@Koeky, ik doe er geen oefeningen voor eigenlijk... En als je lichaam het niet trekt hebben je collega's gelijk hoor! Maar je moet zelf beslissen natuurlijk. @Luckey, gezellig even wat eten in de stad!
@koeky, de oefeningen die ik heb zijn eigenlijk gewoon in verschillende houdingen aanspannen en vasthouden en loslaten. dit paar keer achter elkaar voor een aantal seconden.... Ik merk wel dat sinds ik ze doe, het minder geworden is. maar de laatsten 2 weken heb ik ze eigenljk niet meer gedaan en dat merk ik nu dus wel!!!
wow jeetje! Proficiat met jullie dochter! en mooie naam!! Geniet ervan, fijn dat ze het al zo goed doet en dat het met jou goed gaat
Lieve Seertje en Ric gefeliciteerd met jullie dochtertje!! jeetje tranen rollen hier, wat enorm onverwacht..ben er even van geschrokken.. maar gelukkig gaat alles goed met mama en baby! hoeveel woog ze als ik het vragen mag? Ze heeft een prachtige naam, wow!! Onwerkelijk lijkt het me zeker, poeh zo ben je ineens ouders. Nogmaals gefeliciteerd en geniet lekker rustig aan, kan me voorstellen dat het even hele mooie en bijzondere dag is, maar wel een shock is hoe het is gegaan.
Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding (bv) of fles (fv)? Ik wil het niet weten, hou het geheim ♥ Ik krijg een zoon! ♥ Ik krijg een dochter! 29 maart 2011 *Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fv 31 maart 2011 *Violet32, 3e kindje, ziekenhuis, bv 1 april 2011 *Leonie Anita, 2e kindje, ziekenhuis, hopelijk bv 2 april 2011 *BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fv *Flower83, 1e kindje, ziekenhuis, fv 3 april 2011 *FB1984 (Fabienne), 1e kindje, ziekenhuis, fv 4 april 2011 *Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Chantico, 2e kindje, hopelijk met vk in ziekenhuis, bv *Niksks89, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Fleuri, 2e kindje, ziekenhuis, bv 5 april 2011 *Touwtje, 1e kindje, thuis, bv *titiana, 1e kindje, ziekenhuis, bv 6 april 2011 *Vica86, 2e kindje, thuis, bv/fv combi? *Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fv 7 april 2011 *Mobius, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Star2, 3e kindje, ziekenhuis, bv 8 april 2011 *Sanne85, 2e kindje, ziekenhuis, fv *MiniMe81, 1e kindje, thuis, bv 9 april 2011 *Sonja, 3e kindje, Thuis, FV? *Jorietje, 1e kindje, thuis?, fv *Gillian, 1e kindje, zhuis,BV 10 april 2011 *Jojoki, 2e kindje, ziekenhuis, bv *Me2, 3de kindje, ziekenhuis, bv 11 april 2011 *Suus1982, 2e kindje, thuis, bv *Luckey, 2e kindje, ziekenhuis, bv 12 april 2011 *Liane, 2e kindje, thuis, bv 13 april 2011 *Musty, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv (hoop ik) *Hanna79, 1e kindje, ziekenhuis, bv *cvm1985, 1e kindje, thuis, bv *spirit70 , 3e kindje, ziekenhuis geplande keizersnede, bv 15 april 2011 *Mama van Jay, 2e kindje, ziekenhuis, fv 17 april 2011 *VlinderJC, ziekenhuis, bv 19 april 2011 *Sam28, 3de kindje, thuis, bv *Fredje, 1ste kindje, ziekenhuis, bv (denk ik) 20 april 2011 *Mary, 2e kindje, thuis, bv 21 april 2011 *Annemie, 1e kindje, thuis, bv 23 april 2011 *Isra, 2e kindje, verplicht ziekenhuis ivm eerdere KS, fv 25 april 2011 *Bramtim, 2e kindje (Jurre*), ziekenhuis, bv 26 april 2011 *Koeky, 2e kindje, ziekenhuis, BV of FV 27 april 2011 *Vuurtorentje84, 1e kindje, ziekenhuis, fv 28 april 2011 *Kipkip, 2e kindje, ziekenhuis, fv Totaal 59 april beebjes 16 jongens ♥ 9 meisjes ♥ 10 geheim Geboren: -Laravelk - 05-01-2011 - David na 26 weken zwangerschap - Seertje - 04-02-2011 - Maura Elisa na 31,5 weken zwangerschap Afspraken: 08-02 - Titania - controle gyn + cervixmeting echo 09-02 - Nikske89 - Controle VK 14-02 - luckey - echo + controle gyn 16-02 - Bramtim - controle cerclage gyn 16-02 - MiniMe81 - Controle vk 17-02 - Sanne85 - Controle vk 25-02 - Nikske89 - Controle VK + Liggingsecho & Groeiecho 01-03 - Luckey - Controle gyn 02-03 - Bramtim - controle cerclage gyn 02-03 - MiniMe81 - Controle vk 16-03 - Bramtim - controle cerclage gyn 16-03 - Luckey - controle gyn 16-03 - MiniMe81 - Controle vk 30-03 - Bramtim - controle cerclage gyn VK Ziekenhuis (Gyn.) Overige onderzoeken en afspraken Geslachtsbepaling *** Sterretjes die helaas niet meer bij ons zijn *** * Jamejosie85 * Truusdemier * RoSa2009 * Esje78 * Lautjep * Kristel86 * Lindanna * Odess * Angela en Arjan * Sanne85 (1 van 2ling) * julia6 * Loepie * mimi1982 even mama Seertje toegevoegd!
Seertje: ik wist het!! heb de helen acht met jouw naam in mijn hoofd gezeten...hoe is het mogelijk!! HEEL HARTELIJK GEFELICITEERD!!!!!!!! Hel mooie naam ook! Ben blij dat ze het goed doet! IS toch erg vroeg! Vica: ja spa rood. Mogen ze gewoon en zit geen rommel in die de tanden kan aantasten.
jeetje de 2de april beeb hier alweer, komt nu wel heel dichtbij ! @ vica... balen van je rotnacht @ koeky.... super dat je het al hebt aangegeven naar collega's toe echt aan jezelf denken hoor! @ nikske.... meis t is eng stil bij je hopelijk alles goed @ luckey.... eek irri zeg dat verlies hier nog goed te doen alleen met hoeste/niezen oefeningen van fysio.... t gaat zo k*t met mn bekken dat die oefeningen niet meer te doen zijn, hoef ze ook niet meer te doen van haar zowel door fysio als door de gyn gister gewaarschuwd dat de pijn helser zal worden met en na t indalen.... heerlijk vooruit zicht rotnacht gehad hier, half 2 wakker door weeen jees ze deden echt zeerom half 4 nog een rugwee-tje en daarna hield t gelukkig op.... buik is niet gezakt dus zal niet ingedaald zijn wel zinds vanacht veeel slijmverlies, dus even aankijken
Hallo allemaal, Hier weer herstellende van de griep, ben nog niet de oude me lichaam heeft enorme klap gehad al voelt het nou een stuk beter, moet wel nog aansterken, ben nog wat slapjes! Sinds gister kan ik ook niet meer praten das wel ff minder en heb nog een flinke hoest. Ondertussen wel contact gehad met zh of het allemaal kwaad kon, zolang de koorts niet terug komt is het goed. Kleine beweegt lekker dus dat zit allemaal wel goed gelukkig. Hij is ondertussen weer terug gedraaid in stuit. Gelukkig is er nog genoeg tijd, hij heeft de ruimte nog. Heb geen puf alles helemaal terug te lezen sorrie, dus ga vanaf hier weer met jullie mee. Las dat seertje is bevallen, gefeliciteerd met jullie dochter, wat een leuke naam. Gaat alles verder goed? Ook weer mooie buiken voorbij zien komen. @pino; fijn dat de groei echo goed was. Balen van je slechte nacht. @hardebuiken; merk nu dat ze anders worden, meer pijnlijker en ook te voelen in me rug. Gelukkig blijfd het er maar bij max. 3á4 per dag. @urineverlies; erg vervelend, hier ook meerdeels bij hoesten/niezen!
poeh meid, jij hebt het ook zwaar.. hopelijk heeft de fysio geen gelijk hoor! Even dat kleine beertje van jullie flink toespreken dat ie geen gekke dingen moet uithalen en lekker tot April moet blijven zitten. We hebben allemaal iets te eigenwijze kindjes in de buik zitten geloof ik.. Hier gisteren voor vandaag een afspraak gemaakt met een mannetje die de dakkapel zou komen opmeten voor de uitbreiding. Nou belt ie om 23:15 op zwaar overstuur, dat ie de afspraak voor vandaag toch moet cancelen, want " zijn dochter is nog steeds niet gevonden". Ik luister even in shock, maar hij zei het zo alsof ik er al vanaf zou weten, dus ik dacht dat ie misschien er al iets aan Erwin over had verteld. Ik heb er dan ook niet over doorgevraagd, want hij klonk gewoon niet ok en ik wou me er niet mee bemoeien. Alleen sterkte gewenst en toen zei hij dat hij helaas het ergste vreesde. Nou heb ik er echt de halve nacht van wakker gelegen.. had ook geen idee hoe oud zijn dochter is etc. gewoon eng verhaal. Mezelf dusdanig over gestressed dat ik niet kon slapen en met kop thee en enorm harde buiken op de bank midden in de nacht op internet naar vermiste meisjes zat te kijken. Vanochtend belt ie dus nog een keer en verteld dat het gelukkig goed is afgelopen. Ik heb dus naar het verhaal gevraagd en gezegd dat het me erg had aangegrepen. Zijn dochter is 19 en heeft psychische problemen aan een aanranding overgehouden en is gisterennacht weggelopen met pillen en messen. Toen hij mij sprak stond ie midden in het bos naar d'r te zoeken.. pfffft.. wat een verhaal he?
@ Seertje: Wauw wat onverwachts ineens! Ook hier tranen in mijn ogen, maar wat fijn dat het goed gaat met jullie Maura!!! En nu ben je ineens mama....GEFELICITEERD!!! @Titania: Jeetje das ook wat voor die man En jij je de halve nacht zorgen maken zeker? Hier: Wist wel dat kinderen en baby's drukker zijn als er storm is, als ze op mijn werk druk zijn zeg ik ook vaak "vast storm op komst". Maar dat dit ook geld voor ongeboren frummeltjes.....onze meis was echt ongelovelijk druk vannacht!!! Schoppen, draaien, in mn handen nestelen....klinkt gek maar ik heb genoten! Zelfs vriendlief werd op een gegeven moment wakker van trapjes in zijn rug!!! Scheelt dat ik verlof heb, kon vammorgen lekker bijslapen! Nu naar mijn moeder, heb beloofd even mee te gaan naar mijn tante in het ziekenhuis en ga even een taart halen bij de hema (had mn schoonmoeder gewonnen bij de bingo loterij maar die lust geen taart.....ik wel )
@Musty, sterkte met alles gaat niet makkelijk he.. @Titania, jee wat een verhaal! @Star, fijn dat je je in ieder geval beter voelt! @Me2, dank je! Ga ik dat gelijk proberen. Als ze dat lust is dat veel beter dan aanmaaklimonade. Al moet ik dat zowiezo er bij blijven geven door de roosvice laxo. Maar dat zou al enorm schelen. @Weeen, hier eergisteravond rugweeen gehad. Niet heeeel erg maar wel erg vervelend. Sindsdien erg veel slijmverlies en vandaag weer steeds het gevoel vocht te verliezen. Tijdens het lopen/zitten maakt allemaal niks uit. Ruikt ook zoet, maar als ik op mijn hand blaas komt er niet altijd wat. Nou span ik dan natuurlijk ook alles aan omdat ik bang ben anders urine te verliezen. Gisteren en vandaag ook wat buikweeen gehad. Maar gelukkig maar een paar.
Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding (bv) of fles (fv)? Ik wil het niet weten, hou het geheim ♥ Ik krijg een zoon! ♥ Ik krijg een dochter! 29 maart 2011 *Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fv 31 maart 2011 *Violet32, 3e kindje, ziekenhuis, bv 1 april 2011 *Leonie Anita, 2e kindje, ziekenhuis, hopelijk bv 2 april 2011 *BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fv *Flower83, 1e kindje, ziekenhuis, fv 3 april 2011 *FB1984 (Fabienne), 1e kindje, ziekenhuis, fv 4 april 2011 *Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Chantico, 2e kindje, hopelijk met vk in ziekenhuis, bv *Niksks89, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Fleuri, 2e kindje, ziekenhuis, bv 5 april 2011 *Touwtje, 1e kindje, thuis, bv *titiana, 1e kindje, ziekenhuis, bv 6 april 2011 *Vica86, 2e kindje, ziekenhuis, fv *Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fv 7 april 2011 *Mobius, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Star2, 3e kindje, ziekenhuis, bv 8 april 2011 *Sanne85, 2e kindje, ziekenhuis, fv *MiniMe81, 1e kindje, thuis, bv 9 april 2011 *Sonja, 3e kindje, Thuis, FV? *Jorietje, 1e kindje, thuis?, fv *Gillian, 1e kindje, zhuis,BV 10 april 2011 *Jojoki, 2e kindje, ziekenhuis, bv *Me2, 3de kindje, ziekenhuis, bv 11 april 2011 *Suus1982, 2e kindje, thuis, bv *Luckey, 2e kindje, ziekenhuis, bv 12 april 2011 *Liane, 2e kindje, thuis, bv 13 april 2011 *Musty, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv (hoop ik) *Hanna79, 1e kindje, ziekenhuis, bv *cvm1985, 1e kindje, thuis, bv *spirit70 , 3e kindje, ziekenhuis geplande keizersnede, bv 15 april 2011 *Mama van Jay, 2e kindje, ziekenhuis, fv 17 april 2011 *VlinderJC, ziekenhuis, bv 19 april 2011 *Sam28, 3de kindje, thuis, bv *Fredje, 1ste kindje, ziekenhuis, bv (denk ik) 20 april 2011 *Mary, 2e kindje, thuis, bv 21 april 2011 *Annemie, 1e kindje, thuis, bv 23 april 2011 *Isra, 2e kindje, verplicht ziekenhuis ivm eerdere KS, fv 25 april 2011 *Bramtim, 2e kindje (Jurre*), ziekenhuis, bv 26 april 2011 *Koeky, 2e kindje, ziekenhuis, BV of FV 27 april 2011 *Vuurtorentje84, 1e kindje, ziekenhuis, fv 28 april 2011 *Kipkip, 2e kindje, ziekenhuis, fv Totaal 59 april beebjes 16 jongens ♥ 9 meisjes ♥ 10 geheim Geboren: -Laravelk - 05-01-2011 - David na 26 weken zwangerschap -Seertje - 04-02-2011 - Maura Elisa na 31,5 weken zwangerschap Afspraken: 08-02 - Titania - controle gyn + cervixmeting echo 09-02 - Nikske89 - Controle VK 14-02 - luckey - echo + controle gyn 16-02 - Bramtim - controle cerclage gyn 16-02 - MiniMe81 - Controle vk 16-02 - Vica86 - Controle vk 17-02 - Sanne85 - Controle vk 25-02 - Nikske89 - Controle VK + Liggingsecho & Groeiecho 01-03 - Luckey - Controle gyn 02-03 - Bramtim - controle cerclage gyn 02-03 - MiniMe81 - Controle vk 16-03 - Bramtim - controle cerclage gyn 16-03 - Luckey - controle gyn 16-03 - MiniMe81 - Controle vk 30-03 - Bramtim - controle cerclage gyn VK Ziekenhuis (Gyn.) Overige onderzoeken en afspraken Geslachtsbepaling *** Er zijn helaas 13 sterretjes in ons midden, waarvan 1 er 1 van een tweeling was. ***
Seertje proficiat meid! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie. Wat een prachtige naam hebben jullie gekozen Hier: heb nog niet veel kunnen bijlezen want lig al van woensdag ziek in zetel. Heb tot 10u geslapen en ben nu alweer klaar om bed in te gaan Sorry dat ik even nog niet kan reageren. Maar ik lees wel mee O ja, gisteren zijn hier nieuwe ramen geplaatst. Echt wel super want die oude waren nog enkel glas en oude rolluiken die enorm rammelden bij elk zuchtje wind. Was ijzig koud met dat vriesweer en deed geen oog dicht van het lawaai van die rolluiken. Vannacht gewoon heerlijk geslapen! Geen geluid te horen! En wat gaat het schelen in warmte! Nu kan ik ook gewoon het raam op kiep zetten, dat kon ik eerst niet. En er staat een vast vliegenraam in zodat ook de poezels hier nooit weg kunnen. Wat een fijn idee dat ik nu gewoon zonder nadenken een hele dag het raam kan openzetten om te verluchten. maar helaas hebben de werkmannen het ook enorm smerig achtergelaten Gisteren dus nog kunnen stofzuigen, stof afdoen en de ramen langs binnen gewassen. Had ik beter niet kunnen doen want was natuurlijk helemaal op! Ik kon geen kant meer op met mijn rug Nu moet ik enkel nog dweilen en dan is alles weer schoon en kan ik de kinderkamer beginnen installeren En de nesteldrang begint door te zetten want hoe zeer het ook allemaal pijn doet...het moet en zal zo snel mogelijk gebeuren allemaal Wil ook al mijn tas klaarhebben voor het zh. Je weet maar nooit he. ben zooo bang om te vroeg te bevallen. Wat als ik dan helemaal nog niet klaar ben met alles? Ach, elke dag is er weer eentje gewonnen he? Zo meiden...ik ga aan de slag. Kom vanavond nog even piepen
@vica; kan vruchtwater wezen, anders proberen wat op te vangen en naar de vlos brengen?! Balen van die weeën, ik heb dus wel pijnlijke harde buiken af en toe, ook te voelen in me rug, zijn dat die voorweeën?
Ja dat kunnen inderdaad voorweeen zijn. Maar die kunnen geen kwaad gelukkig. Ik zou het proberen op te vangen, maar weet niet of het lukt. Zijn steeds kleine beetjes. Hier inmiddels druk bezig.. Nou ja druk... alles op een oma tempo haha. 2e wasje zit er nu in, bedden zijn al afgehaald en dekbedden hangen buiten over de waslijn. Hopelijk waaien ze niet weg hahaha. Was is opgevouwen en de schone was hangt weer. Nu alleen nog de babykleertjes doen en de gevouwen was in de kast leggen. Ziekenhuistas wil ik klaar hebben dus ga hem even goed inpakken. Alles opschrijven wat er in zit en wat er niet is gelijk halen dit weekend. Zo eerst maar eens een broodje smeren voor mijn meisje.
Ja met al die verhalen heb ik ook de neiging om de ziekenhuistas in orde te gaan maken...... Vica ik hoop dat het bij jou geen weeen zijn, al maken oefenweeen natuurlijk niks uit mobius... heerlijk he die stilte als je de nieuwe ramen dicht hebt.... van die horren wil ik ook nog in de ramen, tenminste geen vliegen en alles binnen. had ik ze toen maar gelijk erbij besteld.....
Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding (bv) of fles (fv)? Ik wil het niet weten, hou het geheim ♥ Ik krijg een zoon! ♥ Ik krijg een dochter! 29 maart 2011 *Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fv 31 maart 2011 *Violet32, 3e kindje, ziekenhuis, bv 1 april 2011 *Leonie Anita, 2e kindje, ziekenhuis, hopelijk bv 2 april 2011 *BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fv *Flower83, 1e kindje, ziekenhuis, fv 3 april 2011 *FB1984 (Fabienne), 1e kindje, ziekenhuis, fv 4 april 2011 *Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Chantico, 2e kindje, hopelijk met vk in ziekenhuis, bv *Niksks89, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Fleuri, 2e kindje, ziekenhuis, bv 5 april 2011 *Touwtje, 1e kindje, thuis, bv *titiana, 1e kindje, ziekenhuis, bv 6 april 2011 *Vica86, 2e kindje, ziekenhuis, fv *Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fv 7 april 2011 *Mobius, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Star2, 3e kindje, ziekenhuis, bv 8 april 2011 *Sanne85, 2e kindje, ziekenhuis, fv *MiniMe81, 1e kindje, thuis, bv 9 april 2011 *Sonja, 3e kindje, Thuis, FV? *Jorietje, 1e kindje, thuis?, fv *Gillian, 1e kindje, zhuis,BV 10 april 2011 *Jojoki, 2e kindje, ziekenhuis, bv *Me2, 3de kindje, ziekenhuis, bv 11 april 2011 *Suus1982, 2e kindje, thuis, bv *Luckey, 2e kindje, ziekenhuis, bv 12 april 2011 *Liane, 2e kindje, thuis, bv 13 april 2011 *Musty, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv (hoop ik) *Hanna79, 1e kindje, ziekenhuis, bv *cvm1985, 1e kindje, thuis, bv *spirit70 , 3e kindje, ziekenhuis geplande keizersnede, bv 15 april 2011 *Mama van Jay, 2e kindje, ziekenhuis, fv 17 april 2011 *VlinderJC, ziekenhuis, bv 19 april 2011 *Sam28, 3de kindje, thuis, bv *Fredje, 1ste kindje, ziekenhuis, bv (denk ik) 20 april 2011 *Mary, 2e kindje, thuis, bv 21 april 2011 *Annemie, 1e kindje, thuis, bv 23 april 2011 *Isra, 2e kindje, verplicht ziekenhuis ivm eerdere KS, fv 25 april 2011 *Bramtim, 2e kindje (Jurre*), ziekenhuis, bv 26 april 2011 *Koeky, 2e kindje, ziekenhuis, BV of FV 27 april 2011 *Vuurtorentje84, 1e kindje, ziekenhuis, fv 28 april 2011 *Kipkip, 2e kindje, ziekenhuis, fv Totaal 59 april beebjes 16 jongens ♥ 9 meisjes ♥ 10 geheim Geboren: -Laravelk - 05-01-2011 - David na 26 weken zwangerschap -Seertje - 04-02-2011 - Maura Elisa na 31,5 weken zwangerschap Afspraken: 08-02 - Titania - controle gyn + cervixmeting echo 09-02 - Nikske89 - Controle VK 14-02 - luckey - Groeiecho + controle gyn 16-02 - Bramtim - controle cerclage gyn 16-02 - MiniMe81 - Controle vk 16-02 - Vica86 - Controle vk 17-02 - Sanne85 - Controle vk 25-02 - Nikske89 - Controle VK + Liggingsecho & Groeiecho 01-03 - Luckey - Controle gyn 02-03 - Bramtim - controle cerclage gyn 02-03 - MiniMe81 - Controle vk 16-03 - Bramtim - controle cerclage gyn 16-03 - Luckey - controle gyn 16-03 - MiniMe81 - Controle vk 30-03 - Bramtim - controle cerclage gyn VK Ziekenhuis (Gyn.) Overige onderzoeken en afspraken Geslachtsbepaling *** Er zijn helaas 13 sterretjes in ons midden, waarvan 1 er 1 van een tweeling was. *** Afspraken toegevoegd
Star: beterschap! Ja nu even goed aansterken. Straks moet je ook weer een topprestatieleveren..... Musty: balen van de pijn! Gelukkig is het jou tweede en die hoeft niet in te dalen voor de bevalling! CVM: geniet van de taart! Heb ik ook wel zin in! Titania: jee wat een heftig verhaal! Wel goed afgelopen dus gelukkig, maar jij hebt wel je nacht er door gemist....
@Luckey, denk ook niet dat het meer zal zijn dan gewone voorweeen hoor. Alleen nu heb ik ze soms ook in mijn rug ipv alleen mijn buik. Oh zie dat ik even het dekbed binnen moet halen.
Hoi, Gister heel verhaal geschreven, maar volgens mij is tie niet geplaatst!! Vanacht is t infuus met de weeenremmers eraf gehaald. Nu vandaag en morgen "veel" wandelen en kijken hoe t gaat.. Ook wat gehad zodat k wat makkelijker naar de wc kan. Voel me nog het zelfde, dus moeilijk te oordelen! Xx