April 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vica86, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Leonie Anita, op zich heb ik ook niet zoveel met Nijntje maar de tas vind ik wel schattig... je kunt kiezen uit verschillende heb ik gelezen maar maakt me niet uit... als het maar een meisjestas is hihi. Ik maak het geld vooral wel naar je over, incl verzendkosten enzo...... thanx alvast

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    zo effe wat verder terug lezen, ik ben een zeef vandaag

@ minime.... fijn dat alles top was bij de vk! ennuh een stagaire bij de bevalling hmmm persoonlijk zou ik t niet willen omdat er bij mij al meer verpleging en artsen aanwezig zullen zijn :)

@ sanne.... beterschap! hopelijk snel weer op de been!

@ vica.... eek peuterpubertijd sterkte

@ foeske.... gelukkig is het hoge woord eruit! en legt de werkgever de grens voor je, ipv nog een week aantobben!

@ FB... meis hoe gaat t met je?

@ luckey.... fijn dat bij jou ook de kogel door de kerk is
    en nu rust! ;)

@ nikske... hoe gaat t met jou? want je blijft maar doorrennnen maar...

onze meis zit echt in een nee/weiger fase :$
    vooral met eten en drinken
    maar ze dronk vanochtend wel helemaal zelfstandig zonder knoeien uit de oefenbeker van difrax :D
    dus zal wel met de sprong te maken hebben
    dacht eerst dat t nog aan keel/oor ontsteking lag maar daar is ze al veel te goed voor opgeknapt

t vergt alleen heel veel geduld van papa en mama als ze niet wilt eten of drinken
    dus probeer nu maar te denken ze krijgt vanzelf honger en dorst

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Saida: welkom! Leuk dat je meekletst!

Musty: ja zo is het echt. Ze krijgen echt vanzelf honger en drost en niet teveel aandacht aanbesteden.....Wat fijn dat ze nu zelf uit de oefenbeker drinkt! Die difrax deed het bij ons ook goed!

4. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    hAHAHa grappig ik ben deze wek begonnen met zindelijk maken van dochter.
    Gaat tot dusver erg goed!
    Maar dat kan strakjes wel weer veranderen als de beeb er is natuurlijk;)

We zien het wel , het komt zoals het komt!

5. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    vica: hmmmm, dat klinkt ook niet leuk van die kraamhulp :(
    jojoki: is op zich toch ook niks mis mee om dingen geregeld te willen zien? Ik wil ook graag de geboortekaartjes geregeld hebben....
    9 maandenbeurs: wilde wel gaan, maar dan zou ik met een rolstoel moeten. Anders zit ik weer met een bloeding.....Maar eens ff kijken...

Kraamvisite was gezellig, nu wel moe. Ga strakjes even liggen :)

6. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hi meidels,

Even snel vanaf m'n werk. Jakkes ;)

Welkom alle nieuwe dames.

9 maanden ik wil heel graag alleen diegene met wie ik normaal elk jaar ga is geopereerd dus die kan niet mee. En manlief krijg ik daar nooit meer heen :D. Die kan zich de 9 maandenbeurs van een paar jaar geleden nog herinneren whahahahha niet zo zeer om de beurs maar meer doordat de HHbeurs er ook is whahhaa hij is ng getraumatiseerd van al die "wijven die dwars door 'm heen zijn gelopen".

Verder ben ik dus weer alles vergeten :) Echt m'n hoofd doet het gewoon niet meer geloof ik. *zucht*

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :) net nieuwe buikfoto's gemaakt hij schiet inene naar voren :D

8. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Prachtige buikfotos musty...
    Ik heb 12 maart een fotoshoot en ben me nu al aan het bedenken wat voor kleding ik aan doe, welke fotos ik wil enzovoorts....
    Zelf ziets maken als jij altijd doet, zo creatief zijn we helaas niet....

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ luckey... erg leuk zon shoot!!

heb zelf alleen nog niets gehoord van fotos van 1,5 wk terug
    zo maar eens even achteraan

10. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Hallo allemaal!

Ik ben eergisteren weer op controle geweest bij vk: ukkie doet het goed, mama heeft wat meer klachten! Ik heb ontzetetnd pijn in mijn rug( echt in het midden) eerst alleen na het werk maar de laatste dagen ook tijdens het werk waardoor ik besloten heb met verlof te gaan. Zit nu dus vanaf vandaag thuis! Ook was de Hb te laag en heb ik gisteren bloed moeten laten prikken, waarschijnlijk ijzertekort, volgende week krijg ik de uitslag en moet ik waarschijnlijk aan de tabletten...

Ik ga even bijlezen!

Heb nu iets meer tijd haha!

11. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Kelly... jij ook al met verlof wegens klachten...
    doe ook maar rustig aan dan en geniet er maar van!!!!!

Bedankjes... ben nu alweer het twijfelen of het die potjes wel gaan worden...... zucht... leve de hormonen.... twijfelen twijfelen twijfelen...

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Saida, welkom!

@Musty, moooie buik!

@Koeky, hahaha ik zou die vent van mij er ook niet heen krijgen hoor ;). Mannen...... :p

@Zindelijk maken. Ik wil deze zomer beginnen of voorjaar.. Wanneer het goed weer is. Ze heeft wel de intentie ervoor en kan het goed aangeven allemaal. Maar vind het toch makkelijker als ze dan in de blote kont / onderbroek kunnen lopen. Vind ik nu nog niet zo geschikt met tocht enzo. Ach ze is nog jong..

@Kelly, lang niet gesproken! Balen van de rugpijn. Geniet van je verlof he.. Zijn er hier best veel met een lang verlof he haha.

Hier was de echo supergoed! Kleine was op zich helemaal gemiddeld. Hoofdje en beentje lopen paar daagjes voor en het buikje nog een week extra. Gewicht nu is 1800 gram volgens de echo.
    Verder is mijn bevalling in het ziekenhuis aangevraagd, heb ik steunkousen aangemeten gekregen, die kan ik maandag ophalen bij de apotheek. Dat is ook een nieuwe procedure met een hoger BMI. Moet de steunkousen in het kraambed verplicht aan ivm kans op trombose. Voor die tijd mag ik ze ook aan bij lange ritten in de auto ofzo..
    Weet niet of die dingen lekker zitten maar we zien wel.
    HB was weer op het randje van laag en goed. Dus die zien ze liever hoger, maar ja..

Krijgen jullie trouwens ook een huisbezoek van de vk?

Ik moet over 2 weken een afspraak maken. Ze komen rond de 34-36 weken op huisbezoek.

Verder gelijk naar de stadsbank geweest en getekend! :D:D september 2013 ben ik schuldenvrij :D:D:D:D:D:D:D

13. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Huisbezoek van de VK???
    Nee nooit gehad.
    Nu ben ik dan wel onder behandelijk van gyn maar de nazorg moet ik wel regelen bij een vk als ik het goed begrepen heb, weet iemand hoe dat zit????
    Gyn heeft het er nog niet over gehad, alleen over de infoavond in het zkh

14. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Vica JIPPIE nog een paar jaartjes schulden en dan overal vanaf, wat moet er toch een last van je schouders gevallen zijn nu het geregeld is he????

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

je moet gewoon even naar de vk van jouw omgeving bellen en melden dat je zwanger bent en uitgerekende datum ect ;)
    zodat ze rekening kunnen houden met je nacontrole

16. saida

saida Lid

22 nov 2010
    19
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dames bedankt voor jullie welkomstberichten! Jeetje wat maken we wel allemaal niet mee!! Ik ben zelf ook nog fulltime aan het werk, maar gelukkig kan ik ook thuiswerken op de dagen dat ik geen vergaderingen heb. Dat scheelt enorm, lekker op de bank of in bed met je laptoppie rustig je werk kunnen doen.

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Musty: mooie bik!

Luckey: leuk zo'n foto shoot

Kelly: jij ook al thuis! Rustig aan hopelijk gaan de rugklachten dan beter!

Vica: fijn dat alles goed was! Hoop dat de steunkousen beetje lekker zitten....Lijkt me wel warm in kraambed..Z weet dan al zo van al die hormonen die je lichaam uitmoeten....
    Super van de schuldhulp!

Saida: jij ook nog full time aan het werk. ik ook, maar werk veel avn thuis uit dus heb niets te klagen.

Zindelijk ging hier bij de oudste van de een op de andere dag met 2 jaar en 8 maanden. daarvoor had hij wel interesse maar opeens kreeg hij de klick en inderdaad heel veel prijzen! De tweede is nog geen 2 en heeft ook erge interesse maar tot een daadwerkelijk plasje op de pot is het nog niet gekomen. Vind het ook nog wel erg vroeg. Denk wel dat zij sneller zal zijn dan haar broer. Zal wel lekker zijn als ik aleen nog maar de baby in de luiers heb!

18. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Pffffffff ik kan wel thuis werken maar mag het niet van m'n baas. Ik zit hier echt te balen, waarom ben ik nou niet wat mondiger en zeg ik DAAAG allemaal zoek het maar uit. Ik moet voor mijn gevoel echt bevestiging hebben van arts/vk/gyn. *zucht* Moet zeggen de laatste tijd ben ik wel wat mondiger geworden hoor maar dat is toch iets waar ik dat niet zo goed mee durf.

19. Koeky

Koeky Fanatiek lid

zindelijkheid, m'n dochter is zo goed als zindelijk (3,5 jaar) het heeft haar nooit geboeid en met grote boodschappen wacht ze meestal tot snachts want dan krijgt ze dus nog wel een luier om. De laatste tijd gaat dat wel steeds beter moet ik zeggen. Maar s' ochtends zit d'r luier zo vol dat ie op d'r enkels hangt. Zie het niet zo zitten om 100x op een nacht het bed te verschonen. (Ja ze slaapt er namelijk gewoon mee door ;))

20. leonie anita

leonie anita Actief lid

12 okt 2010
    243
    0
    0
    sociaal pedagogisch hulpverlener bij Vitree
    Almere, Flevoland
    even snel een vraag hoor:
    Heeft iemand ervaring met geboorte kaartjes van www.babyboefjes.nl?

Deel Deze Pagina