@Titania: Gave kinderwagen hoor! Ik had die 'doodskopjes' nog helemaal niet opgemerkt Ik vind het ook juist superstoer, wel leuk juist! Nou helemaal prima toch, als je er dan ook nog een betere prijs voor krijgt
@Titania, gave car! doodshoofdjes was me niet eens opgevallen ja met die grotere foto. Maar ach vind het wel heel stoer hoor!
Sanne ben blij dat alles in orde is zeg, indalingsweeen... pffffff. Seertje ook al bloedverlies, doe ook rustig aan hoor. Voor de rest las ik veel en vergat ik net zo veel.... zucht... quoten wordt ook weer zowat maar dit is ook niks... Buddy... was ik ook al aan het denken, maar iemand was me voor hihi. Mijn man kan in principe mobiel internetten maar wil me best beschikbaar stellen om buddy voor iemand te zijn!!!! Hier.... nou de therapie heeft ietsje geholpen maar de pijn kwam toch opzetten. Vanaf 14 uur was het ook weer mijn schaambeen waar ik megaveel last van kreeg en heb dus ook regelmatig gezeten (dat verlichtte dit keer wel eventjes). Maandag dus zeggen dat ik geen hele dagen meer wil werken. Ben het twijfelen om me helemaal ziek te melden maar dat wil ik eigenlijk ook weer niet, aan de andere kant dit is ook niks. Maandag maar de mening vd fysio vragen, Woensdag maar eens kijken wat de gyn zegt......... titania, gave kinderwagen hoor!!!
Zo, sorry voor mijn korte antwoorden de hele dag al hoor. Ben echt doodop! Morgen mijn uitslaap dag! @MiniMe, fijn dat het gelukt is! @Luckey, mijn mening is dat als je al zoveeel last hebt van die 15 uur wat je werkt, dan kan je misschien wel beter helemaal stoppen. Ik denk dat je nog steeds veel last zou houden als je minder gaat werken of kortere dagen maakt. @Titania, ik kan zelfs op de foto nog geen doodshoofje vinden.. Zal wel niet goed kijken, maar het valt dus echt niet op. Vind het hele stoere bekleding! Fijn dat er zoveel gekocht is! Zo, kleine meid ligt op bed.. Ik ga maar eens kijken of ik op internet wat info kan vinden over ziekenhuisbevallingen hier en mogelijke infoavond ofzo.
Nikske, oké dus de schopjes moeten echt duidelijk opvallen. Ik ga ook eens turven! Gelukkig hield de roze afscheiding vanzelf op. Is het nu nog steeds weg? Ben je van ijzertekort vooral energieloos, of ben je ook snel buiten adem enzo als je je inspant? Seertje, ook al roze bloedverlies. Hoe staat het er nu mee? Foeske, fijn dat je een nacht geen kramp hebt gehad! Luckey, jammer dat de therapie niet helemaal geholpen heeft. Halve dagen werken zal vast helpen! (En dan bedoel ik wel de helft ziek en niet twee keer zoveel ingeroosterd worden, hè!)
@FB, wij wonen in het dorp naast Sliedrecht en hebben van ALLE kanten het advies gekregen niks te bestellen bij Baby en Tiener.. - bij 1 stel duurde het veel te lang voor het kamertje er was - bij een ander stel was de kinderwagen 1 week voor uitgerekende datum nog niet binnen - weer een ander stel moest heel veel moeite doen om t geld voor de bestelde babykamer terug te krijgen na een miskraam - en volgens mij kan ik zo nog wel even door gaan, tis alleen maar negatief, dat ze nog bestaan, snap ik niet Kortom wij hebben er niks besteld, alleen zijn we er wel een keer geweest en hebben gewoon direct een waskussen + hoes gekocht, daar kan weinig mis mee gaan Verder hier vandaag 30 WEKEN
ik ben eigenlijk gewoon "bang" dat als ik me 50% ziek laat melden ik toch nog gewoon een hele dag per week wordt ingeroosterd EN dat wil ik dus niet. 3 middagen is te doen (denk ik), maarja eerst maar eens kijken hoe filiaalleidster reageert als ik dit zeg he!!!!
@ titania, ik heb de studie inmiddels gepauzeerd. Mooie wagen! @ Luckey, Wat goed dat je het gaat aangeven op je werk! Ik zit in twijfel maar durf nog niet zo goed. @ jorietje, gefeliciteerd met de 30 weken Verjaardag was gezellig, ben nu wel al helemaal kapot. Nu maar hopen op een goede nacht...
ik durf dus ook niet goed hoor, tegen elk ander zou ik zeggen: ziekmelden maar zelf doe ik het dus niet... bang om als aansteller afgeschreven te worden of wat dan ook..... triest eigenlijk dat ik zo blijf doorrennen....
even een test via gsm! Luckey ik begrijp het volkomen hoor, ik zie het voor mezelf als een soort falen. Al weet ik dat ik het zo niet moet zien...
nee dat niet ik WEET gewoon dat ik eigenlijk voor mezelf en de beeb moet kiezen. heb alleen geen zin in dom commentaar en gelul achter mijn rug om. lekker foute reden om door te blijven tot ik echt niet meer kan staan......
falen is het trouwens absoluut niet hoor. ons lichaam geeft gewoon een super teken dat we rustig aanmoeten doen en moeten blijven doorrennen.... we zijn gewoon eigenwijs dat we er niet naar luisteren.... mening/commentaar van anderen: tja het hoort erbij he!!!!!!! (ja maar moet wel draagbaar zijn he!!!!!)
meiden, besef me net dat we al heeel lang niets meer van mama van jay hebben gehoord.. ik hoop dat alles goed gaat, zij had ook geen makkelijke zwangerschap tot nu toe. Nou heeft ze wel n's een forum pauze gehad, maar dat had ze toen aangegeven, nu staat er bij d'r profiel dat ze de laatste keer 6 januari is geweest.. heeft misschien iemand haar op z'n hyves ofzo?
ik heb haar naam wel n's voorbij zien komen bij de "elitaire" april mama's hyves, maar die deleten hun leden als ze niet actief zijn dus daar staat ze niet meer tussen. --- ik heb d'r een pb gestuurd.
Ik heb haar op hyves en daar vermeld ze meestal wel de probleempjes. Maar als ik haar hyves kan geloven gaat het niet slecht ofzo...
oke ik kan dus ook via mn mobiel posten en mn mobiel heb ik toch mee naar het zkh dus als het zoevr is kom ik dat vast wel vertellen dan. even snel alles doorgelezen en ga nu nog ff tv kijken!! tot morgen denk ik
hoi hoi, pfff veel geschreven weer! Hier: ben gesloopt. Mijn lieffie heeft zn vrijgezellenfeest vandaag (hij was heel verrast!!!) en omdat we de kids hebben ben ik dus fulltime in de weer geweest met ze. Had mijn schoonmoeder wel ingeschakeld hoor, en de kids waren superlief vandaag, maar je bent dan toch continue in de weer. Gelukkig slapen ze allebei dus ik ga zo ook mn bed in! Vriendlief zal de komende uren nog niet thuis zijn denk ik, hopelijk is hij morgen wel een beetje aanspreekbaar want nog een dag alleen met de kids zie ik niet echt zitten, ben redelijk gesloopt hahaha. De hyves van dit forum....heb me wel aangemeld maar kan hem nergens terugvinden en ben geloof ik ook geen lid? wat is de url?
Jeetje wat gaat het toch snel! Nog maar 67 dagen te gaan.. en dan te bedenken dat je 3 weken eerder al 'mag' bevallen.. 21 dagen eerder.. Nog 46 dagen tot de veilige zone!