens geen bavaria blikjes.

Leuk pakje, en super zeg die buikband erg leuk!

@luckey; leuke aankopen weer!

@vica; hier ook last van me rug van het geslenter door de stad, pfff! Jij ook goed geslaagd lees ik!

Hier ook goed geslaag, ook 1 en ander van me schoonmoeder gehad.:D

*slaapzakje
    *fleecedeken
    *2 badcapes
    *sokjes
    *waskussenhoes
    *spuugdoekjes
    *jasje
    *broek met truitje
    *spencer
    *slofjes+slabbers(bij zeeman)
    *hoeslaken
    *weekendtas

Dat was het weer zo een beetje.

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Jorietje wij hebben hetzelfde boxkleed:D + bijpassend mobiel, voedingskussen & stoelverkleiner :D tenminste alles op elkaar afgestemd zo in mijn woonkamer... Hihi

Musty beterschap meis !!!!

Blije doos: ag misschien valt hij wel tegen, maar het is toch gratis ?! De speen is normaal al zo'n 5 euro, de pampers zijn ook niet voor niks en zo'n rompertje is toch altijd schattig in mijn ogen !!

Foeske: wanneer krijg je de uitslag van je tentamen ?? Leuk pakje :D Ik heb trouwens dezelfde buikband, met zelfde datum :)P hihi) alleen dan in het paars !!

Luckey: jij hebt ook de blauw/rose weekendtas gekozen zie ik, ik ook :D Hihi

Wel leuk om te lezen dat iedereen zo goed geslaagd is.. En volgens mij zien de ziekenhuizen heel wat Wibra weekendtassen in april :p hahahaha

4. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Mobiel vind ik ook heel leuk idd, die mocht ik alleen niet kopen van mn collega's, omdat ze nog een cadeautje aan me willen geven.. Dus ik zal ze ff tippen dat we dit boxkleed gekocht hebben en dan maar hopen dat zij de mobiel ervan dan kopen ;)
    Stoelverkleiner is idd ook erg leuk, maar wij wachten nog even met de kinderstoel tot de uk er echt is, dus kan de stoelverkleiner ook nog wel even wachten en een voedingskussen hoef ik niet..

5. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    @ Nikske, Als het goed is heb ik binnen 3 weken mijn uitslagen. Ik zal wel zien, herkansen is ook pas volgend schooljaar dus ga me er niet druk om maken. Eneuh... Zelfde buikband ;). Laatst kreeg ik de snuggere vraag of ze een winkel hadden waar ze dan alle data's op de buikbanden in een rek hadden hangen??!!! :$ Volgens mij hadden ze nog niet van internet gehoord haha.

@Luckey, Leuk dat het shoppen zo geslaagd is.

Vanavond heb ik pufcursus en de mannen worden ook verwacht... Stephan heeft er niet veel zin in. Ik hoop zelf dat het lachen wordt geblazen en voor de rest zie ik wel haha (maar mee zal hij gaan ;))

6. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    @foeske: hahaha ach ja, soms moeten onze mannen zich maar opofferen!
    Mijn vent heeft mazzel, hier geen zw.schapsclubjes oid. Hij moest alleen vorige week mee naar de rondleiding in het ziekenhuis, vond ie al onzin want hij weet immers hoe het daar aantoe gaan (7 en 14 jaar geleden bij zn oudste 2.....) Heb gezegd dat ie niet mee hoefde als ie mij tot in detail kon uitleggen wat in dat ziekenhuis het bv-protocol was....toen zei ie toch maar dat hij mee ging haha. Maar de bofkont had mazzel, het leek me niet zo'n goed plan met hoge koorts op de verlosafdeling te gaan rondsnuffelen ;)

Leuk geshopt allemaal!!! Ben stiekem wel een beetje jaloers, hier geen salaris gestort, normaal had het er allang moeten staan :(
    Helaas gister mn laatste druppel regla ph genomen(enige wat bij mij helpt tegen maagzuur) en kon dus ook geen nieuw flesje halen. Zal dus wel feest worden vanavond!
    Nouja, straks in ieder geval beetje afleiding, eindelijk naar de trouwambtenaar!!!
    En de wibra zal er morgen ook nog wel staan hoop ik dan maar ;)

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Heyy meiden,

We zijn weer thuis van ons weekendje weg:D
    Super naar ons zin gehad. Was toch wel een hele lange zit in de auto, en zal t geen 2e keer doen als ik zo "lang" zwanger ben...
    Voor de rest was t super! Leuk huisje, leuke park, heeeerlijk verwarmd zwembad. Zaterdag lekker wezen shoppen in de buurt, en zondag naar een dierentuin... Kortom was geslaagd!!:D

Zo even alles bijgelezen:$19 pagina's!!! haha

Even een paar dingen die ik nog weet:

* Bellypaint: mooi geworden zeg! Ben benieuwd naar de andere foto's.

* Hik: Hier al een paar keer de uk voelen hikken, sinds een weekje ofzo. Gister had hij zelfs 3x de hik, elke keer als ik gegeten had.. Apart!

* Schoppen: Ja t schoppen doet hier soms aardig pijn! Precies in mn ribben... iewhh!! Das echt niet normaal hoe hard hij geshopt! Maar mijn schoonmoeder had ook gekneusde ribben van mijn vriend, dus onze uk lijkt nu echt al op zn vader;)

* Wibra: Leuk!!! Morgen kijken!:D

* Maatje 50: Ik heb nog maar 1 setje, en 1 boxpakje in maat 50. Wil er nog wel wat bij halen, maar ze hebben t bijna nergens joh! Ja alleen rompers.

* Kado na bevalling: Nog nooit van gehoord dat je van je manlief iets zou krijgen na de bevalling... Denk ook niet dat die van mij zo romantisch is;) hihi

* 33 weken bevallen: Achhhh wat erg zeg van diegene die bevallen is met 33 weken waarvan t kindje t niet overleefd heeft:( brrr eng!! Wil er eigenlijk niet over na denken! Weet iemand ook hoe t kan dat t kindje t niet overleeft heeft?

* Hier: zoals ik al zei, leuk weekend gehad! Wel súper erg last van krampen, nog erger dat erg:( Als ik op mn zij slaap word ik wakker met kramp , dit loopt van mn voet tot aan mn bekken. Meestal ga ik dan uurtje op mn rug slapen en dan trekt t weer weg. Nu werd ik na een tijdje wakker (als ik op mn rug lag) en was de pijn zó erg dat ik me niet meer om kon draaien... Deed zo'n pijn!!!! Net alsof mn been sliep en dat je dan wild gaat bewegen. Mn bekken was nog t ergst.
    Ik ga morgen even naar de huisarts bellen om te vragen wat ik hieraan kan doen,want is geen pretje. Ik heb overdag ook spierpijn op de plekken waar ik snachts kramp heb...
    Als iemand tips heeft??? Graagg!!!! Weet t echt niet meer

Voor de rest gaat alles goed! wel net een uur lang buikpijn gehad in de auto, was echt bang dat t iets van weeen waren ofzo, erge ongi pijnen. En net als of iemand een mes in mn vagina (sorry voor de taal hoor) naar binnen stak, elke seconde maar weer... Nu weer weg. Heeel vreemd:( ook wel eng.

Maar positief: 30 weken en 1 dag!!!!!!!!!:D:D

Zoo sorry meiden voor t lange verhaal:)

Xx

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@FB, wauw 30 weken alweer voorbij hahah. Super! Fijn dat het weekend leuk was! Die baby is niet na de geboorte pas overleden, maar in de buik al. Tips voor kramp heb ik helaas niet voor je. Sterkte ermee..

@Cvm, balen van je loon zeg! Hopelijk blijft het maagzuur een beetje beperkt vanavond.

@Star, jij dus ook al goed geslaagd vandaag :D.

Hier is mijn meisie alweer 700 gram aangekomen na afgelopen dinsdag. Het is mij nog steeds niet duidelijk waarom ze nou afgevallen is. Als haar opa de waarheid verteld en ze heeft wel goed gegeten dan denk ik persoonlijk dat ze gewoon afgevallen is van heimwee.. Kan dat??

Opa belde net alweer dat hij mijn meis volgend weekend weer op wou halen. Ik heb maar gezegd dat ze al ergens anders logeert, maar ik wil eigenlijk niet meer dat ze gaat.
    Ik heb hem gemaild met de vraag of hij al wat meer weet over mijn ex. Of en wanneer hij naar nederland komt. Dit heb ik donderdag gemaild en ik heb nog niks terug. Terwijl hij de moeder van me meis haar broer wel gewoon verteld heeft hoe of wat. Ze houden dus die info al achter voor mij. En dat vind ik heeeeel erg. Ik heb het recht te weten wie er bij mijn dochter is, helemaal als het haar vader betreft die niks van haar wilt weten als het aankomt op de lasten..

Wie o wie weet een goede 'smoes' om contact voorlopig af te houden?

9. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Pfff Vica wat een situatie, ik kan je er helaas niet mee helpen..... sterkte in elk geval. lijkt me toch wel een storend idee dat hij misschien gewoon al in nederland is dus gewoon bij je meisje is... zegt ze zelf niet dat ze papa heeft gezien????

hier.... hele dag bijna niets gedaan. (ja was opgehangen, gestofzuigd en uurtje door stad gelopen) en net tijdens het boodschappen doen (ik heb niks gedaan, man was mee en die duwde de wagen en laadde de spullen in) kreeg ik me toch rugpijn.
    echt wel die irritante lage rug en aan de voorkant voelt het net alsof de broek te strak zit.... erg irritant.
    Hij heeft me in de rug geduwd op die plekken en gaat er dalijk nog even mee door, maar blijf het vervelend vinden.
    Woensdag dus echt met werk praten, want dit is niks.

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Jorietje: Herkenbaar die houding van de kleine. Ik heb soms ook als ik gewoon zit, dat er net iets (voetje ofzo?) tegen mn ribben aanzit. Als ik dan iets naar achter zit, heeft de kleine meer ruimte, en is dus comfortabeler:)

@Wibra: Jeetje wat hebben jullie allemaal al flink geshopt!
    Ik had lunchpauze om 12.00 uur en de Wibra gaat pas om 13.00 open. Dus morgen maar even een kijkje nemen denk ik.
    Ik ga voor het boxpakje + vestje, en misschien ook zo'n vluchttas, wel handig:D

@Ademhalen: Als ik op mn rug lig, voelt het ook niet helemaal lekker, alsof er teveel druk op mn longen komt ofzo. Ik krijg meer lucht als ik gewoon rechtopzit, of op mn zij lig.

@30 weken grens: Gefeliciteerd meiden! Nou klinkt het ECHT heel dichtbij he!

@Nikske: Ik heb laatst ook nog even mn eigen spijkerbroek aangehad, om te checken;) Ik pas hem nog wel (behalve dat ik hem natuurlijk niet dichtkrijg bovenaan), maar ik merk wel dat hij wat strakker om mn benen+billen zit nu. Hopelijk is dat extra spek na de bevalling ook weer zo weg...

@Musty: Beterschap!!!

@Foeske: Schattig pakje! Ik had hem laatst ook gezien, was nog aan het twijfelen, maar omdat ik de laatste tijd al zoveel heb gekocht, heb ik het toch nog maar niet gedaan...
    Gave buikband trouwens!!
    Ik heb er een met '9 months All Inclusive *****' Vind ik ook errug leuk:D (Ik werk ook nog in de reisbranche, dus leuk detail)

@Blije Doos: Gratis is gratis inderdaad, alle extraatjes zijn leuk toch?

@Foeske: Veel plezier bij de pufcursus vanavond. Ben benieuwd hoe je vriend het vindt. Bij ons is volgende week partneravond, hubby gaat ook mee:)
    Donderdag ga ik naar een borstvoedingsinfo avond in het ziekenhuis, maar daar ga ik gewoon alleen naar toe hoor. Dat doe ik manlief niet aan:)

@FB: Wat vervelend al die pijn zeg! Ik zou idd ook even bellen, wellicht kan je ha of vk je vertellen wat het is, en vooral wat je eraan kan doen. Sterkte!

@hier: weinig nieuws vandaag. Alleen maar saai heel hard gewerkt (waren 2 collega's vrij, en was dus superdruk), en nu lekker relaxen op de bank.

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Luckey, he wat naar van je rug. Klinkt wel als dezelfde pijn die ik had/heb. Het is na de lange massage een dag weggeweest maar komt langzaam weer opzetten. Volgens mij kan het ook komen doordat je buik zwaarder wordt. En als er dan ook nog activiteiten zijn zoals werk dat dit natuurlijk ook niet meehelpt.

Hopelijk gaat het nog weg..

12. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    @ vica... ik hou mijn hart dus vast voor woensdag, hele dag werken... mijn schaamstreek doet ook zo'n mega pijn.
    even zitten tussendoor werk niet echt meer verlichtend want het opstaan schiet me in 1 punt erin.... zucht....
    ik probeer al op mijn houding te letten (ben geneigd met holle rug te gaan staan maar dat corrigeer ik al zoveel mogelijk)...

@blije doos... idd gratis is gratis. ik kan me alleen herinneren dat ik van de doos van 2007 echt vrolijk werd. leuke dingetjes enzo... och misschien komt dat ook wel omdat het toen mijn 1e doos is... nu ben ik gewoon al te verwend...

13. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    weet je wat me net ook op viel:
    ik zit nu op de eetkamerstoel en heb de enkels overkruisd.
    als ik dan de knieen tegen elkaar aanduw, komt de pijn in mijn rug opzetten.......

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Luckey, ik herken dat gevoel wel.. Komt denk ik ook doordat de spieren daar dan een afwijkende beweging maken.

Wat is het rustig hier!

15. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Hey meiden!

Pfff wat een weekend! Zaterdag bellypaint gehad, na heel veel geduld, maar oh wat was dat leuk zeg! Musty in een zeer bijzondere toestand gezien :D . Nee was echt helemaal gaaf! Gisteren het kamertje zo goed als afgemaakt met manlief. Nu alleen nog meubels soppen en spulletjes neerzetten / ophangen. Morgen maar even doen denk ik, vandaag alle kleertjes en hydrofieldoeken gestreken ( wat een klus!! ), met de strijkplank op zithoogte van de bank was het wel te doen. Denk dat ik het staand niet had overleeft hoor.

Heb ik veel gemist hier? Lees wat over een medeforummer die een kindje heeft verloren met 33 weken??? Wat afschuwelijk! Wordt er naar van.

Zal snel bijlezen maar ga nu lekker slapen, ben helemaal moe...

Liefs!

16. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Hoi hoi allemaal,

trouwambtenaar was helemaal leuk :) Gaay hard nu!
    Las over iemand die af en toe het gevoel heeft alsof er een mes in je vagina word gestoken, heb ik ook wel eens. Gewoon diep ademhalen werkt nog het beste!

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Cvm, fijn dat het leuk was! Komt echt dichtbij nu he? :)

@Sanne, klinkt als een leuk weekend :D.

18. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    kraamcadeau: voor mij hoeft het niet. Is alleen maar extra geld en waarom zou ik het krijgen en niet hij bijv?
    cvm1985: ging het vandaag beter?
    Fleuri: hier heb ik daar geen last van. Ze ligt met haar voetjes boven. Dus soms krijg ik een trap tegen de binnenkant van mijn ribben aan.
    Wees gerust, je vliezen zullen hierdoor heus niet breken ;)
    vica: heeeeeerlijk zo'n massage, ben jaloers!!!
    Jorietje: ik herken het gevoel ook. Dan zit ze net onder mijn ribben en dat drukt dan ook flink. Even rechtop zitten en dan is er meer ruimte :)
    luchtgebrek: alleen als ik mijn schoenen aan het aantrekken ben. Heb toch bedacht dat ik de zomer zwanger zijn prettiger zou zijn. Slippertjes aan en gaan ;)
    musty: och meisje toch.......Veel beterschap!
    foeske: lekker dat het er op zit!!
    Schattig pakje! Hahahahahaha, die buikband is echt cool :D
    shoppers: jullie zijn allemaal druk geweest!

Vannacht heeeeeeeeeeeeeel slecht geslapen. Was wel 6 keer wakker geworden van het draaien en het plassen, echt verschrikkelijk!! Manlief zei vanochtend: '"Wat was jij onrustig vannacht!". Dus ik zei: "Goh, niks van gemerkt! :x:( Was dus kapot vanochtend en dan moet je nog een hele dag :$ Ging goed tot ik vanmiddag ergens moest gaan aflossen en ineens van alles moest ondernemen (tillen/bukken). Dat nekte me zo'n beetje. Iets teveel van het goede.........
    Trouwens, ik had vanochtend hele gezwollen handen :$ Ik houd dus vocht vast.........
    Vk gesproken over de groeiachterstand. Ze zei dat het idd net voor een groeispurt kan zijn. Verder had ze mij vorige week gezien/gevoeld en was alles normaal. Ze vroeg of ik haar goed voelde en dat is het geval (hebben we ook op de echo gezien). Als ik me druk maakte kon ik langskomen vanmiddag en anders mijn afspraak vervroegen. Maar het heeft me al gerustgesteld, dus dat hoefde van mij niet.
    Vanmiddag, toen ik thuis kwam, heb ik 1 uur liggen slapen. Pfffff, dat had ik echt nodig zeg. Kijk het deze week ff aan en anders ga ik tóch vragen of ik niet nog een uur minder kan werken de laatste 3 weken. Begin toch zwaar te worden het laatste uurtje :(

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Seertje, fijn dat ze je gerust gesteld heeft! Hopelijk trek je het nog een beetje met het werken.. Ik heb respect voor jullie hoor! Hier (helaas) nooit lang door hoeven werken. Beide keren vroeg thuis door BI.. En ik verlang echt weer naar werken!

@Kraamkado, ik had al door laten schemeren bij hubby dat ik dan liever na de bevalling een keer saampjes uit eten ga. Kan ik een super de luxe biefstuk eten waar ik zoooo naar verlang en hij verdiend het net zo hard als ik vind ik :p.

20. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Luckey: goede aankopen gedaan!!

Foeske: leuke buikband en fijn dat het tentamen voorbij is!

Musty: beterschap!

FB: fijn dat het weekend zo geslaagd was!

CVM: fijn dat het gezellig was bij de trouwambtenaar! GAat nu echt heel snel ja!

Vica: lekker dat je ook iets voor jezelf hebt gekocht! Kan je het verwassen boxkleed er niet odenrleggen zodat het wat dikker is?

Star: jij dus ook lekker geshopt!

Minime: erg grappig inderdaad die buikband, zeker als je in de reisbranche werkt!

Seertje: fijn dat je weer wat gerustgesteld bent, maar ook lekker dat je mag komen als je je zorgen zou maken!

Deel Deze Pagina