nog een paar uurtjes 2010 zeg.... niet dat ik daar zo emo van wordt, want ik geef eigenlijk niks om de jaarwisseling maar goed... toch maar even bij stilstaan he. Wagen... zal er nog een foto van maken en die plaatsen. hij gaat wel met mijn moeder mee dus moet ik daar foto maken hihi. nu staat alles erop dus geen zin om te maken.... (je ziet toch niks helaas) Geniet ze deze avond!!! Trouwens... gewone tuniekjes gaan ook gewoon hoor. hooguit 1 maat groter maar wel opletten dat er veel stretch in zit.....
Hi allemaal kreeg geen mailtjes van dit topic raar had me wel geabonneerd. Maar goed dames een veilige en gezellige jaarwisseling, en een gezond, liefdevol & gelukkig 2011. X
mijn ouders zijn net naar huis gegaan. mijn vader heeft vannacht maar 3 uur geslapen (vrachtwagenchauffeur) en was dus kapot..... hier nog eens de link vd wagen, de ene advertentie is verwijderd maar hier zie je de wagen ook.... Marktplaats.nl > mooie warme reiswieg lig te dragen altijd gemakkelijk - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties
Zie trouwens net in mijn banner dat ik het nieuwe jaar ga starten met nog maar 100 dagen te gaan.... JIPPIE!!!!
GELUKKIG NIEUWJAAR!! Hier zijn we al om 00:30 naar bed gegaan, was zo moe en had last van verkoudheid (brandende ogen, schrale keel ed) T heeft de hele nacht doorgeslapern en werd om 09:00 wakker. Even gezellig mee in het grote bed. Nu zitten de broodjes in de oven, dus mooi even de tijd om jullie hier het beste te wensen voor 2011! Dat er maar mooie, maar vooral gezonde baby's geboren mogen worden!
Goedemorgen! Een heel gelukkig en bijzonder nieuw jaar allemaal! Met heel veel prachtige baby's! We hebben het hier volgehouden tot kwart voor 2. Had ik niet verwacht, maar op een fijne stoel en met veel aanloop vloog de tijd. Sven werd uiteindelijk om half 1 toch wakker, is nog even mee naar buiten geweest, maar had het na 10 minuten wel gezien en vond het veel leuker om te snoepen van de hapjes. We zijn blijven slapen bij mijn schoonmoeder. We hebben nu even het rijk alleen want moeders begint het nieuwe jaar met een kerkbezoek. Ga zo Sven even lekker onder de douche zetten. Vanmiddag komt er nog veel familie hierheen om nieuwjaar te wensen. Hoera, hoera, we zijn hier de 26 weken gepasseerd!!!! Deze week vind ik wel spannend. Mijn broertje overleed in de 26e week, ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt hoor, maar je staat er toch iets meer bij stil. Vinden jullie het nu ook zo snel gaan? Ik wel hoor! Er is zo weer een week voorbij. @Kleding: Ik koop op dit moment ook heel vaak jurkjes en tuniekjes met veel rek erin. En 1 maat groter. De jurkjes van de hema vind ik zelf ideaal! Ik heb 2 positie rokjes en 2 positie broeken en 1 positie jurkje, verder draag ik gewone shirts, vestjes, tunieken en jurkjes. @luiertas: Ooooh ik ben nog op jacht naar de perfecte ( en leuk uitziende ) luiertas. Bij sven had ik echt een onding! Iemand nog tips? Kga ons ondeugende meneertje even douchen ( lees: de badkamer omtoveren tot zwembad.... zucht... ) Liefs!
Gelukkig nieuwjaar!!!!!! We zijn om 12 uur naar zoon gegaan maar in eerste instantie wilde hij niet wakker worden. We hebben hem dus een kusje gegeven en ik ben voor het raam gaan staan. Opeens hoorde ik toch beweging vanuit zijn kamer en idd hij was wakker. Samen hebben we voor het raam gestaan en naar de lichtjes in de hemel gekeken!!! Tegen 0.45 zijn we bij mij in bed gaan liggen (papa moest nog afschakelen hihi) en tegen 1.15 hebi k hem in zijn eigen bed gelegd. 8.30 was hij weer wakker en is hij samen met papa (met een kater hihi) naar beneden gegaan. Vandaag gaat hij de laatste muur verven en dan staat eindelijk alles op zijn plek.Vanmiddag gaan we naar mijn moeder de kinderwagen brengen en even daar bankhangen... Morgen krijg ik een gezichtsbehandeling (vorige keer afgebeld ivm sneeuw) Geniet ze van deze eerste dag van het babybelovende jaar 2011. Dat er allemaal maar gezonde beebjes geboren mogen worden!!!!!
oja luiertas.... ik heb die van de hema. niet echt leuk ogend (vind hem maar saai met dat grijs) maar zag dat ze nu ook een rood/witte hebben...... qua vakjes enzo vond ik hem ideaal dus ik ga hem gewoon wat opleuken met hangertjes enzo
Goedemorgen dames! Hier ook om 00.30 uur naar bed gegaan. Me meis vond het vuurwerk prachtig! Heeft staan springen en dansen voor het raam. Waaauuuwww, mooi mooi, boem boem papa wauw! Hahaa was prachtig om te zien! Vandaag even langs mijn moeder en oma. Verder geen plannen.
HAPPY 2011 ALLEMAAL!!! Iedereen een onvergetelijk jaar gewenst, met natuurlijk een gezonde en prachtige baby! Het gaat nu echt heel snel denk ik. Eerst nog even de weken aftellen tot het verlof, en dan hopelijk heel snel genieten van onze kleine wondertjes!
beste wensen allemaal!!!! Helaas, hier geen 33 miljoen gewonnen Was overigens al blij geweest met 100 euro hoor, nu steeds meer van jullie een 3d echo krijgen baal ik er wel van dat het er voor ons niet in zit. Maar ach, over 6 weekjes gaan wij trouwen en over 102 (of ietsjes meer of minder) daagjes komt ons meisje!!!!
GELUKKIG NIEUWJAAR!!! titania: Fijn dat je weer thuis bent en lekker bij je ventje bent Ben er niet helemaal mee eens dat je katten niet kunt trainen, want dat kan prima Echter is het wel zo dat ze, als ze in het nauw worden gedreven, zich gaan verdedigen. De een schrikt eerst af door te blazen en de ander door een mep te verkopen. Een van mijn katten vindt kids soms ook té druk. Over het algemeen loopt hij dan weg, maar vandaag zat hij bij mij op schoot in een holletje en boog mijn neefje over hem heen om hem een kus te geven en tja, toen werd het hem echt teveel. Met als gevolg dat hij blies én een tik verkocht. Eerder had hij al een "aanvaring" gehad en moest hij ook blazen....Dus dit was de druppel. De ene kan wat meer hebben dan de ander. Ook ben ik van mening dat ze straks meegroeien met onze meid. Nu komen 2 kids van 3 en 6 druk binnenstormen... Mooi buikje! Voor het eerst dus oud & nieuw thuis gevierd samen met 2 vrienden en mijn schoonmoeder. Heerlijk rustig, maar mensen wat een lol hadden we zeg gister! Mijn buikspieren deden gewoon pijn van het lachen De mannen hadden vuurwerk gekocht en ik moet zeggen: het was echt prachtig. Wel de moeite waard, terwijl ik het eigenlijk wel zonde vind Hun kleine van 15 maanden werd uit bed gehaald (ze moesten hem toch wel wakker maken om naar huis te gaan) en vond alle vuurwerk prachtig!! We hoorden op een gegeven moment de brandweer, dus keken we waar de melding was en die bleek vrij dichtbij te zijn. We zijn even gaan kijken op een afstand, maar man o man wat erg zeg. Waarschijnlijk veroorzaakt door een lawinepijl De hele zolder in de fik.......De eigenaren van het huis zaten in Parijs Echt verschrikkelijk! We gingen om een uur of 3 naar bedje toe en vanochtend waren we om over elven weer wakker. Mijn schoonmoeder bleef slapen en vanmiddag zijn mijn zwager/schoonzus en neefjes langs gekomen. Nu is de rust wedergekeerd!
Hey meiden Als eerste een gelukkig 2011 !!! Dat we allemaal maar een mooi, leuk en liefdevol jaar mogen hebben met onze gezinnetjes en geliefden om ons heen Nou hier werd mijn griep gister echt onwijs erg, toch maar gaan werken aangezien mijn collega vakantie heeft en er dus niemand anders was. Maar dat was niet zo'n strak plan, na een hele doos tissues leeg gesnotterd te hebben begon ik langzaam verhoging te krijgen. Ik heb toen om half 5 de praktijk gesloten in plaats van half 6 en ben nog even langs de apotheek gegaan om iets te halen zodat ik kon stomen.... 's Avond toch naar de collega's van vriendlief om oud&nieuw te vieren maar dat viel me erg zwaar (ziek, zwange & als enige nuchter).... Vanochtend werd ik opeens wakker met om het half uur harde buiken en krampen die naar mijn rug en benen door trokken, ik schrok nogal dus heb de VK gebeld.... Ze vertelde me dat dit een paar uur kon aanhouden, maar als het om de 20 minuten zou komen zou ik naar het ziekenhuis moeten. Ik moest wel paracetamol nemen van haar, dus dat heb ik maar gedaan. Nou gelukkig bleef het bij 2x per uur en na 3 uurtjes was het weg!! Nu wel nog behoorlijk ziek op de bank helaas.... Hopenlijk voel ik me morgen ietsje beter !!!
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!!!!!!!! Dat we straks allemaal onze kindjes gezond in onze armen kunnen sluiten.... Xx