Eet tiks heb ik ook niet. Eigenlijk heel de zwangerschap niet gehad Slapen gaat hier ook slechter en slechter. Het begint echt in de weg te zitten he...die dikke buik Vica, die pijn die jij hebt, is dat ongeveer hetzelfde als ik nu voel? Die vreselijke steken onderaan in de buik? Ik kan dan ook geen stap meer zetten. Gisteren 2u in bad gezeten omdat dat het enige was dat hielp Ben nu ook ingeschreven voor de kine. Hopelijk kunnen ze me daar meer tips geven over hoe ik die pijn kan tegengaan. Doe maar rustig aan vandaag. Probeer toch nog maar wat te rusten
@Mobius, nee ik heb geen pijn onder in mijn buik.. Wel enorm aan mijn bekken en dan echt het schaambeen en van onderen zeg maar. Wel balen van die steken bij jou zeg! Hopelijk kan je snel bij de kine terecht!
goeiemorgen LeonieAnita: WAUW wat een superkamer!!! Vica: Wat heb jij nou voor gekke beweging gemaakt? Sterkte vandaag met je meisje, hopelijk gaat de dag een beetje snel! Luckey: Succes op het werk! Hier: Hoef niet te werken vandaag, maar ga wel véél doen...heb geen rust in me en kan eindelijk zeggen dat ik me weer fit voel na die griep enzo. Er MOET een luieremmer komen vandaag (why? heb m nog lang niet nodig maarja...) En ik bedacht me gisteravond, lekker optijd, dat ik helemaal nog geen bruidsboeket heb hahaha, dus zo richting bloemenwinkel. Verder wil ik een armbandje laten maken dat ik met de wedding wil dragen (missen wat steentjes). Vanavond komen de kids weer, elke woensdagmiddag-donderdagochtend en gaan we naar de vk... zo benieuwd hoe ons roze poppetje het doet!!! Voel haar gelukkig weer goed nu Oja klossen, die mag je hier pas met 37 weken ophalen, omdat je eerder toch niet thuis mag bevallen. Maar wij hebben een boxspring, waarvan de onderkant uit twee losse delen bestaat, dus heb dan 8 klossen ofzo nodig??? Zal wel weer wat worden
Goedemorgen, @bramtim; fijn dat alles nu goed gaat! @mobius; welkom terug! @leonie anita; hele mooie babykamer! @vica; eigenlijk alleen de sterretjes en de band gevoel. Toen ik in zh kwam bleek me bloeddruk mega hoog. Ik was heel ziek zeide ze terwijl ik me helemaal niet 'zo' ziek voelde. Dat is nu het gevaarlijke ervan. Bterschap met je bekken, doe lekker rustig aan vandaag! @luckey; suc6 op je werk. @slapen; gaat hier ook steeds moeilijker. Het omdraaien en dan ook nog een goede houding vinden is af en toe een ramp. Die klossen, is toch voor thuis bevallingen? Ik heb ze dus niet nodig dan toch, beval in het zh!? Ben de helfd geloof weer vergeten, sorry.. Hier me meissie nog zk, gister middag begon de koorts en loopoor, waarschijnlijk is dr buisje er vorige week uitgevallen zag toen al een beetje bloed in dr oor. Tis gelijk weer gaan onsteken. Even kijken hoe het vandaag gaat en anders een langs de ha. Misschien toch nodig weer een nieuw buisje te plaatsen. Met me rug gaat redelijk, moet niet te lang blijven zitten of lopen anders is het weer raak. Morgen weer controle en groei echo, ben zo benieuwd hoe kleintje is gegroeit.
Volgens mij heb je die wel nodig voor de kraamphulp als je bevallen bent. (maar als dat niet zo is, hoor ik dat graag.)
@star en bramtim, bed moet idd altijd op klossen (of in elk geval op een bepaalde hoogte, bij ons 80 cm) is ook prettiger voor de kraamhulp hoogte verschilt volgens mij per kraamzorgbureau
Hier mag het bed wel lager zijn dan 80cm maar dan moet iemand anders het bed verschonen. Maar dat is niet overal zo omdat ze ook moeten controleren of bijvoorbeeld hechtingen goed genezen en de baarmoeder goed zakt. Hiervoor moet het bed officieel ook omhoog. @Hier, moet om 11.45 uur bij de vk zijn met urine.. Even voor de zekerheid controleren of er eiwitten in zitten en of mijn bloeddruk goed is. Er was eigenlijk geen discussie mogelijk, moest het gelijk laten controleren. Het gevoel heb ik nog steeds maar wel minder! Dus hopelijk is het gewoon wat anders.
@vica, succes zometeen Ons bed is 60 cm hoog geloof ik, dus we zullen ook wel aan de klossen moeten.. over 2 weken komen ze voor de intake, dus dan zal het nog wel ter sprake komen, denk ik.. Enne een po (ondersteek) moet je die ook echt hebben? Onze wc zit naast onze slaapkamer.. Hm, is een puntje wat ik ook wel even na kan vragen over 2 weken..
De po gebruiken ze voor de moederkoek.. Meestal willen ze dat je hem zowiezo in huis hebt. Soms gaat een bevalling zo snel dat je bijvoorbeeld het ziekenhuis niet meer gaat redden.
Een extra matras mag dat ook? Wij hebben een boxspring van ongeveer 55 cm hoog, zal dus niet genoeg zijn. Hoofd en voeteind gaan wel omhoog maar bed zelf niet. @vica; succes straks!
@star, hangt van de hoogte af denk ik die ze bij jou kraamzorgbureau hanteren, wij hebben een folder ervan gehad waar dat soort dingen allemaal in staan.. bij ons is het 80 cm (bovenkant matras, en waar dat dan op staat maakt niet uit als het maar 80 cm is) maar dat zal verschillen per kraamzorgbureau en als je de intake nog niet gehad hebt, kun je het dan gelijk vragen misschien, ga ik ook doen, moet alleen nog ff een lijstje maken
Heb ook een folder gehad, moet hem maar even opzoeken weet ff niet zo gauw waar ik hem gelaten heb. Ga ook maar een lijstje maken, wel zo handig.
Ja idd, ga ik ook doen, het is gewoon lastig dat het per bureau verschilt. Alleen wordt het bed op klossen bij ons nog lachen, hubbie ligt onder t schuine dak en heeft nu al niet veel ruimte met opstaan, dat wordt straks nog erger.. maar ja, t moet maar ff denk ik
hey meiden even teken van leven van mij ik lees wel alles mee maar geen energie om te reageren, kleine meis en ik zijn echt enorm ziek beide hoge koorts gister erdoor ook langer aan ctg gelegen, moet echt de koortsw goed blijven onderdrukken met pcm omdat ze bang zijn dat t naar ons manneke overslaat daarna door gyn doorgestuurd na longarts (yay was net een paar weken weer helemaal op de been) maar heb zelf een infectie op de luchtwegen, dus puf ervoor meegekregen met louise-faye ging het ook beroerder al met al vanochtend bij de huisarts en we zitten beide met oor en keelontsteking en de holtes, dus alle2 weer aan de anti biotica T vreet echt veel energie van me op t moment dus vandaar dat t stil is knuffs allemaal
Vandaag precies een jaar geleden, lag ik nu helemaal kapot van verdriet in het ziekenhuis nadat ik die ochtend opgenomen werd met weeen en een uitpuilende vruchtblaas dus ontsluiting. Alweer een jaar voorbij gegaan en over een paar weekjes vieren we de eerste jaardag van *Jurre. Hoe anders had het kunnen zijn...........heel anders maar ik ben oh zo dankbaar dat we alles mee hebben mogen maken. En ook dat we nu zijn broertje waarschijnlijk echt mogen verwachten. Wilde het even delen met jullie.
Musty: jeetje meid, maakt toch niks uit dat het stiller is. Heel veel beterschap voor jullie tweetjes. Ik hoop dat de koorts snel gaat zakken en dat je weer helemaal fris en fruitig bent. Knuffel terug
@vica, beterschap voor jullie @bramtim, poeh, lijkt me een heftige dag dan vandaag voor jullie, sterkte!
Musty: heel veel beterschap voor jullie!!! Bramtim: heftige periode dus voor jullie. Gelukkig schijnt de zon nu wat meer en kun je daardoor hopelijk deze donkere dagen beter doorstaan....
hey even snel ik reageer als ik thuis ben. bloeddruk was goed, pijn komt waarschijnlijk bij mijn longen vandaan. die zullen aan de kant gedrukt worden nu. urine zat geen eiwitten in maar wel suikers. vingerprik gehad en suiker was 8.3. nu moet ik dus een dagcurve laten prikken. dit ga ik vrijdag doen want dan heb ik oppas.