@Cvm, mooie wagen hoor! Teutonia is idd een duur merk waar je het in eerste instantie niet aan afziet in mijn mening. Maar ik geloof dat het bij Teutonia allemaal draait om comfort en degelijkheid. Super toch! Vind de wagen mooi!
Pfff ben snipverkouden en beroerd, ben wel op mn werk nu, maar ik moet zo naar huis van mn collega's.. Is nog nooit gebeurd dat ik naar huis gestuurd wordt hier
Ja zittend strijken is echt goed gegaan!! Op ten duur kreeg ik wel last, en toen ben ik meteen gestopt
@ CVM .... mooie wagen! en idd wat vica zegt betreft prijs ed van teutonia @star.... wat een mooie strakke buik! ik zou mn fiets ook niet bij een bushalte alleen laten @ vica... whahha smulse van je frietjes @ foeske... heerlijk toch zo lekker slapen! zonnetje schijnt idd erg lekker! ben benieuwd wat de gyn zegt @saona.... geloof dat fotos kamertje in mn album staan, ons manneke komt uiteindelijk bij onze meis samen op de kamer voor voorlopig (eerst lekker zo lang mogelijk bij ons in de wieg) @ cvm.... wat een bedrag durven ze te vragen zeg voor t parkeren, balen dat t hm niet gaat worden, hopelijk slaag je goed bij prenatal @ mobius... doe je t rustig aan?? enne tja huishouden... toch prioriteiten gaan stellen, wel moeilijk als je alleenstaand bent ik kan nog terugvallen op partner hopelijk hebben de kaarten goed nieuws voor je! @ BV... tja blijft persoonlijk iets,,, maarre 12x 45 min aanleggen nog nooit gehoord wij kregen t advies t liefs vaak aanleggen en dan wat korter (beter voor de productie) ennuh niet extra langer laten drinken / kolven als t niet meer met stroompje of goeie druppels eruit komt want dan kan je melkklierweefsel (leuk woord voor scrabble) beschadigen fles/speen.... onze meis kon niet goed aanhappen dit is doormiddel van gebruik van tommee tippee flessen helemaal goed gekomen dus hier geen ansgt om die fles/speen eerder te gebruiken door die ervaring @ luckey... whahaa gek, mening geven en iets opdringen verschilt @ minime.... super dat alles goed is bij de vk! en heerlijk toch de zwangerschap zo doorkomen lekker van genieten! @ foeske... leuke namen en leuk kamertje! en toen was ik er
@Fb, ja ik baal er ook enorm van. Het liefst zeg ik tegen haar dat dat oppassen niet meer hoeft. Maar ja, als ik aan de kleine in mijn buik denk moet ik echt meer rustmomenten hebben,.. Dus dan kies ik maar voor die onzekere afspraken . @Kamertje, hier geen babykamer maar op de andere pc staan wel foto's van het wiegje en commode. Die zal ik wel een keer op hyves plaatsen. Ik ga nu maar even nog wat dingen invullen voor het allimentatie eissen.. Moet ik al heeel lang doen maar het lag tussen een enorme berg post. Nu dus maar even afmaken. En mij aanmelden bij een gastouderbureau.
Fb ben blij dat het strijken goed gegaan is... ik mag er straks weer aan beginnen en zie er als een berg tegenop. vorige keer ging echt mis met mijn bekken en toen merkte ik er niets van tijdens het strijken, pas toen ik opstond had ik door dat het fout was... Vica... ik geloof als mijn moeder me dat keer op keer zou flikken, ik haar echt links zou laten liggen voor een tijdje en het haar wel even zeggen hoor. Je hebt er toch niks aan. Kun je geen vriendinnen in schakelen om even op te passen.... vind het echt rot voor je!!!!! Je hebt het al niet makkelijk en dan doet je moeder ook nog zoiets, die van mij zou me komen helpen ipv laten vallen keer op keer. Hier... de box gehaald en nu hij hier staat vind ik hem stiekem niet eens mooi. erg he. ik ben het denken om hem wit te gaan verven, maar hoever moet de huidige laag (licht bruin/zand) wegschuren en welke verf mag je gebruiken???? Kijken wat hubby zegt... Bv... 12x 45 minuten... echt niet.... Oke in het begin zal een voeding misschien wat langer duren maar langer dan 20 minuten heb ik toch nooit gezeten zover ik me kan herinneren. Dit zijn dan wel 2 borsten he!!! Flesje duurt net zo lang als je "pech" hebt toch??? bovendien heb je dan wel zeker 1 uur "rust" minimaal. Ik geef bovendien het advies eens te kijken op borstvoeding.com en dan met name het forum van hun. heb er veel aan gehad. Altijd veel advies gehad van bv-mama's
musty lekker gluren!!!!! ik had het tijdens de echo gezegd, dat ik geen mooie foto's heb maar niks mee gedaan.... heb deze keer helemaal niks meegekregen. Baal daar zo van!!!!!!
@ luckey... ik en gyn vergeten ook vaak foto..maar gaat onbewust.. dus probeer nu elke keer niet te vergeten dat we wel een mooie pasfoto meewillen 2 wk terug echo meegekregen waarop zn haar op zn koppie te zien is maar verder niets whahaha
Ik wil ook een echo!!! geloof me, ben echt niet jaloers op de redenen wáárom sommige veel echo's krijgen!!! Maar vind de echo-stilte tussen 20 en 36 weken wel erg lang duren Net de maxi cosi ook klaargezet en opgemaakt, voetenzak erin enz ende quinny zapp (van mn moeder gekregen!!!) uit de doos gehaald. Wat een gedoe om de buggy-inzet eruit te halen zeg!!! Ga hem de eerste tijd gebruiken met de maxicosi voor kleine stukjes als ik alleen met mijn auto wegga (daar past de grote wagen niet in) Maar zat niet eens een boekje bij dat ding, dus was fijn puzzelen. Wel overcompleet trouwens, zat zelfs een voetenzak en regenhoes bij de buggyinzet! Nu even zitten en straks nog even de kleertjes opnieuw in de kast verdelen...ga maat 68 er toch maar uithalen en in een plastic box op de kledingkast zetten, past namelijk niet in de kast zoals ik wil
Hi meiden. Krijg ik dus weer geen berichtjes :S:S Heb even snel bij gebrowsed. Zag een teut voorbij komen ik heb ook een teut! Super ding, gekregen met m'n dochter en ze zit er nu nog wel eens in. Ik breng 'm binnenkort even naar de winkel waar die gekocht is of hij 'm na wil kijken enzo en dan kan ie er makkelijk nog een kindje tegen aan.
Vriendinnen heb ik eigenlijk niet meer sinds ik verhuisd ben naar Brabant. Diegene die ik nog heb wonen niet in de buurt. Dus wat betreft mijn rust voor de laatste weken ben ik echt aangewezen op mijn moeder helaas. De box kan je verven met acrylverf. Ook van zand naar wit moet wel te doen zijn hoor. Volgens mij heb je dan wel genoeg aan 2 laagjes. Schuren vond ik persoonlijk echt een k*twerk! Ik ben wel blij dat ik het in het begin al gedaan heb zeg... moet er niet aan denken dit nu nog te doen. Met flesvoeding ben je met veel GELUK 20 minuten bezig. Meestal is het veel sneller maar dat heeft de nodige krampen vaak tot gevolg. Je moet dus zo timen dat je minimaal een kwartier bezig bent met de voeding. 20 minuten zou perfect zijn. Mijn meis kwam de eerste dagen wel 24 uur voor de voedingen met bv. Dit maakte voor mij de start heeel moeilijk en dan ook nog het feit dat het gewoon erg zeer deed (aan 1 kant, ze hapte wel goed volgens iedereen maar ik heb wel extreem gevoelige tepels van mezelf, misschien dat dat een oorzaak kan zijn) maakte het voor mij moeilijk om door te gaan. Nu ga ik wellicht aanleggen, de eerste dagen.. Maar de kleine zal hoe dan ook flesvoeding erbij krijgen. Al is het in het begin 1 of 2 flesjes per dag. Gaat hij de borst dan weigeren, jammer dan.. dan volledig fv. Waarschijnlijk zie ik de bv op een gegeven moment niet zitten en wordt het dan volledig fv. Maar ik ga eerst combineren en dan zie ik wel hoe het loopt.
Vica hier idem hoor ik ga ook voor BV waarschijnlijk gecombineerd met FV. Maar ga eerst proberen volledig BV te geven.
@Musty, veeel plezier met gluren naar de beeb . @Cvm, de echo-stilte duurt inderdaad erg lang he. Jij bent weer lekker druk geweest zeg! Superleuk dat al die babydingen nu klaar staan .
Ja dat fulltime bv geven heb ik uit mijn planning geschapt. Daar is teveel 'angst' voor bij mij en dan gaat het waarschijnlijk alleen maar stress opleveren waardoor het wederom niet gaat lukken. Vandaar dat ik gelijk een flesje erbij wil geven. En dan laat ik de kleine beslissen of hij de combi prima vind, of over wilt op volledig fv. Ik heb wel nuby flessen met zo'n tepelvormige speen enzo, maar ook dat kan verwarring brengen natuurlijk.