Sinds vanacht aan de weeenremmers. Ook een prik gekregen om zn longetjes te rijpen. Moet tot vrijdag ochtend aan infuus blijven. Dan weer aankyken hoe mn lichaam reageert... Zit even in een dip! Xx
@ seertje: ik zal het nog ff doen jah dat bellen, voor ik het vergeet! staat op mijn to do lijstje van vandaag Doe jij aub kalm aan???? het is altijd schrikken van dat bloedverlies.. Hoop dat het niet meer zovaak zal voor vallen. @ vicca: sterkte met je meis! hier straks ook ff met zoontje lief naar de dokter. Hij zit ineens onder de uitslag in zijn gezichtje.... Nu op het moment lijkt het wat rustig maar gisteren was het vuriger... ben benieuwd wat het dan nu weer is, gelukkig heeft hij niet vaak iets geks of vaak ziek... @ me2: Bij bart werd ik ingeleid, maar na 10 flinke weeen bleek mijn ontsluiting maar niet op te schieten. Daarom hebben ze besloten om 10 uur 's avonds over te gaan tot een keizersnee. Door dat besluit kwamen ze er dus achter dat Bart helemaal in de navelstreng gewikkeld zat. Hij had hem om zijn schouders en vaak om zijn voetjes, hij kon dus nooit via de natuurlijke weg geboren worden. De keizersnee is voor mij niet vervelend geweest, ben juist nu eerder bang om natuurlijk te bevallen... Voor mij zal het dan de eerste keer zijn en heb nog niet echt vertrouwen in mezelf dat ik mezelf een bevalling zie doen... Maar goed ik zal het allemaal wel gaan beleven. Volgens de gyn is 65% kans dat ik een geslaagde natuurlijke bevalling kan doen en zij willen graag voor de 65% gaan...De 15e moet ik over naar het ziekenhuis voor mijn controles daar, dus ben erg benieuwd naar mijn bevallingplan straks... @ titiana: sterkte met je hormonen enzo.... Wel herkenbaar van dat het kleintje rustiger wordt als manlief een hand op mijn buik legt.... Straks mogen ze dus ook aan de bak als de beebs verdrietig zijn. Hoop dat het verder met iedereen goed gaat, succes met de controles en onderzoeken die men welllicht moet vandaag...
Goeiemorgen, Fijn dat de meelezers zich bekend maken. Niets tegen meelezers hoor, maar idd, in sommige situaties (lees: als je met exen of exen van mannen te maken hebt.....) wil je niet dat mensen alles lezen Nou ben ik redelijk voorzichtig met wat ik plaats, alles waarvan ik niet zou willen dat de ex van mijn lief het leest (over hun kids als die bij ons zijn) plaats ik niet. En ik heb een schoonzus op zp waarvan ik niet denk dat ze hier meeleest, maar ben voor het geval dat toch voorzichtig met dingen als de naam Over de naam....mn moeder weet hem! Had het met haar over de kinderen van mn lief, dingen die zij van hun ouders mogen waar ik niet achter sta, en het ging echt zo van "Ja maar als Jimmy en Dylan geen groente hoeven te eten dan kan ik het toch niet maken als L.. het wel moet???" Oeps.......hahaha Ze was meteen stil dus wist meteen dat ze het gehoord had. Ze vond het iig wel een hele leuke naam Zeg er maar verder niets over thuis, lief is in staat een andere naam te kiezen Gisteren de hele dag buikpijn gehad en 's avonds veel pijnlijke harde buiken. Toch gaan slapen en heb echt heerlijk ongestoord de hele nacht door gehaald! Nu nergens meer last van, denk dat het door de stress van het werk kwam, spanning ed. Nou meiden, ik ga maar eens richting action. Op zoek naar plastig wijn/bierglazen enz enz voor de bruiloft!
@ fb: lees je berihtje net nu mijn vorige is geplaatst. Hopelijk helpen de weeenremmers je en mag jullie mannetje nog wel veilig bij jou in je buik blijven zitten! Dikke knuffel voor jou meis!!!
jeetje een pagina gemist met bijlezen, de belangrijkste blijkbaar! Seertje: Schrikken weer!!! Balen als je meer wilt dan je lichaam toelaat! Hoop dat het bloed verder wegblijft! FB: Och jeetje meid wat schrikken. Hopelijk blijft je kleintje nog even veilig in mama's buik. Maar mocht ie komen, dan is 31/32 weken best een hele goede termijn! Maar begrijp dat je je kleintje nog lekker minstens 7 weken bij je wilt houden. Knuffel!!!!!!
@ foeske.... denk aan jezelf meis en de beeb! en idd we roepen t wel zo gemakkelijk naar elkaar..... maar... @ werk.......hier was de keus redelijk snel gemaakt (ook niet makkelijk) maar mn leidster werkte ook soepel mee en zag t al aankomen (zij wist van de zs al met 5 wk) ook met oog op de zs van ons dochtertje verder tja thuiszorg wel bij een enorme organisatie maar de thuiszorg ploegen zijn klein,m nu hier net t geluk dat er een aantal van ploeg moesten overstappen waardoor er op dit moment in mijn regio geen tekort is heb ook gewoon contact met werk wekelijks, maar het kantoor zit aan t eind van de straat @ leonie anita... beterschap! fijn dat alles goed was bij de vk en dat t nog steeds een meisje is @ seertje... gezellig allemaal! ennuh merk nu echt dat t zwaarder wordt heh? @ vica... wat een super nieuws!! ennuhh zal die ex effe raar kijken... ennuh goed gegroeit! @ nikske... heerlijk genieten van je golfslagbad in je buik weet niet of je baas zit te wachten op mail van allemaal zwangere damens wie weet rent ie gillend weg whahaha @ daniellevsl... Hi @ chantico... hopelijk blijf je nog even heerlijk klachten vrij @ me2 .... heerlijk dat jij je ook nog goed voelt! @ vica... whahah da is t eertste waar wij de namen gechecked hebben maarre het gaat er toch om dat jullie hm mooi vinden? @ titania... dikke knuffels ennuh laat die hormonen maar gaan @ seertje... eek weer .... we komen je vastbinden hoor als je niet rustig doet @ FB... jeetje meis duimen draaien!! hij moet nog even blijven zitten hoor, hopelijk slaan de remmers aan!! @ cvm.... ooops verspreking wij noemen de kleine nog gewoon beertje zn echte naam gebruiken we zodra hij geboren is al hebben we uiteraard wel 100 x hardop uitgepsroken of we hm mooi vonden ect ennuh bruiloft komt nu wel dichtbij!! zooo ik ben er weer en goeiemorgen!
He meis wat een rot nieuws ik had gehoopt dat je lekker naar huis kon. . Rustig aan doen meissie en gelukkig ben je er optijd bij en kunnen ze nog een hoop doen om het te remmen. Dikke x
FB: oh wat naar!!! Hopelijk gaan de remmers hun werk doen!! KAn me voorstellend at je in een dipje zit, maar blijf moed houden! Heel veel sterkte, wij duimen voor je! Seertje: oh wat schrikken zeg weervan dat bloed! Gaat de vk nog controleren? Vica: lekker hoor dat je meisje zo lang heeft geslapen! Ik begrijp wat je bedoelt over de naam. Onze oudste en 2de hebben een naam die niemand heeft. onze jongste krijgt een naam die wel veel voorkomt en dat vond ik zelf eigenlijk heel jammer. De naam is voor ons echter speciaal dus vandaar dat we die toch gaan geven. Denk nog maar eens heel goed na, want je vond deze naam prachtig en als hij goed bij jullie past zou ik het gewoon doen. Wil je zeggen wat de alternatieven zijn? Titaniah wat zielig voor jullie poesje!! Gelukkig is ze nu opgeknapt. Denk wel dat je een goede beslissing hebt genomen door haar te steriliseren. Wij hebben ook een poes en een kater en die zijn beide gesteriliseerd. Heb je gewoon minder gedoe, ook onderling. Wij merken dat ze na de geboorte van onze oudste nog dichter naar elkaar troe zijn gegroeid. Echyt erg schattig, soort bondgenoten, want ze kwamen toen opeens echt op de 2de plaats..... Leonie anita: kan me voorstellen dat je nu schrik hebt om natuurlijk te bevallen, maar om me heen hoor ik echt alleen maar goede verhalen over natuurlijke bevallingen na een ks vanwege niet voltten van de eerste bevalling. Zorg dat je alles goed doorneemt met de gyn. Ik vond de ks heel erg meevallen hoor, maar doordat ik al een natuurlijk bevalling had gehad die heel goed ging vond ik het wel jammer dus hopelijk nu gewoon weer natuurlijk bevallen, maar als het niet anders kan is het niet anders en ik kies altijd de weg die voor mijn kindje het veiligste is. CVM: fijn dat je je nu weer betr voelt, ja zal zeker komen door alle spanningen! NU elkker op jullie huwelijk concentreren!
nou ja goeiemorgen kwam er wel iets te enthiousiast uit onze meis heeft wat nieuws, drinken voor 9 uur half 10 is een worsteling geworden(yay 15 mnd sprong?) en om 8 uur gaat ze naar t kdv en wil toch wel zelf dat ze voor die tijd iets heeft gedronken, maakt me niet uit wat, maar ja komt wel goed
o ja en 30 weken en ik sta nog steeds overend en haal adem woohoo vanmiddag om 2 uur naar fysio en vanaaf om 18 00 uur de pretecho
Musty: ja super leuk vanavond pretecho! gewoon even op de beeb concentreren ipv op allerlei medische dingen!! Met je meis klinkt inderdaad wel weer als een sprongetje/fases.....
@Musty, gefeliciteerd met je 30 weken! Spannend de echo vanavond!!! @Me2, hubby vind de naam Leroy erg leuk. Ik vind het dus een tokkie-gehalte hebben. Het is een heel bekende naam, maar van jaren geleden.. Wordt nu niet veel gegeven. Ik vind het ook een leuke naam en past op zich erg goed bij ons. Maar dat tokkie-gehalte zit mij wat in de weg. Zelf vind ik de naam van Nikske erg mooi haha Naud. Eigenlijk al vanaf het begin.. Mijn zus heeft buren met 2 kids. Sem en Noud. Ik vind de combi stoer.. Naud vind ik leuker qua schrijfwijze.. Komt ook niet veel voor. Maar Noud en Nout weer wel. En dan zit je op hetzelfde als Vince. Het is tenslotte dezelfde spreekwijze. Ik denk dat ik maar eens gewoon de svb lijst nog een keer na ga lopen om te kijken of ik nog wat anders tegen kom.
Fb neeee had je graag naar huis zien gaan meid. hopelijk doen de weeenremmers dan hun werk!!!!!! Knuffel hoor, kan me voorstellen dat je in een dip zit nu... Hier.... huisarts en gyn waren het unaniem eens, zo min mogelijk inspanning en moet me dus ziekmelden 100%. Werkgever meteen ingelicht en vol begrip. Ik moet me wel regelmatig laten zien/horen en niet pas als de kleine geboren is, maar dat kwam er ook met een lach uit dus het zit wel goed daar!!!!! Vreemde gedachte om nu al thuis te zijn hoor......
Sem was de meest gekozen naam van 2006 maar we hebben hem toch gehouden.... dan maar veel semmen in de klas op de basisschool (zoals ik gemerkt heb geentje hihi)
Lieve Fabienne, verdorie zeg meis, dit is niet de ontwikkeling waar je op zat te wachten. Kan me voorstellen dat je in een dip zit, het is gewoon heel eng ook. Ik hoop heel heel hard dat jullie mannetje zo lang mogelijk binnenblijft en jouw lijf goed op de weeënremmers reageerd. Toch best veel verhalen gelezen waar het nog weken gerekt kan worden daarmee.. je bent iig in goede handen daar. Ik denk aan jullie en wens je heel veel sterkte. *MEGA GROTE KNUF* xx
Sem is ook de meest gekozen naam weer van 2010.. Voor mij zou die dus al direct afvallen. Hoe leuk ik de naam ook zou vinden. Maar dat is meer omdat het mij dan niet lekker zit.. Eigen fout he, nu zit ik in de stress door die stomme eigenschap van mij .