April 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vica86, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Nikske: Ik lees dat het alweer beter met je gaat, maar dat was wel even schrikken zeg! Toch een waarschuwing van je lichaam om het rustig aan te doen denk ik. Maar goed, dat is makkelijker gezegd dan gedaan haha

@Luckey: Ik snap je ook wel hoor. Wij hebben wel al wat spulletjes voor de kleine gekregen, maar ik had toch meer kleine cadeautjes verwacht zo af en toe. Heel stom misschien, maar dat zou ik zelf wel doen. Nu verwen ik ons kleine ventje gewoon zelf haha:)

Zal zo even een nieuwe buikfoto plaatsen!

2. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
  3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
  4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mini: wat een schattig buikje :D Ja van bovenaf lijken het echt joekels he?! Dat heb ik met de mijne ook, maar van de zijkant vind ik hem dan nog wel meevallen....
    Hier dinsdag 4 januari nog precies 3 maanden te gaan. Dan maak ik weer een nieuwe foto & even meten + wegen... :)

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    #425 Musty, 2 jan 2011
    Laatst bewerkt: 2 jan 2011
    goeiemorguh meiden ik heb nog niet terug gelezen:)

@ Allemaal een Gelukkig en Gezond(er) nieuw jaar! En dat t ons allemaal veel goeds mag brengen!

hier een rustige jaarwisseling gehad
    onze meis werd om half 10 uitzichzelf wakker helemaal overstuur door de knallen al
    schoonmoeder was bij ons
    louise-faye heeft zich voorbeeldig gedragen en is om half 1 zo weer gaan slapen

eerst vond ze de knallen niets maar toen ze doorhad wat t was was t goed
    heeft voor de raam naar alle kleurtjes staan kijken
    effe lekker geknuffeld en wat warme melk gedronken en KO was ze

gister met familie gefonduet en gegourmet en vandaag even helemaal niets! kom ook pas net uit bed en de douche gerolt :) gister wat weeen gehad maar niet echt regelmatig of iets dus wij blijven even lekker lamballen

knuffs en fijne dag allemaal

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    #426 Nikske89, 2 jan 2011
    Musty: wat fijn dat jullie zo'n leuke dagen hebben gehad en dat jullie meis zich zo goed gedragen heeft :) Heerlijk zo'n dagje helemaal niets, geniet er maar lekker van want dat mag ook wel eens!!!

Hier: Zojuist alle nieuwe kleertjes in de kast van ons boefje erbij gehangen, en dat ziet er nu als volgt uit....

7. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #427 titania, 2 jan 2011
    @ Minime, prachtig buikje!! en van bovenaf is de mijne ook veeel groter dan dat ik 'm op foto's terug zie..zal wel aan de camera liggen ;) hihi

@ Nikske, wat netjes allemaal. Ik heb alles nog in een plastic bak zitten :).. wat lijken die topjes iniminnie die aan de linkerkant hangen. te schattig gewoon!

@ Mutsy, fijn dat je een leuk oud&nieuw hebt gehad.. geniet lekker het rustig aan doen vandaag.x

Ja hoor! Hier WEEER de dag begonnen met een kat op buik-spring-incident! Het is alsof ik er een magneet heb zitten ofzo! echt niet tof. Dus per direct hebben de katten slaapkamerverbod.. het is allemaal leuk en schattig met spinnende katten aan het voeteneind wakker worden, maar dit wordt me te link. ;)

Ik heb trouwens het idee dat deze baby nooit meer slaapt, voor mijn idee is het de hele dag feestje daarbinnen! Nouja, des te gezelliger ;)

Ik heb trouwens leuk nieuws voor ons, we gaan een auto kopen! :D Of iig overkopen van vrienden die een nieuwe nemen. Ik heb m'n vriend eindelijk overgehaald!! haha... we zijn allebei echt fietsers(Erwin fietst elke dag 12km naar z'n werk) maar een auto voor uitstapjes met baby en trips naar de grootouders(schoonouders wonen ver in Groningen) is toch wel heeeel handig! plus we hebben vrij parkeren voor de deur.. dus hoera! ik zie ons al leuke boswandelingen maken deze zomer, heerlijk :D

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Titania: links begint maatje 50, dus dat is inderdaad iniminie ;) Hihi... Ik heb trouwens juist het idee dat de kleine minder levendig is sinds ik ziek ben, van mij mag hij wel een feestje bouwen!! Oei ik zou inderdaad oppassen met de katten, zeker ook in jouw situatie met die bloedingen...

9. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Allemaal een super 2011 toegewenst!

@nikske, vervelend zeg dat je zo ziek bent! beterschap. Wat heb je trouwens al veel kleertjes zeg! Tis maar goed dat wij het geslacht niet weten anders had ik misschien net zoveel gehad haha. (tis wel een echte jongens kast ;))

@ Minime, Je hebt nog een mooit beschaaft buikje! Ik zo al blij geweest zijn als ik zo'n buikje voor de zwangerschap had 8) hihi.

Gister druk geweest met familiebezoeken. 's middags zijn we mijn familie afgeweest en 's avonds die van m'n vent.
    Helaas werd een oom van m'n vent niet goed, nog EHBO moeten toepassen en de ambulance heeft hem naar het ziekenhuis gebracht. Gelukkig was alleen zijn bloeddruk veels te laag door nieuwe medicatie die hij had gekregen.... Het had veel slechter kunnen aflopen (is hartpatient).
    Vanmiddag gaan hubby en ik (en misschien gaan er nog vrienden mee) even naar een winkel in de buurt om daar de bon te besteden die ik van mijn collega's heb gehad bij het afscheid. Er is n.l. een hele baby afdeling en er zijn toh nog wel wat dingen die we nodig hebben..... (Luckey jij mag ook mee he ;))

Vannacht voor het eerst met een kussentje tussen m'n knieën geslapen, ging goed tot hubby veel plaats in nam en ik m'n kussen dus maar buitenboord heb gegooid om plaats te creëren. Ik lijk eigenlijk wel gek haha, had hem beter terug naar z'n eigen kant geduwt!

fijne zondag nog allemaal!

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Bedankt voor jullie reacties op mn buikje:)

@Nikske: Wat veel kleertjes al! Bij ons komt er ook steeds meer bij, maar toch heb ik denk ik nog niet genoeg haha

@Titania: Hier zijn de katten gelukkig niet zo wild. Althans niet met mij, ze spelen liever met elkaar.

@Hier: Net even bij de Gamma geweest, en we hebben een rolgordijntje gevonden! Ben benieuwd hoe het staat straks. We hebben ook nog 'glow in the dark'- verf gekocht. Manlief wil nog sterretjes op de muur gaan maken, die dus lichtgeven in het donker. Ben benieuwd!:D

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Foeske: oeii dat zal dan ook schrikken zijn geweest zeg als jullie EHBO hebben moeten toepassen, en zeker als je weet dat iemand hartpatient is!! Gelukkig is het goed afgelopen.
    Ow wat leuk dat je vanmiddag die bon gaat besteden :D
    I love babyshoppen :p haha...

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mini: wat voor rolgordijntje is het geworden??

13. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    Hoi meiden,
    Ik schrijf niet zoveel meer mee, komt wel weer.
    Maar wil jullie nog een heel gelukkig en gezond 2011 wensen!
    En dat we over ongeveer 3 maanden onze beebjes gezond en wel in onze armen mogen nemen.
    liefs

14. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik heb mezelf een verbod opgelegd om nog baby-kleertjes te kopen...!!!:D hhahah ik heb écht al zooo veel!!
    Ik wacht even totdat de meubels straks staan, en dan inruimen en kijken wat ik nog nodig heb!
    (denk dat ik alle kleertjes al 3 dubbel heb);)

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey dames!

@MiniMe, mooi schattig buikje! Vind het altijd zo wonderlijk om te zien en dan te bedenken dat er echt al een vrij groot kindje in zit!

@Nikske, mooie inhoud van je kast haha.

@Titania, haha de kat er toch maar uit gegooid? Hier zit ik al een tijdje te denken aan een kattenverbod in de slaapkamer. Vind het altijd veel te lastig om mij om te draaien met de bekkenpijn en een kat tussen je benen.

@Musty, Doe maar lekker rustig aan!

@Violet, we zien je vanzelf wel weer ;) Jij ook een gelukkig nieuwjaar!

@FB, ik heb sinds nu ook een kleertjes verbod. Behalve maat 62 en groter. 62 vind ik riscant nu al te kopen aangezien je waarschijnlijk richting zomer gaat dan. En 68 wel wat gekocht al maar dat is nog ver weg haha.

Hier vandaag wezen stadten met mijn zusje.
    Me meis heeft nog een pyama gehad van mijn zusje.
    Verder heb ik nog dingen ingeslagen:
    Een slobbroekje maat 56, shirt maat 62, minitoiletspul voor in de ziekenhuistas, borstel voor in de ziekenhuistas, 6 pakken billendoekjes, vaseline, zinkzalf, babyzeep, 2 mandjes voor op het plankje boven de commode en een fotolijst voor er tussenin.
    Dat was het geloof ik..

Nu moet ik nog 1 ding hebben.. van die montage dingen voor het plankje. Dan kan me hubby het plankje ophangen en dan is alles klaar!

Er komt nog wel wat babyspul aan van de HEMA en de Babywalz. Verwacht ik beide deze week.

De box ligt inmiddels 'vol' de rammelaars hebben hun plaatsje genomen en de knuffels. Klaar voor de baby. Het speelgoed ligt al in de la en ook een voorraad luiers en doekjes.

Nou hopen dat ik nu mijn nesteldrang kan laten gaan in de rest van het huis. Want dat is echt een bende!
    Morgen de eerste werkdag van hubby bij zijn nieuwe baan! Superleuk!

16. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Foeske, lief dat ik mee mag zeg!!!! Wat hebben we allemaal geshopt????

Kleertjes: morgen ga ik verder met de kleertjes sorteren en dan begin ik ook met wassen en gaat het ook de kast in hihi. Kan niet wachten.....
    Heb bij H&M wel nog een mega schattig appeltjesgroen vestje gezien, dat ga ik wel nog halen moet alleen even kijken in welke maat.

Buik... bah hier al de hele dag een rare kramp bovenin de buik, net onder de borsten. Volgens mij is de baarmoeder weer het groeien en echt prettig is het niet maar goed.....

17. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Nikske: We hebben ook een rolgordijntje met sterretjes, maar dan in ecru. Dus wel een beetje zo'n idee wat jullie ook hebben.

@Vica: Zo, je hebt weer flink geshopt zeg! En er komt nog meer aan. Die kleine van jullie wordt toch ook best verwend he:)
    En je bent zelfs al bezig met je ziekenhuistas! Wij gaan eerst deze week nog voor bedtextiel en badje met accessoires. Dan heb ik geloof ik alles van de uitzetlijst, en kan ik ook aan die dingen gaan denken. Oja, en luiers, niet heel onbelangrijk! haha
    Hoeveel pakken Newborn hebben jullie al op voorraad?

@Luckey: ja, het groeien hoort erbij he. Die kleine heeft meer ruimte nodig:) Dus het is voor het goede doel. Ik hoop van harte dat ik ook zo kan redeneren bij de weeen....het is voor het goede doel....

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Luckey, ja die krampen zijn naar he! Hopelijk is het morgen over!

@MiniMe, haha zoveel heb ik niet hoor ;) Maar ik doe mijn inkopen wel vooral bij wibra en zeeman of mega uitverkopen. Kan ik toch net wat meer halen.
    Hier idd de ziekenhuistas al klaar! Alleen nog even 2 shirts voor mezelf erin gooien.
    Heb nu ook de laatste dingen in huis voor de beeb aan badspul enzo. Ook baby olie en haarlotion e.d.

Ik heb 2 van die kleine pakjes maat 1 en 1 groter pakje maat 1. Totaal iets van 60 luiers geloof ik. Meer haal ik ook niet want je weet niet hoe snel ze er weer uit zijn!

19. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Luiers: ik haal 2 pakken maat 1 in huis en 2 pakken maat 2....
    daarna zie ik wel verder. Meer maat 1 heb ik bij Sem niet gebruikt..

20. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ziekenhuistas: hier ga ik niet veel bijzonders erin doen hoor.
    joggingpak voor thuiskomst, borstel en zeep/shampoo, boekje lezen voor man (als hij eraan toe komt) en shirt.
    Vorige keer had ik mijn pyama nog aan en die heb ik aangehouden. Ondergoed heb ik niet nieuw gebruikt, je krijgt vna die sexy netbroekjes... maar was er o zo blij mee!!!!

Deel Deze Pagina