Hmm... hier begint mijn meis zwaarder te ademen, in slaap te vallen steeds en koorts is ineens gestegen naar 39,5.. Nu dus een zetpil gegeven. Wat zouden jullie doen? Nu de dokter bellen of de werking van de zetpil afwachten? Vind het wel snel stijgen die koorts namelijk, en dat kortademig zijn hou ik ook niet van. Of ben ik nu overbezorgd? @Koeky, goed dat je dat aangeeft bij de vk!
Vica ik wil je niet bezorgd maken maar zou je huisarts even bellen! Hier in de omgeving van Nijmegen is de laatste tijd het een en ander met zieke kids dramatisch verlopen als je begrijpt wat ik bedoel.....Ben en nu erg alert op en vertrouw je het niet meteen bellen!
@ vica... ik zou HA meteen bellen! @ seertje wat een mooi meisje !! en wat kijkt ze wijs! @ All ik heb topicje gemaakt op aprilhyves
Ok ik ga even bellen.. Ze loopt nu wel weer gewoon rond en heeft een halve beker drinken op in de tussentijd. maar vind de stijging wel erg veel ineens ...
Oh en ze klaagt over pijn als ik bijvoorbeeld haar broek aan doe ofzo. Kan komen doordat haar echt iets pijn doet of uit angst voor de thermometer/zetpillen...
Vica.. BELLEN. die kortademigheid vind ik niks..... Seertje... prachtig meisje zeg!!!! Musty... ik ga zo lezen.... Hier.... nou funest hoor. Gisteren zittend gestreken en gvd ik heb me nu toch pijn. Pijn in mijn rug en schaamstreek, liep net gewoon bijna te janken in de supermarkt. Mijn raam MOET gewassen dus die doe ik en daarna doe ik niks, of heb moet al beter gaan... morgen is ook nog een dag.....
mobius.... hier krijg je ziekte door zwangerschap 100% betaald en is 50%ziek 50%werken zeker mogelijk. Is dat bij jullie echt niet????
Seertje: wat een popje! Fijn dat alles goed gaat!! Niet teveel in het wat als blijven hangen he! En fijn dat je de kleertjes vandaag mee kan nemen! Vica: balen van je meisje.....geluykkig kan je meteen komen! Luckey: rustig aan he!!! CVM: lekker druk met de bruiloft dus. Hoop dat het vocht midner wordt in je gezicht voor de grote dag! Musty: heb op hyves gereageerd....dikke knuffel he! Koeky: ja wees duidelijk in hoe je het nu wil, dat geeft je vst meer rust! Mobius: in NL zijn ze heeeel erg makkelijk met ziekmelding zwangere vrouwen. Wel balen dus dat dat bij jullie anders is....hopelijk gaat het wel beter door de inspanningen avn je werkgever. Kelly: kan zeker komen door de andere lotion. Mijn huid reageert nu ook heel anders op dingen.
@ vica, beterschap met je dochter, pas je op dat je niet teveel doet? Ik zit vandaag weer 'heerlijk' met m'n bekkenband aan door m'n ijverigheid gister... proficiat met je 32 weken! Volg je gevoel betreft je dochter, deze klopt meestal wel! o lees net dat je naar de ha mag, hoe was het? @ seertje, mooi hoe je de positieve kanten bekijkt Wat een mooie foto's en ze heeft haar oogjes al goed open! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet zo'n goed zicht had op hoever de ontwikkeling zou zijn, maar werkelijk alles zit erop en eraan! Tis een mooi meisje!! @ mobius, Ik hoop dat je het een beetje vol kunt houden zo! Gelukkig zijn er wat aanpassingen gedaan. Wel op je zelf blijven letten hoor... @ CVM, ooo nog 2 nachtjes! Heerlijk! Geniet ervan.... @ kelly, misschien is je huid op je armen gevoeliger dan de rest?! @ koeky, succes bij de vk! @ luckey, die ramen zijn morgen nog vies hoor Ik moet ze ook doen maar lukt me gewoonweg niet vandaag. Kga alleen maar wassen en strijken... @ hier, Zoals eerder gelezen KAPOT!! Verplicht m'n gemak houden dus... Ik wil wel de babyspullen verder wassen, ophangen en strijken maar dar blijft het vandaag ff bij... M'n ooievaar is trouwens binnen gekomen!!! Wel raar om de namen er ineens bij te zien liggen, het begint zo toch echt heeeeeeeeeeel dichtbij te komen Nou kga m'n was weer ff versteken en dan op 't gemakje strijken...
@vica: fijn dat je direct terecht kunt! ben benieuwd!! @luckey: way niet wil wil niet hoor, rustig aan doen!!!
Nee dus Gisteren hebben ze me dat doodleuk aan de telefoon verteld. Wou een afspraak maken maar ze zei dat ik zelfs de moeite niet hoefde te doen om tot daar te gaan. Het zou toch niet lukken
Mobius, belachelijk zeg!!!!!! je moet je dus maar kapot rennen... is toch niet gezond voor het beebje, wist niet dat belgie zo zwangeronvriendelijk was zeg..... Ga je veel in loon achteruit als je ziek meldt??? Hier... nou raam toch gewassen, ging best goed, nu ga ik de kleertjes in de kast leggen/hangen die ik gisteren gestreken heb...... de rest laat ik voor wat het is.... Kelly, ik heb allemaal rode bultjes op mijn bovenbenen. Geen andere lotion of niets gebruikt dus ze waren er opeens... na ja zal ook wel weer weg gaan....
Waarom raak je dan een deel van je loon kwijt??? Je eigen ziek melden bij een zwangerschap zijn ook speciale regels voor he! Dit gaat dan allemaal via het UWV, kost je baas niks! Ik zou het toch eens goed uitzoeken! Kijk snap best dat je je geld nodig hebt, maar je gezondheid en die van je uk is ook heeeel belangrijk!! Succes ermee!
Wat een schattig lief meisje zeg.... *smeltttt* Ze is niet zo klein als dat ik verwachte! Kan me niet voorstellen dat mijn mannetje ook zo is, maar dan in mn buik Hoop dat ze snel mee kan naar een ziekenhuis dichterbij!