@ Jojoki, Fijn dat je kunt aftellen Kun je fulltime gaan genieten! @ musty, tnx voor de tip! Mooi buik weer, idd groeispurt gehad @ jorietje, leuk kaartje zeg! @ CVM, vergeet je niet te rusten tussendoor ! @ seertje, oo super zeg dat Maura is verhuisd, mooi getimed nu je man weer gaat werken. @ star2, fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Hopelijk lukt het om rust te vinden. @ vica, oo nu maar hopen dat ie past! Leuk kaartje trouwens! @ Luckey, jij hebt ook een leuke kaart Verlof bestaat altijn uit 6 weken zwangerschapsverlof en min. 10 weken bevallingsverlof, nix om druk over te maken dus Hier, Proefdruk was goed, maar helaas zwart/wit jammer hoor haha. Ga het dus niet plaatsen op hyves, ziet er niet zo leuk uit... Nog even wezen tanken en naar de boerenbond geweest om onze hond te verwennen . Daarna naar m'n ouders geweest zodat ik echt niets in huis zou doen... Straks trouwens infoavond in het ziekenhuis. We krijgen daar een rondleiding op de kraamafdeling e.d. Leuk, leuk, leuk...
Ik zie m bij mij echt nergens erbij staan??? Zie wel dat je mij heb toegevoegd... Je eigen hyves dan. Ik ga nog effe zoeken, misschien heb k verkeerd gekeken? xx
Ik heb m gevonden... Door bij zoeken het in te tikken. Maar anders kan ik m niet vinden! Vreemd joh!! haha Alleen wij die lid zijn kunnen er in lezen toch?? xx
yup alleen wij kunnen lezen, hyves is verder ook onzichtbaar voor zoekmachines ed daarom lastig te vinden, ik heb hm onder favorieten staan
@FB: Ik kom m ook steeds niet vinden behalve bij zoeken...De zp hyves valt onder netwerken, als je daar kijkt zie je m wel @Foeske: leuk, die info-avond! ik heb morgen een info-avond bv in het ziekenhuis. @Musty: Wauw mooie buik hoor, huuuge! Hoe kan het nou dat je bent afgevallen met zo'n buik! Hier een foto van de box....inclusief kat. Onze rooie is er van overtuigd dat we de box speciaal voor hem hebben neergezet...Ach heb nog een boxkleed, verschoon gewoon vlak voor de bevalling het kleed regelmatig. Kan wel de hele dag proberen de kat eruit te schoppen maar weet dat het geen enkele zin heeft, en als de beeb er straks inligt zal kat er waarschijnlijk niet bij willen. En anders schop ik hem dan wel naar buiten Dit is trouwens het boxkleed van de wibra, maar dan verkeerd om ivm kattenharen ; Eronder ligt een afneembaar blauw kleed dat ik gekregen heb, dan is het wat dikker. Het andere kleed dat ik heb is vanzichzelf heel dik, dat zal dan ook het ' hoofdkleed' worden, dit gaat er alleen op als die andere in de was zit.
@ cvm... is er allemaal afgegaan bij mn billen en benen precies op de goeie plekken had la op je hyves gereageerd maar mooie buik!
Mooie buiken weer zeg!!!!! Zal ook nog eens een blote foto maken haha. Net op zolder van gekkigheid de andere spullen van vriendin doorgezocht (74 en groter) en kom ik me daarin ook nog eens spullen 68 tegen. 10 lange broeken (zacht/spijker), 5 korte broeken, 1 rokje, 5 rompers korte mouw, 1 jas/voetenzak, 1 vestje, 2 shirts lange mouw. Die maat heb ik dus ook meer dan genoeg hahahahahahaha. Maat 74/80/86 valt dan weer mee wat ik zo zag en maat 92 en zo is wel weer meer (vooral shirts).....
Hoop dat het verkorten van de bmh wat afneemt ben benieuwd maandag, dan gaan ze weer kijken. Hoop nog wel even door te lopen. @vica; ga idd voor de 37 wkn, hoop dat dat ook gebeurd. Of later natuurlijk! @cvm; Hier soms ook heel snel harde buiken. Ik heb ze soms als ik me omdraai in bed, of nu steeds en dan zit ik gewoon op een stoel. @musty&cvm; mooie buiken weer! @foeske; veel plezier vanaaf! Hier even lekker douche, kijken of de harde buiken wat af willen nemen. Gelukkig zijn ze niet meer pijnlijk.
@jorietje: Mooi gedichtje, het kaartje kan ik op deze laptop helaas niet zien. Op een of andere manier kan ik geen enkele foto of afbeelding geplaatst op het forum zien op deze laptop
@Cvm, mooie box en supermooie buik! Ook al een enorme buik haha. @Star, hopelijk gaan de harde buiken weg en stopt ook het verkorten van de bmh. @Musty, ook weer zo'n mooie buik! Hij zit bij jou wel erg hoog he? Of lijkt dat zo?? Lijkt me wel lastig haha. @Foeske, oh leuk zeg die info avond! Ik had een infomiddag vorige week maar ben dus niet gegaan.. Hopelijk red ik die van volgende maand nog. Lijkt mij wel leuk! @Luckey, ohh leuk nog meer kleertjes! Super! @FB, ik kijk altijd bij Netwerk op hyves. Daar staat hij ook onder. Het badpak past!!!!!! Hij is nu wel laag bij de boobs, maar ja... je ziet niks dus het gaat ermee door hahaha. Morgen dus lekker zwemmen! Heb er superveel zin in! Moet er dan helaas wel vroeg uit want dan moet ik hubby naar zijn werk brengen. Dus om 6 uur wakker worden . Maar ja, moet ik vanavond maar weer vroeg naar bed toe. Ohh en ook nog supergoed nieuws!!! Mijn meis had gisteren een poepluier en vandaag zelfs 3 ... Gek dat je daar blij mee kan zijn, maar ik ben het wel hahaha. Ze zijn ook gekomen zonder huil-/angst- aanvallen
@star2: Misschien een stomme vraag hoor, maar wat is bmh? @Seertje: Ik zie dat Maura verhuisd is, wat fijn zeg! Als je ziek bent tgv zwangerschap meld je werkgever dat aan het UWV en neemt het UWV de betaling van je salaris over. Jij merkt er niets van, je krijgt het gewoon van je werkgever.. maar zij krijgen het van het UWV. Als je al ziek bent vanwege zwangerschap moet je verplicht 6 weken voor de uitgerekende datum met verlof, maar je hebt altijd minimaal 10 weken na je bevalling! Ik zit in hetzelfde schuitje
Hoe heet de hyves en waar vind ik die? Misschien kan iemand me een PB sturen? En issie echt 100% besloten? Ik beheer er zelf namelijk ook een die ik op alle mogelijke manieren op besloten heb gezet maar laatst stond een toch een krabbel van een niet-lid op