Goedemorgen! @Titania, mooie buik zeg! @Foeske, haha dat zal wel meevallen toch ? @Cvm, ze slaapt in een peuterbedje. Maar vannacht ging het redelijk dus hopelijk gaat het vanaf nu wat beter.. Hier een redelijke nacht gehad. Meis werd om 22.00 uur wakker, even uit bed gehad en wat te drinken gegeven, schone luier.. Ze was behoorlijk aan het scheten hahahha. Toen ging ze weer goed slapen. Om 00.00 uur werdt ze weer wakker. Wij lagen al in bed en heb 2 keer moeten roepen dat ze moest slapen en toen was ze stil. Vanmorgen om 06.15 uur werd ze wakker.. Nog even bij mij gelegen en hebben we beide nog een half uurtje gedommeld. Al met al best redelijk dus. Wel ben ik nog steeds aan het wachten op een poepbroek. Donderdag de laatste keer. Zaterdag begonnen met lactulose. Maar sinds ze veeeel scheetjes laat lijkt ze zich iets beter te voelen. Vandaag niet veel in de planning. Wasje draait en hierna nog 1.. Moet ngo was opvouwen en wat strijken. Verder een beetje poetsen en afwassen.. Hopelijk vanmiddag nog even samen slapen. De kleine meid is wel heeel verkouden. Hopelijk is dat snel over haha. Loop haar continu achterna met doekjes..
Titania, mooie buik zeg!!!! je draagt echt prachtig vind ik!!!! Vica, fijn dat ze beter geslapen heeeft!!! idd zullen de scheetjes haar wel dwars hebben gezeten..... lust ze ontbijtkoek, dat werkt ook laxerend he.... (wist ik niet dat het net stopte maar zeiden ze bij mij na de bevalling toen ik niet durfde te poepen ivm knip) Hier, vannacht wel goed geslapen wel 2x wakker gworden maar max een kwartier wakker gelegen. Ik ga het gewoon zeggen en zie wel hoe ik het ga formuleren. Ik trek het in elk geval niet om nog hele dagen te werken. Ik merk wel hoe ze reageert. Bedrijfarts, geen idee. Ik kreeg tijdens de ziekteperiode alleen telefoon van leidinggevende of UWV. Terwijl een andere collega (met kanker) van een andere instantie telefoon kreeg, bij haar duurde het ook VEEL langer voor ze telefoon kreeg, zij kreeg eerst papierwerk thuis...... Ik schipper zelf gewoon tussen 2 halve dagen werken of gewoon helemaal ziek melden.....
@Cvm, was helemaal vergeten te reageren op het slapen.. Dat vind ik zelf echt 1 van de ergste dingen van de zwangerschap. Het zijn vaak dingen die je niet makkelijk los kan laten omdat de dromen nu zoo echt lijken. @Luckey, ik dacht dat ontbijtkoek juist stopte.. Maar als het goed is moet de lactulose nu elk moment zijn werk gaan doen. Daarnaast krijgt ze ook nog roosvice laxo. Hopelijk werkt het snel. Wat goed dat je duidelijk je grenzen aan gaat geven. Ik vind het een hele goede optie, of 2 halve dagen of volledig ziek. Dan zullen ze vast accoord gaan.
titania: lekker buikje!! cvm1985: he wat een vervelende dromen Hoop dat dit niet te vaak gaat gebeuren, niet erg lekker voor je nachtrust.... En jeetje, wat een verhaal van je schoonzusje Wens haar maar veel succes!! Doe je vanmiddag rustig aan?!?!? Je lijf geeft het al aan Hoor wie het zegt.... vica: fijn dat je nacht wat rustiger was!
Oja.... Wie schreef het nou van de badeendjes van Xenos?? had ze gisteren ook in de handen maar vond ze wat klein Ik ga OF die van action halen of ze bestellen bij Lobbes.nl. Voor het kraambezoek thuis ga ik denk ik van die glazen potjes halen (geloof Nikske heeft die ook) en dan vullen met OF pepermuntjes OF m&m met de naam en datum erop.... Lintje eraan met klein speentje ofzo en klaar...... CVM hoop dat je zulke dromen niet meer gaat hebben zeg. bah als je er zelf niet uit kunt komen...... en wat erg voor je schoonzusje zeg...
Dromen: ik las ergens dat dat een van de kwaaltjes kan zijn deze termijn. Ik heb ook elke nacht een vervelende droom en die gaan bijna altijd over de baby. Vannacht is hij dus voor de zoveelste keer geboren en overleden. pfffffffffff. Balen omdat ik voor de rest natuurlijk niks mee maak op een dag en ik durf voor de eerste keer uit te spreken dat ik het daar helemaal mee gehad heb!! Ik wil gewoon weer bewegen, wandelen, stadten, werken, onder de mensen zijn. Ik merk dat ik er verdrietig van word. Niet onlogisch dat snap ik wel maar ik kijk de dagen om op dit moment en het zijn er nog heeeeeel veel. Wel 28 weken vandaag, dat is dan wel weer heel mooi maar veeeel te vroeg voor de kleine om te komen.
bramtim: meis toch, ik kan het me erg voorstellen! Het duurt idd nog best lang. Vond dat ene dagje met bedrust in het zkh al vervelend Waar woon je?
Hmm toch maar niet werken vandaag, kijk naar buiten, weer een platte band...misschien nu toch maar laten plakken/nieuwe! hij loop steeds sneller leeg en ik ben wat dat betreft een echte vrouw, kan niet eens een autoband oppompen. Gelukkig mag ik nu mijn eigen dagen indelen, dus ga woensdag een ochtendje werken en vandaag blijf ik thuis. En had al opgeruimd/was gesorteerd/gevouwen enz. omdat ik bang was dat het er na mn werk niet van zou komen! Straks maar eens de wc soppen dan, en moet nog 3 wassen wegwerken en naar fysio
@bramtim: Gats wat een rotdroom, zeker als je die keer op keer hebt. Wel logisch na wat je vorig jaar meegemaakt hebt, dat je juist daarover droomt. En heel logisch, dat het niets doen je een keer tegen gaat staan. Begrijp dat je dan helemaal de dagen omkijkt!
Bramtim mag je helemaal niks doen dan????? Seertje M&Ms zijn idd erg duur dus ik weet ook nog niet of het die gaan worden hoor. Gekleurde hartjes heb ik toen gewoon bij de Prenatal gehaald. Weer... hier is gewoon alles weer wit. ik krijg er wat van. Fysio kan ik dalijk heen lopen maar om half 1 moet ik er toch echt met de auto doorheen, bah..... Als het morgen maar weg is want manliefs auto is op keuring/beurt en hij heeft dus mijn auto dus dat wordt lopen voor de eerste schooldag (oefendag) van zoontje.... (10 minuutjes lopen)
16 EENDJES IN CAKECUP | GEBOORTEBEDANKJES | vrolijke-muisjes geboorte en kindertraktaties dit vind ik dan ook weer heel leuk...... (voor op school dan he)
@Bramtim, begrijpelijk zeg! Ik zou ook gek worden als ik niks kon doen. Gefeliciteerd met je 28 weken! @Cvm, lekker rustig dagje dus verder voor jou! @Weer, hier is het gewoon normaal. Wat bewolkt en droog.. Niks geen sneeuw of iets gevallen. @Badeendjes, vind het wel een leuk idee.. Maar wij doen er niet aan. Hier inmiddels de helft van de afwas gedaan (kan nooit in 1 keer want mijn meis wordt heeeeeel vervelend als ik ga afwassen. Ook de eerste was hangt en de 2e draait.. Nu zo eerst even de wc poetsen en kijken of ik verder kan gaan met de afwas. De kamer opruimen en tegen die tijd dat ik klaar ben is de was ook weer klaar! Zitten nog weer babydingetjes bij, altijd leuk .
We gaan vanmiddag kijken voor een baroktroon (zwart/zilver) van MP (advnr: 417424038 )!!! Hij is zooooo cool!! We hadden wel een stoel, maar we zijn er absoluut niet tevreden over. We bleven piekeren......Dus toch maar wat centjes uitgeven en wel een hele gave stoel kopen!!
Wat een nare dromen lees ik hier! Ik heb er gelukkig nog geen last van. Wel van onrustig slapen, door volle blaas of hoestbuien. En dan te bedenken dat als de kleine er eenmaal is de nachten pas écht onrustig worden... (Tenminste, daar ga ik maar even van uit, al valt het misschien juist heel erg mee dan )
Hier geen last van (nare) dromen.. Lijkt me best heavy om nare dromen te hebben over je kindje... t Weer.. Tis hier saai en grijs, wel droog De kleine is vandaag erg rustig voor mijn gevoel, normaal is t ff lekker in de weer als ik net wakker ben, maar vanmorgen niet.. Ik voel af en toe wel wat, maar minder dan normaal. Maak me geen zorgen hoor, zou best kunnen dat t vanavond lekker druk is, als ik onderuitgezakt op de bank lig Verder baal ik nogsteeds behoorlijk van die aambei (ook al weet ik dat het erbij kan horen). t Doet gelukkig geen pijn en t jeukt ook niet, maar ja, ik vind dit dus gewoon niet leuk.. Stom van me, maar ja, ik moet het er mee doen en als het niet erger wordt dan dit, dan valt het nog wel mee denk ik eigenlijk
fysio vind het goed dat ik aan de bel trek. het komt allemaal vanuit het SI gewricht zegt zij en genoeg is genoeg. paracetamol slikken om de dag door te komen is gewoon not done........ (slik ze overigens alleen op het werk)