Vica... het gaat het nog steeds niet makkelijk he. Enige wat ik kan zeggen dat hier helpt als hij weer in zo'n fase hangt.... niet teveel erop in gaan. Je grenzen aanhouden en ook kenbaar maken en verder ..... geen idee drinken... hier drinkt sem ook van alles hoor. Appelsap, Joghi, Siroop en soms een bekertje 7up Nikske hoe is het met jou????
Fleuri ik heb idd vanaf volgende week vervanging geregeld! 1 collega medewerker werkt al heel lang maandag, dinsdag en woensdag en blijft dat ook doen. De nieuwe medewerkster gaat mijn uren overnemen: maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag, en de woensdag , donderdag en vrijdag komt er nog een medewerkster bij die nu voor een collega werkt. MIjn verlof is dus meer dan genoeg opgevangen. Vandaag de formulieren van de AOV ingevuld en opgestuurd, krijg ik toch nog wat compensatie financieel. Drinken....hier drinkt Isa veel melk, een bekertje roosvicee en heeft ze tussendoor dorst dan kan ze water krijgen of een bekertje thee ( maar ja mama is tandarts dus ben als de dood dat ze gaatjes krijgt haha, zou wel erg zijn voor een tandarts-dochter hihi)
@ Kelly Dat is dus goed geregeld. Ik let ook heel erg op zoetigheid en aantal eet momenten. Wil inderdaad ook niet dat T gaatjes krijgt en al helemaal niet omdat ik mondhygieniste ben. Ben trouwens erg tevreden over de zadel kruk waar ik tijdens de behandeling op zit. Hebben hem nu 5 jaar. Sindsdien geen rugpijn meer gehad.
Hi allemaal! Even geen puf om op iedereen te reageren, ben erg moe vanavond. Net al even lekker in bad gelegen, nu nog een beetje surfen op het net, en straks op tijd naar bed. Merk dat ik 's avonds toch sneller moe ben na een dag werken. Gisteravond al een vriendin op bezoek, morgenavond andere vrienden op bezoek, dus dan merk ik het wel... @Musty: Supermooie buik (Groot!!!) en fijn dat alles goed was bij de gyn! @Vica: Ook fijn dat bij jou de groeiecho goed was. 1800 gram, geke he zo snel als de kleine groeit! Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ik ook al een mannetje van bijna 2kg in mn buik heb
Fleuri ik heb normaal ook helemaal geen rugklachten met het stoeltje waar ik op zit maar heb nu zelfs rugpijn als ik op de bank zit of zo. Zolang ik in beweging blijf gaat het goed maar dat is erg lastig bij patientenbehandeling . ijdens vorige zwangerschap ook wel wat rugklachtjes gehad maar niet zo erg als nu, ach ik weet dat het weer overgaat...
Fleuri: ik heb beide. Onze zoon begon met het potje maar zit nu het meest op de wc met wc verkleiner en opstapje voor de plee. In het begin vond hij het potje veiliger zeg maar maar nu vindt hij dat te kinderachtig en gaat er alleen op om even vlug te plassen voor het in bad gaan ed. CVM: is inderdaad wel zorgelijk een kind van 6 dat snachts nog luiers draagt. Dat is wel echt iets voor de HA, het kan namelijk ook iets fysieks zijn op die leeftijd. Maar goed dat moet zijn moder dus handelen...erg sneu voor die jongen vooral op school.... Musty: fijn dat alles stabiel was! Vica: hier vinden de kids water gewoon het lekkerste...maar dan wel spa water met prik!
Spa water met prik??? spa rood? Mogen ze dat gewoon hebben dan? Zit daar ook geen gekke dingen in dan die slecht zijn voor de tanden? Wellicht kan ik het dan gewoon proberen.
Om 04.46 zijn de trotse ouders geworden van Maura Elisa!! Donderdagavond om 22.10 braken mijn vliezen en ondanks de weeënremmers (oraal/infuus) zette het toch door. We zijn doorgestuurd naar het WKZ vanwege de net te vroege termijn. Ze ligt uiteraard in de couveuse en wordt een beetje meegeholpen met de longen gevuld te houden. Dus geen echte beademing. Met mij gaat het goed! Het is wel heeeeel onwerkelijk! Veel liefs lieve meiden!
Wauw Serena, wat een nieuws zo vroeg op de ochtend! Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meisje, en wat een supermooie naam! Wat is het snel gegaan! Gaat het verder ook goed met Maura? Heel veel geluk en geniet ervan! Liefs Diane
Kippenvel!! Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Mooie naam! Fijn dat ze het goed doet en dat het met jou ook goed gaat!
Goedemorgen, Hier gisteren de hele dag last gehad van veeeel slijmverlies en wat krampen. Nu is het rustig.. Vandaag dus een pyama dagje.. Ook heb ik hoestbuien waar je u tegen zegt, geen goede combi met urineverlies bah.. Mijn meis heeft goed geslapen gelukkig! Heerlijk! Met de rest ook alles goed?
Seertje... je bericht bezorgt me kippenvel. Wat een prachtige naam zeg!!!!! Geniet er maar lekker van en hoop dat jullie gauw naar huis mogen!!!!!!
Vica, ik herken het hoor. Hier ook verkouden en dus ook meer urineverlies... zucht. Gisteren ook hele dag door vrij veel pijn en harde buiken (denk ik dan) gehad, ook dat veroorzaakt meer verlies.....
Ow wauw! Gefeliciteerd!! Geweldige naam zeg! Fijn dat jullie het zo goed doen! Dikke X Ben er gewoon emo van
Ik heb het gelukkig alleen met hoesten en niezen.. Als ik tenminste niet heel bewust alles tegenhoud. En soms een druppie met opstaan en gaan zitten. dus op zich valt het nog mee, maar die angst steeds.
Hier trouwens vanmorgen heftig wakker geworden. De wekker van hubby ging af. Ik wil mij omdraaien en ik krijg me toch een mega kramp in mijn kuit!!!! Bah voel hem nu nog!!! Vandaag moet ik toch een beetje productief zijn anders komt er niks van. Wil vandaag af hebben": -Afwas (gelukkig een klein beetje) -2 wassen draaien -Was opvouwen -Bed verschonen -Strijken Verder geen plannen voor vandaag. Wil lekker binnen blijven dus vraag vanmiddag wel of hubby boodschappen doet na zijn werk.
Ik doe hier helemaal niks vandaag. Nou ja niks, beneden stofzuigen en wc poetsen (we krijgen logees), misschien nog hun bed opmaken op zolder en was afhalen..... Rond half 2 heb ik met vriendin afgesproken dus ga ik met zoon en haar lekker iets eten in de stad. Nee mijn verlies is echt irritant hoor, tijdens het lopen buiten merk ik soms al dat wat wegloopt en heel vaak merk ik het ook niet. Ik heb al een zwakke blaas dus ik ben er al bekend mee helaas. Gelukkig heb je er hulpmiddelen voor en is het na de bevalling weer onder controle. Als ik maar mijn oefeningen doe!!!
Ow meiden balen zeg van het urine verlies. Ik heb het alleen als er druk opgezet wordt door niesen. Ik zal die oefeningen nog scannen die ik mee heb gekregen. Maar ik denk dat jullie die wel al doen. Was vooral de bekkenbodem spieren aanspannen tijdens het staan liggen en zitten.
Ow ik zit trouwens vandaag gewoon weer op me werk. Ik wilde eigenlijk alleen dekbedhoezen e.d. in de was doen maar dat was me al te veel werk vanochtend . Ik zit nu ook nog heel duf scherm te staren. Heb m'n roommates ook al gewaarschuwd . Die vinden trouwens dat ik aan mezelf moet denken en de ziektewet in moet gaan. Ze zien me liever heelhuids weer terug komen.