Zooo nou ik moet even mopperen hoor! Hoor net van collega/vriendin dat andere collega's achtr mn rug om kletsen. Ze vinden het stom dat ik ga nu ga trouwen en niet als de baby er al is, en ze zijn beledigd dat ik ze niet uitgenodigd heb. Hallo, wie zn bruiloft is het??? Ik wil graag trouwen voor de beeb er is, omdat ik dan voor mijn gevoel helemaal 'compleet' ben, 1 met mijn lief, de jongens en straks de beeb. En heb uitgelegd dat we het klein houden, alleen familie en beste vrienden komen. (daar horen collega's z'eker niet bij!) Ja die ene collega die me dit vertelde hebben we uitgenodigd, omdat zij dus een goede vriendin is! Grrr ik kan hier ZO BOOS om worden!!! Verder 'besloten' om helemaal niet meer naar mn werk te gaan. Ben al 100% in de ziektewet en eerlijk gezegd zie ik geeen meerwaarde in mijn boventallige aanwezigheid op het werk. OF ik doe teveel waardoor ik steeds veel pijn heb, OF ik drink alleen maar koffie en voeg niets toe omdat ik nog teveel pijn heb van de dag ervoor. Komt bij dat er nu teveel kapiteinen op 1 schip zijn, mijn vervanger is natuurlijk al aan het werk en zij doet alles met de kinderen zoals ik het absoluut niet zou doen. Dus als ik dat zie moet ik of slikken en doen alsof ik het niet zie, maar dat kan ik echt niet. Of ik zeg er dus wat van, maar dan voel ik me ook weer lullig omdat ik al niet echt van waarde ben nu, kan zo weinig en lijkt net of ik dan alleen maar even de boel kom afzeiken. Verder gaat het niet goed met mn opa, die ligt sinds het weekend in het ziekenhuis met een bloeding in zijn blaas, en mijn tante is net ook opgenomen. Schoonzus blijkt helemaal verstreken baarmoedermond te hebben die gelukkig nog wel dicht zit, maar goed, schat de kans dat beebje nog 13 weken blijft zitten niet heel groot. Alles bij elkaar heb ik het dus wel gehad eerlijk gezegd, en kan het werk me gestolen worden!!! Is dat heel erg, dat ik er zo over denk?
Helemaal begrijpelijk zeg!!!! Pfff werk idd vermijden, want als je je toch alleen maar ergert hoe je ook niet vrolijk daarheen te gaan he... Voor je opa, schoonzus en tante heel veel sterkte!!!!!
@Nikske: Klinkt niet goed hoor, zoveel pijn als je hebt! Jij als dokterassistente zou toch beter moeten weten Het zijn nog 'maar' 3 weekjes, maar dat kan ook teveel zijn he. Kies voor jezelf, wat iemand hier al zei: Werken kan altijd nog. Als je te lang doorgaat, heb je er alleen maar langer last van na de bevalling.... Sterkte
@CVM, meid je hebt groot gelijk! Je werk is nu niet belangrijk! Je bent al in de ziektewet en aan de stress en problemen te horen om je heen kan je die rust beter pakken dan nog naar het werk te gaan.
@CVM: Nee, niet gek, heel begrijpelijk zelfs. Waar bemoeien ze zich mee? Wij hebben ook een heel kleine bruiloft gehad (25 gasten) dus ook geen collega's uitgenodigd. Ik weet zeker dat daar over geroddeld is (krijg je met al die vrouwen he...), maar gelukkig niks over gehoord. Trouwen doe je voor je lief en jezelf, that's it! Het zit je familie ook niet mee zeg! Veel sterkte en beterschap voor iedereen! Probeer je niet teveel te stressen??? (hoe moeilijk dat nu ook is...).
En nikske, ik ben het met de meiden eens. Jij bent echt heel erg loyaal naar je werkgever toe, maar echt hoor, je hebt jezelf ermee! Je gaat straks met zoveel pijn je verlof in dat genieten er niet bij is! plus je herstel kan een stuk langer duren na de bevalling, terwijl die eerste weken toch al veel te snel gaan!!!
FB: heftig zeg!! Hopelijk kunnen ze nog een hele tijd rekken!! Iedereen met klachten: beterschap en sterkte!! Uit ervaring weet ik dat je beter goed en fit die bevalling in kan gaan omdat het allemaal daarna pas echt begint
Hejj Eindelijk doet mn internet het op mn telefoon, wel heel traag. Lig nogsteeds in ziekenhuis en moet paar dgn blijven, of langer. Ik heb weeenactiviteit, ongv 1 a 2 per uur. Als ik elk kwartier krijg moet ik Aan infuus met weeenremmers. Ook staat mn baarmoederwand open, ong 3 cm. Geen ontsluiting wel al heel week. Het is nu echt afwachten hoe t gaat lopen. Wel verplicht bedrust tot bevalling... Echt wat voor mij!! Ik probeer jullie op de hoogte te houden. Ik heb ping voor diegene die dat makkelijk vinden en ook hebben Ping is 23507309 Ga zo nog even bijlezen. Xx
@FB, veel sterkte! Verplichte bedrust... pfoe gaat niet makkelijk worden! Maar wel fijn dat de weeen nog niet heel snel komen. Hopelijk zakken ze nog af.
Kreeg geen mailtjes meer FB, jeetje zeg verplichte bedrust. Hopen dat de weeenactiviteit af gaat nemen.
Hey dames, heb er een avondje ziekenhuis opzitten maar alles is prima. Had veel harde buiken en in combinatie met het niks doen en natuurlijk de opmerking van de gyn bij meer dan 10 BELLEN) mocht ik dus langskomen voor een check. CTG oke, bm mond oke, baby oke, urine oke. Kan ik er weer even tegen en woensdag mag ik weer.
Goedemorgen. Zo opgelucht na gisterenavond. Was wel genieten aan het ctg!! Meneer was heerlijk aan het schoppen en zijn treintje was lekker aan het denderen. Omdat ik toch niks te doen had, ben ik maar naar mijn blote buik gaan kijken en heb ik hem dus echt zien bewegen. Woehoeee. Meneer ligt prima op schema en woog nu ruim 1200 gram. Alleen het kathetertje voor de urine was minder maar goed. Voor de rest nog een beetje op mijn donder gekregen want ik moet echt METEEN bellen en niet schromen en die drempel zo hoog maken. Oke... Ow natuurlijk geen enkele harde buik toen ik aan het ctg lag.
Sanne85: beterschap meis en ook voor je mannetje! nikske: dat is bijzonder weinig slaap Fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad, een hele geruststelling! FB1984: Hier schrik ik toch wel behoorlijk van..........HEEL VEEL STERKTE!! Hou hem aub binnen!!! MiniMe81: hahaha, vet cool man! Mooi buikje! vica: jij zou eigenlijk moeten rusten, maar ja idd hoe doe je dat met nog een kleine meid.....Ik hoop dat het gauw beter gaat met je meisje en daardoor dus met jou!! KNUFFEL!! luckey: wat een reactie van lik mijn ding zeg :x Hopelijk staat de HA ook gewoon achter jou. Dat moet haast wel! Succes vandaag! vica: wat betreft voeding, geen idee wat beter is. Kun je het niet aan het CB vragen of Nutricia? nikske: lief meisje, waarom geef je het niet even aan op het werk?? Dat is toch geen doen zo? En laat de boel de boel aub, dat is niet zo belangrijk. Sociale contacten snappen heus ook dat je het minder trekt en dus minder kan afspreken. Het is toch niet normaal dat je zo rondloopt? En ook amper slaapt? Of wel? KNUFFEL!! luckey: ik dacht precies hetzelfde als jij, wat een stelletje kneuzen die Aprilmama's LOL!!! cvm1985: probeer dat van je werk aub niet aan te trekken. Één oor in en de ander weer uit! Er zijn altijd mensen die zullen zeiken bij dit soort aangelegenheden, net als bij begrafenissen..... Ik zou lekker thuis blijven en iedereen daar in hun eigen sop gaar laten koken. Verder wens ik je veel sterkte met alle familieproblemen en duim heel erg dat het kindje goed op de wereld komt!! KNUFFEL!! fb: jeetje, toch best heftig Ik hoop dat het niet zo ver komt dat je aan de remmers moet..... bramtim: mooi dat alles goed is! We hebben de stoel gekocht!!! Die gaan we woensdag ophalen, aangezien het niet erg in de C1 past Ric neemt dan een busje van de zaak mee. Kan niet wachten tot hij er is!!! We zijn er heeeeeeeeeeeeel blij mee. Het plaatje klopt nu Gisteravond hadden we dan eindelijk een afspraak bij de 2de gastouder. We hadden onze afspraak 2 keer moeten verzetten door ziekte van haar en zkh bezoek van mij....... Leuke meid met 2 grietjes. Binnen zag alles er netjes uit en ook helemaal voor kindjes ingericht. Grote tuin met heel veel speeltoestellen! Achter hun tuin een besloten speeltuintje. Verder voor de deur een autoloos stuk met grasveld en een klein stukje verderop weer een speeltuintje. Genoeg plek om te spelen Een hele duidelijke dame, dus erg consequent. Daar houden wij van! Onderneemt veel met de kindjes, zowel binnen als buiten. Heeft zo'n prachtige bolderkar ding waar je tig kinderen in kwijt kan. Verder heel flexibel én ze woont in onze wijk. Op nog geen 5 minuten van ons af (met de auto). Dus heeeeel praktisch! Zij wordt het dus! Normaal weet je heel lang van tevoren wanneer ze vakantie heeft, maar voor ons komt het niet uit omdat ik natuurlijk nét met verlof ben geweest. Maar dan moeten we in de maand augustus kijken hoe we dat met de opvang gaan doen. Het zijn 8 dagen in totaal, maar je moet het wel geregeld hebben. Mijn eerste stressmoment, zonder dat er nog een kind is hahahaha. Vandaag ga ik naar Zoetermeer toe, naar mijn moeder, zusje en nichtje. Mijn moeder had weer eens last van hartritmestoornissen en is weer geklapt (cardioversie) vorige week. Eens even een bakkie doen en kijken hoe het met haar gaat. Ik kan dan gelijk ook de kleertjes van mijn zusje meenemen Als verrassing ga ik mijn nichtje ophalen bij de PSZ. LEUK!
Goedemorgen, @Bramtim, fijn dat alles toch goed was! Voortaan dus sneller bellen! @Seertje, ik ben er nu achter dat krentenbaard een infectie is en geen exceem ofzo.. Dus de hypo voeding zal hier geen effect op hebben. Het wordt dus comfort voeding. Wat goed dat je een gastouder gevonden hebt! (Bedenk mij ineens dat ik echt de inschrijfformulieren in moet vullen en op moet sturen) Veel plezier in Zoetermeer! Hopelijk gaat het goed met je moeder. Hier was mijn meis gisteravond toch weer wakker. Dus uit bed gehaald tot ik naar bed ging een half uur later. Toen ging ze wel slapen, maar met moeite... Toen ze eenmaal sliep heeft ze tot 07.30 uur geslapen. Dat was wel even lekker! Het arme meisje was zo aan het hoesten en snurken door de verkoudheid. Vandaag besloten binnen te blijven. Moet de afwas nog afmaken, was opvouwen en kijken of ik nog een ander wasje kan draaien. Verder allleen nog de wc poetsen en dan hou ik het wel voor gezien vandaag! Voel mij nu nog redelijk maar weet niet hoe lang dat mag duren.
hoi hoi, Nou het is weer morgen. Werd vannacht wakker van vriendlief die heel hard aan het lachen was. Bleek ik een aantal keer gevraagd te hebben of hij piloot was en dat hij moest stoppen. (Gedroomd dat hij vliegtuigjes uit de tweede wereldoorlog moest testen, maar ik was bang dat ie neer zou storten.) Eigenlijk best hilarisch! Zolang de dromen maar niet over beebje gaan kan ik er wel om lachen! FB: Jeetje schrikken allemaal zeg. Goed dat ze je daarhouden! Seertje: klinkt als een leuke dag! Wel minder dat het met je moeder niet helemaal top gaat zeg! En leuk, je nichtje halen. Zal ze wel helemaal verrast zijn! Fijn dat je een goed gevoel hebt bij je gastouder, héél belangrijk! En die vakantie, komt vast wel goed. Heb je geen opa's/oma's of tante's die je hummel willen opvangen? Bramtim: luisteren naar je gyn hé?! Fijn dat alles goed was met je kleine man! inderdaad, kneuzen zijn wij april mama's! Schoonzus is ook aprilmama, kan niet missen, en mn buuf ook en die ligt ook verplicht plat met steeds weeënactiviteit en weke bmm. Ik ga nu even naar mn werk, hopelijk is mn baas er, kan ik het erover hebben dat ik niet meer wil komen. Bedankt trouwens voor alle reacties, doet me goed! Voel me nu zo'n aansteller dat ik die laatste drie weekjes niet even afmaak, maar aan de andere kant: In de ziektewet zit ik toch al volledig en erg nuttig ben ik er al niet meer, dus waarom uberhaupt gaan als het me alleen maar pijn en stress oplevert. Ik heb mijn keus dus gemaakt
@cvm, lachen zeg zo'n droom hahaha. En idd beter zo dan een nare droom over beebje Hier, mag weer een hele dag werken, was gisteravond best moe, dus doe het hier vandaag lekker rustig aan (gister ook, maar toch) en hopelijk vanavond niet zo moe als gister.. Nog 6 weekjes werken en dan verlof
FB goed dat ze je daar houden, en laten we maar hopen dat ze niet vaker gaan komen en je dus niet aan de weeenremmers hoeft!!!!! hou maar lekker je rust!!!!! Ping heb ik niet, zou niet weten wat het is haha. Seertje, welke stoel is het geworden??? Fijn dat je een gastouder gevonden hebt zeg!!!!! Daar ben ik ook nog steeds aan het twijfelen voor de opvang. Kleine heeft plek bij KDV dus geen probleem maar gastouder lijkt me toch wat persoonlijker!!! Bramtim, jij ook al avondje ziekenhuis gehad. Het houdt niet op met ons he.... gelukkig dat alles toch oke is!!!! laat die kleintjes nog maar even in ons blijven he!!!!!! Hier, zoon net weggebracht naar basisschool, hij plakte eerst aan me maar ging toen toch met een juf mee voor het leesgroepje, ik ben eens benieuwd om 12 uur. Huisarts belde ook af, ligt met griep in bed. Nu kon ik wel om half 12 bij andere terecht maar als het uitloopt (en dat doet het ALTIJD) ben ik niet op tijd om zoon op te halen. Morgenvroeg om 8.10 kan ik dus nu terecht en om 9.20 bij de gyn en daarna bel ik de leidinggevende wel op. Heb ik gelijk 2 adviezen tegelijk binnen..... Ben benieuwd wat hun mening is...... Ga maar eens strijken geloof ik.... moet toch wat he
Luckey: Ben jij gek, mijn klachten zijn echt niet erger als de jouwe hoor !!! Helaas geen mogelijkheid tot ziektewet hier.. Zal dus even moeten doorbijten.. Komt vast goed Vica: wat zielig voor je meisje Ben je de nacht een beetje met haar doorgekomen ?? Ow ik lees net dat ze toch nog tot 7.30uur heeft kunnen slapen gelukkig.. Die vandaag maar rustig aan !! CVM wat vervelend dat alles zo bij elkaar komt zeg !! Geroddel achter je rug om is nooit leuk, en dan ook nog opname's van familie leden wat zorgen met zich mee brengt.. Ik zou het in jou geval denk ik ook even gehad hebben !! Bramtim Wat een opluchting dat gisteravond alles goed was Seertje Ik heb het wel aangegeven op mijn werk.. Maar ze zitten gewoon echt omhoog zonder mij.. Het is al een gestress om de nieuwe meid uberhaupt nog optijd ingewerkt te krijgen, laat staan als ik nu al wegval.. Dan zit ik thuis ook niet met een gerust hart.. Wat betreft het slaapgebrek: ik weet gewoon echt niet meer wat ik eraan kan doen Het is zoooo weinig.. Mja wat doe je eraan he ?! Jullie gastouder klinkt wel echt heel goed hoor En de stoel is een hele mooi koop Hier vanacht gedroomd dat ik op missie was in afghanistan.. Zo vreemd !!! Denkt dat het komt door al het nieuws over die politie missie.. Zijn mijn mannetje nou niet echt naar afghanistan gaan dus denk dat ik er onbewust toch mee bezig was.. Schrok gewoon weer wakker van mezelf !!!