JA Chantico, hier wel hoor! Ik vond het alle twee de keren weer echt even terug naar af met een hele jonge baby. Alles draait dan even om het kind en je hebt nauwelijks een minuut voor jezelf. ik geniet nu ook nog echt even van alles dat ik nu kan nu mijn kids iets groter zijn voordat het hele circus weer begint!
Jaa, dat heb ik ook... Ik baal nu soms wel van mn zwangerschap(sinds de weeen) Maar denk nu ook steeds vaker, hmmm dat kan dan niet zomaar meer, en t draait dan echt om je kindje! Maar ach...! Vind t niet erg hoor! Vind de bevalling wel steeds enger worden
Ik kwam ook idd nog even kijken of er al nieuws was over Sanne... Maar niks dus Hopelijk niks ernstigs Ik kom straks denk k nog even kijken xx
Ik ben trouwens echt blij met mn bad!! Ik was er al verslaafd aan.... Maar zou nu ECHT niet zonder kunnen
Het scheelt inderdaad natuurlijk enorm dat ik eigenlijk vrijwel geen klachten heb deze zwangerschap. En die bevalling, daar kijk ik op een bepaalde manier naar uit, maar ik ben er ook wel weer een beetje huiverig voor ja. Het is natuurlijk toch wel een hele bevalling P) en met risico's enzo. Dat vind ik wel spannend ja. Ik heb trouwens een afspraak gemaakt voor een liggingsecho met ruim 36 weken. Of ik een verwijzing van de vk krijg of m zelf betaal, dat zie ik dan wel. Ik ga lekker kindje-kijken Ik heb even gemist wat er met Sanne is, geloof ik... Hoop dat ze zich snel hier meldt met goed nieuws! (En ik ga even teruglezen wat er met haar is.)
@Bevalling, ik kijk er erg naar uit,.. En afgezien van de pijn heb ik er mega veel zin in! Hier ga ik lekker mijn bedje opzoeken. Ben doodop.. Truste allemaal!
@musty: knufs voor jou!! @vica: jemig wat irri zeg hoe je moeder doet, ik zou idd ook wel nasr iets zekerders uitkijken qua oppas... @ sanne: ??????? ben benieuwd..... @hier: morgen naar de vk ben erg benieuwd hoe en wat. Spreek jullie morgen weer ladies!!
Goedemorgen! @Jojoki, veel plezier bij de vk! Hier voor mijn gevoel een hele korte nacht gehad.. Nou zal wel.. Druk weekend voor de boeg want stiefzoon komt weer. Vandaag in mijn planning: -Boodschapjes doen -Wassen en ophangen -Was opvouwen -Afwassen Verder eigenlijk niks. Maar wie weet veranderd het nog. Ik had vannacht trouwens iets heeel geks. Ik stapte mijn bed in en op dat moment voelde ik iets knappen in mijn bovenbeen. Gelijk daarna voelde een groot gedeelte van mijn been verdoofd. Nu doet die plek nog zeer en voelt iets verdoofd (meer plaatselijk nu). Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Hallo meiden! Ik heb niks terug kunnen lezen. Jullie zijn zo enthousiast geweest met schrijven En hier ben ik toch steeds bezig..... Mocht er iets belangrijks zijn, dan hoor ik het wel! Nou sinds dinsdagmiddag ligt ons dametje in Almere, joepiederpoepie!!! Ze was er wel wat van slag, maar dat is niet gek. Het is voor die kleintjes een heel gebeuren, zo'n reis. 's Avonds hebben wij het met z'n 2en even gevierd. We zijn lekker uit eten geweest! Het was heerlijk, lekker bij kunnen kletsen over van alles en nog wat Met Maura gaat het erg goed! Ze is verder uitgebreid met haar voeding. Ze eet nu 25cc per keer, best een hoop voor zo'n klein maagje De temperatuur van haar couveuse is weer lager gezet. Waarschijnlijk zal het niet lang duren voordat ze naar een verwarmd open bedje mag! Ze is best wel gegroeid ook. Ze weegt nu (op de nieuwe weegschaal) 1760 gram. Dat is wel heel fijn!! Aan de borst gaat ook behoorlijk goed. Ze heeft het happen aardig door, alleen happen en gelijk zuigen om de tepel vast te houden is nog lastig. Dus nu gebruiken we een tepelhoedje zodat ze dus meer houvast heeft en dat gaat goed. Ze heeft nu 2 keer echt een aantal slokken gedronken. Heel cool!!! Het aanleggen doen we elke dag, zodat ze goed kan oefenen/wennen. De mensen op de afdeling zijn allemaal heel aardig. Komen steeds vragen of je niet iets te drinken wilt. De kolf kun je pakken zonder dat het steeds hoeft te vragen. Het is allemaal gemoedelijker. Op zich wel logisch, aangezien ze eerst op een IC lag en nu niet. We zijn erg self supportive! Het gaat ons het steeds makkelijker af! Erg fijn! Moet gauw douchen.......Ff beschuit/muisjes halen voor mijn werk en dan naar Maura toe. Vandaag is mijn schoonvader 1 jaar overleden, dus vanavond gaan we naar mijn schoonmoeder. Have a nice day!!!
hey meiden even kort ga zo even naar t cb meten en wegen Sanne nog niet geweest zag ik, niks ernstigs hoor! maar bij de gyn kreeg ze ook te horen maar door te hobbelen denk dat ze er even flink doorheen zit
@Musty, succes bij het cb! En ja, heel naar natuurlijk maar lijkt mij vrij logisch dat je met dit termijn te horen krijgt dat je door moet blijven hobbelen.. Zolang het niet gevaarlijk is voor moeder en/of kind. Maakt het natuurlijk niet makkelijker als je er al doorheen zit, weet ik helaas. Maar wel vrij logisch.
Pfff wat een nachtje zeg... Eerst om kwart voor 12 mega krampen die niet weggingen, geen pauze dus constante harde buik en echt pijn. Schrok even.... weeën??? Nee die voelen toch echt anders, mmm toch maar even naar de wc.... ja hoor.... daar kwam het dus vandaan. Heb er half uur op gezeten!!! Sindsdien ben ik misselijk en krijg ik het brandende gevoel niet weg..... jakkie Vica... die krukjes wat ik bedoel zijn van Mammut en kosten geloof ik maar 5 euro. maarja als ze al krukjes hebben is het onnodig om een te kopen he.... Kun je anders geen plastic klapstoel ofzo lenen van iemand even.... Seertje.... geweldig om te lezen hoe goed ze vooruitgaat zeg!!! Sanne... kan me voorstellen dat ze er doorheen zit na zo'n bericht vd gyn.... hobbel maar door terwijl je echt wel uitgehobbeld bent. Ik heb vandaag ook weer een baaldag, door de nacht. Gisteren giga verveeld toen zoon zo lang weg weg en morgen gaat hij met papa naar schoonouders toe. Ik wil van de ene kant wel mee maar manlief heeft "bespreking" over de visvakantie en dat zou betekenen dat ik hele avond bij schoonouders moet zitten. Nu is dat opzich niet zo erg maar mijn hoofd staat er gewoon niet naar. Schoonouders vinden ook dat ik mar gewoon evenmoet genieten van de rust (die is als beeb geboren is immers "voorbij") en dus blijf ik thuis. Pffff van de ene kant lekker, van de andere 2 dagen ALLEEN...... Sorry voor mijn gezeur
Goeiemorgen, Fijn dat het zo goed gaat met Maura! Iedereen een hoop klachten de laatste dagen lees ik, zelf ook behoorlijk wat last nu, heb gister echt teveel gedaan en dat is goed te merken. Heb 'iets' met mn rug gedaan, maar weet niet wat. kan nu amper van zit naar staan en andersom, alleen een beetje gebogen lopen gaat zonder pijn, maar dat is niet bevordelijk voor de harde buiken. Boek borstvoeding: Borstvoeding | Stefan Kleintjes & Mary Broekhuijsen (te bestellen bij bol.com. Wel prijzig maar echt de moeite waard!) Zo naar de vk, heb er zin in!!! Wel even navragen of het normaal is om zo snel harde buiken te krijgen, kan amper iets doen zonder. heb de halve nacht gedroomd over het vkbezoek haha, dat mijn bloeddruk 200 was (is dat uberhaupt mogelijk ) en dat manlief niet mee naar binnen mocht......vaaaaag hahaha
Goedemorgen', Sanne; bah wat vervelend. Snap dat je er even doorheen zit. *Knuff* @Luckey; fijn dat je box staat, misschien als hij idd helemaal aangekleed is de kleur je niet meer stoort. @jojoki en cvm; succes bij de vk vandaag! @seertje; wat super dat alles goed gaat met maura. Hier verder niks bijzonders, gister wat boodschappen gedaan en even hema geweest 2 voedings bh's gehaald en natuurlijk kon ik het niet laten ook iets voor de beeb mee te nemen, schattige sokslofjes. Had ze al eens in me handen gehad en dacht nu gaan ze mee. Zijn zo lief. Merkte het wel onwijs in me rug/bekken toen ik thuis kwam, en ben ik nog geen uur weg geweest. Verder vandaag niet veel doen, beetje kleine dingetjes hier in huis.
CVM... Stefan Kleintjes beheert ook de website borstvoeding.com en ook het forum hiervan. Hij heeft wel goede ideeen... Zijn manier van introductie van vast voedsel hebben wij ook gedaan. Rapley.... (nou ja deels dan)
Star... balen dat je zo snel last krijgt zeg... Hier ga ik dalijk nog even de stad in, heb besloten dat ik nog een wit broekje nodig heb maatje 50. 1e pakje moet toch echt nieuw zijn en stel het broekje met de voetjes past niet, kan ze een normaal broekje aan. (Heb ze wel maar van die vriendin) Klinkt dit nou stom????
FB: Wat leuk zo'n fotoshoots! Vica: Pff wat doet je moeder weer vervelend zeg Ik heb hier ook al gemerkt dat ik niet te lang in dezelfde houding mag gaan liggen. Dan zit echt alles vast. Wel moeilijk als je zo moe bent en constant wil slapen Geen idee wat dat knappen van je bovenbeek kon zijn Seertje: Wat een goed nieuws weer! Lucky: succes met het aankleden van de box. Hopen dat het je aanstaat anders mag hubby toch nog gaan schuren/verven Musty: Fijn te horen dat bij de gyn toch alles goed was Sanne: Pfff, kan het me helemaal inbeelden. Ik zit er ook helemaal doorheen en heb er echt even genoeg van. En toch krijg ik ook van de gyn steeds t horen dat ik maar moet blijven 'verder hobbelen'. Heb nochthans al vaak aangegeven dat ik gewoon helemaal op ben Gister om 18u de zetel in en om 20u bed in gekropen. Was echt doodop. En dan ook nog eens heel slecht geslapen. Linker zij ging niet....draaien ging niet...rechter zij ook niet....terugdraaiien weer AUW....ruglig: geen adem....buiklig: onmogelijk!...dan maar weer draaien..AUW Dus echt geen oog dicht gedaan. Zit hier aan mijn bureau en val werkelijk in slaap waar ik zit. Pfff, nog 6u te gaan Ik ga gewoon helemaal op zijn tegen dat ik moet bevallen denk ik
Hoi hoi, ben ik weer. VK was niet erg tevreden, mijn onderdruk is gestegen van normaal 60/65 naar 85 (eerste meting) en daarna na een kwartier zitten 80. Dat vind ze te hoog gezien mijn normale bloeddruk, de hoofdpijn die ik al de hele week heb en de harde buiken/het gevoel dat er een riem op mijn borst wordt aangetrokken. Ik dacht zelf dat die hoofdpijn en dat strakke gevoel kwam door het snelle aankomen afgelopen twee weken en de drukte rondom de bruiloft maar bleek dus mijn bloeddruk te zijn. Moet nu heel rustig aan doen, ze zei als voorbeeld overdag 1 was draaien en verder dan de rest vd dag NIETS in huis doen. En 's middags minstens twee uur echt plat liggen zonder tussendoor op te staan enz enz. Maandag weer terug voor controle, hopen dat met rust mn bloeddruk meteen weer omlaag gaat. Nu even keuzes maken dus, want heb morgen drie verjaardagen waarvan 1 twee uur rijden is. Straks alleen even boodschappen doen, manlief is richting werk en de kids komen vanavond weer dus moet even gebeuren. gelukkig zijn mn ouders vrij, dus ga met hun mee. Kan mn pa mooi sjouwen voor me
Seertje: wat een goede berichten! Fijn dat ze nu ook lekker in de buurt is! Ik kijk ook erg uit naar de bevalling, maar meer omdat ik het een geweldige ervaring vond en weer wil doen dan dat ik er klaar mee ben, het zwanger zijn ben ik namelijk nog niet zat.... Vanavond weer naar NL vliegen (2de keeer deze week...) Morgen bachelor van mijn jongste zusje in Adam!