In het hele gebouw is ook geen bereik voor mobiele telefoons. Dus dat zou ook niks helpen. Ik moet dan het bedrijf bellen en dan naar de afdeling door laten schakelen. Die kunnen heb bereiken. De afdeling is alleen om 16.00 uur gesloten. Dus hij zal moeten kijken straks of hij mij kan bellen als hij over werkt. Dus om 16.00 uur naar buiten, bellen om te kijken of het kan en dan weer terug. Overwerken zelf is meestal max 2 uurtjes.
Musty jeetje klinkt heftig zeg.. en dan ook nog net als je alleen thuis bent CVM wat een raar kraambureau hier hoef je een intake echt niet te betalen hoor, ik kreeg zelfs een "goodybag" bij de intake met vanalles erin.. Daarnaast doet de kraamzorg hier elke dag de badkamer en toilet poetsen ivm infectiegevaar van je hechtingen.. Daarnaast komen ze hier zelf 's nachts, ookal ga ik in het ziekenhuis bevallen.. dan nog komen ze 's nachts om je op te vangen.. Ook koken ze voor je als je dat wil.. Wat jij zegt over badjes en aankleden enzo dat wil ik zelf ook laten doen door vriendlief of mijzelf.. maar daarnaast zal de kraam toch handig zijn voor het huishouden !! Kun je niet kiezen voor een ander bureau ?! Vica balen dat de bouwvakkers niet zijn geweest Mobius wat lief dat je ouders je zo helpen !! Dat heb je ook verdiend hoor meis.. Sanne wat lekker dat je zo'n goeie dag hebt Inderdaad bijna "echt" verlof !! AVA jammer dat ik niet eerder van die winkel heb gehoord.. had er wel eens rond willen kijken !! Mijn bedankjes zijn voor de helft klaar.. moet ze wel allemaal nog vullen maar dat komt wel Mini heb jij ook gekozen voor ZIN-kraamzorg ?? Ik ook namelijk.. Moet die klossen nog bestellen.. maar bij mij was de intake juist heel leuk vond ik.. en er werd niets gezegd over in bed liggen..
Hier heeft onze afzuigkap het begeven Meteen maar naar de keukenzaak gegaan.. maar we zaten net buiten de garantie (aantal maandjes.. zul je altijd zien !!) dus meteen maar een nieuwe besteld, deze word volgende week geinstalleerd.. maar dat betekend dus weer 162 euro lichter & dan moet vrijdag ook nog mijn auto naar de garage à 320 euro.. Pffff bestonden er maar geldboompjes haha
Ja t gaat op zich wel hoor! Per dag een beetje wisselend.... Doe wel weer steeds wat meer, en sindsdien voel ik me stukken beter Ben nu alleen super chago en vreetbui. Geen idee waarom? Voel me net of ik ongesteld moet worden
Ja als ze ooit gekweekt worden ga ik er toch echt 1 halen Agjah tot die tijd moeten de euro's maar gewoon verdiend worden...
Onze intake was ook wel leuk hoor, het was alleen zo kort, het stelde eigenlijk niet zoveel voor. Ik was een beetje verbaasd dat ze niet alles ging controleren. Over dat in bed blijven liggen had ik zelf gevraagd, en zij adviseerde zeker 2 dagen in bed te blijven, en vaak zelfs 4, maar uiteindelijk is de keus aan jezelf natuurlijk. Ik heb de klossen en de ondersteek besteld, en als het goed is komen ze dan 14 maart bezorgen (kan je ook aangeven). Is mn 1e dag van mn verlof !!!
Oehh.. FB. Krampen of zeurend gevoel? Dat zeurende gevoel kan ook van snelle groei zijn he. Krampen even goed in de gaten houden in jouw situatie hoor! Hier ook weer weeen, buik en rug. Ook steeds pijn van binnen. Mijn ribben gaan steeds meer pijn doen. Denk toch dat het van de beeb komt. Al zit het wel vrij hoog en echt in mijn zij en rugkant. Bah, voel me er niet lekker bij omdat ik er ook al slecht van slaap. @Nikske, Jee wat balen van de afzuigkap. En net buiten de garantietijd nog wel! Als je ooit er achter komt waar de geldbomen groeien, geef je me dan een tip .
Hier is ze ruim 2 uur binnen geweest.. Is op de babykamer gaan kijken (niet controleren maar gewoon omdat ze het leuk vond ).. Ik ga morgen ook de klossen bestellen.. ben bang dat ik het anders vergeet
Hier is beebje ook wat rustiger. Ik voel hem nog genoeg de hele dag door, maar minder krachtig dan bv 2 weken geleden. Maar schijnt inderdaad dat hij nu al minder ruimte heeft, dus kan niet meer zo heen en weer schoppen als voorheen. Ik vind het wel fijn dat ik nu elke 2 weken naar de vk mag, elke keer even bevestiging dat alles nog goed gaat
Hier zijn het ook niet meer zo'n karate trappen als voorheen hoor !! Je ziet nog wel eens een voetje ofzo uitsteken.. en verder voel ik hem wel bewegen.. maar niet keihard trappen !!
2 uur? Zo was wel gezellig dan Hier is ze een klein uurtje geweest. Ze heeft bij ons het kamertje bekeken omdat wij graag wilden weten of het allemaal in orde was, en gelukkig was het allemaal goed Maar jullie weten ook niet zeker neem ik aan of jullie haar van de intake krijgen? Bij ons kon ze dat nog niet zeggen namelijk. Misschien was het wel dezelfde trouwens! Ze werken namelijk in de gehele regio Limburg. Ze kunnen dus overal worden ingezet in Limburg
Nee klopt ze kon niet zeggen wie er komt voor die dagen.. ze werken zonder roosters dus kunnen geen zekerheid geven.. maar het fijne eraan is dat ze zonder dat rooster wel kunnen garanderen dat je de hele kraamperiode dezelfde vrouw hebt.. dus niet 2-3x een ander (tenzij je zelf natuurlijk iemand anders wil !!)
Oh leuk een mutsje met de naam! Wil ik ook graag hebben, maar bij mijn dochter zijn de mutsjes niet zo veel gebruikt. Voor de kou wou ik toch dikkere mutsjes hebben toen. In het begin was het nauwelijk nodig. Was 34 graden buiten en de kleine hield zich vanaf de 1e seconde perfect op warmte. Kan nu heel goed anders zijn, maar de duurdere mutsjes koop ik dan wel als deze het wel nodig heeft . Maar het staat wel superschattig met een naam erop *smelt*. @Schoppen, hier heeft de kleine nooit van schoppen gehouden haha. Dit is meer 1 die duwt en draait.. Vandaag trouwens alsnog heeeel rustig in mijn buik. Alleen als hij weerstand krijgt. Zo sliep mijn dochter vanmiddag even op mijn buik en toen werdt de kleine druk. Verder weinig gevoeld.
@kraamzorg; bellen me volgende week terug voor een afspraak. @me2; fijn dat alles goed was! @onhandigheid/vergeetachtigheid; heb nog nooit zoveel laten vallen als nu in me zs! Vergeetachtig was ik altijd wel een beetje, maar nu.... @leonieanita; mooie buik en gaaf hoor die vlinder! @musty; jeetje wat heftige nacht idd voor je geweest. Beterschap! @cvm; wat is de ooievaar leuk geworden. @vica; hier ook erg te spreken over de bh's van de hema, heb ze bij me dochter ook snachts moeten gebruiken met compressen. Ging toen prima. Vandaag met de fiets naar winkelplein geweest, nou had ik beter niet kunnen doen. Ppffff, was er helemaal kapot van en had flinke krampen in me benen. Ben maar 2 uur me bedje in gekropen.
@Star, he dat is ook niet lekker als je van een klein stukje fietsen al krampen in je benen krijgt! Hopelijk is het nu wat minder geworden? @Voedingsbh, hier heb ik alleen geen HEMA die positiemode verkoopt. Dus dat wordt dan bestellen denk ik. Levert de Hema snel?
Hahahaha hier hubby over de zeik. WOW doet het niet whahahahaha... *vind ik stiekem dus heeel grappig*
Stuk fietsen zit er idd niet meer in. De kramp is gelukkig stukke minder. Gevoelig blijfd het nog wel. Voedings bh ook niet? Hier verkoopt de hema ook geen zs kleding maar weer wel de bh's en onderbroekjes.