April 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vica86, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nou ik moet zowiezo naar het ziekenhuis voor een CTG.

Nu wordt ik nog even door een andere vk gebeld of ze eerst bij mij langs komen of ik straks even naar de praktijk kan komen. Ze willen namelijk het zelf ook nog even horen.

Hubby heeft nog steeds geen bereik en dat betekend dus dat hij nog binnen is bij zijn werk.. Hopelijk is hij zo klaar.

2. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    star waarom krijg je al elke week controle? dat is normaal toch pas vanaf wek 36???

ga eens beginnen aan het eten....

3. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden

Fijn dat je gelijk terecht kan.

4. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Klopt, maar ivm me verleden willen ze me nu al extra onder controle houden.

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Vica: Gelukkig dat je meteen terecht kan. Ben benieuwd naar de uitslag van je CTG! Misschien helpt t als je wat cola drinkt? die van mij word dat meteen hyper....!;)

Cvm: Balen van je blaasontsteking, maar gelukkig kan t niet zoveel kwaad! Hopelijk ben je er snel vanaf.

Hier: Net boodschappen gedaan met mn vriend! Meteen weer effe veel pakken drinken ingeslagen! Gaat wel erg snel nu ik thuis ben;)
    Ben ook begonnen met een buikband om die op te vrolijken met strass en dan op marktplaats te zetten. Als die af is zal ik foto plaatsen!

Eten: Wij eten vanavond lekker lasagna met stokbrood!
    Morgen komen mn ouders eten, want hun keuken ligt eruit ivm nieuwe. Dan ga ik lekker draadjes vlees maken met stoofpeertjes!! jammie!!

Uk ligt weer lekker te draaien en woelen.... Ligt soms echt heel gek in mn buik, ziet er dan niet uit haha. Helaas niet goed te zien op een foto!

xx

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nou er kan niemand zo langskomen. Dus moet rond 17.00-17.15 uur in het ziekenhuis zijn.

Hubby nog altijd niet kunnen bereiken. Mijn moeder werkt tot 17.00 uur dus ik probeer even mijn zus :(

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Lastig dat je je man niet kan bereiken!!
    Kan je daar niet iets over afspreken? Want straks ben je aan t bevallen en kan je m ook (een paar uur) niet bereiken:$
    Zou gek worden....
    Is er geen nr op kantoor die je kan bereiken? of misschien toch een andere provider?

Succes straks! Hopelijk niks ergs en mag je lekker weer naar huis

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

cola drink ik al de hele dag. Heeft nog niet geholpen..
    Hij begint nu wel weer te kriebelen hoor. Maar nog is het veel te weinig volgens de vk.

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Telefoon mag ook niet mee de werkvloer op. Ik heb wel een nummer die ik in geval van spoed kan bellen. Dan kom ik via via wel bij zijn afdelingschef terecht.
    Dus voor de bevalling is het geregeld.

Maar ja, hopelijk kan ik iemand vinden om nu mee te rijden.

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Grrr.. zus kan niet meerijden want die MOET vroeg eten want die MOET daarna zwemmen...

Nu mijn zusje maar eens proberen maar die mag vast niet van haar schoonmoeder (daar woont ze bij).

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ow mooi dat je wel een 'spoed' nummer heb;)

Wel balen dat ze niet met je mee kan zeg!!!
    Baby is toch wel even belangrijker nu dan op tijd eten en zwemmen...:(

Hoop dat er iemand anders met je mee kan!
    Als ik in de buurt had gewoond was ik je komen halen hoor

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

nog altijd niemand bereikt :(

13. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    pff vica, wat frustrerend zeg! Ik woon ook niet echt in de buurt had je anders met plezier gebracht....

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nou nu pas mijn moeder bereikt en de vk opnieuw gebeld. Ik kan alsnog komen.

Hubby nog altijd aan het werk.. Ook de spoedoplossing kan ik niet gebruiken als hij overwerkt. Het kantoor is dan al gesloten.

15. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    balen zeg dat je je hubby niet altijd kan bereiken.
    stel nou je vliezen breken tijdens overwerk, hubby weet van niks want kantoor is dicht dus die kunne hem niet oproepen.
    ik zou gek worden.

ook fijn dat je zus optijd MOET eten en zwemmen en dus niet mee wil rijden....
    mijn moeder heeft eigen winkel maar geloof echt dat ze die dicht zou gooien als ik naar ziekenhuis zou moeten ivm geen activiteit beeb.

Hoop dat je toch gauw iemand vind!!!!!

16. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Vica wat balen zeg, hopelijk krijg je je mannetje gauw te pakken of iemand anders natuurlijk!

17. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    @Vica: Waarschijnlijk ben je nu onderweg? Succes!
    Balen dat iedereen zo moeilijk doet...van je familie moet je het maar hebben! Als ik hier hubby niet zou kunnen bereiken (wat praktisch onmogelijk is) zou zeker weten iedereen van mijn (schoon)familie alle werkzaamheden per direct neerleggen om met me mee te gaan!

@Star: Fijn, die extra check-ups. Logisch dat ze je goed in de gaten houden hoor, ook voor je eigen geruststelling.

@all: net het mutsje gezien dat fb voor me gemaakt heeft....echte AANRADER!!! Zo leuk trouwens, om de naam van je kindje ergens op te zien :)

Net de enveloppen van de geboortekaartjes opgehaald en het kaartje nog even bewondert. Deze week maar eens beginnen met schrijven. Morgen ga ik beginnen met project ooievaar...de vorige bewoners hadden een ouderwetse houten ooievaar achtergelaten in de schuur. Ding is nog prima, moet alleen wat schoongemaakt/opgeknapt worden :) Wil de vleugel aan allebei de kanten roze schilderen en dan de naam erop maken. Ben benieuwd of het gaat lukken!!!

18. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Lief van je.... :)

19. Chantico

Chantico Niet meer actief

Goed nieuws gelezen van CVM en Star, mooi zo! Nu nog goed nieuws van Vica.

20. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Kwam ff spieken of er al nieuws van Vica was.... Hopelijk is alles goed...

Deel Deze Pagina