Fijn dat wat beter gaat met je meisje! Hier ook niet veel bijzonders doen vandaag buiten een beetje opruimen en schoonmaken.
@CVM, nogmaals een hele fijne dag toegewenst! Geniet ervan! @MiniMe, werkse vandaag! @Luckey, ik kan idd niet op ze vertrouwen wat betreft oppas. Ik ga dan ook voor alle uren een gastouder proberen te regelen. @Foeske, fijn weekend! @Mobius, oh ik had trouwens gehoord dat hier in Nederland het niet zomaar getollereerd wordt dat je zelf stopt met werken als je allimentatie moet betalen. Als je dan een rechtzaak aan zou spannen zou hij, ondanks zijn lagere inkomen, hetzelfde aan allimentatie moeten blijven betalen. Dan is het zijn verantwoordelijkheid dat hij weer een goed betaalde baan vind. Als hij echter ontslagen is ofzo dan geld dat natuurlijk niet. Wellicht iets om uit te zoeken hoe dat daar werkt? Toen ik mij zo druk maakte over de hele situatie heb ik gewoon een gesprek aangevraagd bij een advocaat. Het 1e gesprek was gratis. En ze heeft mij heel erg gerust gesteld.
@bramtim; fijn dat jullie gister als een mooie jurre dag hebben ervaren. Leuke reactie van de kraamhulp trouwens.
@Bramtim, wat fijn dat jullie een mooie Jurre-dag hebben gehad! Super! @Luckey, wat naar dat je zoooo slecht geslapen hebt vannacht. Hopelijk gaat het aankomende nacht beter!
@ vica & mobius..... jeetje wat een gedonder met exen zeg :x @ bramtim.... fijn dat de dag zo goed verlopen is en wat superlief van de kraam! @ all... ik heb gebeld naar t ZH en vanmiddag telefonisch gesprek met de gyn, daarvoor naar fysio en leg ik t haar ook voor kijken wat zij zegt gister intake Kraamzorg gehad en hoogstwaarschijnlijk krijg ik meer dan 49 uur.... eerst wilde ik niets van de hele kz weten maar is nu een hele opluchting nu bloedprikken yay
Vica: Bedankt voor je uitleg Ga zeker eens horen hoe het zit met ouderlijk gezag en over het feit dat hij zijn baan heeft opgezegd voor die alimentatie. Heb ook gehoord dat ze dan zijn loonsgegevens van de laatste 3 jaar nagaan Dan is hij er wel aan voor de moeite. Ga meteen een afspraak maken bij een advokaat voor een gesprek. Toch een heel gedoe met zo'n ex-en he
hi hi allemaal vandaag gaat het wel beter dan gister. Zit nu op me werk te wachten tot m'n download klaar is :x. CMV van harte meid! En dat je maar een super dag hebt! Bekijk bijlage 129173 BramTim, fijn dat je gister zo'n fijne dag hebt beleefd op Jurre-dag en wat een onwijs lieve kraamhulp zeg! Exen, wat een gedoe zeg! Musty, succes met prikken. Ow gisteren ook intake gehad van de kraamzorg ik krijg gewoon 49 uur.
@Mobius, ja wat een gedoe he! Sommige mannen . @Musty, succes bij de fysio en met het gesprek. Hopelijk komt er wat positiefs uit. @Koeky, fijn dat het beter gaat dan gisteren!
Foeske: ik weet niet hoelaat jullie vandaag vertrekken voor het weekendje weg.. Maar veel plezier in elk geval !!! Vica: Jammer dat de info-dag toch niet helemaal gebracht heeft waar je op hoopte.. Mini: bedankt voor je compliment op mijn avater Was onze vakantie vorig jaar in Turkije.. Koeky: geen sorry zeggen hoor voor je ego-berichtje.. denk dat we allemaal wel een punt hebben gehad waarop we echt niet meer konden.. verwen jezelf even lekker en probeer zoveel mogelijk rust en slaap mee te pikken !!! Verlof man: Mijn man heeft volgens zijn CAO recht op 5 dagen verlof na de bevalling.. Tenzij het in belang van de staat is dat hij moet werken dan kunnen ze het zo weer intrekken.. Bramtim: owww wat lief zeg van die kraamverzorgster !!! Dat zijn nog eens mensen met een hart.. Kippenvel !!! CVM: Geniet van deze mooie dag vandaag Luckey: vreselijk he zo'n nachten Hopenlijk kun je vandaag ergens wat slaap meepikken ?? Exen: pff wat een gedoe lees ik hier af en toe Blij dat ik dat zelf niet heb.. ** hoop dat ik zo een beetje iedereen gehad heb !! ** Hier vandaag werken tot half 6.. Maar mijn ogen vallen nu alweer bijna dicht.. Wat heerlijk dat het aftellen richting verlof is begonnen !!!!!
Fleuri: ik meen me te herinneren bij een week 33 (is pas 2 jaar geleden maar kan het me niet meer helemaal herinneren), maar heb met 35/36 weken een versiepoging gehad en ben ruim 2 weken daarvoor de moxa therapie begonnen. CVM: een hele mooie dag toegewenst vandaag!!! Koeky: luister goed naar je lichaam! Hoop dat je lekker hebt geslapen! Mini: fijn dat het gisteren leuk was met de collega's, die zal je straks even moeten missen hahahaha Hopelijk heb je lekker geslapen! Jojoki: ja lekker he. Maar staat al wel een hele lang zo in de wet Arbeid en Zorg. Veel werkgevers weten dat niet eens.....Die 2 dagen moet je wel binnen 4 weken na de geboorte opnemen. Bramtim:L fijnd at jullie dag zo voorspoedig is verlopen! Die 34 weken ga je zeker halen!! jeetje wat attent van jullie kraam zeg!! Echt ongelofelijk lief dat ze aan Jurre heeft gedacht... Luckey: balen dat je zo slecht hebt geslapen, maar nu lekker weekendje weg!! Geniet ervan! Mobius: begrijpelijk dat je je zo voelt over je ex....gat hij inderdaad via de rechter de erkenning afdwingen? Je gaat het wel redden hoor want je klinkt heel sterk! Foeske: jij ook veel plezier van het weekend! Musty: fijn dat je hebt gebeld! Ben benieuwd!! Nikske: good luck vandaag! Echt nu gaan aftrepen fijn hoor! Na vandaag weer lekker weekend!! Jij kan nu nog lekker bijslapen in het weekend hahahahaha Vica: super dat je meis weer is opgeknapt! Mbt je ex, grap is dat kinderen vanaf 12 jaar zelf mogen bepalen bij wie ze willen wonen, althans de rechter hoort hen hierover dus daar zal je ex waarschijnlijk niet veel mee opschieten... Dank voor het vragen, ja, hier gaat alles nog goed. Werk is prima te doen, maar slaap ook gewoon goed en dat helpt denk ik heel veel, en ik heb nog echt een paar dingen op de agenda de komende weken dus ook veel afleiding. Die 4 weken tot mijn verlof zijn zo om! Vanmorgen groeiecho gehad en nog een keer extra controle hartje. Alles ws nog steeds goed gelukkig. Baby wordt nu op 1800 gr geschat met 32 weken dus goed gemiddeld ondanks de suiker. Ook ligt de kleine man gelukkig met hoofd naar beneden (en volgens mij al wel een hele tijd) dus met een beetje geluk deze keer weer een normale bevalling!
Goed gedaan hoor!! En als ze haar willen zien, komen ze maar naar jullie toe... Vertrouwen is wel erg belangrijk!! Zeker als t om je kindje gaat
Me2: Ga het nog even afwachten wat hij gaat doen. Maar hij dreigt in ieder geval wel met rechtzaken ed. Maar blijkbaar is dat enkel omdat hij weet dat hij geen poot heeft om op te staan. Heel stom want als hij gewoon eerlijk kon zijn, konden we een hele mooie regeling treffen Ach, ga me dus gewoon maar even op voorhand informeren bij een advokaat ps: Heb zonet een afspraak gemaakt voor een 3D/4D echo. Mocht vanavond al terugkomen omdat de vorige niet zo goed gelukt was. Meneer vond het blijkbaar erg grappig om net dat moment te gaan liggen slapen met zijn handje EN een voetje voor zijn gezicht. En anders zo dansen in mijn buik! Maar er is weer geen garantie op succes omdat het na 30 weken blijkbaar moeilijker is. En ik dacht zo laat mogelijk een afspraak te maken omdat hij dan zo ver mogelijk zou zijn. Tja. Ben eens benieuwd vanavond
@BramTim: Fijn dat jullie dag gister zo mooi was...En wat een super lieve kraamhulp zeg! Lief van dat kaartje! @CVM: Fijne dag!!! Geniet ervan... mooie datum
Hier: Gisteravond toch maar alvast begonnen met de geboortjebedankjes... Om 21.30 uur dacht ik ineens, pfff niks op tv, maar wil ook nog niet naar bed Dus ik ben begonnen met de geboortebedankjes! Ze beginnen al erg leuk te worden! Moet alleen nog in alle kaartjes zijn naam doen (heb stickers) en ze dan vastmaken aan t bedankje! Straks moet ik weer voor controle naar de gyn... Ben heel benieuwd!! Ben best zenuwachtig. Bang dat ik moet blijven... xx
@fb: succes zometeen!! Ben benieuwd hoe het is Nou ik lees vanaaf of morgen weer bij moet zo werken tot 20 uur daaaggg fijne middag allemaal