April 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vica86, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mini wat een schattige kleertjes zeg!! Hier hebben ze nooit echt veel leuks bij de Zeeman.. Balen!!

Titania beterschap meis!!

Luckey wat leuk dat de rose kleur erop zit :) Nu begint het eindresultaat dus steeds dichter bij te komen!! baby-cards.nl was echt vreselijke kwaliteit, ik baalde echt want ze hadden leuke kaartjes :( MAAR www.kaartje2go.nl heeft daarin tegen wel een hele mooie kwaliteit, de prijs is ongeveer hetzelfde!!

Seertje sow jij bent goed geslaagd zeg :D Heerlijk al die babyspulletjes kopen, ik vind het echt jammer dat ik al bijna alles in huis heb:p Mja uitgeshopt ben ik nooit, hahaha. Zo'n voedingskussen is denk ik snel wel 1,70m lang schat ik... Ik ben zelf 1,62 en het kussen is iets langer als ikzelf!!

Jorietje welke wagen hebben jullie gekozen?? Wij de mutsy transporter en kunnen heb in de eerste of tweede week van januari ophalen :D Heb je foto's van het kamertje?? Ben wel nieuwsgierig naar alle kamertjes hier, vind dat altijd zo schattig :)

Hier afgelopen nacht EINDELIJK een kunnen doorslapen :D Wat was ik blij zeg!! Ik had zondag nog geen 10 minuten geslapen, maandag was ik al om 3.30uur wakker, dinsdag schrok ik ook al om 4.00uur wakker, maar vandaag had ik dan eindelijk geluk en heb ik van 23.00 - 9.30 uur kunnen slapen :D Vandaag lekker rustig aan, even mijn energie sparen voor morgen aangezien ik dan eerst van 8.00 -17.30 moet werken en daarna nog bij vrienden oud&nieuw ga vieren......

Nou ik ga mijn ontbijtje opeten en kom zometeen weer spieken ;)

2. leonie anita

leonie anita Actief lid

12 okt 2010
    243
    0
    0
    sociaal pedagogisch hulpverlener bij Vitree
    Almere, Flevoland
    Hallo dames,

Zie dat Seertje flink heeft ingeslagen! Lekker!!! Zelf mijd ik f de prenatal haha... Kan me er soms moeilijk beheersen met al die leuke spullen en ik moet nog wat bewaren om als kraamkado te vragen;)

kinderwagen hier ook al in huis, maar wij hebben nog een hele goede Quinny buzz... We hebben de turkooise kleur gekregen van mijn ouders toen we zwanger waren van Bart dus deze gaat nu gewoon mee voor ronde 2!

Zoontje lief is vandaag met opa en schoonzusje naar de winterefteling, wij gaan dus vandaag maar eens een start maken met de babykamer. Of ik ga denk ik ff bezig om de deurtjes en laatjes in de grondverf te zetten.

Voor alle zieken beterschap, gaat weer een griepje rond in nederland. Gelukkig zelf al gehad, dus hoop dat het me bespaart blijft.

@ seertje: veel plezier bij de pretecho!

fijne dag allemaal

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

Zo leuk om alle shop- en klusverhalen te lezen van blije mama’s :), ik kom ook helemaal in de stemming. Jammer genoeg hier niet zoveel meer nodig ;) (wel makkelijk en goedkoop :p).

Vica, da’s ook raar dat vk’s niet overal even vaak komen. Wel goed om te vertellen, voordat iemand hier ergens op rekent dat niet overal zo gaat!

Nikske, fijn dat je je iets beter voelt. Duimen dat die wakkere nachten in april niet weer gaan komen! ;)

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen!

@Seertje, zooo flink ingeslagen!
    @Nikske, spannend dat zo snel je kinderwagen al komt.
    @Luckey, beterschap! Lekker gourmetten morgen! Weet nog niet wat wij gaan doen morgenavond.

Hier, voel me kiplekker! Heb nergens geen last meer van.
    Nu zo even de laatste babyspulletjes shoppen. Eerst even goed bedenken wat ik nog wil hebben. Daarna nog even boodschappen doen. Even bedenken wat we morgenavond op tafel gaan zetten. Ik denk dat het gewoon toastjes worden ofzo. Weet niet hoe laat we thuis zijn want hubby moet zijn auto inleveren in Amsterdam. Dus die moet ik dan weer ophalen.
    Vanavond komt me meisie dan echt weer thuis. Heeeerlijk!

5. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Niske, de kinderwagen die wij hebben de Mutsy 4-rider (volgens mij) 4 wielen, luchtbanden. Kleur active coffee, super mooi ding

Hier nog ff een foto van de wieg, heb ikzelf en mijn broers en zus ook in gelegen.. Inmiddels staat er al meer in het kamertje, maar die foto's heb ik hier niet (zit nu op mn werk) ;)

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Mooi wiegje hoor jorietje!

7. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Hallo allemaal,

Alweer in deel 2, en wat is er weer veel geklets.
    Heb niet alles helemaal terug gelezen, sorry...:)

Vanmorgen de echo gehad en controle. Met de beeb is alles goed groeit goed, hij is alleen aan de kleine kant maar wel gewoon tussen de curves. Me eerste kids waren ook klein, dus verwacht ook niet dat ik nu ineens een reus krijg.:) Zn gewicht werd geschat op ongeveer 690gr, me dochtertje was bij dr geboorte (27wkn)695gr. wat een verschil toch al. Verder was alles ook goed doorbloeding van navelstreng en alles.
    Helemaal blij ben ik dat me bloeddruk helemaal perfect was, bij me dochter kon ik op dit termijn gelijk in zh blijven ivm hoge bloeddruk.
    Ben dus weer even helemaal gerust gesteld.:p

@alle zieken; beterschap en knap maar gauw weer op.

@foeske; fijn weer zo een mooie echo.

@minime; wat een schattige kleertjes!

Heb ook weer mooie buiken voorbij zien komen, dat buik-jes is er nu wel van af!:D

@jorietje; Mooi wiegje hoor!

8. Chantico

Chantico Niet meer actief

Wat een fijne berichten hierboven! Vooral die van Star, heerlijk meid!

9. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Bevallingslijst:
    uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding (bv) of fles (fv)?

Ik wil het niet weten, hou het geheim ♥ Ik krijg een zoon! ♥ Ik krijg een dochter!

29 maart 2011
    *Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fv

31 maart 2011
    *Violet32, 3e kindje, ziekenhuis, bv

1 april 2011
    *Leonie Anita, 2e kindje, ziekenhuis, hopelijk bv

2 april 2011
    *BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fv
    *Flower83, 1e kindje, ziekenhuis, fv

3 april 2011
    *FB1984 (Fabienne), 1e kindje, ziekenhuis, fv
    *Seertje, 1e kindje, thuis, bv

4 april 2011
    *Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fv
    *Chantico, 2e kindje, hopelijk met vk in ziekenhuis, bv
    *Niksks89, 1e kindje, ziekenhuis, fv
    *Fleuri, 2e kindje, ziekenhuis, bv

5 april 2011
    *Touwtje, 1e kindje, thuis, bv
    *titiana, 1e kindje, ziekenhuis, bv

6 april 2011
    *Vica86, 2e kindje, thuis, fv
    *Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fv
    *Pino2, 2e kindje, ziekenhuis, bv/fv

7 april 2011
    *Mobius, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    *Star2, 3e kindje, ziekenhuis, bv

8 april 2011
    *Sanne85, 2e kindje, ziekenhuis, fv
    *MiniMe81, 1e kindje, thuis, bv

9 april 2011
    *Sonja, 3e kindje, Thuis, FV?
    *Jorietje, 1e kindje, thuis?, fv

10 april 2011
    *Jojoki, 2e kindje, ziekenhuis, bv
    *Me2, 3de kindje, ziekenhuis, bv

11 april 2011
    *Suus1982, 2e kindje, thuis, bv
    *Luckey, 2e kindje, ziekenhuis, bv

12 april 2011
    *Liane, 2e kindje, thuis, bv

13 april 2011
    *Musty, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv (hoop ik)
    *Laravelk, 1e kindje, ziekenhuis, hopelijk bv
    *Hanna79, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    *cvm1985, 1e kindje, thuis, bv
    *spirit70 , 3e kindje, ziekenhuis geplande keizersnede, bv

15 april 2011
    *Mama van Jay, 2e kindje, ziekenhuis, fv

19 april 2011
    *Sam28, 3de kindje, thuis, bv
    *Fredje, 1ste kindje, ziekenhuis, bv (denk ik)

20 april 2011
    *Mary, 2e kindje, thuis, bv

21 april 2011
    *Annemie, 1e kindje, thuis, bv

23 april 2011
    *Isra, 2e kindje, verplicht ziekenhuis ivm eerdere KS, fv

25 april 2011
    *Bramtim, 2e kindje (Jurre*), ziekenhuis, bv

26 april 2011
    *Koeky, 2e kindje, ziekenhuis, BV of FV

27 april 2011
    *Vuurtorentje84, 1e kindje, ziekenhuis, fv

28 april 2011
    *Kipkip, 2e kindje, ziekenhuis, fv

Totaal 58 april beebjes
    15 jongens ♥ 7 meisjes ♥ 8 geheim

Afspraken:
    03-01 - spirit70-controle Gyn
    03-01 - Sanne85 - 3D Pretecho
    05-01 - Bramtim - controle cerclage gyn
    06-01 - spirit70- 3D pretecho
    07-01 - Musty - Neuroloog +bespreking bevalling
    08-01 - MiniMe81 - 3D Pretecho
    11-01 - Luckey - controle gyn
    11-01 - Kelly1980- Controle vk
    12-01 - Nikske89 - Controle vk
    12-01 - MiniMe81 - Controle vk
    13-01 - Pino2 - Controle VK
    13-01 - Star2 - Groeiecho + Controle gyn
    14-01 - FB1984 - Controle gyn + echo
    13-01 - Foeske - Controle gyn + echo
    18-01 - Seertje - Controle VK
    19-01 - Bramtim - controle cerclage gyn
    27-01 - Star2 - Groeiecho + Controle gyn
    02-02 - Bramtim - controle cerclage gyn
    02-02 - MiniMe81 - Controle vk
    16-02 - Bramtim - controle cerclage gyn
    16-02 - MiniMe81 - Controle vk
    02-03 - Bramtim - controle cerclage gyn
    02-03 - MiniMe81 - Controle vk
    16-03 - Bramtim - controle cerclage gyn
    16-03 - MiniMe81 - Controle vk
    30-03 - Bramtim - controle cerclage gyn

VK
    Ziekenhuis
    Overige onderzoeken en afspraken
    Geslachtsbepaling

*** Sterretjes die helaas niet meer bij ons zijn ***
    * Jamejosie85 * Truusdemier * RoSa2009 * Esje78 * Lautjep * Kristel86 * Lindanna * Odess * Angela en Arjan * Sanne85 (1 van 2ling) * julia6 * Loepie * mimi1982

Afspraken er weer bij gezet!

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ star.... heerlijk dat alles goed was!!

@ jorietje... mooie wieg!!

@ vica... heerlijk dat je je goed voelt! shopse!

@ jorietje.... yippy de wagen in huis :D

@ luckey.... denk je een beetje aan jezelf?

@ zeiltjes, doen waaar je je goed bij voelt, heb zelf molton zeiltjes en kan er gewoon doorheen ademen...

@ kruiken hebben hier altijd aan de zijkanten gelegen
    nooit aan t voetenend
    en daarnaast eertst nog een opgerolde flanelle luier, kleine kwam zo nooit te dicht bij bij de kruiken

@ vk.... hier komen ze ook niet zo vaak in de kraamweek

hier bij de gyn geweest, afspraak van een kwartier werd een gesprek en echo tesaam van een uur
    kleine doet t goed, ligt nu echt op schema met groei
    baarmoeder zit bij mn ribben (had ik nog niet gevoelt ;):p)

verder baarmoederhals is wel korter geworden van 5,3 naar 4,9 en baarmoedermond is nu ongev 1,5 cm open

verder wilt ie me aan de slaapmedicatie hebben omdat ikzelf t anders niet ga redden en op mn plek gezet dat ik nog steeds teveel doe :) manlief verklikte me

dus beetje met dubbel gevoel weg, ik heb de slaapmedicatie voor nu nog even afgewezen, slik al zoveel medicatie

over 2 weken al terug

11. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Gaat alweer een heel stuk beter vandaag GELUKKIG! ik haat ziek zijn blegh.

Dankjewel voor de tips met het bedje opmaken. En ook het wel of niet kopen van bepaalde dingetjes. Nog ee dikke twee weken en dan ga ik ook shoppen. Dan heb ik kans op een levensvatbaar kindje. Pfff de tijd kruipt nu wel echt voorbij zeg. \

Star: nice zeg zo'n goede controle.

Enne Musty, wat betekent dat dat je bm open staat? Kan toch geen kwaad of wel? BM hals is in elk geval prachtig lang nog!!

Vica voel je je weer wat beter vandaag.

En wat een mooie buiken en kamertjes komen er voorbij zeg. Genieten!!

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ bramtim... knuffs hopelijk zijn de zenuwslopende weken snel voorbij en zit je op die grote blauwe wolk

zolang de baarmoederhals zo mooi blijft zit ik in de veilige zone idd gelukkig, ik zie t nu maar als een positief iets, scheelt me weer bij de bevalling ;)

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    #253 Me2, 30 dec 2010
    Laatst bewerkt: 30 dec 2010
    CVM: maak je niet te druk over die bv. Jij bepaalt, instrueer je man dus ook wat wel en niet! M bedenk ook dat je niet alles van te voren kan plannen. Als je bijv. onverhoopt een keizersnee krijgt. Overigens heb ik mijn dochter na de keizersnee pas 8 uur later kunnen aanleggen voor het eerst en dat was meteen een natuurtalent, terwijl onze oudste die op normale wijze is geboren zelf meteen na de geboorte naar de tepel kroop maar die had moeite met aanhappen in het begin.....zegt dus niet veel.

Foekske: fijn dat je weer een leuke echo had!

Kraamzorg kennen ze niet in Zwitserland en heb het de vorige 2 keer ook niet gemist hahahaha. Mijn moeder en schoonmoeder komen weer. Wel zo vertrouwd en weten precies wat ik wel en niet wil, maar voornamelijk komen ze voor de rest van het gezin zorgen....:D

Nikske: ik ben ook een control freak maar echt van die bevalling kan je helemaal niets zeggen. Loopt altijd anders dan je denkt. Ik zou het echt proberen los te laten omdat je adners veel te gestresst erin gaat. Ik ben bij de eerste helemaal blanco erin gegaan. Is super bevalling geweest, wel weeenstorm helaas, maar doordat ik helemaal niets van te voren had gepland raakte ik ook niet in paniek en heb me goed laten instrueren door arts en vk. Bij de 2de had ik een geplande keizersnee vanwege stuit. Geweldig zou je zeggen voor een control freak maar vond het helemaal niets.

Titania: beterschap!

Star: wat een goed nieus!!

Musty: wel goed nieuws dat de baby nu al zwaarder is en je bloedruk goed en de bmh ook!

Bramtim: die weken zijn toch echt zo voorbij!!

14. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Even snel een berichtje,

Zwangerschapsgym was ondanks dat ik er geen zin in had best gezellig! De foto's van de echo staan in m'n album :D

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Jorietje: mooi zeg zo'n familiewieg :)

Star: wat een geweldig nieuws meid, geniet er maar lekker van!!

Musty: wat fijn dat jullie mannetje goed groeit, en inderdaad rust nemen hoor!! Ik weet hoe moeilijk het is, doe zelf ook eigenlijk nog steeds teveel :)

Nou hier vandaag de kledingkast van vriendlief en mij eens goed opgeruimd!! Wat een pokkenwerk zeg, maar het ziet er wel weer allemaal strak uit (al zeg ik het zelf, hihi) :).. Nog even 2 wasjes gedaan, beetje afwas & nu RUST !!

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Jeeeeej HEMA belde net dat de babykleertjes die ik besteld had binnen zijn, en de postbode belde net aan de deur en gaf mijn mooie H&M pakketje af met positiekleding :D Ik ben weer blij :p haha

17. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Jorietje: Leuk is dat he? Welke wagen heb je?
    EN natuurlijk, heb je foto's van het kamertje??? :)

@Nikske: Wij hebben ook de Mutsy, maar dan de 4-Rider. Wij hebben hem al sinds begin oktober op zolder staan. Ben er nog steeds zo blij mee! :D

@Jorietje: Oh lees nu dat jullie exact dezelfde wagen hebben als wij. Wij hebben ook Active Coffee, hihi:D
    Single spoke, met luchtbanden (belangrijk detail voor hubby)
    Schattig wiegje zeg!

@Star: Fijn dat de echo goed was. Zolang je beebje tussen de curves ligt, is er toch niets aan de hand? Daarvoor zijn het gemiddelden.

@Hier: Net naar de Babyplanet geweest met manlief (was zelfs zijn idee!). We hebben weer wat spulletjes gehaald: waskussen, campingbedje + extra matrasje, kleerhangertjes (kan ik weer shoppen hihi), en nog een positieshirtje voor mij.
    We hebben ook gekeken voor een badje, maar ik denk dat ik die gewoon van Marktplaats ga halen, scheelt zoveel!

Een van onze katten is nu al fan van het waskussen:) Hij ligt lekker op het kussen zich te poetsen. Hij snapt de essentie haha

18. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Pff ik kan me niet concentreren op school. Heb daarom nog maar ff snel een buikfoto gemaakt haha (heel wat anders...)

19. VlinderJC

VlinderJC Nieuw lid

15 aug 2010
    2
    0
    0
    He medemama`s

Nog geen idee hoe deze site echt werkt.
    Zelf ben ik uitgerekend op zondag 17 april, ga ik bevallen in het ZH en wil ik borstvoeding gaan geven.
    Geslacht houden mijn man en ik heerlijk voor ons zelf..

Liefs VlinderJC

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mini, wat leuk dat jullie goed geslaagd zijn bij babyplanet!!
    Dit word onze kinderwagen... Mutsy Transporter | Kinderwagens | Baby-Dump

Haha Foeske, school en buikfoto's zijn inderdaad heel wat anders :) Maar wel een onwijs mooie buik, daar mag je trots op zijn!!

Hier zojuist nieuwe foto's van de babykamer gemaakt, aangezien het schilderij nu hangt en er weer nieuwe aankleding bij is gekomen :D *foto's in mijn album*

Deel Deze Pagina