Jeetje meiden.. Ik ben er iets meer dan 24 uur niet en moet 12 pagina's bijlezen Nou ik hoop dat ik niemand ga vergeten met reageren !!! *** Leonie anita: wat zielig dat je zoontje donderdagnacht zo'n rotnacht heeft gehad is hij weer een beetje opgeknapt ?? Gefeliciteerd nog met je 31 weken Tattoo: ik heb al een tattoo op mijn bovenbeen, zodra ik na de bevalling weer tevreden ben over mijn figuur laat ik daar de zoon van ons zoontje bij zetten !! Foeske: vervelend zeg die krampen in je benen !! Ik heb gelukkig pas 2 keer kuitkramp gehad dus dat scheelt.. Al slaap ik hier ook echt onwijs slecht.. Kan mijn rust ook niet echt ergens vinden, ben dus blij dat ik 6 weken voor de bevalling stop !! Sanne: ook goed geslaagd dus bij de wibra Wat een geweldig kamertje.. Echt mooi !! Gefeliciteerd nog met je 30 weken.. Vica: wat fijn dat de waardes goed waren J Voor jou dus geen zwangerschapsdiabetes !! BMI: het gaat dus om het start BMI van vóór je zwangerschap ?? (Mijn BMI is NU 26 ) Bramtim: wat een mooie naam krijgt jullie mannetje, stoer en bijzonder !!! Jorietje: Geen wonder dat jij gister dood moe was na al dat poetsen.. Bij mij komt er echt niet meer veel uit mijn handen.. Ik ben zooooo moe Mijn ijzer daalt ook alleen maar.. Moet nu 2x per dag een heel vies ijzer drankje drinken Hopelijk heb ik dan snel weer meer energie... Mini: wij hebben hetzelfde eerste pakje !! (maar heb ook nog andere opties.. dus misschien bedenk ik me nog) Chantico: ik heb inderdaad ook de placenta aan mijn buikwand.. De VK zei dat ik de hele dag door moest turven hoeveel schopjes ij echt duidelijk opvielen.. En dat moest dan boven de 10 uitkomen. FB: wat een slechte service zeg !! Waar hadden jullie de wagen besteld ?? Ow ik zie het al.. Sorry !! Echt te schandalig voor woorden.. Vica: leuke kleertjes gekregen Buddy: ik heb een goed vriendinnetje overgehouden aan een van de topics.. ik zie haar met regelmaat en als er hier iets is zal ik haar wel smsen of ze het even in het topic plaatst !! Sanne: nou dat was dus een heftige avond gister.. Ben blij om het nieuws te lezen dat de kleine toch nog op zijn plekkie zit !! Bericht jelisa: jeetje wat heftig is dat he ?! Ik heb haar nog nooit gesproken op zw.pagina volgens mij.. maar het houd me toch bezig.. Pffff
@ chantico, afgelopen nacht m'n linker been op een opgerolde handdoek gelegd en idd regelmatig rondjes gedraaid. EN geen kramp gehad. Nog bedankt voor de tips! @ FB, Nou wat een service zeg. Het zou lekker zijn als jullie de wagen binnen hebben ben je meteen van hun gezeik af. @ Me2, Ben gister van 2 EH naar 4 EH gezet voor het avond eten. M'n suiker stond nu wel goed 's avonds. Kga er gewoon vanuit dat ik om de week iets zal moeten verhogen.... @ buddysysteem?? Sorry hoor maar weet niet wat dit is haha.oo na wat verder lezen begrijp ik het! ik kan als het goed is ook via m'n gsm posten. @ minime, Leuk 1e pakje, ik heb nog niet echt gekeken wat ik de beeb aan wil doen haha. @ David, Acherm tis zonde. Hopelijk komt hij de moeilijke periode door. @ vica, wat lief dat je oma geshopt heeft! @ seertje, oei dat zal ook wel even raar gedaan hebben om het bloed te zien! Heb je verder nog last van iets of niet? @ sanne, pff gelukkig is alles goed! wel gaaf dat je de beeb hebt zien dalen . Doe het maar lekker rustig aan. hier, tsja wat moet ik er nog van zeggen... Weer een pijnlijke nacht achter de rug (gelukkig wel zonder kramp). M'n bekken voelt alsof er een vrachtwagen overheen is gereden . Ik kan gelukkig nog wel lopen maar moet echt muizenstapjes zetten. Gister trouwens ook nog valeriaan geslikt maar had het idee dat de beeb er rustiger van werd dan ik . dit moet ik dus ook niet meer doen... Nu lig ik voor pampus op de bank en heb van ellende m'n bekkenband maar weer terug aan gedaan! Vanavond zou ik een feestje hebben maar dit heb ik maar afgebeld... jammer maar helaas. Kga straks wel naar m'n ouders (m'n pa is jarig). Daar voel ik me ook thuis dus kan ik ook m'n gemak zitten! Pff wat een verhaal weer...
Hier gisterochtend opeens roze waterige afscheiding die maar weg bleef lopen.. Schrok er best van dus heb de VK gebeld.. Aangezien ik op mijn werk was en niet weg kon zei ze dat ik de middag nog even moest aankijken en na mijn werk langs moest komen om te controleren of er geen ontsluiting/vruchtwater was.. Gelukkig werd het gedurende de middag weer gewone witte afscheiding.. Ik dus na mijn werk terug gebeld.. Waarschijnlijk was het gewoon een gesprongen adertje doordat onze kleine man aan het indalen is en er dus meer druk op de baarmoeder staat.. Of een beginnende irritatie van de baarmoedermond.. Maar gelukkig dus niets aan de hand Nou vandaag eigenlijk allerlei plannen in huis.. Maar ik voel me zo ontzettend energie loos !! Ik hoop echt dat het ijzerdrankje snel gaat helpen.. ** Gaaaaap **
Dat komt door de instellingen. die staan nu op geavanceerd reageren ofzo.. Dit kan je ook op standaard zetten. Als je dat op standaard zet kan je wel met je telefoon reageren. Het heeft heeeeel lang geduurd voor ik dit door had, maar nu kan ik dus reageren per telefoon.
@BMI, het gaat idd om de BMI bij je eerste gesprek van de vk,. Hier net nog even op de bank geslapen. Was wel lekker. Nu voel ik wel steeds wat lopen.. Heel gek. Even goed aankijken. De blaastest doet niks, dus neem aan dat het wat anders is.
@Vica: Bedankt voor de tip. Ik ga gelijk even kijken of ik het kan aanpassen op mn telefoon. Dan kan ik ook gewoon via mn telefoon posten, en is een buddy dus niet echt nodig.
Vica, weet je toevallig ook waar ik het kan aanpassen, want ik kom er nog niet uit :s Is het een instelling op ZP die veranderd moet worden, of een instelling op je telefoon?
nikske: dat is idd ook ff schrikken zeg...... foeske: toch maar liggen oid. Het was idd ff schrikken ja. Net naar de wc geweest, het lijkt nu rustig. Hou het nu goed in de gaten!
@vica: Leuke kleertjes!! Mn 'stief'schoonmoeder kwam net ook aan met een heel lief boxpakje en een leuke shirtje!!Super!! @Sanne: gelukkig waren het 'maar' indalingsweeen!! Je hebt nu weer wat meer zekerheid en geruststelling! @bubbylijst: Ik kan via mijn telefoon op internet, dus voor mij niet nodig. Heb net wel een nieuwe tel gekocht, dus moet nog wel even kijken of het bij deze ook lukt! Maar wel handig zo'n lijstje.. Zeker nu we steeds dichterbij de bevalling komen
Voor iedereen die ik vergeten ben sorry!! Zag wel een paar meiden met licht bloedverlies: Doe aub wat rustiger aan, en luister naar je lichaam... Straks met zwangerschapsverlof hebben we de hele dag de tijd, en alles waar je nu niet aan toe komt, komt dan wel goed! En anders --> jammer dan!! Bij mij is de nesteldrang gelukkig sinds 2 weekjes wat minder geworden, scheelt een hoop harde buiken! xx
Gelukkig mocht je weer gewoon naar huis en is er verder geen bevalling begonnen, toch?! Dus zoveel last kun je hebben van indalingsweeën! Is het nu wel rustig in je buik? Ik kan sinds kerst nog maar met moeite m'n schoenen en sokken aankrijgen, terwijl de kleine echt nog niet onder in m'n buik ligt. Ben benieuwd of deze kleine wel gaat indalen, dat schijnt bij een tweede niet te hoeven gebeuren. Ik heb echt zo'n stuk onder aan m'n buik waar de kleine nog bijna niet zit en dan daarboven een dikke babybobbel
Instellingen op zp. Gebruikersinstellingen en dan opties. Dan bijna onderaan de pagina kan je dat wijzigen. .
Hier net toch nog een beetje geshopt voor de baby .. 2 shirtjes maat 62, 1 korte en 1 lange mouw. een superschattige romper maat 50/56 met baby Bert en ernie.. En schattige sokjes!
@Vica: Thx! zie hierboven, het is gelukt Nou dan kan ik van de buddylijst af, ik stuur wel een kort berichtje via mn telefoon wanneer er iets is. @Chantico: Zo'n buik heb ik ook geloof ik Onderaan 'plat' en dan ineens de babybobbel. Hij zit ook vrij hoog, echt net onder mn borsten begint de bobbel al haha
@ Sanne, wat een heftige avond zeg.. maar gelukkig hebben ze kunnen zien wat het was.. nog wel bijzonder om hem op de echo echt zien indalen. Ik hoop dat alles rustig is vanaf nu! en jeej sokken/schoenen niet meer aan kunnen doen sucks. Ik weet nog toen ik me net aangemeld had op het forum was er een topic met de vraag "tot wanneer konden jullie nog.." en daar stonden zelf sokken aan doen, bikinilijn bijhouden, uit bed zonder te rollen. Kon me er toen echt niets bij voorstellen, haha Geweldig mooi kamertje trouwens! @ Seertje, maak me wel een beetje zorgen om je. Ik hoop dat alles een beetje stabiel blijft. Bloedverlies blijft enorm schrikken elke keer. @ Bramtim, erg mooie en bijzondere naam! Ik moest zelf aan runen denken, van het runenschrift.. de (volgens mij) keltische tekens. Ik weet dat het er niets mee te maken heeft, maar dat vind ik zelf weer een erg mooie associatie! @ Foeske, rot van je bekken weer.. hoop dat een beetje rust iig iets helpt. kan me voorstellen dat feesten er nu ff niet bij zit. Veel plezier bij je vaders b-day iig! werk jij nog wel gewoon naast je studie? kan me voorstellen met pijn dat het ook extra pittig is. @ Nikske, ik hoop voor je dat het ijzerdrankje een soort van asterix en obelix power heeft en je je wat energieker van gaat voelen. Ik drink hier af en toe floradix, ook super voor de ijzer, maar eigenlijk alleen omdat ik het lekker vind. heb het ontdekt als proefmonster in een zo'n zwangerschaps tas ding. @ FB, wat een idioot gedoe met de kinderwagen zaak.. klantvriendelijkheid is daar idd ver te zoeken. Ik zou als ik hun was zou ik hun houding wel een beetje aanpassen.. dit soort dingen flikken en dan nog zo'n houding en teksten tegen je ophangen is echt niet ok tegen een zwangere vrouw. Het zou me niets verbazen als er ooit iemand daar een mep krijgt met handtas ofzo. Mijn tollerantie voor stom winkelpersoneel(of openbaar vervoer, telefonische klantenserive..en uhh irritante medemensen algemeen) is iig sinds de zwangerschap bijzonder laag. Ik hoop iig dat jullie de wagen op tijd krijgen!! @ Koeky, jij met de parkeerwachters ook.. oh jee! misschien moeten we een hormonaal gedreven clubje beginnen met handtassen in de arm en alle malloten die geen rekening kunnen houden met een zwangere vrouw flink bang maken het zal ze leren!! @ Chantico, ik hoop dat je hoest gauw weer over is.. ik had vooral last van harde buiken door hoesten, urine verlies is geen leuk kwaaltje er nog bij. :/ @ Vica, klinkt als afscheiding.. igg het stukje dat het zo loopt na opstaan. Heb dit heel regelmatig, is wel altijd even een schrikgevoel wel. Leuke kleertjes trouwens! vooral trainingsjasje is er tof! @ buddysysteem; nou doe mij er ook maar bij Deelnemers Buddy - systeem: 1. MiniMe81 (08 april) 2. Sanne85 (08 april) 3. Koeky (26 april) 4. Titania (5 april) rest ben ik alweer allemaal kwijt! Hier heeft Erwin vandaag bij de prenatal geshopt met lijstje.. en hij heeft met de WIJ kortingsstickers flink wat aan de uitzet uitbreiding gedaan. Belangrijkste.. we hebben nu een kinderwagen . Mijn schoonouders hadden een bedragje bijgedragen..plus de 15% korting en nog 50% op de bekleding, omdat die de laatste was die ze hadden(kwam ook van showmodel) kwam het uit op een heeele mooie prijs! Ik ben er zo blij mee!! Ook babyfoon gelijk gehaald, met korting scheelt dat ook weer. Ik heb nog 1 sticker over en zit over een borstkolf na te denken, maarja dat raden ze geloof ik af om vooraf te kopen toch? Eerst beter 1 huren.. hmm.. heb zelf het idee dat de avent vrij universeel is. Bijna edereen die ik ken die bv heeft gegeven heeft er een.. misschien ff vriendinnen om advies vragen. ff wagen showen (bij ons is de onderste bekleding alleen bruin). Ze zeiden in de winkel dat deze bekleding helemaal niet liep omdat schijnbaar iedereen "schrikt" van de voering van de binnenkant van de kap en wageninzet, dat is namelijk een patroon van een soort van cartoon omtrek van Paul Frank doodskopjes. Uhh.. ten eerste zie je dat op het 1ste gezicht niet, lijkt gewoon net een willekeurig geometrisch patroon(betere foto).. ten 2e vonden wij dit echt de leukste bekleding voor een jongen. echt super stoer, doodskop of niet! maarja misschien zijn wij wel een beetje raar ofzo
Pfff wordt wel een beetje zenuwachtig met indalinsweeen en indalende kindjes met bijbehorende kwaaltjes. Die wil ik gewoon niet voelen oke! Ben anders te bang dat het hier toch te snel begonnen zou zijn. vindt het een super coole kinderwagen.