April 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vica86, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@MiniMe, oeh lekker druk dus bij jullie rond je kraamtijd! (in weert bedoel ik dan he). Hopelijk loopt het bij jullie beter af als bij ons ;).

@Buikomvang, ik ben begonnen met ongeveer 88-90 cm en nu dus 131.... *Shock*
    Maar hou ook al een tijd vocht vast.

2. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Inderdaad druk in Weert! Ik denk niet dat ik dan naar de stad ga met de kleine, maar wie weet hoe het loopt. Ik denk dat het nog wat te druk zal zijn.

@Vocht: Hoe weet ik of het vet is of vocht dat ik vasthoud? Kan je het ergens aan zien?

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik merkte het vooral omdat mijn vingers, polsen en enkels dik werden. Bij vocht is het meestal sochtends ook ietsje minder dan savonds.
    Als ik nu mijn handen op mijn bovenbenen leg en heeeeeel licht iets aanduw voor 1 seconde dan staat mijn hand 30 seconde later nog in het wit op mijn benen.
    Verder tja.... uhm.. ik krijg pijn in mijn voeten van lang staan (bovenkant voeten) of van staan onder een warme douche. Is volgens mij ook een kenmerk van vocht. Maar denk alleen in de wat ergere gevallen haha.

Als je je vinger op de dikkere plaatsen indrukt en het duurt lang voordat je afdruk weg is na het weghalen van de vinger dan is het zowiezo vocht.

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik denk dat ik wel wat vocht vasthoud, maar nog niet in extreme mate. Ik zie dat mn benen/enkels/voeten en handen wel wat opgezet zijn, merk het ook aan mn ringen.
    Als ik laarzen heb aangehad zie ik het vooral erg goed 's avonds. Heb ik hele rare vorm enkels haha! Zit allemaal net iets te strak dan denk ik;)

5. Chantico

Chantico Niet meer actief

Bramtim, wat een heftige week zeg. Laat de tranen maar lekker stromen. Gaan jullie donderdag iets speciaals doen voor Jurre*?

CVM, wat een spannende en drukke week. Ik hoop dat je lijf genoeg tot rust kan komen en je vrijdag helemaal fit bent! Lief dat je moeder vrij heeft genomen om te helpen!

Foeske, oe dat klinkt ook niet lekker, zo duizelig zijn. Moet nog verder lezen om te zien of de gyn er iets over heeft gezegd.

Seertje, ik duim me rot dat jullie Maura snel mee naar een ziekenhuis dichter bij krijgen en dat je vriend zorgverlof krijgt.

6. Chantico

FB, wat heerlijk dat je hulp hebt gekregen met je huis schoon maken. Natuurlijk is het lastig om dat aan te nemen en er dan zelf bij te zitten, maar iedereen weet waarom je rust moet nemen. Je doet het voor een heel goed doel en nu rustig aan doen is moeilijker dan je huis schoon maken, dus petje af dat het je gelukt is!

CVM, was nog vergeten te zeggen dat ik het superleuk vond dat je zo verrast bent met een vrijgezellenavond! Lief hoor!

Ik heb m'n kraampakket ongeveer een maand geleden gekregen en ben van de week gebeld voor een afspraak voor de intake van de kraamzorg. Dat wordt pas begin maart, maar ben wel blij dat het wel geregeld is.

Ik vond vandaag tussen de zakken met kleren die ik van een vriendin gekregen heb nog een hele tas met kleine maatjes die ik over het hoofd had gezien. Heb dus gelukkig wél genoeg rompertjes enzo. Heerlijk.

7. Chantico

Sanne, wat gemeen van die meiden in het team van je zusje, maar vooral ook wat ontzettend stom van die trainer. Die zou toch meer begrip moeten hebben...
    Doe je wel een beetje rustig aan meis? Zoveel dweilen vind ik niet onder 'rustig aan doen' vallen als je kapot bent :D

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Haha met dat ik jouw berichtje lees herinner ik mij dat ik nog moest dweilen.... Geen zin meer in.. Dus dan maar morgen. Heb ik alleen van die kleine kindervoetjes over de vloer heen lopen hahaha.

9. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Ik spring er maar weer even in vanaf hier.... sorry

Deel vd bedankjes zijn besteld. (lees de potjes) dus alleen nog even kijken voor vulling en kaartjes en eventueel gelukspoppetjes of kleine speentjes voor eraan.
    Ik wacht voor de zekerheid toch nog even de echo af, stom he....

10. Chantico

Goed zo Vica! Lekker uitgerust dus :D

Koeky, wat balen dat je je zo rot voelt, maar wel fijn dat nu duidelijk is waar het door kan komen. Wat gaan ze doen aan je bloedwaardes? En ga je nu halve dagen werken of de helft van je dagen maar wel helemaal (als je snapt wat ik bedoel...)?

11. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Musty heb ik al een tijdje niet meer gezien, net als Mama van Jay, zou alles wel goed zijn???
    of lees ik er gewoon overheen??

Die meelezers mogen idd ook wel even posten, zo interessant zijn we nu ook weer niet of wel???

CVM... geweldige actie van je vrijgezellenfeest zeg!!!!

FB... heerlijk hoor zo'n schoon huis, laat het nu maar lekker over je heen komen... dalijk na de geboorte kun je nog genoeg rennen. Geniet er nu maar van.

Koeky... wat kunnen ze doen aan die waardes? is het wel verstandig om te blijven werken dan????

Vica... bezig bijtje van ons hihi. Morgen ga ik hier fanatiek zijn. Wil zodra ik zoon naar school heb gebracht, even de ramen wassen overal. Daarna om 10 uur naar de fysio.....

Nu... met een zak chips op de bank hangen

12. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Tsoo gaat snel zeg!
    Ik ga zo ook eens meten....;)

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Musty ben ik ook benieuwd naar.

Met mama van Jay gaat het volgens hyves nog gewoon goed.

@Luckey, mag ik vragen waarom je eerst de echo af wilt wachten?

@Chantico, wel een fijne vonst zo nog tussen de kleren! Scheelt weer een hele hoop!

Hier ook met een zak chips op de bank. Hoofdpijn trekt gelukkig wat weg na een pcm.

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja erg he! Maar ik vind het helemaal niks meer aan! Kan nauwelijks nog mijn schoenen aan krijgen. mijn been omhoog tillen is al te zwaar voor mijn bekken en mijn buik zit echt mega mega mega in de weg. Het is ook funest voor mijn rug. Kan geen dag meer zonder ondersteuneende buikband! Bah.

15. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik heb t de laatste week / 1,5 week zo warm.... Hebben jullie dit ook??
    Ik heb meestal alleen een shirtje met korte mouwen aan.
    Maar zweet me eigen rot!:(
    Moet echt na een paar uur weer een ander shirtje aan doen.

Ook al doe ik nu niks en zit ik op de bank.
    De kachel staat hier niet hoog, op 17,5 graden.
    Maar meestal is t uit zichzelf hier al 18,5 / 19 graden.

Vreemd....

Misschien mn schildklier?? Ben ook 2,5 kg afgevallen in een week tijd.
    Maar ja, toen lag ik in t ziekenhuis.

Xx

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik krijg de laatste 2 maanden mn sokken en schoenen ook steeds moeilijker aan...:$
    Ik ga meteen effe meten nu.

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@FB, ja hier ook.. hubby zit standaard met zijn dikke dikke vest aan omdat ik het veeeeeeel te warm heb als de verwarming aan gaat.

18. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    109 cm

De vorige keer was het 103 cm. Maar is alweer effe geleden... Dus valt wel mee denk.
    Voor de rest heb ik nog nooit gemeten, dus geen idee waar ik mee begonnen ben?

19. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Okee ligt dus niet echt aan mij?
    Ik houd t wel even in de gaten en zal t vrijdag ook aangeven bij gyn.

Ben wel heel benieuwd als ik vrijdag naar gyn ga.
    Zal ze dan weer naar mn baarmoeder / baarmoedermond gaan kijken??
    Lijkt me wel toch?

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja hoor denk het wel. Zou zowiezo aangeven dat je steeds ongikrampjes hebt. Dan zal ze het zowiezo wel gaan bekijken.

Deel Deze Pagina