@Cvm, he balen jij ook al een hogere bloeddruk! Het is toch wat met dit groepje zeg! Hier dezelfde adviezen gehad als jou, alleen dan zoveel mogelijk bedrust.. Hebben ze bij jou je urine nog gecontroleerd dan? Lijkt mij namelijk wel noodzakelijk om dat te doen bij die klachten. @Mobius, pfff hopelijk kom je de dag een beetje door. Lijkt me erg zwaar na zo'n slechte nacht! @Luckey, ik zou ook dan een nieuwe halen hoor. Ach en die broekjes kosten vaak ook niks. Balen van de rotnacht zeg! 2 dagen alleen is ook niet echt fijn lijkt mij hoor! Ik zou me doodvervelen. Mis mijn mannetje veel te snel! En als dan ook nog eens de kleine weg is..... Aan de andere kant wel goed voor je rust. Moeilijk he! Mocht ik meer last krijgen met douchen van mijn voeten ga ik zeker kijken of ik ergens een plastic klapstoeltje kan lenen van iemand. @Star, lekker wezen shoppen dus gisteren! Heerlijk! Hier inmiddels geen last meer van mijn been. Net even het bakje van de wasmachine in de week gezet. Waar je de wasmiddel in doet. Die zag er echt niet fris meer uit. Dat was 1 van de dingen die ik klaar wou hebben voordat de kraamzorg komt hahaha. Anders zou ik mij doodschamen. Ook nog even de magnetron schoonmaken van binnen. Ga ik straks dus ook maar even doen. Tot nu toe gaat het erg goed, neem goed mijn rust tussendoor. Zo een wasje aanzetten en afwassen... Als laatst dan nog afwassen. Als ik mij dan nog goed voel dan ga ik nog even stofzuigen.. Maar alleen als ik mij nog goed voel.
Ja urine is gecheckt, geen eiwitten maar waren maar een paar druppels urine...dus maandag ochtendurine meenemen.
Ok, wel goed dat ze het in ieder geval gecontroleerd hebben. Ik zit eraan te denken om een bloeddrukmeter te halen bij de lidl als die er nog zijn. Ik moet een bloeddruk meter hebben maar die is echt spoorloos sinds de verhuizing. Vind het wel fijn om zo nu en dan eens te kunnen kijken wat het is.
Fotoshoot: Ben heel blij dat ik die 'gewonnen' heb, en zie er echt naar uit!!! Lijkt me zo super... Slapen:Vancht echt super slecht geslapen, constant wakker gelegen... En als ik in slaap viel had ik vage dromen over van alles en nog wat, weet t niet eens meer? Ook toen mn vriend naar bed kwam werd ik misselijk van de rooklucht die ik rook (normaal ruik ik t niet eens) dus ik draai me op mn rug, en ja hoor, nog geen 10 min later -> overgeven...!! Gelukkig dit keer niet door het maagzuur, want dat drankje had ik ingenomen voordat ik ging slapen... Kan ook zijn dat ik gister téveel gegeten heb hoor, want had echt een snoepbui!!! Gyn: Om 13.10 uur moeten we weer voor controle naar gyn toe. Ben heel benieuwd hoor... Ook krijg ik de uitslag van de suikertest! Vraag me af of ik ook weer een groei-echo krijg? Want had gehoord dat daar minimaal 2 weken tussen moet zitten. Na ja,als we maar even een echo'tje krijgen ben ik al blij Liever eigenlijk geen binnenwaartse echo, pfff die ben ik zo zat!! Maar ja, als ik m niet krijg weet ik ook niet veel meer. Bed verhogen:Gister hebben we t bed op de juiste hoogte gedaan, door nóg een extra matras erop te leggen haha we liggen nu op 3 matrassen en t is nu 72 cm hoog. Tssooo nou wat een hoogte zeg!! Moet nog net niet in mn bed springen...! En mn vriend stapte vanmorgen uit, maar was t vergeten,dus ging bijna op zn plaat, best gevaarlijk! Tot Straks!!! xx
Ow nog maar 44 daagjes te gaan.... Pfoe wat klinkt dat dichtbij zeg!! Als ik dat al haal natuurlijk.. Toch ben ik wel blij als ons mannetje er is! Ga voorlopig nog effe genieten van de rust, en dat ik lekker zo lang kan slapen als ik wil...!! Ik ga douche enzo en dan naar de gyn
@ chantico, Dat 'extra' genieten herken ik idd wel ja. Vooral tijds het weekendje weg vorig weekend, dat was toch de laatste vakantie met ons tweetjes... Je hebt gelijk hoor dat je nog even een echo laat doen, is toch leuk om ff te kunnen spieken @ Vica, wat vervelend van je been zeg! Geen idee wat het kan zijn... @ Seertje, Wat een goed nieuws allemaal, Jullie doen het super en Maura natuurlijk ook @ Luckey, Gezeur???? Kom op zeg, soms is balen ff fijn en dan is het helemaal lekker dat je het hier kwijt kunt! dikke knuff voor jou! @ Sanne, waarschijnlijk is het doorhobbelen niet hetgeen waar je op zat te wachten Hoop dat je toch nog de kracht kan vinden om de laatste loodjes te doorstaan. @ Mobius, herken je slaappatroon als geen ander Kheb dit al weken Afgelopen nacht was echter wel weer heel extreem... @ CVM, phoeh is ook weer ff een domper zeg. Hoop dat je bloeddruk idd met rust omlaag kan gaan... SUCCES! @ Bevalling, Geen idee of ik hier naar uit moet kijken of niet, klinkt misschien raar maar weet gewoon niet wat me te wachten staat... Ik laat het dus maar op me afkomen. Ben wel benieuwd of ik de pijn een beetje kan verdragen. M'n pijngrens ligt normaal toch vrij hoog maar aangezien ik afgelopen maanden al zoveel pijn te voorduren heb gehad ben ik wel benieuwd of ik de bevallinspijn er ook nog bij kan hebben... @ FB, succes bij de gyn. @ Hier, Al naar de garage geweest met m'n auto. Man heeft de handrem kapot getrokken (kent z'n eigen krachten niet zekers ). Daarna ff onderbroeken gescoord (kon echt niet meer ). Ga nu ff bij m'n schoonmoeder gaan eten... Lekker makkelijk.
@Fb, succes bij de gyn! Haha hier geen valpartijen met het hoge bed. Hij staat al een hele tijd hoog ivm mijn bekken. Hier staat de was aan, heb zelfs even gestreken! Nu even wat te eten maken voor ons en dan afwassen...
Bah ik kom mijn misselijke gevoel (door maagzuur denk ik) maar niet kwijt. Normaal helpt cola dan wel maar de koolzuur prikkelt mijn maagzuur weer. Dalijk maar wat pudding eten of melk drinken..... Ben echt futloos vandaag, geen idee wat ik ga koken (bami stond op het menu maar geen fut om prei te gaan halen). CVM... doe echt maar rustig aan hoor!!!! Dat strakke gevoel heb ik ook regelmatig, toch maar in de gaten houden als ik dat zo hoor.....
he meiden even weer egoberichtje van mij. heb alles snel even doorgelezen maar ben zooo moe! hier vannacht ook al een spooknacht gehad met dochterlief ga dus zo lekker slapen. Vanochtend bij de vk geweest voor de laatste keer, bloeddruk 85/130 dus zag er netjes uit (wel iets gestegen maar ze houden het in de gaten omdat er helppsyndroom in de fam voorkomt) kindje was nog niet ingedaald maar ligt wel met hoofdje naar beneden. ijzer was 8,1 dus ook goed. 1 maart naar de gyn! dus dan ook eindelijk weer een echo joehoeee
ik duik ook mn bedje in vanacht vanaf half 2 wakker gelegen en een chaotische ochtend kleine meis ligt ook uitgetelt op 1 oor
Lieve Leonie, het pakje is vandaag aangekomen en nogmaals bedankt!!! Wat een lief kaartje heb je erbij gedaan zeg.... Knuf luckey
Leonie IS gewoon heel erg lief!! Woensdag kwam ik bij Maura kijken en het eerste wat ik zag was een ballon met een kaart er aan. Was een hele verrassing, zeker toen ik las van wie het was: van Leonie!! Super lief!! Dus Leonie (ik heb het je al gezegd) JE BENT LIEF!!!
haay haay, @ luckey! FIjn dat de tnt zo vlug werkt!!! Ben je happy met het meisjes tasje???? ze waren wel lief, maar toen ik bij die stand stond dacht ik jeetje wat zijn ze eigenlijk klein, had een groter formaatje verwacht. @ allen die een zware nacht hebben... lekker slapen zo.. ik heb vanochtend ook ff mn slaap in gehaald. Ik was totaal niet fit en zoonlief ook tot 2 keer toe spugen, dus het was raak... Heb ook elk uurtje gezien, wat een feest Gelukkig is mijn mams hier, dus die heeft heerlijk met zoontje lief zitten spelen, wat een uitkomst! @ cvm: doe je kalm aan meis???? hopelijk is je controle maandag beter... @ seertje: wat een topper jullie meis!!!!! en jullie als ouders ook ik heb bewondering voor jullie. knuffel voor iedereen verder, ik ga ff sterretjes uit stof knippen, even creatieven met mams..
Jeetje, lees net ook nog eens jouw berichtje seertje... Ik bloos er gewoon helemaal van........ iedereen kan wel eens een verassing gebruiken toch? ik hou er gewoon van hihihi... en de waarheid mag gezegd worden toch... maura is gewoon een topper, en ik wens luckey natuurlijk ook veel succes met de laatste loodjes
Seetje: wat fijn dat ze aan de borst heeft gedronken! Leonie Anita: jij hebt je de laatste dagen dus als de Goede Fee opgesteld Lief hoor! Rustiga an. Heerlijk dat je moeder het even van je kan overnemen.... (die van mij woont in Schotland terwijl ik in Zwitserland woont...je kan je dus voorstellen dat ik haar best wel eens mis op dat soort moment )
Hey lieve meiden, Nou, musty zei het al... ik heb dus helemaal gehad hier... ben zoooo blij dat ik straks lekker mijn weekendtas kan gaan inpakken en samen met manlief naar het hotel in amsterdam kan gaan vertrekken.... pffffff......moet echt gaan bijkomen. Mijn gewicht wat goed, ben nu eindelijk +1 kg!!! ( nooit gedacht dat je blij kon zijn met aankomen ) De echo was keurig, baby groeit netjes en komt genoeg aan. Dus daar ben ik blij mee. BMH is ook hier aan het verkorten maar wel gewoon normaal. BMM geen bijzonderheden. Weer een leuk plaatje meegekregen van onze man, al is hij niet allercharmanst.... hij ligt namelijk met een 'homo-handje' bij zijn gezicht. We moesten er behoorlijk om lachen. Na een half uur wachten mochten we eindelijk voor het gesprek naar de gyn. Bij binnen komst zei hij al: nou mevrouw we zijn zo klaar geloof ik, de baby groeit goed, u zult bevallen in het ziekenhuis ivm risicofactoren en de vk doet uw bevalling. Heeft u nog vragen? Euh ja.... heel het verhaal verteld dat ik het echt niet meer zie zitten, de misselijkheid, de harde buiken, de weeën ( of het nu oefenweeën zijn of niet ....). Nee voorlopig ging hij daar niets mee doen, moet doorhobbelen ( en inderdaad Sanne is uitgehobbeld ) en voor de misselijkheid moet ik maar 3x per dag primperam gaan nemen ipv 2x. En met die boodschap wenste hij me een fijne bevalling toe. Grrrrrrrrr...... :x :x :x :x :x Gisteravond een lekker potje zitten janken en vroeg naar bed gegaan. Wel een ellendige nacht gehad, veel te veel liggen piekeren natuurlijk. ( En sven veel wakker geweest, die zou het wel aanvoelen denk ik ). Probeer het maar een beetje van me af te zetten en me nu te gaan richten op ons weekendje amsterdam. Even wat leuks doen samen. Sven gaat lekker logeren bij zijn peetouders en wordt daar helemaal in de watten gelegd. Ik heb me voorgenomen om mezelf nog beter in acht te gaan nemen ( weet alleen nog niet hoe ) en dat ik gewoon ergens in de komende drie weken gebruik ga maken van dat wat de vk tegen me zei: als het niet meer gaat dan bel je me. @ FB: Wat leuk, 2 fotoshoots! Geluksvogel! @ Seertje: Wat fijn dat jullie Maura zo vooruit gaat. Hoera! @ Vica: ja, een onderdruk van 85 is bij mijn vk in de praktijk echt een grens voor dreigende zw.vergiftiging. En verder weet ik het even niet meer.... Liefs!