@ luckey.... hier heel ouderwets warme melk (wat ik normaal overigens dus echt vies vet ranzig vind ) @ cvm... eek hopelijk komt er niet meer roze *klnuf* @ sanne... geniet van je weekend! @ FB... fijne avond ! @ hier net heerlijk warm gedoucht, maar pfffffffff wat een energie kost dat (denk door slaap gebrek) mn meis ligt KO na gestoeit te hebben met papa en bad zometeen wat adresetiketten schrijven op mn gemakkie en 40 dg echt de laatste loodjes al duren die 40 dagen eeeeeuwen als ik er snachts aan denk als ik wakker lig
@ CVM, ze zeggen idd dat de hypermobiliteit + BI een goed hulpmiddel is voor de geboorte, maar wat ze er niet bij zeggen is dat het herstel langer duurt.... Heb hier n.l. het zelfde @ Flesjes, Advies is om maar 1 difrax fles bij te halen, maar kzal wel zien... @ Musty, Jeetje zeg, nu je dat zo zegt is idd snel. Dat zou voor mij betekenen dat ik over 31 dagen al aan de beurt ben!!! @ CVM, hoop dat het maar eenmalig is, wel in de gaten houden hoor... @ Vica, hier wordt de pizza ook opgehaald door hubby op het moment... (was vergeten vlees uit te halen... o wat erg ) @ Hier, Net op de bank gelegen maar ik weet echt niet hoe ik liggen moet van de pijn. Toen ik eindelijk m'n draai had gevonden moest de hond naar buiten grrr. Heb misschien 2 minuutjes geslapen De beeb heeft het beter naar z'n zin Lag n.l. lekker te spartelen en te bewegen. Ik denk dat hubby zo thuis komt met de pizza, ik kom vanavond nog wel eens gluren.
@Foeske, hier geen lang en moeilijk herstel gehad. Zelfs een supersnel herstel. Dus ook dat kan met BI en hypermobiliteit. Lekker ook pizza! @Musty, Warme melk dronk ik idd bij mijn dochter ook veel tegen de maagzuur. Maar ik deed er wel anijsblokjes in. Maakte het een stukje lekkerder! Hier nu overigens het advies gekregen om niet meer dan 400ml zuivel binnen te krijgen per dag.. Ivm de bloeddruk (of dus het vocht vasthouden wat in verband staat met elkaar natuurijk). Ik dacht juist dat veel zuivel goed was hahaha. @MiniMe, succes met teruglezen . Hier was de pizza erg lekker haha. Meis ligt lekker in bed. Heb even een nieuwe buikfoto, van vandaag:
niet meer van 400 gram zuivel.... pfff ik mag al blij zijn als ik de 100 gram haal.... eet eigenlijk veel te weinig dingen die beeb nodig heeft geloof ik
Haha ja ik ook lang niet elke dag hoor. Maar als ik zuivel wil dan heb ik echt van die aanvallen... Dan gaan er rustig 2 pakken melk doorheen in 1 dag, alleen door mij..
seertje wat goed!! Ik heb net een uur lang in bad gelegen en ga nu gewoon een weekendje uitslapen Enkel morgenvroeg om 10u kaarten laten leggen. Wat ben ik benieuwd zeg! Slaapwel allemaal o...las denk ik ergens dat iemand vandaag jarig is? Proficiat!!
@ Musty, Ja ivm zw.diab. wordt ik eerder (38 weken) ingeleid. @ Vica, Fijn te horen dat je een snel herstel had, geeft de burger weer moed. @ Seertje, JEEJ weeral goed nieuws Vind het super voor jullie. @ Luckey, Wat een mooie buik! WHaha wat een leuke foto van je man erbij Hier ook ff een foto van m'n tijgervelletje.
@CVM: Mooie kinderwagen zeg! @Jorietje: Beterschap! @Reiswieg: Dat is wel een goed idee voor de eerste tijd, ik wil ook borstvoeding gaan geven. We hebben ook een echte wieg, de familiewieg, maar die is zo groot, dus denk niet dat we die gaan gebruiken. @FB: Wat gaaf die fotoshoots! En nog wel 2x! Maar zou je dan niet die eerste van je zwangere buik doen, als de 2e sowieso van de kleine is? Lijkt mij namelijk ook wel heel leuk als aandenken. @Vica: Jeeh, het zit niet mee met je moeder he! Het is dan wel je moeder, maar daar heb je dus niets aan! @Musty: Weet niet wat ik moet zeggen om je nog een beetje op te beuren. In ieder geval heel veel sterkte nog de komende weken, ik hoop dat het snel tijd om de kleine man te laten komen! @Chantico: Wat betreft genieten van de zwangerschap: Ik vind het eigenlijk steeds leuker worden (in tegenstelling tot de meesten hier geloof ik). Mn buik is nu echt goed zichtbaar, en ik voel mn ventje zoveel bewegen! Ik vind het nu al jammer dat het over een paar weken alweer voorbij is, de tijd is zo gevlogen! Natuurlijk kijk ik nog veel meer uit naar mn baby, ik heb er superveel zin in (en hubby met mijJ), maar ik vind het ook wel een beetje eng. Krijg nu steeds vaker het gevoel: Kan ik dit allemaal wel, ben ik er wel klaar voor? Tegen de bevalling kijk ik eigenlijk helemaal nog niet op (misschien omdat het de 1e is haha), ik zie wel hoe het loopt. Ik verwacht geen totaalruptuur of een 30-uurs bevalling, maar het heeft ook geen zin om me daar wel druk over te maken. @Seertje: Wat fijn om te lezen dat Maura zo goed vooruitgaat! Het is echt een sterke meid. Hopelijk mag ze over niet al te lange tijd gewoon lekker naar huis! @Weeen: Ik hoor jullie over pijn in je buik en harde buiken enzo, maar dat het niet voelt als weeeen. Ik denk nu dat ik de weeen helemaal niet herken als het zover is. Kan iemand omschrijven wat je dan precies voelt? Is het als menstruatiepijn maar dan 100x zo heftig, of kan je het beter anders omschrijven??? @CVM: Rot dat je zon hoge bloeddruk heb. Luister wel goed naar de vk he, en doe het rustig aan!! @Sanne: Heel veel sterkte ook voor jou! En hopelijk kun je lekker genieten van jullie weekendje in Amsterdam! @Titania: Hey ik was gisteren ook op de 9 maanden beurs! Wellicht ben ik je wel tegengekomen haha. Ik heb ook een draagdoek gehaald, zon MiniMonkey, en jij? @Pizza: Hebben wij ook op vanavond. Lekker he!! @Vica: Mooie buikfoto! Leuk shirtje ook! @Seertje: Joehoe, weer een stapje vooruit! Dat is wel fijn he, dat ze niet meer in de couveuse ligt. Zon warmtebedje ziet er toch alweer veel beter uit. @Luckey: ook al zon mooie buik! En wat fijn dat je verder gewoon nog zo slank bent! Bij mij is gewoon alles wat dikker geworden, waardoor mn buik wat minder opvalt (nu zie je het toch wel heel duidelijk hoor, eindelijk haha) @Nikske: Waar ben je? Iemand iets van haar gehoord??? Pffff 2 uur verder (ongeveer ): ben eindelijk klaar met bijlezen hihi @Hier: Gisteren hele dag op pad geweest, naar 9-maanden beurs en Huishoudbeurs. Ging verbazingwekkend goed eigenlijk! Ik had gedacht dat ik wel last zou krijgen van het lopen, maar nauwelijks. Alleen op het laatst wel last van mn voeten, maar dat zou ik sowieso wel gehad hebben. Was erg gezellig, en heb nog een paar dingetjes aangeschaft: MiniMonkey draagdoek, hoeslakentje voor campingbedje, 2 pakken luiers, VSM BBBB creme (had een bon om gratis af te halen), geboorteslinger, T-shirtje met born in 2011, en verder nog wat kleine dingetjes. Mn trolley zat in ieder geval goed vol! Nu heerlijk weekend vieren. Manlief is dinsdag jarig en zondag krijgen we bezoek. Dinsdag zijn we beiden vrij, dan gaan we lekker lunchen in het kasteeltje waar we vorig jaar getrouwd zijn. Zin in! EN .nog maar 3 weekjes werken!!! Eigenlijk wel heel spannend, want daarna kan de kleine man zomaar komen, ieeeehh!!!
Slaap lekker Vica.... Minime... omschrijving van een wee..... pfff moeilijk hoor. Je herkent het echt wel, geloof mij. Lijkt een beetje op krampen als je heel nodig moet poepen maar bij een wee moet je echt beetje puffen om hem te doorstaan.... Maar als het zover is, weet je het vanzelf!!! Verder goed geslaag zie ik op 9maandbeurs!!! Leuk hoor. Buik, thanx voor de complimenten. Vandaag bloed wezen prikken voor HB en die dame keek echt verbaasd toen ik zei dat ik nog maar 7 weken hoef.... gekke muts
Ja, je hebt eigenlijk best een bescheiden buikje hoor, maar wel heel mooi! Ik denk dat als je bevallen bent, je ook gelijk weer je oude figuur terug hebt. Was dat bij Sem ook zo? Ideaal lijkt me