April 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vica86, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Goedemorgen dames.
    Ik was ook al steeds even aan het spieken op mn telefoon of er al nieuws was van Sanne.....misschien is ze ter controle een nachtje in het ziekenhuis opgenomen? Ik hoop dat het niets ernstigs is in ieder geval!

@Vica: Leuke kleertjes hoor! Lief van je oma:)

@Buddy: Misschien wel een goed idee. Hoe werkt het precies?
    Ik neem aan dat iedereen een buddy 'toegewezen' krijgt, en als er iets dat je het aan je buddy laat weten?
    Ik vind het prima, maar ik zet dan net zo makkelijk een berichtje hier in het topic denk ik.
    Of wisselen we dan ook telefoonnummers uit, zodat we even snel kunnen SMS-en ofzo?

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik denk dat buddy's wel makkelijk zijn voor diegene die bijvoorbeeld niet via hun telefoon op zp kunnen ofzo..

Kan ik trouwens wel dus ik kan het ook zelf laten weten.

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik kan wel via mn telefoon op zp, maar kan geen berichten schrijven om een of andere reden. Het vakje waar je in typt is niet wit, maar blauw...vaag...

4. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Duurt idd wel lang voor we iets van Sanne horen!
    Buddy systeem lijkt me prima, ik kan idd ook niet mobiel internetten dus smsje naar iemand sturen is dan wel makkelijk!

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    kiekeboo even snel.... hier ook niks van sanne, overigens ook niet op dr hyves :( hoop dat t goed zit

wij gaan eventjes naar buiten

6. Hanna79

Hanna79 Niet meer actief

Hopelijk gaat alles goed met Sanne!

Ik probeer alles bij te houden hier, maar met 40 uur werken in de week, gym, yoga en sociale contacten merk ik dat dat niet altijd even goed gaat. Waarschijnlijk gaat dat beter als ik straks verlof heb... (nog maar 33 werkdagen)

Fijn weekend allemaal

7. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Ik kan op mijn tel wel kijken, maar idd op de een of andere manier niet reageren......Heel irritant!
    Op zich is dat wel een idee om een buddy te hebben. Dan zitten de anderen hier niet ongerust te wezen of zijn iig een beetje op de hoogte.

Hier kwam ik vanochtend tot ontdekking dat ik een gevulde maandverbandje had met rose bloedverlies.....Na het douchen (om 10 uur) de vk gebeld, moest even aankijken of ik nog wat zou verliezen. Dan moest ik weer terug bellen. Heb mijn tas iig klaar voor het geval dat ik naar het zkh moet.

8. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Aiii Seertje schrikken weer zeg!
    Doe je wel héél rustig aan?

9. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Hey meiden,

Nou.... dat liep even heel anders dan dat ik allemaal had verwacht....

Ik heb gelijk de vk gebeld toen wout thuis was, verteld dat ik heel de dag eigenlijk al last had van menstruatiekramp en dat ik de baby veel minder voelde. Ze vroeg of ik even naar de praktijk kon komen om urine na te laten kijken. Wij erheen, urine check laten doen..... schoon..... bloeddruk was redelijk goed..... toch maar naar het ziekenhuis voor een ctg. Leek volgens de vk veel op weeën.... slik.... :$.... vreselijke huilbui gehad natuurlijk :). In het ziekenhuis hebben ze me aan de ctg gelegd en gekeken of er geen ontsluiting was, dat was er gelukkig niet. De ctg registreerde wel weeën activiteit, vandaar dat de baby ook zo rustig was waarschijnlijk. Om een uur of tien kwamen ze een echo maken om te kijken wat er met de baby gebeurde daarbinnen. Op het scherm zagen we meneertje lekker rustig liggen. Na een minuut of 10 kreeg ik weer kramp en zagen we hem een heel klein stukje verder het bekken inzakken! Indalingsweeën!! Uiteindelijk mochten we om 12 uur naar huis toe ( pfffff ) met de mededeling dat hij nu helemaal in de goede positie ligt ingedaald. Thuis zijn we gelijk lekker naar bed gegaan en vanmorgen heb ik eerst uitgeslapen. Met aankleden zag ik dat mijn buik een stuk 'kleiner' is, nou ja of in iedergeval anders van vorm. Het zit niet meer hoog maar echt een mooie lage buik nu. Nadeel is wel nu dat ik niet meer zelf mijn sokken aankreeg :D:D. 'k heb hem vanmorgen wel even flink toegesproken dat hij nu geen grapjes meer mag uithalen en nog even moet blijven zitten!

@ FB: jeetje....wat een verhaal zeg over je wagen! vind het echt geen stijl! Hoop voor je dat ze inderdaad een spoedbestelling hebben geplaatst, anders wordt het wel heel krap allemaal.

@ Minime: Wat een leuk pakje! Ligt hier ook klaar als 1e pakje! :D

Liefs!

10. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Gisterochtend heb ik uitgebreid getut, was gedraaid en opgehangen, vaatwasser uit- en ingeruimd, op internet gezeten. Ben 's middags even de stad in geweest en 1,5 uur geslapen. Verder na het slapen heel rustig aan gedaan. Na het eten even naar de Prenatal en 2 andere winkels. Het lopen allemaal op een heel rustig tempo. Vind niet dat ik veel gedaan heb....

11. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    @ Seertje: Oh meid toch, doe je rustig aan??

@ buddy idee: lijkt me een slim plan. Las dat jullie behoorlijk bezorgd waren ( lieverds zijn jullie toch!! ). En straks is het denk ik ook wel handig als de bevallingen beginnen, kan je gelijk iemand op de hoogte stellen!

12. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    sanne: heee daar ben je!!!! Gelukkig is alles goed en ligt hij er klaar voor. We waren idd geschrokken...

13. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Ik kan me ook niet herinneren dat ik er met sven zo'n last van heb gehad. Ben wel blij dat alles goed is, want toen ik de vk hoorde zeggen dat het wel op weeën leek kreeg ik toch echt even een rolberoerte. 'k voel het nu nog wel een heeeeel ieniemini klein beetje zeuren in mijn buik en in mijn rug maar daar hoefde ik me geen zorgen over te maken. Dus dat ga ik dan ook lekker niet doen! ;)

14. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Sanne! Wat fijn dat je er weer bent:D We hebben ons best ongerust over je gemaakt inderdaad. Gelukkig was er dus niks ernstigs aan de hand, en is de kleine gewoon al in de goede positie gaan liggen! Maar dat kan dus flink pijn doen? Ben ik alvast voorbereid, voor als ons beebje ook van die ideeen krijgt ;)

@Seertje: jij ook rustig aan doen he! En goed in de gaten houden, en anders toch langs de vk gaan inderdaad.

@Buddy: hoe gaan we het opzetten? Misschien eerst een lijstje maken wie er mee wil doen met het buddy systeem?

15. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Ja ik denk eerst maar even inventariseren wie er mee wil doen en dan gewoon koppels maken. Via je privé berichten kan je dan een mob nummer of andere gegevens uitwisselen.

16. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Okay, goed idee. Zal ik dan maar met het lijstje beginnen?
    Kunnen we weer kopieren en toevoegen, net als bij de bevallingslijst. Ik zet er de Due Date bij, kunnen we daar rekening mee houden als we buddy's aan elkaar koppelen.

Deelnemers Buddy - systeem:
    1. MiniMe81 (08 april)

17. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Als er trouwens nog andere dingen bij moeten staan, waar ik niet aan gedacht heb, vul maar gewoon aan he;)

18. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    1. MiniMe81 (08 april)
    2. Sanne85 (08 april )

19. Koeky

Koeky Fanatiek lid

1. MiniMe81 (08 april)
    2. Sanne85 (08 april)
    3. Koeky (26 april)

20. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Gelukkig Sanne daar ben je :). Gelukkig viel alles mee en is de uk ingedaald.

Leuke kleertjes Vica!

Ik ga vandaag maar weer verder op zolder. Heb al een was hangen buiten (zal wel bevroren zijn inmiddels) een was erin de keuken is gesopt. Alleen de vloer nog niet maar ja als we straks weer rommel gaan lopen dan heeft het nog geen zin.

Ben wel een beetje van slag van het bericht van Jelisa :( :( moet er ook steeds aan denken :( zo jong nog.

Deel Deze Pagina