@Luckey: Goed geshopt, leuk hoor! @Musty: Wat een goed nieuws! Gaaf truitje zeg! @FB: Wat een cool mutsje! Heel leuk gedaan! Hoe zitten die strasssteentjes erop? Kan je het ook nog wassen? @Vica: Succes morgen! @Hier: Ik voel me echt heeeel slecht, ik ben niet naar de borstvoedingsinfo avond gegaan. Ik was in slaap gevallen op de bank, en werd 19.45 uur wakker (begon om 20.00 uur). Had dus helemaal geen zin, en hubby was ook niet echt motiverend (ach, is toch niet noodzakelijk, dat lees je allemaal wel op internet blablabla). Dus ja...niet gegaan. Ipv daarvan ben ik naar de stad gegaan, en heb weer babykleertjes geshop! Een heel cool geruit blousje (voor onder het tuinbroekje wat we laatst hebben gekocht, EN het 1e pakje. Zal straks even een foto posten van het pakje Mn goede voornemen: Morgen ga ik naar mn werk gelijk door naar de bieb om een boek over borstvoeding te halen. Ga ik het weekend even goed aan de studie!
Ben ook blij dat alles goed was, en hoop idd dat dat nog 7 weken zo blijfd. Jij succes morgen met prikken! Ga nu ook lekker me bedje opzoeken. Trust all!!
Okee, zou wel gek zijn ja!! Brrrr dan zou ik ook wel zenuwachtig zijn. Heb ook naalden fobie... Ik kreeg de uitslag van de vingerprik ook pas 1/2 dagen later hoor, dus blijf hoop hopen op de vingerprik Succes morgen!!
hier zitten we te klooien met een bestand dat opeens op de computer staat: antimalware doctor. Krijg je zo niet verwijderd dus systeemherstel gedaan, maar deze kan niet goed voltooid worden. bestand is wel weg van desktop en in het configuratiescherm (bij software) maar of het ook echt weg is, geen idee... sorry dus even ego, ga even kijken of het goed gegaan is....
De strassteentjes zitten er met speciaal lijm op. Kan gewoon gewassen worden op 40 graden... Als je wensen hebt, wil ik het best voor je maken (voor een klein prijsje) Dan stuur ik eerst een foto, en dan kan je bepalen of je het wilt... Kan ik meteen weer oefenen. Ik ga zo nog wat extra spullen bestellen. Binnenkort ga ik ook wat dingentjes maken met hello kitty Speciaal voor de meiden...
Bedankt voor de leuke reacties op t mutsje!!! Ga zo nog wat extra dingentjes bestellen op internet.' Hier in de winkels helaas niks kunnen vinden... Als jullie willen dat ik iets voor jullie maak, doe een voorstel, misschien kan ik t maken voor jullie! (voor een klein prijsje)
foto 2, van voor... Lijkt een beetje wazig, alsof ik striea heb, maar das niet zo Komt door fototoestel (telefoon)
@FB: Mooie buik hoor! Ik vind hem best meevallen qua grootte hoor. Gave tattoo heb je trouwens! Deed dat pijn op die plek? Ik zit er over te denken om ook (ooit) een tattoo te nemen, en op mn ribben, dus wat hoger dan jij hebt, lijkt me erg gaaf, maar ook errug pijnlijk... Het bovenste deel zit bij jou toch ook op je ribbenkast?
@FB, wauw mooie buik zeg! Hier niet echt intresse voor een mutsje ofzo maar vooral bij mijn dochter vond ik het erg leuk! Ook haarbanden enzo.. Die kocht ik via internet.. Zal even een foto toevoegen.. Als je het leuk vind om te doen dan lopen deze banden erg goed! @Luckey, hopelijk lukt het met je computer.. Mijn meisje met haar haarband lang geleden haha:
Ja die tattoo is erg mooi! Ik ben blij dat ik er geeneen had daar haha.. Dat was dan veranderd in een tijgervel .
Ik ga trouwens naar bed toe.. Dan duurt het minder lang voor het morgen is hahahaha .. Nee mag niks meer eten of drinken dus dan maar naar bed.
luckey: leuke spulletjes!! Lekker geshopt Maar nu bekopen met de pijn, dat is wel jammer.... vica: was je kippetje lekker? Fijn dat je meisje even bij oma kan zijn, scheelt weer. musty: wow, wat een mooi gewicht!! SUPER! Cool truitje!! cvm1985: jammer! Wordt er niks via je kzbureau georganiseerd toevallig? En anders op 1 van de andere data, in een andere plaats? star: fijn dat alles zo goed is! FB1984: het is al aardig goed gelukt! De O mag ietsje groter volgens mij, of niet? MiniMe81: hahahaha, je bent echt slecht Boek "Borstvoeding" is erg goed! FB1984: wat een mooie buik!! Zeker met die tattoo! Hij is van de voorkant echt bol! Vanavond ff naar de Leen Bakker geweest om het matrasje te halen voor de ledikant. Ben er erg blij mee!!! Morgen maar de lakentjes enzo wassen Het lijkt erop dat ons meisje reageert op de rust die mama nu heeft. Ze is heel beweeglijk!! Nou luitjes, Seertje gaat lekker richting bed. Ben weer gaar en dat terwijl ik vanmiddag nog 1,5 uur heb geslapen. De vermoeidheid komt er een beetje uit denk ik.......
Vica: hopenlijk gaat de lactulose helpen bij je meisje !! Jojoki: balen van de tandarts Hormonen: ik vind ook altijd dat ik gelijk heb de laatste tijd Haha... Baby voelen: De VK zei vandaag dat je minimaal 10 schopjes per dag moet voelen.. Nu ik er serieus op ben gaan letten kom ik daar wel aan.. Maar je voelt ook heel veel denk ik wat je snel weer vergeet omdat je druk bezig bent met vanalles !! Luckey: Wij wonen wel echt in een dorp hoor (10 minuutjes van Sittard af ).. Het is een klein kerkdorpje met maar iets van 2000 inwoners geloof ik !! Heerlijk trouwens zo'n shoppingdag.. Leuke aankopen trouwens !! Borstvoedingscursus: Hier geen borstvoeding.. Maar als het zo was geweest dan had vriendlief echt geen keus hoor in het meegaan naar zo'n info-avond !! twee horen meer dan 1, en daarnaast is het toch makkelijk als hij je een beetje kan helpen als het niet wil lukken.. Rondleiding ziekenhuis: Wij hebben 3 februari een rondleiding op de verloskamers.. Ben erg benieuwd waar ik kom te liggen als het dan eindelijk zover is Musty: wat een geweldig nieuws dat jullie mannetje het zo goed doet En wat een mooi gewicht !!! Stoer truitje trouwens Vica: voor een dagcurve krijg je geen spuiten in je arm gekkie !! Je krijgt een heel klein prikje in je vingertopje.. Stelt echt niets voor hoor !! Ik doe het zo vaak bij mezelf op het werk.. gewoon om te kijken of alles goed is FB: leuk zo crea bezig zijn.. en is toch hardstikke goed gelukt voor de eerste keer !! Mini: wat vervelend dat je je zo slecht voelde.. Wel leuk dat je nog goed geslaagd bent in de stad FB: mooie buik zeg.. en wat een geweldige tattoo !!!!!!! Nou meiden ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben Ik ga richting mijn bed.. Ben kapot !! Morgen nog werken en dan hebben we weer weekend Sweet dreams !!!!!
Luckey: alles wat ik heb gekregen en niet leuk vind geef ik altijd weg als cadeautje (erg he...).... Je bent goed geslaagd zo te horen en te zien! Vica: ja zou ook beginnen met 8ml om het even lekker door te laten lopen. Daarna 5ml proberen en als dat dte weinig is kan je nog verhogen. Wij zijn ooit met 10 ml begonnenmaar dat was teveel. Succes morgen met de dagcurve en de schuldsanering! In principe is het bloedprikken egen injectie, maar een vingerprikje tenzij je een gTT doet (met vies suikerdrankje drinken), dan trekken ze wel bloed maar dat is maar 2x. FB: wow heel gaaf dat mutsje! en mooie buik met die tatoo zo! Foeske: fijn dat de lucht weer is geklaard op je werk. CVM: hier ook hele erge jeuk aan benen en voeten vooral aan het einde van de zwangerschap! Star: fijn dat de echo goed was! Musty: heel goed nieuws van de echo !! wat een schattig truitje! BV voorlichting: nooit gedaan en heb gewoon bij beide kids 7 maanden full time bv gegeven zonder enig probleem. En geloof me, de man kan er echt niets aan bijdragen hahahahahahaha
Ja die O op de muts had groter gemoeten ja... Das weer jammer! Die tattoo heb ik 1,5 jaar geleden laten zetten en deed echt heeeeel erg pijn!!!:xEn mijn pijngrens is hoog hoor! Ik heb echt met tranen in mn ogen gelegen. Ik mocht m nog gratis laten bijwerken, maar niet meer laten doen, durf t niet T schijnt dat je wel verdovingscreme hebt waardoor je t minder voelt. Vertelde hij achteraf Ik ga douche en mn bedje in
Goedemorgen! @Dagcurve, ohhhh vandaaar! Ik had de vorige keer idd met zo'n vies drankje! Dus daarom moesten ze in de arm prikken? Nu dus alleen vingerprikjes waarschijnlijk.. scheelt toch weer. Nou vind ik de vingerprikjes ook afschuwelijk hoor, maar beter dan een prik in de arm. @Seertje, fijn dat je geslaagd bent voor het matrasje! En heerlijk dat je meisje nu zo druk is. @Bewegen baby, ik had geleerd toen dat het ging om 10 beweegmomenten.. Dus als de baby 4 keer schopt achter elkaar is dat 1 beweegmoment zeg maar. @FB, geloof graag dat die tattoo pijn deed zeg! Hij is wel heeeeel mooi! @Me2, ben inmiddels de 1e dosis al vergeten.. Doordat we hubby naar zijn werk moesten brengen... Dus geef hem zo nog maar even. Verder weet ik het niet meer, sorry als ik iemand vergeet! Hier een slechte nacht gehad. Ik ging om 00.00 slapen, me meis was om 2 uur wakker. Huilen, huilen en huilen.. Op een gegeven moment bij ons in bed gelegd. Daar was ze stil maar ze deed er wel alles aan om niet in slaap te vallen. Steeds als ze bijna in slaap viel begon ze van zich af te schoppen en te slaan. Rond 5 uur sliep ze eindelijk en om 6 uur ging de wekker.. Zo haar naar mijn moeder brengen.. Hier heb ik nooooit moeite met niet eten of drinken, maar vandaag wel. Heb echt mega trek en dorst! Als je vingerprikjes krijgt dan kan ik toch ook gelijk de uitslag vragen? Of niet?