@Danielle, dat mag hoor! Wij hebben niks tegen meelezers hoor . Het is wel erg rustig vanavond. Iedereen lekker aan het rusten?
Vica: Sow flinke buik hoor !! Maar de omtrek van je buik heeft echt niets te zeggen over je kindje of het vruchtwater.. Wel weer de LENGTE van je baarmoeder !! De omtrek gaat bij sommige vrouwen ook sneller door slappere buikspieren, aanleg voor flinker worden, etc etc.. Ik hoop voor je dat er geen reus in groeit Chantico: heerlijk toch dat je geen echt kwaaltjes hebt Vooral houden zo Hihi.. Voorlopen baby: Hier heeft de kleine de hele zwangerschap hard gegroeid en veel voorgelopen.. Nu hij eigenlijk de groeispurt zou moeten krijgen begint hij zijn voorsprong in te halen Zo zie je maar dat elk kindje toch wel zijn eigen gangetje gaat !! Danielle: Jij ook nog succes net de laatste 12 weken !!
@Bliebs: Van harte welkom! Klets gezellig mee wanneer je wilt @Vica: Joehoe goed nieuws! Zeker een fijn vooruitzicht zeg! Kun je weer fijn met een schone lei beginnen. @Nikske: Fijn he zo'n golvende buik Gister bij Zwangerfit was onze kleine ook erg druk. Ik werd steeds afgeleid door het vele bewegen van mn buik haha
@Nikske, ja hier dus EN slappe buikspieren EN aanleg voor dikker worden EN de baarmoeder was groter dan gemiddeld de laatste keer.. Geen wonder van die mega buik hahahaha
Mini: ja inderdaad fijn zo'n golvende buik.. Heerlijk !! Heb er lang op gewacht.. Maar het was het waard Vica: Haha jij hebt het dus gewoon allemaal mee
hoi bliebs en daniellesvl... welkom hoor. schrijf rustig mee!!! Spring er maar gewoon in. die andere onbekenden ben ik zelf ook minder blij mee. ik heb nog niets gemerkt van meelezers en eigenlijk heb ik ook niks te verbergen maar het kan altijd tegen je gebruikt worden he!!!!! vica... flinke buik zeg boh.... en weinig gedronken door je meisje... zou idd al het mogelijk vocht aanbieden en laten drink wat ze wil drinken. Waterijsjes is idd een hele goede optie, als ze die wil.... huisarts zou ik ook inschakelen, maar dat was je al van plan zie ik chantico... super zeg dat je weinig klachten hebt. tenminste 1 van ons die voor de volle 100% kan genieten. want laten we eerlijk zijn, ik geniet er ook onwijs van hoor maar die pijn werpt er toch een schaduw over.... (op momenten) Leonie, fijn dat de echo goed was, ik hoop dat ook het nog steeds een meisje is hahahahaha. Hier... eerste schooldag is goed gegaan, meneer wilde niet naar huis hihi... daarna lekker bij ikea wezen balletjes eten... Natuurlijk merkte ik het weer vrij snel aan mijn schaamstreek, dus ik ga het gewoon vertellen hoe is morgen. Ben benieuwd wat adviezen zijn van huisarts en gyn...... Ik heb gewoon super snel last de laatste dagen... het drukt er ook allemaal op natuurlijk he.... verder sorry voor wie ik vergeten ben... oja seertje... wat bedoelde je eigenlijk met GO is persoonlijker???
@Vica: Mooie zwangere babybuik hoor! Dus bij jou blijft hij ook nog groeien? Bij mij is hij de afgelopen ook zeker gegroeid, maar ik had ook nog wel wat in te halen, nu is het echt een goede babybuik aan het worden Kan me nog helemaal niet voorstellen dat ik straks echt met zo'n grote toeter rondloop! Lijkt me erg zwaar ook! Wel supermooi
Trouwens..rustig vanavond? Ik vind het best wel druk hoor! Heb net even Glee gekeken, en waren alweer 4 pagina's ofzo bijgekletst
Ik ga slapen meiden.. Morgen de hele dag werken en daarna bij mijn ouders eten.. Ben er dus pas morgenavond weer !! Niet teveel kletsen he.. Is zoveel bijleeswerk Hihi Sweet dreams !!
meiden ik ga ook tukken misschien dak op me mobiel nog ff mee kom spieken maar meestal als ik me kussen zie ga ik uit.
@Foeske, ja klopt. De kleine is hier ook al 4 weken ingedaald. @Luckey, fijn dat het goed ging met je zoontje op school. Ben ook benieuwd naar de adviezen van de artsen! @Nikske, ja idd heb ik qua buikgroei alles mee. Al wordt het nu wel erg zwaar hoor. Kan niet eens meer goed bukken.. Ook niet een klein stukje. @MiniMe, ja ik vind het enorm zwaar met zo'n buik! Heb ook echt veeeel last van mijn rug en kann echt niet meer zonder mijn buikband. Nu gaat het groeien ook steeds harder hoor dus bereid je maar voor . @Mijn meisje, heb trouwens ook pap gehaald voor morgenvroeg. Ipv brood.. toch weer extra vocht .
Weltrusten iedereen! Ik ga vandaag denk ik ook vroeg naar bed. Normaal lig ik er pas rond of na middennacht in, maar ben nu toch wel moe!
Welterusten allemaal. Ik ga nog even een boekje lezen, en dan ook zo slapen. Morgen weer vroeg op, hele dag werken, na het werk naar de vk voor controle, en 's avonds komt een vriendinnetje langs. Zal morgen dus wellicht geen tijd hebben om bij te kletsen hier, maar zal tussendoor wel even bijlezen op mn telefoon
Ik ben ook zo'n stiekeme zo nu en dan meelezer. Al heb ik hier ook al wel wat berichtjes geplaatst. Ik moet nog 2,5 week werken dan heb ik verlof Dus vanaf dan hoop ik het echt beter bij te kunnen houden. Tot nu toe verloopt alles bij mij redelijk goed. Wel wat pijnlijke buiken bij staan of lopen (en dan vooral als ik een vollere blaas heb) maar verder hobbel ik nog rustig even verder. Al vin dik het wel zwaarder dan bij de eerste om eerlijk te zijn. Ga nu snel mijn bed in, morgen gaat de wekker weer vroeg!
Minime: hier ook nergens last van hoor, maar inderdaad worden de april mama's erg geplaagd! Vica: wat balen van je meisje zeg. Toch idd maar even naar de HA. Hahahaha je bent goed op weg om de stalkers te "ontmaskeren"! Fijn dat de schuldhulp voorbij is! In vruchtenhapjes zit ook vocht als ze niet wil drinken! Mooie buik hoor! Ik heb oiok elke keer een mega buik maar echt geen grote kindje (3310 gr en 3000 gr! en bij die laatste had ik zelfs zwschapsdiabetes!), zegt dus gelukkig niet veel over de grootte van het kind! Leonie Anita: fijn dat alles goed was bij de vk. LAg jouw vorige in een stuit?? Ik heb een topbevallinggehad van mijne erste maar mijn 2de lag helaas is een stuit dus is dat een ks geworden (voordeel is wel dat ik u over beide kan meepraten hahaha). En hoop nu vuirg op weer een gewone bevalling gewoon omdat de erste zo goed ging! Pas volgende week een echo en kan dan pas zien of hij nu goed ligt (hiervoor wel steeds maar dat zegt niets). MAar net als jij denk ik er nog maar niet teveel over na. Bliebs en Daniellevsl: welkom. Schrijf gerust mee! Foeske: geen idee wat die blauwe gloed kan zijn.... Seertje: fijn dat de dag gezellig was en nu dus lekker wassen hahaaha Nikske: leuk he die bewegende buik! Chantico: jij gelukkig ook geen noemenswaardige klachten!
Aaaahhhhhhrrrgggg... Ik kijk net op de namenlijst van de SVB van het jaar 2010.. Dat wou ik dus echt NIET zien! Onze naam is ineens heeeeeeel veel gebruikt!!! Nu vind ik hem ineens een heel stuk minder leuk
sinds gisterenmiddag beetje gedoe met het internet(draadloos wou het password niet meer accepteren) alleen heel ff snel op mobiel gelezen, maar ik heb niet zo'n geduld voor dat trage gedoe en ik heb net volgens mij ruim 15 pagina's terug zitten lezen. Ben echt uitgeput nu! Echt als jullie allemaal met verlof zijn ben ik echt bang dat ik het niet meer bij zal kunnen houden.. EGO: Hier stressvolle dagen gehad met huisdier drama.. tja nu was ik dus ff aan de beurt. Vorige week was ons poesje gesterilliseerd, ik had het er erg moeilijk mee.. door de hormonen zat ik alleen maar te huilen toen ze suf na de narcose rondliep. Ik voelde me schuldig want ik wou had ze geholpen werd, omdat ik een krolse/pissende poes in combi met straks pasgeboren baby niet wou hebben..plus was ik bang voor de veranderingen in de dynamiek tussen onze 1 jaar oudere kater(gecastreerd) en haar.. ze zijn nu zo lief voor elkaar, hij is echt haar verzorger. Ze begon dan ook laatst raar tegen 'm te doen(blazen enzo) en dat was gewoon zielig(ook om moeten huilen!) Nouja iig sterillisatie leek goed te zijn gegaan, maar dit weekend was ze toch wel wat suffer en minder enthousiast dan normaal(normaal is het een stuiteraartje).. ik merkte ook dat onderhuids rondom haar wond een eivormige zwellig was ontstaan. Maandag dierenarts gebeld en die wou dat we ff langskwamen. Nou bleek ze koorts te hebben en de wond ontstoken te zijn. Gelukkig op tijd alarm geslagen en ze heeft een prikje en antibiotica gekregen.. Nu lijkt het gelukkig een stuk beter te gaan. Ik ben alleen een hormonaal zooitje! even snel wat ik heb onthouden.want het is laat. FB! jeetje, meid.. schrok echt enorm toen ik over je onverwachte opname las.. ik kan me herinneren dat je de laatste week wel af en toe over pijn/kramp schreef en dat je je een beetje zorgen maakte, maar dit verwacht je ook niet meteen he.. pff heftig. Nou gelukkig waren de laatste ctg's goed en ben je zelf zo positief. Rust houden tot aan de bevalling zal wel even wennen zijn.. laat je lekker door je lover verwennen. het horizon is in zicht maar die kleine vent moet nog wel ff blijven zitten! Ik duim heel hard dat het allemaal stabiel blijft. Bramtim; ik ben zo blij voor je dat de controle goed was en je niet hoefde te blijven. Hopelijk blijven de harde buiken ook rustig, leuk dat de kleine tijdens de ctg zo gezellig aan het feesten was. Vica, gefeliciteerd met het fantastische nieuws over de schuldsanering! Einde van dat gedoe lijkt dan ook in zicht, zal wel een heel fijn gevoel geven..Sterkte met je meisje hopelijk heeft ze morgen een betere dag. Ze lijkt nu een pittige fase door te maken. Mooie grote buik trouwens, heb het wel met je te doen..fysiek had je het al flink zwaar. Ben benieuwd wat de groei echo aangeeft. Cvm, pak van je hart zeker dat je het met je werk hebt kunnen bespreken om niet meer langs te hoeven komen en je handen van alle drama daar te kunnen ontrekken. Lekker tot augustus genieten van je gezinnetje en je rust(nouja, de komende tijd iig..)! MiniMe, wij zijn van de medium buikjes club he? Ik vind die van jou wel mooi gegroeid sinds de laatste foto, dat wordt nog wat! Nikske, ahhhhh geweldig he zo'n wilde buik! Ik kan er ook zo van genieten, maar soms ook ff niet, dan heeft ie zich ergens bovenaan klemgezet en gaat ie harder duwen en rollen wat mijn ribben en uhh organen(mijn maag vooral) echt pijn doet. Ik heb wel n's op een neer staan springen om 'm een beetje te laten zakken.. maar laag in de buik doet ie nooit zo gek als boven. In mijn handtekening staat ook nu "mommy feels like i'm trying to claw my way out" zo voelt het soms letterlijk als ie zo druk is.. we hebben dan ook hele gesprekken met 'm "waarom al die drukte" Hij lijkt wel rustiger te worden als Erwin over m'n buik aait. N's kijken of dat ook straks papa's invloed zal zijn als ie buiten is! Zou wel fijn zijn haha Seertje, die troon is GEWELDIG! congrats met een superaankoop.. ga je foto's plaatsen als het kamertje klaar is?? Gaat volgens mij beter met je deze week.. (toch?) hoop dat dit zo blijft. Touwtje, echt een mooie stijlvolle kamer is het geworden. helemaal mijn stijl ook!
leonie: vergeet je dan niet te bellen naar het Flevo? vica: wat een heerlijk nieuws!! Nog even dus 3 jaar volhouden! nikske: leuk is dat he, zo'n bewegende buik? Iets van valeriaan ofzo? En anders ff vragen bij de Tuinen? vica: wow, hij is echt groot!! Je draagt echt naar voren!! Chantico: echt heeeel fijn dat je geen klachten hebt, zou daar heel erg van genieten daniellesvl: hai! Welkom hier! luckey: wat leuk dat hij het naar zijn zin had!! Vind een GO persoonlijker, omdat ze wat dichter bij je staat en het huiselijker is. Mede doordat ze intensiever bezig is met je kleintje enzo. aliekeleppink: leuk je hier weer te zien en te lezen dat het toch best goed gaat! vica: irritant is dat he? Maar goed, jullie naam paste toch heel goed bij jullie? Ik zou het lekker zo laten meis! titania: beterschap met je poezel!! Als het kamertje klaar is, dan zal ik de foto's plaatsen Ik dacht ook dat het beter ging, tot gisteravond.......Toen ik naar de wc ging schrok ik weer Weer helder roze bloedverlies. Nu meer. Weer de vk gebeld. Had ook wat gevoelige harde buiken en last van mijn onderrug. Had gister 3 km gelopen en blijkbaar is mijn baarmoedermond erg gevoelig en reageert hier dus op. Moet het dus ECHT nog rustiger aan doen......Vanochtend was het bloes weer weg. Word er een beetje moedeloos van......
Goedemorgen! Mijn meisje heeft tot 08.15 uur geslapen.. Zelfs door het geboor heen! Superblij natuurlijk. Nog altijd nauwelijk gedronken. Haar tuitbeker die ik gisteravond vol gedaan heb is nog altijd vol. Dus meer dan een paar slokjes kan ze niet genomen hebben. Voor ontbijt dus maar pap gemaakt. Express met groeimelk gedaan voor de vitamines.. Het duurde lang voordat ze een hapje wou nemen maar ze heeft er toch behoorlijk wat happen van op. Hopelijk eet ze er nog meer van. Is toch ook weer vocht. Vanmiddag om 14.50 uur bij de huisarts zijn. @Seertje, doe aub rustig aan meid! @Naam, ja ik baal er echt enorm van! De 2e keus van mijn vriend wordt nu veel minder gebruikt maar was vroeger een bekendere naam. Echter ik vind hem wel heel leuk maar ook een beetje een tokkie-gehalte hebben. Krijg er een beetje een idee bij van een matje in de nek en een oorbel haha. De naam die ik als 2e keus zou hebben komt in principe net zoveel voor maar niet in de schrijfwijze dat ik hem dan zou nemen. MAAARRR die naam heeft 1 van jullie ook voor de kleine.. Hubby en ik moeten het er maar even goed over hebben. Wellicht toch even verder kijken naar een andere naam, mochten we niks beters vinden dan houden wij het hierbij. @Titania, ik denk idd ook dat het lastiger wordt om op iedereen te reageren als we met verlof zijn. (iedereen dan). Sterkte met je poes! Zo sneu als ze ziek zijn! Hier gaat het hetzelfde als bij jou.. Een heeeel druk mannetje, maar als papa aan mijn buik zit dan is het ineens rustig!