Wij gaan vanavond even naar mijn moeder toe. Die geeft een klein feestje.. daarna zal ik weer meekletsen .
@ bramtim: Wat een mooie bijzondere naam. Hoe zijn jullie zo op die naam gekomen??? Ik heb er ook nog nooit van gehoord... @ seertje: leuk dat je bij de c&a geslaagd bent. Goed om zo je verlof te beginnen toch???? ik zal morgen ook nog eens kijken bij de xenos, maar eigenlijk hoef ik niets meer voor op de babykamer maar owh owh wat is het allemaal verleidelijk he? @ vica: veel plezier op het feestje van je moeder. Enne fijn dat je uitslagen wel okey zijn! @ luckey: even een knuffel voor jou!!!!! zal ook niet makkelijk zijn vandaag.... Maar vast is jullie sterretje nu goed aan het waken over zijn/haar broertje en zusje en houdt hij/zij ook wel papa en mama in de gaten! @ fb: veel plezier met de kinderwagen ophalen, ik heb de kinderwagen ook net weer opgezet.... Toch wel weer leuk hoor zo de kinderwagen compleet te zien, zoon lief is er nu mee aan het racen door huis! Ik ga maar ff aan de slag met de zuurkool, straks nog vrienden op visite, dus van mijn kant uit zal het zeker rustig zijn vanavond!
ff vergeten: Sanne heb al gebeld??? hoop dat ze je snel gerust kunnen stellen.... knuffel ook voor jou!
nee bel zo, laat het jullie natuurlijk even weten. Maak me niet zo snel zorgen eigenlijk maar nu... zo gek.... emo hormonen zullen ook wel meespelen denk ik.... en wil perse dat wout thuis is, we hebben maar 1 auto, dus als ik naar de praktijk toe moet oid dan moet hij wel thuis zijn.
leonie anita: zoek je de fuchsia? Je kan beter naar de Xenos bij het station gaan, daar hadden ze meer staan. Omdat het niet erg loopt, gaan ze ook niet meer bij bestellen...Heb dus verschillende maten meegenomen en dan kijk ik of ik alles houd.
Sanne idd wel bellen hoor, laat even weten hoe het was.... klinkt als weeen in mijn oren maar hopelijk zit ik ernaast!!!
@ sanne: Probeer je niet te druk te maken, misschien valt t allemaal mee laten we hopen!! Ik zou wel proberen te regelen dat je langs mag komen, ook al is t maar voor je eigen geruststelling Succes!
Baby hik: Effe een vraagje, hoevaak heeft jullie uk de hik?? Bij mij elke keer als ik gegeten heb, in ieder geval altijd na mn avondeten!! haha... Is dit normaal?? x
Reacties: FB: Wat een mooie buik heb jij. Mooie vorm! Mutsje is ook erg leuk geworden. Hou er alleen zelf niet zo van. Mutsy: Wat fijn die goede berichten. Eindelijk! Mini: Gefeliciteerd met je 30 weken! Ohh zie dat Waardevol een bericht heeft achter gelaten....ga na het reageren kijken.....
@vica, super dat je zelf al aan aanpassingen hebt gedacht! @Bramtim, mooie naam hoor, ook ik heb deze nog nooit gehoord.
Waardevol Ohh lees het hier al........ Te verschrikkelijk voor woorden...... Weet niet of ik het vanavond nog ga lezen, maar aan de andere kant zij hebben geen keuze, hun overkomt het en ik zit maar te denken 'ik lees het niet , want misschien slaap ik er wel slecht van"...... zo dubbel........
@fleuri: ik heb het ook bewust niet gelezen, om dezelfde reden. Vind het heel erg voor de mensen die dit overkomt, maar ken mezelf ook. Ik ga alleen maar piekeren en bang zijn enz enz
Leonie Gefeliciteerd met de 31 weken!! Wat gaat het in een keer snel zeg Sanne Wat een prachtige babykamer. Heel stijlvol. Straalt veel rust uit. Daar zal jullie manneke lekker kunnen slapen! Ook gefeliciteerd met je 30 weken
Pfff wat is er veel geschreven vandaag, enige wat is blijven hangen is t bericht van Sanne, hopelijl valt het mee!! Hier: ben bekaf, hoe t komt? Vanmiddag heb ik: wc's en wasbakken gesopt, vloertjes van wc en badkamer gedweild, bad schoongemaakt, ramen buiten gezeemd. En noodgedwongen keukenkastje onder de gootsteen schoongemaakt, vorige week een nieuwe kraan op laten zetten, maar vanmiddag zag ik dat er een plasje water in het kastje lag, dus de loodgieter mag binnenkort even terugkomen om dit op te lossen. En verder heb ik vanmiddag nog wat kastjes opgeruimd en troep weggegooid. Ben nu echt moe, maar heb een voldaan gevoel, ik mag van mezelf vanavond alleen nog maar languit op de bank liggen en tv kijken en laptoppen
ik heb de strijkplank opstaan maar merk het in mijn rug. ik zit er al bij maar volgens mij moet ik toch de standen gaan veranderen hoor. de plank 1 stand hoger gaat niet want dan zit ik weer met opgetrokken schouders te werken.... zucht. Hik... hier nog niet gemerkt en telkens als ik denk dat ze de hik heeft is het gevoel weer weg.....
@ Bramtim: Wat een mooie, stoere originele naam. Dacht nog aan Ries @ Sanne: Al gebeld? Slapen: Afgelopen nacht voor het eerst dat ik niet in slaap kon komen. Heb het 02:30 zien worden....Gaap.. Werken ging gelukkig beter dan verwacht. Geen 'lastige' patienten. Tattoo: Hier geen, en er zullen er ook geen komen Jeuk: Op mijn rug....Vond jeuk altijd wel lekker, maar nu zwaar irritant! Rondleiding ZKH: Vorige keer wel, nu niet. Ik vond het vooral erg prettig om te weten waar ik tercht zou komen. Ook een fijn idee om de route in het ZKH al een keer te lopen (zonder weeen)