April 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vica86, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

ahh wat een schattige foto met je neefje!

2. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Falen?? Absoluut niet!! Je moet trots zijn dat je voor jezelf en de kleine kiest!!!;)
    Beterschap en lekker rustig aan doen...

3. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    @ vica & @ Cvm: Mooie buiken!!

Die van mij lijkt ook sinds gister een groeispurt te maken
    Had bij zwangerschapszwemmen de grootste buik, en er waren er nog 3 die verder waren dan mij; 32, 32 en 35 weken...

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    @bramtim: Moeilijke periode de komende tijd.....

Maar probeer ook te denken aan april, aan de kleine die eraan komt

*knuffel*

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Voor de rest weinig onthouden... sorry!

Ben net klaar met eten, ga zo lekker even in bad een boekie lezen.
    Vanmiddag uurtje geslapen, dus voel me wel weer stuk beter.
    Dit had ik gister niet gedaan,dus was aardig kapot!

Morgen naar de Gemeente om onze uk te erkennen...:D

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Meiden ik had weer eens 10 pagina's gemist door de drukte en daar heb ik snel overheen gelezen maar er is bijna niets blijven hangen :) SORRY !!

Eventjes 3 reactie's:

Leoni Anita: Wat een schattig kamertje zeg :) Erg gedurfd, maar heel mooi geworden !!

FB: Ja inderdaad zelfde setje, hihi.. Ik vond het zo schattig !!

Seertje: je faalt toch helemaal niet meis.. ben jij gek !! Ben er maar trots op dat je voor je kleine durft te kiezen, dat maakt je nu al een goede moeder !! Succes en rustig aan doen *knuff*

Hier: ben echt kapot !! Mijn collega was zo lief vandaag om te zeggen dat ik wel als eerste naar huis mocht (het was eigenlijk haar beurt) maar uiteindelijk hebben we nog met z'n 2tjes keihard moeten doorwerken tot 18.30uur.. Het was echt een chaos dag !! Het begon al vanochtend om 8.30uur toen er een vrouw binnen kwam lopen met een hersenbloeding.. daar ben je dan zo lang mee bezig, dus de dag starten al heel hectisch en dat is niet meer veranderd.. Nu lekker thuis :D Morgen de groei-echo & ik moet eerlijk bekennen dat ik voor het eerst echt zenuwachtig ben om naar de VK te gaan :)

7. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Bramtim/ Titania... wat een heftige dagen zeg!!!!!
    Jullie hebben beiden sterke kids en koester dat ook maar lekker. Geniet van elke dag, maar zo te horen doen jullie dat ook!!!!
    Dikke knuffel.

Seertje... schrikken zeg... doe in vredesnaam maar lekker rustig aan!!!!!!

Vica en CVM.... mooie buiken zeg. (cvm leuk vestje!!!)

Hier.... 2 paracetamols moeten slikken en beiden werkten niet..... Gelukkig kon ik na 4 uur veel zitten en dat verlichtte wel iets maar niet zoals ik het graag had gezien.
    Een collega had het al over ziekmelden...
    Filiaalleidster heb ik ingelicht over de klachten en dat ik het niet normaal vind om 2 paracetamols te moeten slikken om de dag (nog niet) door te komen.
    Vrijdag heb ik een afspraak bij de voetreflexzonetherapie en ik hoop dat die helpt. dat merk ik zaterdag.
    Anders maandag meteen met filiaalleidster praten dat ik GEEN hele dagen meer wil werken (die is er zaterdag niet)......
    Ik word er gewoon gek van.
    Het zijn onvermijdelijke klachten, want tja beeb wordt groter en je gaat toch vanzelf met holle rug lopen (wat ik dus NIET moet doen) maar die pijn in schaamstreek vind ik irri (banden dus ook weinig aan te doen). Weonsdag ook maar bij de gyn aangeven dat het erger wordt en kijken wat hij zegt!!!!

8. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Eettic: Niet echt last van, maar ik snoep over het algemeen wel veel meer dan normaal! Dat is mijn tic! Oh, en stokbrood met kruidenboter of toastjes met kruidenboter is nu helemaal mijn ding! Maar dan eet ik stokbrood met kruidenboter bij een kop soep als avondeten hoor, niet als snack;)

@Vica: Beterschap met je bekken.

@Mobius: Die steken in mn buik ken ik wel. Maar ik krijg er alleen last van als ik te snel loop. Net als normaal gesproken bij hardlopen/sporten nadat je net gegeten hebt zeg maar. Zodra ik weer rustig ga zitten, is het ook gelijk weer weg.
    Misschien toch niet helemaal wat jij bedoelt dan.

@Po: Waar haal je die? Ook bij de thuiszorg ofzo?

@Musty: Het zit je ook allemaal tegen he... heel veel beterschap voor jou en je meisje!

@Bramtim: Kan me voorstellen dat vandaag toch weer moeilijk voor je is. Het is alweer een jaar geleden, maar het lijkt vast als de dag van gister. Jurre* blijft voor altijd bij jullie in je hart!

@Titania: Gefeliciteerd met je mijlpaal van 30 weken! Wat een fijn gevoel moet dat geven! Jullie sterke mannetje laat zich niet zomaar verslaan!

@hormonen: Hier gelukkig niet echt last van (denk ik haha), maar als ik de verhalen van Bramtim, Titania en Star2 zo lees, krijg ik toch wel een brok in mn keel! Ben toch wel meer emo dan normaal....

@Vica: Mooie buik hoor! Blijft toch ook nog groeien he!:)

@Seertje: Jeeh dat is wel schrikken zeg! Goed dat je voor controle in het zkh bent gebleven, en fijn dat alles goed was met de kleine. Nu rustig aan doen, en genieten van je vroege verlof! Zie het niet als falen! Het is niet niks hoor zo'n zwangerschap, en blijkbaar heb je het nodig. Denk aan je beebje:)

@CVM: Mooie buik hoor! Leuk bolerotje ook zeg!

@Nikske: Wat een lange dag heb je weer gemaakt zeg! En klinkt ook als een redelijk stressvolle dag! Denk je wel aan jezelf en de kleine?

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    ** Brok in mijn keel !! **

Meid jullie kleintje is heel erg sterk en daar mag je super trots op zijn,, Kan me helemaal voorstellen dat het emo was die grens !! Maar jullie hebben het verdiend..

xxx

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wat een zware dag lijkt het me meis.. Maar wat ben ik blij voor jullie dat jullie nu een klein broertje voor Jurre mogen verwachten & dat deze kleine man zo sterk is en het zo goed doet !!

Het is jullie gegund !!!

11. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @seertje: rustig aan doen de komende tijd, denk aan het kleine wonder in je buik

verder mooie buiken voorbij zien komen zeg, daarbij vergeleken stelt die van mij niet heel veel voor :D zal binnenkort ook weer ns ff een foto maken en neerzetten

12. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bramtim
    Ook ik wil je veel sterkte wensen tijdens deze emotionele periode.

Titania:
    Ik vind het erg ontroerend hoe jij het begin van je zwangerschap beschrijft. Ook ik heb tot 2 keer toe gedacht dat ik ons kleintje verloren was na de bloedingen.
    Opvallend is ook dat ik maandag, toen was ik exact 30 weken zwanger, met mijn man even stil stond bij het feit dat onze kleine meid nog steeds in mijn buik groeit. Die 30 weken is toch een magisch getal!

ga even verder lezen

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Behoorlijk lange dag inderdaag.. Ben in totaal 10 uur op mijn werk geweest :( !! Pfff.. De dag was wel heftig doordat er gewoon een paar heftige dingen met patienten gebeurde.. Het hoort bij mijn werk alleen het put je wel uit

Morgen lekker mijn vrije dag :) Dus kan een uurtje langer in bed blijven liggen.. En morgenmiddag weer even van ons mannetje genieten op de echo !!

14. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Seertje

Jeetje meid. Ik zit nog met schrik in mijn lijf achter de computer.
    Gelukkig lijkt het mee te vallen.
    Kunnen ze iets zeggen over het rozige slijm dat je bent verloren?

Ben wel heel blij voor je dat je nu gee zorgen meer hebt over het werk. Je hebt nu verlof en dat is niet voor niks.
    Ik hoop dat je nog wel kan genieten, maar doe het rustig aan!

15. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bramtim: veel sterkte, zal toch naar zijn komende weken!

@luckey: ben benieuwd hoe hat zal gaan vrijdag

@titania: zat net te denken dat het nog zo kort geleden leek dat je dat vertelde van dat het 50/50 was en nu ben je "gewoon" al 30 wkeen!! super!!!!

@ eettic: hier niets bijzonders alleen dat ik minder ben gaan snoepen , dus dat is gunstig:D

@ kortingsboekje 9 maandenbeurs: als er iemand interesse heeft wil ik m wel opsturen , ik ga toch niet.

@ klachten: begin veel maagzuur te krijgen en heb enorme druk onderin mn buik pfff heb het gevoel dat de beeb al klem ligt maar dat is nog niet zo hahaa.
    gister naar de vk geweest en alles was prima!

16. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooie buik Vica!

CVM
    Goed bezig geweest dus vandaag! Lekker gevoel is dat he, om dingen van je lijstje te kunnen wegstrepen.
    Jou buik ziet er mooi uit en je straalt echt op de foto!
    Veel plezier bij de VK

17. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    @seertjeL hmmm toch wel verveledn lijkt me als je een nachtje moet blijven en het toch best spannend is!proberen te genieten van je verlof.

18. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Same here!
    Het begon al in Frankrijk toen ik 8weken zwanger was.
    Daar smaaktte het alleen beter. Zo'n pain/baguette is toch lekkerder daar. En ze hadden daar de lekkerste kruiden kaas, Tartare. Heb hier alle varianten uitde supermarkt al gehad (boursin, paturain, rondelee, eigen merken) maar het is het toch net niet....

Verder heb ik deze zwangerschap met name in het begin wel zin gehad in 'rare' dingen:
    sandwichspread (voor mijn zwsch ging ik al over mijn nek als ik er alleen al aan dacht)
    mosterd (uit de tube)
    de frite-saus van de McD (ben daar voor de zwangerschap in geen 10 jaar geweest)

Tijdens de eerste zwangerschap nergens 'last' van gehad.
    Misschien dus toch omdat we een meisje krijgen??

19. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Zooo ben ik weer! Alles was goed bij de vk, baarmoeder perfect op schema (lag wel wat hoog) en ons meisje lag al in hoofdligging wat me verbaasde omdat ze altijd zo laag schopt. Maar ze kan best dubbel liggen of ik voel dr handjes. En ze kan natuurlijk nu nog draaien ;)
    Hartje klopte weer heel mooi regelmatig, toch altijd een geruststelling hoor! Er was trouwens, naast mijn eigen vk, een waarnemer die het spreekuur overnam....maar wie/wat ze nou was of kwam doen, geen idee...das toch raar? Het was geen stagiaire ofzo en ze was al wat ouder...zeg er dan even bij waarnemer waarvan denk ik dan...Maar kwam helaas ter plekke niet in me op om dat te vragen.

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Eettics: hier niet echt 1 tic,, maar ik kan wel opeens onwijs zin hebben in iets... Zo deed ik in de december maand soms midden in de nacht een moord voor een oliebol :p Haha..
    Verder lust ik nu wel opeens chinees, dat heb ik echt nog nooit in mijn leven gelust !!!

CVM: wat fijn dat weer alles goed was :D Ik ben benieuwd naar onze controle morgen..

Deel Deze Pagina