nou om iets leuks te doen is overgegaan in slapen kleine meis kwam om 8 uur pas uit bed, errug laat voor haar doen en om kwart voor 10 was t al: lekkuh slape en madam ligt KO
Hier hangen de kleertjes al gesorteerd in de kast, maar ik krijg nu ook al pakjes in maat 74 en groter. Ben van plan om maat 50-50/56-56-62 in de kast te hangen en de rest inderdaad met geurbuiltjes in bakken te doen en die dan te wassen als het hem past...
Zo die ziet er nog netjes uit! Zou niks voor mij zijn, ik kan niet overweg met wagens zonder zwenkwielen.. Haha dan ben ik echt een kluns hoor . Maar hij ziet er wel super verzorgd uit!
Kleding: ik heb alleen 50 en 56 in de commode liggen. Heb geen kledingkast. Maat 62 vind ik moeilijk om al te kopen. Me meis droeg die maat pas na maanden en dan zit je nu echt in de zomer. Maar wie weet zit deze er weer snel in en dan zitten we nog in het 'koude' weer. Heb 1 joggingspakje (wel een dunne) in die maat.
nou... mijn abrikozenflappen zijn mislukt. zoiets simpels en ze zijn gewoon bijna zwart.... was boven naar het behang kijken en toen de timer ging waren ze dus al erg donker. 1 is er vanf gevallen en mega zwart. hele huis stinkt nu ernaar..... bah baal gigantisch...
och het is een wagen waar 1 dag in de week mee gereden wordt, dus zonder zwenkwiel is dan wel te doen.....
Luckey: Wat balen van je abrikozenflappen zeg Ik bak normaal onwijs veel, taarten, cakjes, koekjes eigenlijk alles. Maar sinds ik zwanger ben mislukt het ALLEMAAL!! Nu las ik laatst ergens dat dat vaker gebeurd bij zwangeren Zo vreemd...
nee oliebollen hebben we gekocht haha... ga straks kijken of de hema ook bladerdeeg heeft en probeer ik het opnieuw, dit keer met mijn neus OP de oven haha. De wagen is van ons om 14 uur gaan we hem halen. heeft mijn ma een nieuwjaarskadootje!!!!
@Luckey, ja dat is vast wel te doen ja! Balen van je flappen! Hier gisteren 4 appelflappen gehaald. We houden er allebei niet van, maar sinds ik zwanger ben heb ik er soms wel behoefte aan. Mijn oma heeft al afgebeld voor vanavond.. ze maakte zich te druk over de hond en de kat. Dus gewoon lekker met zijn 3tjes vanavond. Hier is de kleine trouwens gedraaid de afgelopen dagen. Nu alleen nog maar schoppen onderin..
Luckey: balen van je flappen!! Ik ga nog appelflappen maken....zal ze goed in de gaten houden haahahaha Was: hier altijd met onze eigen was meegewassen de baby dingen maar hang ze wel uit ipv in de droger (bang voor krimp). Heb een hele groter kast dus heb 50/56 en 62 erin liggen maar zoals Vica al zei hadden onze kinderen echt was na een tijd 62 en dan is het al weer echt zomer dus daar heb ik nu wel wat dingetjes op gekocht want had in die maat echt heel veel puur meisjes dingen voor de zomer (onze oudste zoon is van december dus had nog wel veel warme dingen).
Dames, De kat heeft net me meis in haar hoofd gebeten . Me meis geeft de kat graag knuffels en dat heeft hij nooit erg gevonden. Nu zaten ze samen op ons bed en geeft me meis weer de kat een knuffeltje, maar raakte hem amper. De kat was wakker en zag haar aankomen. Maar ging echt heeeel zachtjes. Toen beet hij ineens in haar hoofdje.. Wat moet ik daar nou mee?
Heyy meiden, Zó wat is er veel bijgeschreven zeg!! teveel om overal op te reageren. Mijn laptop is gister gecrasht, dus ben afhankelijk van mn vriend zn pc en die speelt natuurlijk vaak w.o.w. Nu is hij weg, dus even alles bijgelezen Ben lekker stoofpeertjes aan t maken, nou hoop dat ze lekker zijn, voor t eerst dat ik ze maak!! Gister bloeduitslagen gekregen: HB gehalte was perfect. Suikertest was ook perfect. Schildklierwaarde ietsjes aan de lage kant, maar niet schrikbarend ofzo. (was ook al bekend) Dus ja, conclusie: Ik doe gewoon téveel,dus moet rustiger aan gaan doen! Maandag ga ik een gesprek aan met mn leidinggevende, en eventueel de bedrijfsarts als ze tijd heeft. Ik ga aangeven dat ik minder wil gaan werken, 4/5 uurtjes per dag. Dan kan ik daarna thuis mezelf verplicht rust geven, even slaapie doen op de bank. En daarna nog even wat dingetjes in huis doen... Gewoon alles rustig aan, en beetje regelmaat. Ben heeel benieuwd hoe mn leidinggevende reageert, maar ja, ik ga nu voor ONZE gezondheid!! Het enige nadeel is dat ik dan 6 wkn voor de bevalling moet stoppen, en dus 2 weken eerder moet gaan werken.. Maar ga proberen daarna nog een maandje verlof te nemen. Klinkt ook wel lekker dat 18 febr dan mijn laatste werkdag is Bij jou toch ook nikske?? Net even bij Prenatal geweest, een sportbroek gekocht. Ga vanaf maandag zwanger&fit doen. Elke week met andere zwangeren onder begeleiding van een fysio een uurtje 'sporten' en om de week ook nog een half uurtje theorie vooraf. Dit kan je blijven doen tot aan de bevalling, en daarna heb je eventueel nog een verlengcursus, fit worden na bevalling. Ben benieuwd!! Als ik nog genoeg energie over heb, wil ik ook nog op woe avond gaan zwangerschapszwemmen, voor de gezelligheid lekker beppen haha Ook bij prenatal een mooie luiertas gekocht. Was al maanden op zoek naar een aqua blauwe, maar nergens een mooie te vinden. Nu dus wel een andere mooie gevonden... Ook een hele leuke! Ga weer even bij mn stoofpeertjes kijken en mn haar verven (heb ook die mousse gekocht!!) Fijne jaarwisseling!!!!!!!!!!!!!
Wij hebben onze proefdruk ook al thuis liggen, weet even de site niet meer. Maar hij is helemaal geweldig!! Echt een droomkaartje.. Super! Ben er trots op!!
Allemaal een fijne jaarwisseling! Ga hier nog even de laatste dingen doen voor vanavond, beetje opruimen en worstbroodjes maken. Auwts, baby zit heel de ochtend al tegen mijn ribben aan te trappen.... ( mijn baarmoeder ligt hoger dan gemiddeld ) Volgens mij ben ik bont en blauw! hihihi. Liefs!
FB: opzich natuurlijk hardstikke goed dat je bloed perfect was, nu hopen dat je inderdaad minder kan gaan werken! Ik maak inderdaad op 18 februari ook de laatste Verheug me er al op hoor, ik heb die 6 weken echt nodig merk ik aan mijn eigen lichaam. Hier ook een fanatieke zwanger&fit miep Na de bevalling ga ik er ook zeker weer mee verder, zo gezellig !! Wat goed trouwens dat je een leuke luiertas hebt kunnen scoren en succes met je stoofpeertjes
@FB, moooie buik! @Sanne, auw! Hier ook een beeb die al weken tegen mijn ribben aan schopt. Nu is hij gedraaid en schopt hij recht naar beneden .
FB: fijn dat alles goed was met het bloed! Succes met de stoofpeertjes! Vica: ozne katten bijten ook nog wel eens maar dat zijn een soort liefdes beten. Zijn wel hard en pijnlijk maar niet omdat ze boos zijn. Maar onze katten zijn ook niet echt enrom dol op onze kinderen, vinden ze te druk en te wild. Katten zijn rare wezens.....