April 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vica86, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ja, het gaat wel snel nu hè! Ik hoop dat die van ons echt in april komt en niet eerder. Wil m'n werk nog even netjes afronden, in huis nog een aantal dingen goed regelen én nog even rustig ontspannen voor de drukte begint.

2. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    goede tip bramtim..... ga zeker even wat apart leggen...
    maarja met mijn hersenen duurt het waarschijnlijk tot na de bevalling voor ik zoiets klaar heb.
    Ga er maar vanuit dat ik niet hoef te blijven.

Moet wel absoluut nog voedingsbh's halen want die van de vorige keer passen me niet meer... heb stof teveel..... hihi

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik heb het zelfde :D Mag van mij vanaf 31 maart :D

4. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    @ fb, wanneer heb je de uitslag? sterkte!

@ vica, heerlijk zo'n lang weeken samen! Geniet ervan.

@ Koeky, Mooie buik hoor!

@ nikske, fijn dat je weer een paar berichtjes hebt geplaats, maakte me toch wel zorgen om je. Pas je op jezelf en de beeb??

@ musty, maar hopen dat de fysio er flink naast zit dan ;) Hoop at je vannacht beter slaapt!

@ geboorte, Het gaat nu idd wel heel snel, maar heb nog steeds zoiets van als het komt dan komt ut. (hoop stiekem wel op 1 april ;))

5. saida

saida Lid

22 nov 2010
    19
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dames, heb sinds gisteren enorme pijn onder mijn ribben, precies in het midden tussen mijn borsten. Voelt alsof er grote steen tegen mijn ribben aandrukt, voel het vooral als ik zit. hebben jullie daar ook last van?

Koeky echt een prachtige buik, hoop dat je figuur zo blijft!
    xxx

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Saida, herkenbaar.. Ik had dat vorige week. Ben de dag erna extra naar de vk geweest om mijn bloeddruk te controleren. Die was goed en geen eiwitten te vinden. Zou komen doordat mijn longen van de plek gedrukt werden.

@All, ik heb een topic geopend bij de namen.. http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/255449-casey.html

7. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    SEERTJE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER MAURA! Hopelijk mogen jullie snel het ziekenhuis verlaten!

Mooie buikjes dames!

Ziekenhuistas..........hier nog niets gepakt alleen een tas gekocht bij de wibra, maar die staat dus nog zonder inhoud, met al de verhalen hier ga ik toch maar eens snel het tasje voorzien van inhoud;)

Vica ik heb gestemd in je topic

geboorte...het gaat idd nu wel erg snel maar ik ga ook voor 1 april haha zou wel grappig zijn met al een 14 februari dochter.....

8. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    @seertje: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!
    Schrok wel even toen ik het las!!!

9. Hanna79

Hanna79 Niet meer actief

@Seertje: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje MAURA!!! Wow, wat heftig allemaal, maar gelukkig gaat het goed met jullie!

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Kelly, dank je!

Cvm, ook bedankt voor het stemmen :D

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

Dat is ook zo. Zelfs wat ze opmeten met echo's kan nog heel erg afwijken van het daadwerkelijke geboortegewicht van kindjes, laat staan wat de handen van de vk gokken. En tóch blijft het een beetje in m'n hoofd hangen ;) Ik maak me geen echte zorgen hoor, gelukkig. Vond het vooral heerlijk om te horen dat ze zei dat ik waarschijnlijk zelf was afgevallen door de griep, maar het kindje niet. Als die het maar goed heeft daarbinnen! Ik voel het kindje trouwens ook weer lekker veel bewegen vandaag, na weer een paar rustige dagen. Dus dat stemt ook gerust.

Ik 'schrik' trouwens telkens even als ik mijn banner zie: die vrouw heeft écht al een hele bolle buik, terwijl ik me nog niet zo hoogzwanger voel. Maar dat begin ik toch wel te worden, denk ik (okee, moet nog ruim 8 weken, maar toch, het begint nu wel echt te vorderen).

Ik vind het wel jammer dat je met dit weer (en een winterjas) niet echt ziet dat ik zwanger ben als ik buiten loop. Bij mijn vorige zs was ik 32 weken zwanger in mei/juni ongeveer. Toen stonden mensen echt voor me op in de bus enzo. Nu moet ik gewoon staan, net als de rest, omdat niemand doorheeft dat ik zwanger ben. Gelukkig gaat het heel goed met m'n lijf, maar desondanks was het leuker geweest als mensen (op straat) het beter aan me zagen :D

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Titania, bij mijn dochter waren zowel de echo als de handen van de vk niet echt nauwkeurig.. Liggingsecho werd ook de groei opgemeten en zeiden ze dat ze 5 pond zou gaan wegen met de geboorte. De vk zei een dikke 8 pond. Ze is uiteindelijk geboren met 7 pond.

Ja wel jammer he van het jassenweer nu.. Hoewel je bij mij enorm goed kan zien dat ik zwanger ben in de winterjas is het zowiezo leuker als om met je zichtbare babybuik rond te kunnen lopen zonder dikke jas :D.

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ow meiden ik houd het echt niet bij zo :)
    Vandaag hele dag gewerkt.. En daarna met het werk gaan uiteten.. Morgen heb ik een dagje met mijn zusje gepland om iets leuks te gaan doen aangezien zij in Zeeland woont en ik in Limburg zie ik haar niet zo vaak.. En zondag komen 2 zw.pag. vriendinnetjes met hun baby's bij mij op bezoek.. Maandag dan weer de hele dag werken en daarna partnerles op zwangerfit..
    Ik spring dus dinsdag weer in..

Sorry girls !!!!!!!!

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    buikfoto van vandaag...

15. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    soooo Nikske, dat is ook al een flinke buiki! Staat je erg goed, daar mag je trots op zijn! :D

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Nikske, fijn weekend! Mooie buik hoor!

Goedemorgen allemaal,

Hier gaan we vandaag naar mijn schoonouders toe. Wordt vast gezellig! Jullie nog plannen vandaag?

17. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!!

Hier gisteravond voor de zekerheid vk gebeld:
    beeb was zeker anderhalf uur alleen maar aan het draaien in mijn buik gewoon golven. en gister de hele dag zo druk.

Bij mijn dochter heb ik dus ook jogging foetus gehad maar dat moest na een kwartier minder worden wat het toen ook deed.
    En dat ondanks ik toen heel weinig vruchtwater had.

Was/ben dus best bang dat ik nu weer weinig vrwater heb en dat de beeb het niet zo lekker meer vind.

Maar vk zei dat er niets aan de hand was en hem maar even tot rust moest manen met warmte en handen. Maar ja dan begon die alleen maar weer harder te draaien:s

Vannacht bij iedere draai van mij meteen weer beweging in mn buik:s

en vanochtend met menstruarieachtige rugpijn wakker geworden waar ik misselijk van word bah.

Dus ff in de gaten houden en anders ga ik vandaag gewoon de vk weer bellen.......

18. Koeky

Koeky Fanatiek lid

nikske, geef toch niet meis. Ik houd het ook totaal niet bij. Probeer het wel en spring gewoon steeds in waar het nog lukt ;). Wat een prachtige buik heb je trouwens!

Jojoki, pffffff ja als ze stil liggen is het niks maar als ze zo giga druk zijn is het ook niks. Hier is ie ook vaak zo druk, en probeer 'm ook tot rust te manen. hahaha maar dat lukt alleen als ie in z'n "nakie" ligt dus geen dekens of shirt over m'n buik. Of als manlief aan m'n buik komt hihihi. Dan is ie ook gelijk stil. Maar idd gelijk aan de bel trekken hoor als je het niet vertrouwd.

Mensen wat stormt het he! Ik ga straks met m'n moeder en dochter maar eens op jacht naar de rest van 't kamermeubelement. *zucht* ik kan maar niks vinden.

19. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Nikske geniet maar lekker van je dagen hoor, die heb je ook wel even heel erg verdiend!!!!
    Mooie buik zeg!!!!!

Jassenweer, hier ziet niet iedereen op straat dat ik zwanger ben. Best jammer maar goed wat wil je met deze dikke jas he.
    Zelfs zonder jas aan verschillen de reacties. De een zegt dat ik en mega buik heb en echt niet lang meer hoef, de ander denkt dat ik op de helft ben.....

Hier... rustige buik, wel hele dag door beweging dus nog geen zorgen, maar savonds wanneer ze normaal actiever was is het nu stiller..... ik kijk het me nog even aan anders laat ik toch even controleren.....

20. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goede morgen
    Ga zo even verder lezen, maar eerst een paar berichtjes:

@Seertje:
    Ik heb de hele avond aan jullie moeten denken.
    Hoe bijzonder en toch ook spannned dat jullie dochter al geboren is!
    Ik heb er helemaal de kriebels van gekregen (in positieve zin)
    Zo heb ik vanacht dan voor het eerst echt heel duidelijk over onze baby gedroomd.
    Ik kon haar gewoon ruiken leek het wel.
    Dat heerlijke baby geurtje......zwijmel..;)

Buiken
    Foeske: mooie buik hoor! Valt toch wel mee hoe groot hij is

Me2: Leuk om jou ook een keer te zien (eerste keer toch?) Je ziet er iniedergeval heel fleurig uit! Mooi

Koeky: ook al zo'n mooie buik. Je draagt echt mooi. Ook leuk jurkje trouwens. Volgens mij had Titania ook zo'n soort jurkje van de Hennes.

Pijn
    Saida: Hoe gaat het nu met de pijn? Ik heb deze pijn nog niet eerder gehad. Hoop dat het al weer beter gaat.

Deel Deze Pagina